GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Εξοπλισμός μοτοσικλέτας

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 18-01-2012, 23:00
VaGaBond Ο/Η VaGaBond βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μoto: '07 BMW R1200GS , '00 YAMAHA CRYPTON R 105
Μηνύματα: 154
Question Odyssey vs Yuasa vs Fu kuyama

Γνωριζω οτι η Odyssey PC-535 ειναι η καλυτερη λυση και με 3 χρονια εγγυηση.Ομως κοστιζει 145€ για Θεσσαλονικη μεσω της ομαδικης του forum.

Η Yuasa YTX14-BSειναι αυτη που βαζει πλεον η BMW αντι της δευτερης Exide που μαλλον μολις αποτελειωσα, και κοστιζει 64€.Και αυτη μαλλον θα συνοδευεται απο 1 ή 2 χρονια εγγυηση.

Υπαρχει και η φθηνοτερη λυση.Fu kuyama YTX14-BS με 40€.

Εχει κανεις εμπειρια απο τις παραπανω μπαταριες με 1200GS και τελικα αξιζει να δωσω διπλα ή και τριπλα λεφτα γiα την Odyssey?Θα εχει δηλαδη διπλασιο ή και τρiπλασιο χρονο ζωης απο τις αλλες?Επισης, η Odyssey μπορει να μπει σε οποιονδηποτε φορτιστη?Εχει δοκιμαστει στο φορτιστη lidl?

Σκοπευω να τη βαζω τακτικα στο συντηρητη-φορτιστη αφου η χρηση της μηχανης πλεον δεν ειναι πολυ συχνη.Σχεδον ποτε δεν κανει μικρες αποστασεις σε κινηση και βγαινει μονο σε ανοιχτο δρομο για τουλαχιστον 30 χλμ τη φορα καθε βδομαδα.Δεν εχει servo ή εξτρα συσκευες που τραβανε ρευμα.

Αν βαλω τη Fu(c)kuyama παιζει να χαλασω τιποτα?

Θένκς!

Last edited by VaGaBond; 18-01-2012 at 23:03.
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 19-01-2012, 00:00
siraxanz Ο/Η siraxanz βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2009
Περιοχή: Argos-Argolidas
Μoto: r1200gsa '08, Cagiva elephant 750e '95
Μηνύματα: 13,321
Προεπιλογή Απάντηση: Odyssey vs Yuasa vs Fu kuyama

προχωρα με την κουρτινα 2 ... αν ειναι να μην βαραθεις την συντηρηση...

η κουρτινα 1 δεν χρειαστηκε φορτιστη ουτε μετα απο 1.5 μηνα, κάποιοι μιλάνε για 7-8 χρονια κ προχωραει

η κουρτινα 3 ειναι μαπουλα απο το περιβολι, λειψα στοιχεια κλπ... καταλαβαινεις οτι, οτι πληρωνεις παιρνεις ε?
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 19-01-2012, 00:13
nivam Ο/Η nivam βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: Βόλος
Μoto: R1200GS 07 ΚawasakiTOP48(χορτοκοπτικό)
Μηνύματα: 3,193
Προεπιλογή Απάντηση: Odyssey vs Yuasa vs Fu kuyama

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από VaGaBond Εμφάνιση μηνυμάτων
Γνωριζω οτι η Odyssey PC-535 ειναι η καλυτερη λυση και με 3 χρονια εγγυηση.Ομως κοστιζει 145€ για Θεσσαλονικη μεσω της ομαδικης του forum.

Η Yuasa YTX14-BSειναι αυτη που βαζει πλεον η BMW αντι της δευτερης Exide που μαλλον μολις αποτελειωσα, και κοστιζει 64€.Και αυτη μαλλον θα συνοδευεται απο 1 ή 2 χρονια εγγυηση.

Υπαρχει και η φθηνοτερη λυση.Fu kuyama YTX14-BS με 40€.

Εχει κανεις εμπειρια απο τις παραπανω μπαταριες με 1200GS και τελικα αξιζει να δωσω διπλα ή και τριπλα λεφτα γiα την Odyssey?Θα εχει δηλαδη διπλασιο ή και τρiπλασιο χρονο ζωης απο τις αλλες?Επισης, η Odyssey μπορει να μπει σε οποιονδηποτε φορτιστη?Εχει δοκιμαστει στο φορτιστη lidl?

Σκοπευω να τη βαζω τακτικα στο συντηρητη-φορτιστη αφου η χρηση της μηχανης πλεον δεν ειναι πολυ συχνη.Σχεδον ποτε δεν κανει μικρες αποστασεις σε κινηση και βγαινει μονο σε ανοιχτο δρομο για τουλαχιστον 30 χλμ τη φορα καθε βδομαδα.Δεν εχει servo ή εξτρα συσκευες που τραβανε ρευμα.

Αν βαλω τη Fu(c)kuyama παιζει να χαλασω τιποτα?

Θένκς!
Ναι, αλλά όχι στο μαμά πριζάκι, αλλά σ' αυτό που πέρνει ρεύμα απευθείας από τη μπαταρία.
Νόμιζω πως τα αξίζει, αν και τελικά ο χρόνος θα δείξει.
Μετά από ένα χρόνο χρήσης και με θερμοκρασίες γύρω στους 0 βαθμούς αυτές τις μέρες, γυρνάει τη μίζα για πλάκα.
Α και μετά από 8 ώρες που δούλευαν συνεχώς τα alarm επειδή τα είχα ξεχάσει αναμμένα, έδωσε πάλι ρεύμα σαν να μην τρέχει τίποτα.
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 19-01-2012, 11:48
ckk Ο/Η ckk βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2009
Περιοχή: Εκάλη
Μoto: BMW R1200GS
Μηνύματα: 5,181
Προεπιλογή Απάντηση: Odyssey vs Yuasa vs Fu kuyama

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από nivam Εμφάνιση μηνυμάτων
Ναι, αλλά όχι στο μαμά πριζάκι, αλλά σ' αυτό που πέρνει ρεύμα απευθείας από τη μπαταρία.
Νόμιζω πως τα αξίζει, αν και τελικά ο χρόνος θα δείξει.
Μετά από ένα χρόνο χρήσης και με θερμοκρασίες γύρω στους 0 βαθμούς αυτές τις μέρες, γυρνάει τη μίζα για πλάκα.
Α και μετά από 8 ώρες που δούλευαν συνεχώς τα alarm επειδή τα είχα ξεχάσει αναμμένα, έδωσε πάλι ρεύμα σαν να μην τρέχει τίποτα.

Αν είχε και ΄μουρίτσα΄ ζήλιας, θα την έβαζα και αυτήν. Μετά από 4 ή 5 αλλαγές μπαταρίας - πάντα εντός εγγύησης / άρα χρόνος μικρότερος των 6 μηνών - νά είναι καλά ο Παναγιωτόπουλος, πήγα και χθες αφού ξαναέμεινα.

Λογικά εκεί μου είπαν ότι:

Το δυναμό φορτώνει στις πάνω από 2,500 στροφές.
Άρα ξεχνάω μικρές διαδρομές, ένεκα πολλές 'μιζιές'
Ξεχνάω προβολάκια
Ξεχνάω θερμαινόμενα grips
Γενικότερα ξεχνάω... την μηχανή για τρεις ημέρες αν θέλω να αλλάξω μπαταρία εντός εγγύησης, για να γίνει πληρέστατος έλεγχος.
Έχουν γίνει ήδη οι ανάλογοι 5-6 έλεγχοι των προηγούμενα αναφερομένων αλλαγών και ο εγκέφαλος δεν έδειξε τίποτα άλλο από την βλάβη της χαμηλής τάσης, λόγω χαλασμένης μπαταρίας.

Από ότι έχω καταλάβει - ODYSSEY - με κλειστά μάτια. Είναι και επένδυση και δεν σε αφήνει να σπρώχνεις εν μέσω Συντάγματος .
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 19-01-2012, 12:23
Sotos_ Ο/Η Sotos_ βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2010
Περιοχή: Αττική
Μoto: GSA '08
Μηνύματα: 319
Προεπιλογή Απάντηση: Odyssey vs Yuasa vs Fu kuyama

Με την ευκαιρία της συζητησης εδω...

η odyssey φορτωνει κανονικα απο το μπριζακι με τον μαμα φορτιστη?
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 19-01-2012, 14:14
gepol Ο/Η gepol βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: Athens
Μoto: Honda ST 1300 Pan European
Μηνύματα: 1,483
Προεπιλογή Απάντηση: Odyssey vs Yuasa vs Fu kuyama

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ckk Εμφάνιση μηνυμάτων


Λογικά εκεί μου είπαν ότι:

Το δυναμό φορτώνει στις πάνω από 2,500 στροφές.
Είναι δυνατόν?
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 19-01-2012, 15:21
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Odyssey vs Yuasa vs Fu kuyama

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gepol Εμφάνιση μηνυμάτων
Είναι δυνατόν?

Οχι βεβαια!!!!!

Στις συχρονες κατασκευες τα δυναμο φορτωνουν τις μπαταριες 14 κομα κατι απο το ρελαντι διοτι εχουν ισχυρες γεννητριες..........
Απο εκει και υστερα παιζουν ρολο οι καταναλωσεις, αν για παραδειγμα το βολτομετρο δειχνει 14,5 βολτ στο ρελαντι οταν αναψεις την μεγαλη σκαλα στα φωτα ¨η τα προβολακια, ¨η τα θερμαινομενα γκριπ (ενα-ενα ¨η ολα μαζι) η φορτωση, στο ρελαντι, θα πεσει και τα 14,5 θα γινουν 11. Τοτε θα χρειαστουν στροφες για να φορτωνει στα σωστα 14,5 βολτ.
Γιαυτο και στον ελεγχο του συστηματος φορτωσης της μπαταριας οι κατασκευαστες (π.χ. για Βαραντερο) λεει ''η μεγαλη σκαλα στα φωτα εν λειτουργια και στροφες στις 5000''

Παιζει ρολο και η γεννητρια, η γεννητρια π.χ. στο Βαραντερο ειναι 360 βαττ και στο ρελαντι το δυναμο φορτωνει με 14 βολτ, αν η γεννηττρια ηταν 90 βολτ, οπως συνεβαινε στα παλιοτερα οχηματα τοτε ναι θα ηθελε λιγο γκαζι για να φορτωσει στα 14 βολτ με τις καταναλωσεις ολες κλειστες..............

Αλλα η GS και ολα τα συχρονα οχηματα εχουν ισχυρες γεννητριες και δεν χρειαζεται το ελεχιστο γκαζι ...................
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 19-01-2012, 15:23
VaGaBond Ο/Η VaGaBond βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μoto: '07 BMW R1200GS , '00 YAMAHA CRYPTON R 105
Μηνύματα: 154
Προεπιλογή Απάντηση: Odyssey vs Yuasa vs Fu kuyama


Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ckk Εμφάνιση μηνυμάτων

Το δυναμό φορτώνει στις πάνω από 2,500 στροφές.
Το ιδιο εχω ακουσει κι εγω.
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ckk Εμφάνιση μηνυμάτων

Από ότι έχω καταλάβει - ODYSSEY - με κλειστά μάτια. Είναι και επένδυση και δεν σε αφήνει να σπρώχνεις εν μέσω Συντάγματος .
Καποια στιγμη ομως, οπως ολες οι μπαταριες, ετσι και η odyssey θα ψοφησει και οι πιθανοτητες να συμβει εν μεσω Συνταγματος ειναι ακριβως οι ιδιες.Το θεμα ειναι σε ποσο καιρο απο την τοποθετηση θα συμβει.Παντως η 3ετης εγγυηση ειναι κατα την αποψη μου το μεγαλυτερο πλεονεκτημα της.
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Sotos_ Εμφάνιση μηνυμάτων

η odyssey φορτωνει κανονικα απο το μπριζακι με τον μαμα φορτιστη?
Απο οσο ξερω οχι.Η΄ φτιαχνεις πατεντα πριζακι και φορτιζεις απο εκει ή συνδεεις το φορτιστη απ'ευθειας στη μπαταρια.Η δευτερη νομιζω οτι ειναι η καλυτερη λυση αφου εχεις την ευκαιρια να αποσυνδεσεις την μπαταρια απο τη μοτοσυκλετα για καθε ενδεχομενο.Η μπαταρια ειναι σε προσβασιμο σημειο και δε χρειαζεται να κατεβει και η διαδικασια για να βγαλεις σελα και να αποσυνδεσεις πολους ειναι 2 λεπτα.

Δυο ακομη ερωτησεις.
Γνωριζει κανεις αν θα μου χρεωσει κατι ο Τρικαλιωτης αν τον επισκεφτω μονο για να σβησει τα σφαλματα χαμηλης τασης μπαταριας?
Γιατι η μαμα μπαταρια φαινεται στα χαρακτηριστικα της bmw οτι εχει χωρητικοτητα 14Ah, ενω στο site της κατασκευαστριας γραφει 12Ah?Και ποιο ειναι το σωστο απο τα δυο?
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 19-01-2012, 15:27
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Odyssey vs Yuasa vs Fu kuyama

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από siraxanz Εμφάνιση μηνυμάτων
προχωρα με την κουρτινα 2 ... αν ειναι να μην βαραθεις την συντηρηση...

...................................................................................................
η κουρτινα 3 ειναι μαπουλα απο το περιβολι, λειψα στοιχεια κλπ... καταλαβαινεις οτι, οτι πληρωνεις παιρνεις ε?
H κουρτινα 2, αν εννοεις την YASA YTX14 BS, ειναι τυπου MF (maintanance free) και δεν χρειαζεται συντηρηση, αυτη φοραει και το Βαραντερο.

Η κουρτινα 3 ενδεχεται να κρατησει περισσοτερο απο καθε αλλη μπαταρια. Ειχα μια τετοια ''μαπουλα απο το περιβολι'' (οχι ιδια μαρκα) η οποια κρατησε 5,5 ολοκληρα χρονια χωρις συντηρητες μπαταριας.
Ειναι που θα πεσεις, αλλα και οι YASA χαλαγαν στο πρωτο 6μηνο μια περιοδο κι ας ηταν απο απο Εκαλιωτικο περιβολι!!
Reply With Quote
  #10  
Παλιό 19-01-2012, 16:04
ckk Ο/Η ckk βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2009
Περιοχή: Εκάλη
Μoto: BMW R1200GS
Μηνύματα: 5,181
Προεπιλογή Απάντηση: Odyssey vs Yuasa vs Fu kuyama

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gepol Εμφάνιση μηνυμάτων
Είναι δυνατόν?
Τάδε έφη Ζαρατούστρα.

Όχι η θεία μου η Έφη. Και όταν μιλάει ο Ζαρατούστρα (Παναγιωτόπουλος) εγώ και το μηχανολογικό μου δίπλωμα καθόμαστε προσοχή.

Επίσης ο Ζαρατούστρα έβλεπε το πολύμετρο και μου είπε ότι μου είπε. Και το έβλεπα και γώ.... Δεν έβλεπε την κρυστάλλινη σφαίρα.

Μπορεί το μηχανάκι μου να έχει πρόβλημα. Οπότε πάει το μηχανάκι.

Πάνε ΚΑΙ τα τρία αυτοκίνητα, που στις 800 στροφές ρελαντί - ντιμάρουν τα φώτα. Για δοκιμάστε και τα δικά σας, μήπως δεν είναι μόνο τα δικά μου αυτοκίνητα χαλασμένα.

Μήπως και τα μηχανάκια...

Μήπως και το πολύμετρο....

Ή μήπως... Α, αυτό δεν θέλω ούτε να το σκέφτομαι.
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Μπαταρία YUASA gemara Παλαιά μοντέλα - Classic 5 17-06-2010 00:06
odyssey GSAirways Τεχνικά θέματα διάφορα 2 11-04-2010 21:58
Τοποθέτηση Odyssey PC535 syan Τεχνικά θέματα διάφορα 13 05-10-2009 23:23


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 14:39.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!