GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 01-03-2012, 04:33
Lewis Ο/Η Lewis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2011
Περιοχή: Thessaloniki
Μηνύματα: 15
Προεπιλογή ηλεκτρικά - r1150r

έχω 2 θέματα... για δύσκολους λύτες.. δώστε βάση.

πρώτο θέμα
έχω φώτα xenon. από την πρώτη στιγμή που τα έβαλα, πολλές φορές μετά απο ένα σινιάλο, έσβηναν.. και η μεγάλη και η μικρή.. όσο και να πατούσα τον διακόπτη, τίποτε.. Ελαφρά ενοχλητικό, έως πέρσυ που, σε ένα σκοτεινό κομμάτι του δρόμου της χαλκιδικής, άναψα την μεγάλη για να διαβασω τον δρόμο, και έμεινα χωρίς φώτα... Σκοτάδι, άδειος δρόμος, με 100-120χλμ.. Όλη μου η ζωή πέρασε απο τα μάτια μου, ευτυχώς ήταν ευθεία και ευτυχώς με έκοψε να ανάψω τα αλάρμ, για να μην με πατήσει κανείς από πίσω, είδα την μπαρριέρα στο 1μ και σταμάτησα.. Περιττό να πω, πως η περιοχή ακόμα μυρίζει μέντες, πατάτες, κλπ..
Θεώρησα πως έφταιγε το ρελεδάκι, το άλλαξα, αλλά συνέχιζε να μου το κάνει, με αποτέλεσμα να μην χρησιμοποιώ μεγάλη σκάλα..

Φέτος τα Χριστούγεννα, τάπαιξε το σύστημα και το άλλαξα. Άλλη λάμπα, άλλος πολλαπλασιαστής, άλλος ρελές, κλπ.. Στο ηλεκτρολογείο που μου τα άλλαξαν (τα φώτα, 100 ευρώ χριστουγεννιάτικα) μου είπαν πως είναι απο τον διακόπτη. Το έκανε και εκεί, είτε στο σινιάλο είτε στην εναλλαγή μεγάλης/μικρής σκάλας.

Ερώτημα: τι άλλο να δοκιμάσω πριν αλλάξω διακόπτη ;

Δεύτερο θέμα
Οταν την πήρα, πριν 3 χρόνια περίπου, είχε μόλις περάσει από μια δοκιμασία. Ένας κάγκουρας της οδικής, είχε βάλει ανάποδα τους πόλους, πράγμα που στοίχισε μια πλεξούδα, επισκευή το δυναμό και πάνω απο 1000 ευρώ.. (ευτυχως στον προηγούμενο ιδιοκτήτη).
Αγοράζοντας την, με μια ολοκαίνουρια odyssey μπαταρία, διαπίστωσα πως η μπαταρία ξεφόρτιζε εύκολα. Μου λέγανε πως για να αναπληρώσει το ρεύμα της μιζιάς, πρέπει να κάνω 18χλμ, αλλά έλα που το σπίτι-δουλειά είναι μόνον 2...
Αναγκαζόμουν να την βάζω σε φορτιστή, μια φορά την εβδομάδα...

Κάποια στιγμή, όταν η odyssey εκλεισε 2 χρόνια, την άλλαξα με μιά άλλη, με υγρά, από την λαική της γειτονιάς (άτιμη κρίση, που καιρός για τα 180 ευρά της odyssey). Εδώ και έναν χρόνο, έχω το ίδιο πρόβλημα.. Τον χειμώνα 1-2 φορές τη βδομάδα πρεπει να μπει σε φορτιστή, το καλοκαιρι μιά στις 15.. Βρηκα και μια δεύτερη δουλειά που είναι 15χλμ αλέ-ρετούρ από το σπίτι, όταν πάω εκεί, κρατάει λίγο ρέυμα παραπάνω...

Ερώτησις..
λέτε να έχει διαρροή από κάπου; π.χ. συναγερμός;
πως το βλέπω αυτό;

λέτε να φταίνει ο δυναμός, που δεν παράγει αρκετό ρεύμα για να ταίσει την λαική πλην όμως τίμια μπαταρία; μπορεί να το δει κάποιος αυτό;

θα ξαναέβαζα μια odyssey (παίρνοντας καταναλωτικό δάνειο βεβαίως), αλλά φοβάμαι μην την καταστρέψω αν συμβαίνει κάτι απο τα δύο παραπάνω...

κανένας ηλεκτρολόγος-μηχανολόγος-πολιτικός-αρχιτέκτων να με διαφωτίσει ;

Reply With Quote
  #2  
Παλιό 01-03-2012, 09:51
vpentza Ο/Η vpentza βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Καλλιθεα/Αθηνα
Μoto: R1200 GS SE
Μηνύματα: 5,102
Προεπιλογή Απάντηση: ηλεκτρικά - r1150r

Τα xenon θελουν πολυ ρευμα στην ενεργοποιηση τους, οταν το κυκλωμα δεν βρισκει το ρευμα αυτο, κοβει τη παροχη στο εμπρος φως ή ακομα και στο abs.
Εφοσον ειναι τα xenon καλης ποιοτητας, εστω και Κινεζικα καλης ποιοτητας, θα επρεπε να τα αλλαξει ο εγκαταστατης....

Βαλε το παλιο κυκλωμα στη θεση του με την "αναλογικη" λαμπα και πηγαινε σε εξουσιοδοτημενο να σου εκτιμησουν το καλως εχειν του κυκλωματος. Εφοσον δεν εχεις απωλειες , φταιει η εγκαταστση των xenon, βαλε κατι πιο αξιοπιστο και με εγγυηση.
Τα xenon στη μεγαλη σκαλα εκτιμω οτι δεν σε εξυπηρετουν ιδιαιτερα γιατι εκ κατασκευης αργουν να δωσουν πληρη φωτεινοτητα..πως κανεις σινιαλο ???

Η μπαταρια με υγρα δεν ειναι κακη λυση αλλα η φτηνη επιλογη δεν σου δινει ποιοτικες πλακες μολυβδου εντος της μπαταριας. Αυτο σημαινει οτι στη μοτοσυκλετα με τις μεγαλες απαιτησεις αποθηκευσης ρευματος, η δικη σου μπαταρια δυσκολευεται πολυ να ανταπεξελθει...θελει check στα υγρα καθε 3-4 μηνες και συντηρηση ειτε μεσω φορτιστη ειτε μεσω της συχνης χρησης της και σαφως παραπανω απο 2χλμ.......
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 01-03-2012, 13:12
Lewis Ο/Η Lewis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2011
Περιοχή: Thessaloniki
Μηνύματα: 15
Προεπιλογή Απάντηση: ηλεκτρικά - r1150r

ώς προς τα xenon: δεν ξέρω αν είναι καλής ή κακής ποιότητας, στην τελευταία αλλαγή τα χριστούγεννα είδα πως έχει ένα περιεργο σύστημα μάλλον μαγνητικό που τραβάει μέσα την λάμπα για να δώσει την μεγάλη σκάλα...

σινιάλο όταν κάνω, κάνω μια χαρά.. ίσως επειδή είναι η ίδια λάμπα, δεν εχει καθόλου delay..

και οι ηλεκτρολόγοι που το πήγα πρόσφατα, και τα παιδιά στο συνεργείο, συνηγορούν πως ο συναγερμός μου είναι "ενεργοβόρος".. δεν ξέρω απο που να το ξεκινήσω...
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 01-03-2012, 13:52
vpentza Ο/Η vpentza βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Καλλιθεα/Αθηνα
Μoto: R1200 GS SE
Μηνύματα: 5,102
Προεπιλογή Απάντηση: ηλεκτρικά - r1150r

στα 1150, ο συναγερμός είναι πράγματι ενεργοβόρος γιατί είναι πάντα ΟΝ όλα του τα χαρακτηριστικά....
εάν δεν κάνεις χιλιόμετρα, να χρησιμοποιείς φορτιστή για τη μπαταρία...όχι μαμά φορτιστή από το μπριζάκι....εφόσον έχεις ανοικτου τύπου μπαταρία, ανοίγεις τις τάπες, συμπληρώνεις υγρά και φορτίζεις....ποτέ φόρτιση με κλειστές τάπες σε τέτοια μπαταρία...αν όμως η μπαταρία σου είναι όπου είναι στο 1150GS, δεν ξέρω πως να το κάνεις πιο εύκολο.....

τον τύπο xenon που μου περιγράφεις δεν τον γνωρίζω....ξέρω ότι ρεύμα τραβάει πολύ στην εκκίνηση αλλά με προβληματικό κύκλωμα δύσκολα θα ησυχάσει το κεφάλι σου.......
δυστυχώς βέβαια, εάν δεν πληρώσεις δεν μαθαίνεις....προτείνω απενεργοποίηση συναγερμού, επανεγκατάστση της "αναλογικής" λάμπας και προσεκτική/ορθολογική χρήση μιας απλής, μεσαίου κόστους μπαταρίας.....έτσι θα δεις πού σου λείπει (κι άν σου λείπει) το πολυπόθητο ρεύμα......
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 01-03-2012, 14:03
Lewis Ο/Η Lewis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2011
Περιοχή: Thessaloniki
Μηνύματα: 15
Προεπιλογή Απάντηση: ηλεκτρικά - r1150r

η πρόσβαση στην μπαταρία είναι εξαιρετικά δύσκολη. Ευτυχώς που βγάζει πόλους, στο σώμα του κινητήρα το +, στον αριστερό κύλινδρο το -.
η αληθεια είναι πως έχω να την δω για υγρά εδω και κανέναν χρόνο, από τότε που την έβαλα..

στα φανάρια με μιά λάμπα για μεγάλη-μικρη σκάλα, η λάμπα πυρακτώσεως έχει 2 νήματα, στην ουσία αλλάζοντας την εστιακή απόσταση απο το κάτοπτρο (αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος). Ένα πιο κοντά στον καθρέφτη και ένα πιο μακρυά.

από ότι είδα, στις xenon, εχει εναν μηχανισμό που πάει μπρός πίσω την ίδια την λάμπα...
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 01-03-2012, 14:15
vpentza Ο/Η vpentza βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Καλλιθεα/Αθηνα
Μoto: R1200 GS SE
Μηνύματα: 5,102
Προεπιλογή Απάντηση: ηλεκτρικά - r1150r

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Lewis Εμφάνιση μηνυμάτων
η πρόσβαση στην μπαταρία είναι εξαιρετικά δύσκολη. Ευτυχώς που βγάζει πόλους, στο σώμα του κινητήρα το +, στον αριστερό κύλινδρο το -.
η αληθεια είναι πως έχω να την δω για υγρά εδω και κανέναν χρόνο, από τότε που την έβαλα..

στα φανάρια με μιά λάμπα για μεγάλη-μικρη σκάλα, η λάμπα πυρακτώσεως έχει 2 νήματα, στην ουσία αλλάζοντας την εστιακή απόσταση απο το κάτοπτρο (αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος). Ένα πιο κοντά στον καθρέφτη και ένα πιο μακρυά.

από ότι είδα, στις xenon, εχει εναν μηχανισμό που πάει μπρός πίσω την ίδια την λάμπα...
κι όμως τώρα γίνονται όλα περισσότερο ξεκάθαρα...σου γράφω με σιγουριά ως πρωην ευτυχής κάτοχος 1150GS με ανοικτού τύπου μπαταρία και θέματα με το ρεύμα.....

εφόσον έχεις τη μπαταρία κάτω από το τεπόζιτο, το θέμα σου είναι η έλλειψη υγρών στη μπαταρία...η θέση της είναι προβληματική λόγω υψηλών θερμοκρασιών που αναπτύσονται, με αποτέλεσμα να βράζουν τα υγρά και να πέφτει συνέχεια η στάθμη τους...όσο λείπουν υγρά, τόσο μειώνεται και η δυνατότητα αποθήκευσης και παροδικά αλλά και δυστυχώς μόνιμα....ο ένας χρόνος που περιγράφεις + συναγερμός + περιορισμένη χρήση, είναι ενδεικτικός της συμπεριφοράς του ηλ. κυκλώματός σου...

βγάλε την , γέμισέ την με υγρά, φόρτισέ την και νομίζω ότι το πρόβλημα δεν είναι στα ...xenon.....
δεν ξέρω πόσο στοίχισε η "φτηνή" μπαταρία που λες αλλά με 40-50 ευρώ είχα βάλει YUASA ανοικτού τύπου και κράτησε 4+ χρόνια (κάθε 4-5 μήνες check στα υγρά)
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 01-03-2012, 15:18
ΓΙΩΡΓΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ Ο/Η ΓΙΩΡΓΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2011
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: ΒΜW G650GS,orient luxus 26'-adve
Μηνύματα: 342
Thumbs up Απάντηση: ηλεκτρικά - r1150r

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vpentza Εμφάνιση μηνυμάτων
....ποτέ φόρτιση με κλειστές τάπες σε τέτοια μπαταρία...
Φίλε μου γιατί λες πως δεν πρέπει να φορτίζουμε τις ανοικτού τύπου μπαταρίες(αυτές με τα υγρά) με κλειστές τις τάπες συμπλήρωσης υγρών;
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 01-03-2012, 15:45
vpentza Ο/Η vpentza βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Καλλιθεα/Αθηνα
Μoto: R1200 GS SE
Μηνύματα: 5,102
Προεπιλογή Απάντηση: ηλεκτρικά - r1150r

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ΓΙΩΡΓΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
Φίλε μου γιατί λες πως δεν πρέπει να φορτίζουμε τις ανοικτού τύπου μπαταρίες(αυτές με τα υγρά) με κλειστές τις τάπες συμπλήρωσης υγρών;
η φόρτιση προκαλεί "βρασμό" των υγρών. Θεωρητικά οι αναθυμιάσεις και τα υγρά του "βρασμού" περνούν από μία μικρή έξοδο εκτόνωσης και οδηγούνται μέσα από ένα λεπτό σωληνάκι στο κάτω μέρος της μοτό και πέφτουν στο δρόμο. Φαντάσου μια χύτρα όπου κατά το βρασμό, τα αέρια εκτονώνονται με πίεση απο τη βαλβίδα εξόδου....με ανοικτές τις τάπες, ο "βρασμός" έχει περισσότερο χώρο να εκτονωθεί χωρίς να ανεβάζει τις πιέσεις των αερίων....
το φαντάζεσαι να τη φορτίζεις κλειστή και το σωληνάκι εκτόνωσης να είναι βουλωμένο από άλατα ή χώματα ???? που θα πάει ο ατμός ?????
γι' αυτές τις μπαταρίες, η οδηγία από τους ειδικούς είναι η φόρτιση να γίνεται με ανοικτές τις τάπες...ξέρω όμως ότι στο 1150, η συγκεκριμένη δουλειά είναι βάσανο.......
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 01-03-2012, 15:49
ΓΙΩΡΓΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ Ο/Η ΓΙΩΡΓΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2011
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: ΒΜW G650GS,orient luxus 26'-adve
Μηνύματα: 342
Προεπιλογή Απάντηση: ηλεκτρικά - r1150r

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vpentza Εμφάνιση μηνυμάτων
η φόρτιση προκαλεί "βρασμό" των υγρών. Θεωρητικά οι αναθυμιάσεις και τα υγρά του "βρασμού" περνούν από μία μικρή έξοδο εκτόνωσης και οδηγούνται μέσα από ένα λεπτό σωληνάκι στο κάτω μέρος της μοτό και πέφτουν στο δρόμο. Φαντάσου μια χύτρα όπου κατά το βρασμό, τα αέρια εκτονώνονται με πίεση απο τη βαλβίδα εξόδου....με ανοικτές τις τάπες, ο "βρασμός" έχει περισσότερο χώρο να εκτονωθεί χωρίς να ανεβάζει τις πιέσεις των αερίων....
το φαντάζεσαι να τη φορτίζεις κλειστή και το σωληνάκι εκτόνωσης να είναι βουλωμένο από άλατα ή χώματα ???? που θα πάει ο ατμός ?????
γι' αυτές τις μπαταρίες, η οδηγία από τους ειδικούς είναι η φόρτιση να γίνεται με ανοικτές τις τάπες...ξέρω όμως ότι στο 1150, η συγκεκριμένη δουλειά είναι βάσανο.......
...καλά τα λές έχεις δίκιο!
Reply With Quote
  #10  
Παλιό 10-03-2012, 13:33
serbko Ο/Η serbko βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2010
Περιοχή: pagrati
Μoto: bmw 1200 gs
Μηνύματα: 35
Προεπιλογή Απάντηση: ηλεκτρικά - r1150r

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ !!!
Η μπαταρία να είναι μακρυά από το μηχανάκι γιατί οι υδρατμοί και τα σταγονίδια είναι καυστικά και καίνε τα χρώματα
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
R1100R R1150R Ionlab Ζήτηση 3 21-03-2011 19:58
R850R Η R1150R Jefe Ζήτηση 5 08-02-2010 00:07
Πωλείται R1150R syan Πωλήσεις μοτοσυκλετών 3 29-05-2009 15:04
ΖΗΤΗΣΗ: Ζάντες αλουμινίου απο R1150R RedSpider Ζήτηση 5 15-05-2009 14:49
ελαστικα για r1150r Aggelos R Τεχνικά θέματα διάφορα 8 22-02-2009 12:24


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 08:41.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!