Καλησπέρα σε όλους.
Σχετικά με το θέμα και επειδή μ'έχει απασχολήσει το τελευταίο διάστημα, θα σας αναφέρω με ακρίβεια τι παρατήρησα χθές και σήμερα μετά από περίπου 100 χλμ που έκανα συνολικά με το δικό μου adv:
Εχθές λοιπόν ξεκίνησα για μια διαδρομή περίπου 35 χλμ και το κοντέρ έδειχνε τον δείκτη της βενζίνης στη μέση ενώ η αυτονομία έδειχνε περίπου 290 χλμ.
Κάπου στην Αττική η αυτονομία έδειχνε 306 χλμ και η στάθμη ίδια, άντε να είχε πέσει μια γραμμή (αν είχε πέσει). Ωστόσο και επειδή πήγαινα πολύ ήρεμα 120 - 130 χαω και περίπου 4 - 5000 στροφές, θεώρησα ότι αν και δικάβαλος είναι λογικό μιας και οδηγούσα σας ταξιντζής. Μετά από 4 ώρες πήρα τον δρόμο της επιστροφής και μόλις την έβαλα μπρος μου έδειξε την στάθμη 2 γραμμές και την αυτονομία 305 χλμ. Στα πρώτα
500-700 μέτρα και ενώ πήγαινα με 20 η ένδειξη της αυτονομίας έπεσα σταδιακά στα 210 χλμ! Καταλαβαίνετε ότι όλη αυτή η παρατηρητικότητα συνέβαινε διότι ήδη έμπαινα στη Αττική από Σπάτα για Πειραιά και δεν ήθελα να πάθω καμιά πλάκα στην Αττική οδό.
Μετά από 8 - 10 χλμ η στάθμη εξακολουθεί να είναι ίδια αλλά η αυτονομία έχει πέσει στα 140 χλμ και έχει κολλήσει εκεί και για τα επόμενα 20 - 25 μέχρι την επιστροφή στη βάση μου.
Αποφασίζω να μην βάλω βενζίνη προκειμένου να το παρατηρήσω και την επομένη και έτσι λοιπόν σήμερα ξεκίνησα μια διαδρομή των 10 χλμ δικάβαλος και ξανά ταξιντζής: η στάθμη και πάλι 2 γραμμές και η αυτονομία στα 140. Στη επιστροφή έπαιξε ελάχιστα καθότι ήταν στο πλαϊνό και σε κατηφορικό δρόμο αλλά μετά επανήλθε στις 2 γραμμές η στάθμη και στα 135 χλμ η αυτονομία.
Γενικά είχα μια ανασφάλεια γιατί είχα χάσει και τον κλασικό τρόπο υπολογισμού διότι από το τελευταίο γέμισμα είχα αποσυνδέσει την μπαταρία και έτσι έχασα τον μερικό χιλ/τη και κατά συνέπεια τον παλιό και αξιόπιστο "υπολογιστή ταξιδίου"!
Αυτά για την ιστορία, ας μιλήσει τώρα η εμπειρία.