![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Γιώργο εμείς οι 2 έχουμε την τάση να λέμε το ίδιο, αλλά -παραδόξως- να διαφωνούμε
![]() ![]() ![]() Εγώ δικαιολόγησα την κατανάλωση και -χωρίς να αναφέρω αυτό που λες- το συμπεριέλαβα στην άποψή μου ![]() Και φυσικά το βάρος παίζει ρόλο στην κατανάλωση ![]() ![]() ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
δεν αντιλεγω και οτι εγραψα ηταν συμπληρωματικο στο δικο σου.....εκτος της συνεισφορας του βαρους και της μεταφρασης. Η μεταφραση, αν το κοιταξεις λεξη προς λεξη, ειναι λαθος παραλειποντας μεγαλα ουσιωδη κομματια οπως αυτο που αναφερω στο πιο πανω ποστ μου. Το riding it quite hard π.χ δεν αναφερεται πουθενα!! Διοτι αν το '''.....riding it quite hard '' σημαινει 8λ/100κμ με 200αρες τοτε οχι μονον οικονομικο ειναι αλλα παει με τις αναθυμιασεις σε χαμηλοτερες ταχυτητες. ![]() Το βαρος τωρα, μια μικροτερου κυβισμου μοτοσυκλετα απο μια αλλη ιδιου βαρους καιει περισσοτερο καυσιμο και ο λογος ειναι η λιγοτερη ροπη στις ιδιες με το αλλο μηχανακι στροφες. Το ST1300 Pan European με τα 300+ κιλα του πρακτικα καιει το ιδιο με το ΜΚ3 βαραντερο!! Το FJR 1300 του αδερφου μου καει το ιδιο ¨η και λιγοτερο (λιγοτερο μεχρι τα 120) απο το Βαραντερο ΜΚ3 παρολο που διαθετει 5ταχυτο σαζμαν με 5η τοσο κοντη που νομιζεις οτι θα βγουν τα πιστονια απο τους κυλινδρους. Τα τριβαλιτσα και τα δικαβαλα λιγο ρολο παιζουν στις συχρονες ψεκαστες κατασκευες κιαυτον μονο στα ξεκινηματα. Στα καρμπυρατερατα αυτο αλλαζει προς το χειροτερο. Εγω με τα ΜΚ 2-3 μου ητε δικαβαλος, ητε τριβαλιτσος ητε δικαβαλος και τριβαλιτσος μαζι ποτε δεν ξεπερασα τα 6,5 λιτρα/100κμ με ταχυτητες 140-160κμ. Με το ΜΚ1 μου ομως........αστα να πανε!! Εσερνα και βυτιο απο πισω αφου μονος εκαιγα 7-8λ/100κμ και με ολα τα φορτωματα ξεπερνουσα τα 9(!!) πολλες φορες!! |
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Γιωργο θες να μας πεις οτι με 150 κιλα σιν δεν εχεις διαφορα στην καταναλωση???
|
#4
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Λέει Γιώργο ότι :"...στην παρουσίαση οδηγήσαμε στα άκρα...." Πώς να το έλεγε; Το πηγαίναμε στα κόκκινα συνέχεια; Το ίδιο δεν είναι; Προσωπικά το ίδιο καταλαβαίνω και στα αγγλικά που παραθέτεις και στα ελληνικά του bikeit. Το συνεχίζει μάλιστα λέγοντας ότι στην καθημερινή οδήγηση δεν θα είναι έτσι και λέει ότι οι "μετρήσεις" προέρχονται από τα όργανα της μοτό. Τέλος πάντων, νομίζω ότι πρόκειται για μια σημαντική μοτοσυκλέτα, που βρίθει τεχνολογίας και σαφώς δεν είναι ανταγωνιστής του GS. Ίσως δεν είναι ανταγωνιστής κανενός.... Άλλωστε το Tiger 1050 ποιο μηχανάκι ανταγωνιζόταν όταν βγήκε; Αλλά και τώρα. Και πολλές μηχανές ανοίγουν, ή προσπαθούν να ανοίξουν κατηγορίες! Οι πωλήσεις τις δικαιώνουν, ή όχι. Θα δείξει. Εμένα με χαλάει ο χαρακτήρας της. Δεν είμαι στο κοινό της. Αυτό το είχα πει παλιότερα στο άλλο θέμα (αντικαταστάτης του Βαρα), το λέω και τώρα. Όπως δεν είμαι στο κοινό των superbikes, ή των μεγάλων tourer (Goldwing, K1600GT κλπ). Και όπως λέει και ο "Φοίνικας" προτιμώ πιο συμμετοχικά μηχανήματα για οδήγηση ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Τρόποι καλής συμπεριφοράς στο τραπέζι… (Παγκοσμίως!) | black_hawk | Κόσμος | 6 | 31-12-2011 11:10 |
Στη μαζική παραγωγή το Honda Crosstourer | paliouras39 | Άλλες εταιρίες | 12 | 26-10-2011 00:35 |
ΝΕΟ HONDA CROSSTOURER (ex VARADERO) | IOTH1X | Άλλες εταιρίες | 1 | 27-05-2011 20:40 |
Honda NT 700 VA vs Suzuki AN 650 Exec ABS Ένα μίνι συγκριτικό | siraxanz | Άλλες εταιρίες | 48 | 10-05-2011 09:24 |