| 
			
			 
			
				29-02-2012, 00:57
			
			
			
		 | 
	| 
		
			
			| Senior Member 
 |  | 
					Ημερομηνία εγγραφής: May 2011 Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ Μoto: R 1200 GS Triple Black
και μπλουζάκια ΚΤΜ |  | 
	
	| 
				 Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως! 
 
			
			           
	Αυτό που λες ισχύει για όλους, πλην Honda ας πούμε.... Της οποίας το R&D είναι από άλλον πλανήτηΑπόσπασμα: 
	
		| 
					Αρχική Δημοσίευση από phoenix  ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΦΟΡΕΣΤΕΡ  
ΜΕ ΚΛΑΣΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΔΑΠΑΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ  
ΚΑΙ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ  ΕΝΑΣ ΤΑ ΒΓΑΖΕΙ ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΤΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ ΑΛΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΤΙ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙ ΜΙΑ ΠΙΑΣΑΡΙΚΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ  |      Όλοι οι άλλοι αντιγράφουν!
 Αυτό που λες για τα ηλεκτρονικά έχεις δίκιο. Έτσι γίνεται. Και τα ABS και οι ψεκασμοί και οι ηλεκτρονικές, κατασκευάζονται από 4-5 κατασκευαστές παγκοσμίως. Και τα σαζμάν αν θέλεις, παρομοίως (τα δικά μας είναι κινέζικα πλέον)!
 Τι θες να πεις, δεν κατάλαβα.
 Και η BMW τι καινοτομία έχει κάνει στα GS, πλην των αναρτήσεων και τη χρήση του κινητήρα για τη στήριξή τους, ως πλαίσιο;
 Τον ψεκασμό;To ABS; Τον άξονα; Τα μύρια όσα ηλεκτρονικά που προστέθηκαν συν τω χρόνω;
 Ή ο αερόψυκτος κινητήρας;;;;
 Το λέω πάλι, η μόνη καινοτομία του GS είναι η κατασκευή του! Κινητήρας - πλαίσιο και πάνω του όλα! Με μια πράγματι εμπνευσμένη εμπρός ανάρτηση, που κάνουν τη μοτοσυκλέτα μοναδική. Αυτό δεν πρόκειται να το αντιγράψει κανείς, γιατί θα τον πάρουν με τις πέτρες, αν καταφέρει και το κάνει....
 Όλα τα άλλα δεν είναι σπουδαία πράγματα και όλοι , λίγο - πολύ, από "τα ίδια μαγαζιά ψωνίζουν"!
 
			
		
			
			
				  |