GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιό 21-06-2012, 21:14
DoctorAbo Ο/Η DoctorAbo βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Athens
Μoto: R1200GS
Μηνύματα: 668
Προεπιλογή Απάντηση: Εξτρα τεπόζιτα Touratech

Φίλε τούμπανε το μηχανάκι είναι Ο-Α-ΣΗ με το Desierto και τα ντεποζιτάκια.

Και φυσικά μου αρέσει και χωρίς αυτά διότι έχω ολόιδιο σε μπλεδάκι + ακτίνες και γω και μάλλον ίδιας χρονολογίας. Εξαιρετικό !!!!

Στο μεταξύ το έλυσες το θέμα της μετάγγισης της βενζίνης ?
Reply With Quote
  #12  
Παλιό 21-06-2012, 21:22
gandreas Ο/Η gandreas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2010
Περιοχή: Αμπελόκηποι
Μoto: 1200gs
Μηνύματα: 3,874
Προεπιλογή Απάντηση: Εξτρα τεπόζιτα Touratech

Πολύ όμορφο

αλλά κάτι πρέπει να κάνεις με το μπλε φτερό
Reply With Quote
  #13  
Παλιό 21-06-2012, 21:57
toumbano Ο/Η toumbano βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2012
Περιοχή: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Μoto: BMW R 1200 GS
Μηνύματα: 9
Προεπιλογή Απάντηση: Εξτρα τεπόζιτα Touratech

Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Η αλήθεια είναι ότι όταν πήρα την απόφαση φοβομουν λίγο γιατί δεν τα είχα δει live φορεμενα από κανέναν και δεν ήξερα αν θα είναι ωραιο το αποτελεσμα. Τελικα μου άρεσε πολύ. Ευτυχώς.
Είναι μοντέλο 2005. Το θέμα της βενζίνης έχει λυθεί με το να έχω μόνιμα τα ρουμπινετα των τεποζιτων στη ρεζερβα.
Είναι από 8 λιτρα το καθένα και συνολικα παιρνει 36 λιτρα. Διπλος με μπαγκαζιερες, χωματινα λαστιχα και χαλαρη οδηγηση βγαζει 500 χιλιομετρα.
Το φτερό και το τεποζιτο θα μείνουν ως έχουν καθώς πλέον οι εποχές είναι δύσκολες.
There is no money honey.
Reply With Quote
  #14  
Παλιό 22-06-2012, 00:00
N4pSt3R Ο/Η N4pSt3R βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2010
Περιοχή: Ορεστιάδα N 41.500269,E 26.532206
Μoto: R1200 GS TT Desierto 3
Μηνύματα: 3,259
Προεπιλογή Απάντηση: Εξτρα τεπόζιτα Touratech

Φίλε πραγματικά είναι κούκλα το μηχάνημα και έιμαι στο ίδιο δήλημα με σένα γιατί δεν τα έχω δει!!!Αλλά τα 500 με φαίνονται λίγα!!!
Reply With Quote
  #15  
Παλιό 22-06-2012, 00:36
toumbano Ο/Η toumbano βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2012
Περιοχή: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Μoto: BMW R 1200 GS
Μηνύματα: 9
Προεπιλογή Απάντηση: Εξτρα τεπόζιτα Touratech

Κι εγώ περίμενα να βγάζει περισσότερα. Αλλά, σε σύγκριση με ενός φίλου με GS 1200 που πηγαίναμε μαζί και βάλαμε μαζί βενζίνη (εγώ γέμισα μόνο το κεντρικό τεπόζιτο) μονοί και οι δύο, μόνο και μόνο από τα χωμάτινα λάστιχα, τη σηκωμένη ζελατίνα και τη κεντρική μπαγκαζιέρα, εγώ μπήκα ρεζέρβα στα 250 χλμ ενώ αυτός στα 300!!!!! Νόμιζα ότι καίει υπερβολικά πολύ το μηχανάκι μου και το πήγα στο συνεργείο που το πηγαίνει κι αυτός για να δω τι ρυθμίσεις πρέπει να γίνουν. Το είχα δεδομένο ότι κάτι δεν πάει καλά. Ο μηχανικός, ένας πολύ σοβαρός τύπος, μου είπε αμέσως ότι φταίνε τα παραπάνω. Επειδή με είδε να αμφιβάλλω, εκτός του ότι άκουσε το μηχανάκι, το μπρίζωσε στον υπολογιστή και έδειχνε ότι δουλεύει τέλεια. Ολες οι λειτουργίες ήταν μέσα στα όρια που έδινε ο κατασκευαστής, σύμφωνα με το πρόγραμμα, το οποίο είναι της BMW.
Οταν μου έβγαλε τα 500 χλμ, ήμουν διπλός (είμαι 95 κιλά και η κοπέλα μου γύρω στα 60). Είχα τριπλέτα (μεταλλικές πλαϊνές με φλάτ επιφάνεια), 3 μπαγκαζιέρες φορτωμένες τίγκα (για καλοκαιρινές διακοπές) συν τανγκ μπαγκ 30 λίτρα.
Να σου πω. Δεν είναι απαραίτητα τα πλαϊνά τεπόζιτα και είναι σίγουρα ακριβά. Εγώ είχα τη μηχανή μαμά 5 χρόνια. Κωλοστριβώνουν να την αλλάξω ή να κάνω κάτι. Να πάρω το adv δεν ήθελα γιατί θα έδινα πολλά λεφτά. Είπα λοιπόν να της αλλάξω τη μόστρα.Αλλά είχα και την οικονομική δυνατότητα. Αλλαξα και εξάτμιση πήρα και τις μπαγκαζιέρες, τις οποίες προσπαθούσα να αποφύγω επί 2 χρόνια γιατί μου είχαν αρέσει πολύ. Το όλο πακέτο μου βγήκε γύρω στα 3,5 χιλιάρικα, αλλά τότε τα είχα και δούλευα. Τώρα είμαι άνεργος από τον περασμένο Αύγουστο. Κυκλοφορώ με 50άρι townmate, τη μηχανή την κλείνω το χειμώνα και κόβω την ασφάλεια και τη βγάζω βόλτες το καλοκαίρι. Φέτος θα πηγαινοέρχεται Χαλκιδική γιατί δεν προβλέπονται διακοπές. Βέβαια, όταν την κυκλοφορώ, βγάζω 15 οργασμούς στο χιλιόμετρο, αλλά δεν πειράζει. Υπομονή.
Reply With Quote
  #16  
Παλιό 22-06-2012, 12:24
DoctorAbo Ο/Η DoctorAbo βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Athens
Μoto: R1200GS
Μηνύματα: 668
Προεπιλογή Απάντηση: Εξτρα τεπόζιτα Touratech

Πάντως σήμερα, με το μηχανάκι σου και 3.500 παίρνεις adventure του 07 χχχαλαρά.

Αναφορικά με την αυτονομία μια μοντίφα που έχω σκεφτεί για το δικό μου είναι αντικάσταση του ντεπόζιτου με αυτό της Adve του 06 το οποίο βρίσκω με περίπου 350 - 500 ανάλογα την περίπτωση. όμως χρειάζεται και άλλα πράγματα όπως πλαστικά και απαραιτήτως μεγάλα κάγκελα.

Φυσικά, η πιο απλή μοντίφα είναι 2 τετράλιτρα μέσα σε μια από τις πλαϊνές για χαμηλό κ. βάρους και καθάρισε το θέμα.

Πιστεύω πως αν η Touratech τα πούλαγε κανα 500άρικο θα είχε πήξει ο τόπος από τέτοια αλλά τα πουλάν πολύυυυυ ακριβά.
Reply With Quote
  #17  
Παλιό 22-06-2012, 12:43
toumbano Ο/Η toumbano βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2012
Περιοχή: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Μoto: BMW R 1200 GS
Μηνύματα: 9
Προεπιλογή Απάντηση: Εξτρα τεπόζιτα Touratech

Ναι, τα δυο τεποζιτακια στις μπαγκαζιερες ειναι απλη και εύκολη λύση καθώς τα tourateck είναι όντως πολύ ακριβά.
Το μηχανάκι μου πλέον ΔΕΝ ΠΩΛΕΊΤΑΙ!!!!!!!!

Last edited by toumbano; 22-06-2012 at 12:49.
Reply With Quote
  #18  
Παλιό 26-06-2012, 09:44
Alkinoos Ο/Η Alkinoos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2011
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: BMW R1200GS Adventure
Μηνύματα: 982
Προεπιλογή

Εμένα πρωσωπικα δεν μου αρέσει. Τουλάχιστον αισθητικά.
Πρακτικά, αν γράφεις τόσα πολλα χιλιόμετρα κ φοβάσαι μη μείνεις απο καύσιμα σε καμία στεπα στή μέση του πουθενα, τότε καλα έκανες κ τα έβαλες.

Για το δικο μου, νομίζω πως θα προσανατολιζομουν στο 5λιτρο ντεποζητο που μπαίνει κάτω απο την σελα.

http://www.thisnext.com/item/F951328...l-Tank-R1200GS
Reply With Quote
  #19  
Παλιό 26-06-2012, 10:25
toumbano Ο/Η toumbano βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2012
Περιοχή: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Μoto: BMW R 1200 GS
Μηνύματα: 9
Προεπιλογή Απάντηση: Εξτρα τεπόζιτα Touratech

Αν πρόσεξες παραπάνω, γράφω ότι δεν είναι απαραίτητα. Εκτός αν κάνεις κανείς κάποιο ταξίδι σε ερημικές περιοχές όπου είναι δύσκολο να βρεις βενζινάδικο. Αλλά κι εκεί, μπορείς να έχεις κάπου δεμένο στη μηχανή ένα 20λιτρο τεπόζιτο ή 2 10λιτρα και να κάνεις τη δουλειά σου εύκολα και φθηνά, χωρίς να πεις στη διαδικασία των έξτρα τεπόζιτων. Κι έγραψα επίσης, ότι μετά από 5 χρόνια, ήθελα να αλλάξω το λουκ της μηχανής μου, και βεβαίως, είχα την οικονομική δυνατότητα να το κάνω.
Αυτό το τεπόζιτο που δείχνεις ήταν αρχικά μαζί με τα πλαϊνά της TOURATECK. Ηταν το τρίτο κομμάτι του πακέτου γιατί η Tourateck κάνει τεπόζιτα 41 λίτρων. Και για το 1150 και για το Africa κάνει τεπόζιτα 41 λίτρων. Αλλά το κατάργησαν από το σύνολο, γιατί, όπως μου είπαν,υπήρχαν προβλήματα συνδεσιμότητας.
Reply With Quote
  #20  
Παλιό 26-06-2012, 10:32
siraxanz Ο/Η siraxanz βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2009
Περιοχή: Argos-Argolidas
Μoto: r1200gsa '08, Cagiva elephant 750e '95
Μηνύματα: 13,321
Προεπιλογή Απάντηση: Εξτρα τεπόζιτα Touratech

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Alkinoos Εμφάνιση μηνυμάτων
Εμένα πρωσωπικα δεν μου αρέσει. Τουλάχιστον αισθητικά.
Πρακτικά, αν γράφεις τόσα πολλα χιλιόμετρα κ φοβάσαι μη μείνεις απο καύσιμα σε καμία στεπα στή μέση του πουθενα, τότε καλα έκανες κ τα έβαλες.

Για το δικο μου, νομίζω πως θα προσανατολιζομουν στο 5λιτρο ντεποζητο που μπαίνει κάτω απο την σελα.

Underseat Fuel Tank R1200GS (plus 5 litres) from Touratech-USA | ThisNext
Αλκίνοε, δεν είναι μόνο για τις στέππες η μεγάλη αυτονομία,

Είναι χρήσιμη η αυτονομία σε αναβατες νον στοπ...

μικρό παράδειγμα Αθήνα Θεσσαλονίκη με μια στάση στην Πελασγία...

μεσαίο παράδειγμα Βουδαπέστη Αργος σε 15 ωρες

μεγάλο παράδειγμα Λισσαβώνα Ανκόνα σε 2μιση ημέρες

Πίστεψε με ότι δεν είναι ωραίο να σταματάς κάθε 2μιση ωρες για βενζίνα...

Παρόλα αυτά αν θα αγόραζα πάλι μηχανή θα αγόραζα το νορμαλ gs μην σου πω και το 800αρι,

την βαρέθηκα την κουμουτσα
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 14:41.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!