GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Άλλες εταιρίες

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 18-02-2012, 22:24
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: Honda Crosstourer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!

Γιώργο εμείς οι 2 έχουμε την τάση να λέμε το ίδιο, αλλά -παραδόξως- να διαφωνούμε
Εγώ δικαιολόγησα την κατανάλωση και -χωρίς να αναφέρω αυτό που λες- το συμπεριέλαβα στην άποψή μου Και η μετάφραση του bikeit, καλή είναι. Το ίδιο κατάλαβα και στα αγγλικά. Είπα επίσης ότι και το Gs φτάνει και ξεπερνάει τα 8 λίτρα /100χλμ, αμα του πιεις το αίμα.

Και φυσικά το βάρος παίζει ρόλο στην κατανάλωση Δεν καις το ίδιο με συνεπιβάτη και 3 βαλίτσες..... Επίσης το Vara είναι πρακτικά ιδίου βάρους με το νέο Crosstourer, αλλά είναι 1000αρι με σκάρτα 100 αλόγατα! Το νέο είναι 1200 με 130 άλογα περίπου, άρα -αναλογικά- θα το έλεγα και οικονομικό!
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 18-02-2012, 23:16
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Honda Crosstourer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από forester Εμφάνιση μηνυμάτων
Γιώργο εμείς οι 2 έχουμε την τάση να λέμε το ίδιο, αλλά -παραδόξως- να διαφωνούμε
Εγώ δικαιολόγησα την κατανάλωση και -χωρίς να αναφέρω αυτό που λες- το συμπεριέλαβα στην άποψή μου Και η μετάφραση του bikeit, καλή είναι. Το ίδιο κατάλαβα και στα αγγλικά. Είπα επίσης ότι και το Gs φτάνει και ξεπερνάει τα 8 λίτρα /100χλμ, αμα του πιεις το αίμα.

Και φυσικά το βάρος παίζει ρόλο στην κατανάλωση Δεν καις το ίδιο με συνεπιβάτη και 3 βαλίτσες..... Επίσης το Vara είναι πρακτικά ιδίου βάρους με το νέο Crosstourer, αλλά είναι 1000αρι με σκάρτα 100 αλόγατα! Το νέο είναι 1200 με 130 άλογα περίπου, άρα -αναλογικά- θα το έλεγα και οικονομικό!
Θεοδωρα,
δεν αντιλεγω και οτι εγραψα ηταν συμπληρωματικο στο δικο σου.....εκτος της συνεισφορας του βαρους και της μεταφρασης.
Η μεταφραση, αν το κοιταξεις λεξη προς λεξη, ειναι λαθος παραλειποντας μεγαλα ουσιωδη κομματια οπως αυτο που αναφερω στο πιο πανω ποστ μου. Το riding it quite hard π.χ δεν αναφερεται πουθενα!! Διοτι αν το '''.....riding it quite hard '' σημαινει 8λ/100κμ με 200αρες τοτε οχι μονον οικονομικο ειναι αλλα παει με τις αναθυμιασεις σε χαμηλοτερες ταχυτητες.

Το βαρος τωρα, μια μικροτερου κυβισμου μοτοσυκλετα απο μια αλλη ιδιου βαρους καιει περισσοτερο καυσιμο και ο λογος ειναι η λιγοτερη ροπη στις ιδιες με το αλλο μηχανακι στροφες. Το ST1300 Pan European με τα 300+ κιλα του πρακτικα καιει το ιδιο με το ΜΚ3 βαραντερο!!
Το FJR 1300 του αδερφου μου καει το ιδιο ¨η και λιγοτερο (λιγοτερο μεχρι τα 120) απο το Βαραντερο ΜΚ3 παρολο που διαθετει 5ταχυτο σαζμαν με 5η τοσο κοντη που νομιζεις οτι θα βγουν τα πιστονια απο τους κυλινδρους.
Τα τριβαλιτσα και τα δικαβαλα λιγο ρολο παιζουν στις συχρονες ψεκαστες κατασκευες κιαυτον μονο στα ξεκινηματα. Στα καρμπυρατερατα αυτο αλλαζει προς το χειροτερο.
Εγω με τα ΜΚ 2-3 μου ητε δικαβαλος, ητε τριβαλιτσος ητε δικαβαλος και τριβαλιτσος μαζι ποτε δεν ξεπερασα τα 6,5 λιτρα/100κμ με ταχυτητες 140-160κμ. Με το ΜΚ1 μου ομως........αστα να πανε!! Εσερνα και βυτιο απο πισω αφου μονος εκαιγα 7-8λ/100κμ και με ολα τα φορτωματα ξεπερνουσα τα 9(!!) πολλες φορες!!
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 18-02-2012, 23:25
commander Ο/Η commander βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: κηφισια
Μoto: GS 115Ο ADV DESIERTO 3
Μηνύματα: 12,382
Προεπιλογή Απάντηση: Honda Crosstourer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγω με τα ΜΚ 2-3 μου ητε δικαβαλος, ητε τριβαλιτσος ητε δικαβαλος και τριβαλιτσος μαζι ποτε δεν ξεπερασα τα 6,5 λιτρα/100κμ με ταχυτητες 140-160κμ!
Γιωργο θες να μας πεις οτι με 150 κιλα σιν δεν εχεις διαφορα στην καταναλωση???
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 19-02-2012, 10:20
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: Honda Crosstourer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Θεοδωρα,
δεν αντιλεγω και οτι εγραψα ηταν συμπληρωματικο στο δικο σου.....εκτος της συνεισφορας του βαρους και της μεταφρασης.
Η μεταφραση, αν το κοιταξεις λεξη προς λεξη, ειναι λαθος παραλειποντας μεγαλα ουσιωδη κομματια οπως αυτο που αναφερω στο πιο πανω ποστ μου. Το riding it quite hard π.χ δεν αναφερεται πουθενα!! Διοτι αν το '''.....riding it quite hard '' σημαινει 8λ/100κμ με 200αρες τοτε οχι μονον οικονομικο ειναι αλλα παει με τις αναθυμιασεις σε χαμηλοτερες ταχυτητες.

Το βαρος τωρα, μια μικροτερου κυβισμου μοτοσυκλετα απο μια αλλη ιδιου βαρους καιει περισσοτερο καυσιμο και ο λογος ειναι η λιγοτερη ροπη στις ιδιες με το αλλο μηχανακι στροφες. Το ST1300 Pan European με τα 300+ κιλα του πρακτικα καιει το ιδιο με το ΜΚ3 βαραντερο!!
Το FJR 1300 του αδερφου μου καει το ιδιο ¨η και λιγοτερο (λιγοτερο μεχρι τα 120) απο το Βαραντερο ΜΚ3 παρολο που διαθετει 5ταχυτο σαζμαν με 5η τοσο κοντη που νομιζεις οτι θα βγουν τα πιστονια απο τους κυλινδρους.
Τα τριβαλιτσα και τα δικαβαλα λιγο ρολο παιζουν στις συχρονες ψεκαστες κατασκευες κιαυτον μονο στα ξεκινηματα. Στα καρμπυρατερατα αυτο αλλαζει προς το χειροτερο.
Εγω με τα ΜΚ 2-3 μου ητε δικαβαλος, ητε τριβαλιτσος ητε δικαβαλος και τριβαλιτσος μαζι ποτε δεν ξεπερασα τα 6,5 λιτρα/100κμ με ταχυτητες 140-160κμ. Με το ΜΚ1 μου ομως........αστα να πανε!! Εσερνα και βυτιο απο πισω αφου μονος εκαιγα 7-8λ/100κμ και με ολα τα φορτωματα ξεπερνουσα τα 9(!!) πολλες φορες!!

Λέει Γιώργο ότι :"...στην παρουσίαση οδηγήσαμε στα άκρα...."
Πώς να το έλεγε; Το πηγαίναμε στα κόκκινα συνέχεια; Το ίδιο δεν είναι; Προσωπικά το ίδιο καταλαβαίνω και στα αγγλικά που παραθέτεις και στα ελληνικά του bikeit. Το συνεχίζει μάλιστα λέγοντας ότι στην καθημερινή οδήγηση δεν θα είναι έτσι και λέει ότι οι "μετρήσεις" προέρχονται από τα όργανα της μοτό.
Τέλος πάντων, νομίζω ότι πρόκειται για μια σημαντική μοτοσυκλέτα, που βρίθει τεχνολογίας και σαφώς δεν είναι ανταγωνιστής του GS. Ίσως δεν είναι ανταγωνιστής κανενός.... Άλλωστε το Tiger 1050 ποιο μηχανάκι ανταγωνιζόταν όταν βγήκε; Αλλά και τώρα. Και πολλές μηχανές ανοίγουν, ή προσπαθούν να ανοίξουν κατηγορίες! Οι πωλήσεις τις δικαιώνουν, ή όχι. Θα δείξει.
Εμένα με χαλάει ο χαρακτήρας της. Δεν είμαι στο κοινό της. Αυτό το είχα πει παλιότερα στο άλλο θέμα (αντικαταστάτης του Βαρα), το λέω και τώρα. Όπως δεν είμαι στο κοινό των superbikes, ή των μεγάλων tourer (Goldwing, K1600GT κλπ).
Και όπως λέει και ο "Φοίνικας" προτιμώ πιο συμμετοχικά μηχανήματα για οδήγηση
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Τρόποι καλής συμπεριφοράς στο τραπέζι… (Παγκοσμίως!) black_hawk Κόσμος 6 31-12-2011 11:10
Στη μαζική παραγωγή το Honda Crosstourer paliouras39 Άλλες εταιρίες 12 26-10-2011 00:35
ΝΕΟ HONDA CROSSTOURER (ex VARADERO) IOTH1X Άλλες εταιρίες 1 27-05-2011 20:40
Honda NT 700 VA vs Suzuki AN 650 Exec ABS Ένα μίνι συγκριτικό siraxanz Άλλες εταιρίες 48 10-05-2011 09:24


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 15:29.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!