Νικόλαε
καθε εκδοση κάποιου μοντέλου εχει τις καινοτομίες του και τις ιδιαιτερότητες του εναντι του προηγουμενου!! Για εμας τους ''μηχανολογους'' αυτο εχει εξεχουσα σημασία!! π.χ. η διαφορες ενος ΜΚ2 (2003-2006) με ενα ΜΚ3 (2007-...) ειναι πολλές που αρχιζουν απο τους αισθητηρες 8 εναντι 4, περνάνε απο τις αλλαγες σε αναρτησεις ακι σκελετο και καταληγουν στο βαρος του κινητηρα το οποιο ειναι 2,5 κιλα λιγότερο για το Μκ3 εναντι του ΜΚ2. Μετά, η ρατσα η δικη μας των ''μηχανολογων'', αρχιζει και ψάχνει τα γιατί και τα πως κι εκει ειναι όλο το παιχνιδι!! Ετσι οταν κάποιος αντιμετωπισει ''προβλημα'' π.χ. στο συστημα ΙΜΜΟ(hiss κατα Χοντα) της μοτο ειμαστε ετοιμοι να του δώσουμε την λυση, αφου το ζησαμε,ψάξαμε, εξερευνησαμε το θεμα, κι οχι να πηγαινουμε ρωτωντας ''αν κάποιος άλλος εχει το διο προβλημα και πως το έλυσε''!! Ποιός άλλος θα μπορουσε να ξερει αν ο προμηθευτης του συγκεκριμενου συστηματος άλλαξε και τι συνεπάγεται αυτό αν δεν ειχε ασχοληθει με το θεμα. Θα μου πεις και τι ενδιαφερει αυτο εναν αναβάτη? εναν ηδη αναβατη Βαραντερο λιγο τον ενδιαφερει εναν πιθανό μελλοντικό αναβάτη όμως τον ενδιαφερει και πολύ μάλιστα δίοτι σου λεει ''εγγλεζος ο πρωτος και προβληματικός προμηθευτης Γερμαναράς ο δευτερος εεεε δεν ειναι ιδιοι!! Αρα το προβλημα λυθηκε ¨η θα λυθει στο μελον!!''
Οσο για την ''μαγεια'' που αναφερεις και χάνεται εχεις απόλυτο δίκιο αν ημουν ενας απλος αναβάτης σαν τους περισσότερους συμφουρμιτες, σε ''εμας'' η μαγεια του ''ανεξερευνητου'' ειναι αλλου.......στην εξερευνηση της βελτιωσης του ηδη καλου ¨η του χειρότρου που εγινε καλυτερο!!

Πως νομιζεις οτι εμαθα τοσα για τα GS? Μα φυσικα απο την ενασχόληση με το δικό μου προβληματικό του τ'ότε!!!
