![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Φίλε τούμπανε το μηχανάκι είναι Ο-Α-ΣΗ με το Desierto και τα ντεποζιτάκια.
![]() Και φυσικά μου αρέσει και χωρίς αυτά διότι έχω ολόιδιο σε μπλεδάκι + ακτίνες και γω και μάλλον ίδιας χρονολογίας. Εξαιρετικό !!!! Στο μεταξύ το έλυσες το θέμα της μετάγγισης της βενζίνης ? |
|
#12
|
|||
|
|||
|
Πολύ όμορφο
![]() αλλά κάτι πρέπει να κάνεις με το μπλε φτερό ![]()
|
|
#13
|
|||
|
|||
|
Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.
Η αλήθεια είναι ότι όταν πήρα την απόφαση φοβομουν λίγο γιατί δεν τα είχα δει live φορεμενα από κανέναν και δεν ήξερα αν θα είναι ωραιο το αποτελεσμα. Τελικα μου άρεσε πολύ. Ευτυχώς. ![]() Είναι μοντέλο 2005. Το θέμα της βενζίνης έχει λυθεί με το να έχω μόνιμα τα ρουμπινετα των τεποζιτων στη ρεζερβα. Είναι από 8 λιτρα το καθένα και συνολικα παιρνει 36 λιτρα. Διπλος με μπαγκαζιερες, χωματινα λαστιχα και χαλαρη οδηγηση βγαζει 500 χιλιομετρα. Το φτερό και το τεποζιτο θα μείνουν ως έχουν καθώς πλέον οι εποχές είναι δύσκολες. There is no money honey.
|
|
#14
|
|||
|
|||
|
Φίλε πραγματικά είναι κούκλα το μηχάνημα και έιμαι στο ίδιο δήλημα με σένα γιατί δεν τα έχω δει!!!Αλλά τα 500 με φαίνονται λίγα!!!
![]() |
|
#15
|
|||
|
|||
|
Κι εγώ περίμενα να βγάζει περισσότερα. Αλλά, σε σύγκριση με ενός φίλου με GS 1200 που πηγαίναμε μαζί και βάλαμε μαζί βενζίνη (εγώ γέμισα μόνο το κεντρικό τεπόζιτο) μονοί και οι δύο, μόνο και μόνο από τα χωμάτινα λάστιχα, τη σηκωμένη ζελατίνα και τη κεντρική μπαγκαζιέρα, εγώ μπήκα ρεζέρβα στα 250 χλμ ενώ αυτός στα 300!!!!! Νόμιζα ότι καίει υπερβολικά πολύ το μηχανάκι μου και το πήγα στο συνεργείο που το πηγαίνει κι αυτός για να δω τι ρυθμίσεις πρέπει να γίνουν. Το είχα δεδομένο ότι κάτι δεν πάει καλά. Ο μηχανικός, ένας πολύ σοβαρός τύπος, μου είπε αμέσως ότι φταίνε τα παραπάνω. Επειδή με είδε να αμφιβάλλω, εκτός του ότι άκουσε το μηχανάκι, το μπρίζωσε στον υπολογιστή και έδειχνε ότι δουλεύει τέλεια. Ολες οι λειτουργίες ήταν μέσα στα όρια που έδινε ο κατασκευαστής, σύμφωνα με το πρόγραμμα, το οποίο είναι της BMW.
Οταν μου έβγαλε τα 500 χλμ, ήμουν διπλός (είμαι 95 κιλά και η κοπέλα μου γύρω στα 60). Είχα τριπλέτα (μεταλλικές πλαϊνές με φλάτ επιφάνεια), 3 μπαγκαζιέρες φορτωμένες τίγκα (για καλοκαιρινές διακοπές) συν τανγκ μπαγκ 30 λίτρα. Να σου πω. Δεν είναι απαραίτητα τα πλαϊνά τεπόζιτα και είναι σίγουρα ακριβά. Εγώ είχα τη μηχανή μαμά 5 χρόνια. Κωλοστριβώνουν να την αλλάξω ή να κάνω κάτι. Να πάρω το adv δεν ήθελα γιατί θα έδινα πολλά λεφτά. Είπα λοιπόν να της αλλάξω τη μόστρα.Αλλά είχα και την οικονομική δυνατότητα. Αλλαξα και εξάτμιση πήρα και τις μπαγκαζιέρες, τις οποίες προσπαθούσα να αποφύγω επί 2 χρόνια γιατί μου είχαν αρέσει πολύ. Το όλο πακέτο μου βγήκε γύρω στα 3,5 χιλιάρικα, αλλά τότε τα είχα και δούλευα. Τώρα είμαι άνεργος από τον περασμένο Αύγουστο. Κυκλοφορώ με 50άρι townmate, τη μηχανή την κλείνω το χειμώνα και κόβω την ασφάλεια και τη βγάζω βόλτες το καλοκαίρι. Φέτος θα πηγαινοέρχεται Χαλκιδική γιατί δεν προβλέπονται διακοπές. Βέβαια, όταν την κυκλοφορώ, βγάζω 15 οργασμούς στο χιλιόμετρο, αλλά δεν πειράζει. Υπομονή. |
|
#16
|
|||
|
|||
|
Πάντως σήμερα, με το μηχανάκι σου και 3.500 παίρνεις adventure του 07 χχχαλαρά.
Αναφορικά με την αυτονομία μια μοντίφα που έχω σκεφτεί για το δικό μου είναι αντικάσταση του ντεπόζιτου με αυτό της Adve του 06 το οποίο βρίσκω με περίπου 350 - 500 ανάλογα την περίπτωση. όμως χρειάζεται και άλλα πράγματα όπως πλαστικά και απαραιτήτως μεγάλα κάγκελα. Φυσικά, η πιο απλή μοντίφα είναι 2 τετράλιτρα μέσα σε μια από τις πλαϊνές για χαμηλό κ. βάρους και καθάρισε το θέμα. Πιστεύω πως αν η Touratech τα πούλαγε κανα 500άρικο θα είχε πήξει ο τόπος από τέτοια αλλά τα πουλάν πολύυυυυ ακριβά. |
|
#17
|
|||
|
|||
|
Ναι, τα δυο τεποζιτακια στις μπαγκαζιερες ειναι απλη και εύκολη λύση καθώς τα tourateck είναι όντως πολύ ακριβά.
Το μηχανάκι μου πλέον ΔΕΝ ΠΩΛΕΊΤΑΙ!!!!!!!! ![]() ![]() ![]()
Last edited by toumbano; 22-06-2012 at 12:49. |
|
#18
|
|||
|
|||
|
Εμένα πρωσωπικα δεν μου αρέσει. Τουλάχιστον αισθητικά.
Πρακτικά, αν γράφεις τόσα πολλα χιλιόμετρα κ φοβάσαι μη μείνεις απο καύσιμα σε καμία στεπα στή μέση του πουθενα, τότε καλα έκανες κ τα έβαλες. Για το δικο μου, νομίζω πως θα προσανατολιζομουν στο 5λιτρο ντεποζητο που μπαίνει κάτω απο την σελα. http://www.thisnext.com/item/F951328...l-Tank-R1200GS |
|
#19
|
|||
|
|||
|
Αν πρόσεξες παραπάνω, γράφω ότι δεν είναι απαραίτητα. Εκτός αν κάνεις κανείς κάποιο ταξίδι σε ερημικές περιοχές όπου είναι δύσκολο να βρεις βενζινάδικο. Αλλά κι εκεί, μπορείς να έχεις κάπου δεμένο στη μηχανή ένα 20λιτρο τεπόζιτο ή 2 10λιτρα και να κάνεις τη δουλειά σου εύκολα και φθηνά, χωρίς να πεις στη διαδικασία των έξτρα τεπόζιτων. Κι έγραψα επίσης, ότι μετά από 5 χρόνια, ήθελα να αλλάξω το λουκ της μηχανής μου, και βεβαίως, είχα την οικονομική δυνατότητα να το κάνω.
Αυτό το τεπόζιτο που δείχνεις ήταν αρχικά μαζί με τα πλαϊνά της TOURATECK. Ηταν το τρίτο κομμάτι του πακέτου γιατί η Tourateck κάνει τεπόζιτα 41 λίτρων. Και για το 1150 και για το Africa κάνει τεπόζιτα 41 λίτρων. Αλλά το κατάργησαν από το σύνολο, γιατί, όπως μου είπαν,υπήρχαν προβλήματα συνδεσιμότητας. |
|
#20
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Είναι χρήσιμη η αυτονομία σε αναβατες νον στοπ... μικρό παράδειγμα Αθήνα Θεσσαλονίκη με μια στάση στην Πελασγία... μεσαίο παράδειγμα Βουδαπέστη Αργος σε 15 ωρες μεγάλο παράδειγμα Λισσαβώνα Ανκόνα σε 2μιση ημέρες Πίστεψε με ότι δεν είναι ωραίο να σταματάς κάθε 2μιση ωρες για βενζίνα... ![]() Παρόλα αυτά αν θα αγόραζα πάλι μηχανή θα αγόραζα το νορμαλ gs μην σου πω και το 800αρι, την βαρέθηκα την κουμουτσα
|
![]() |
|
|