GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> ΑΝΑΒΑΤΗΣ > Γενικά - Αναβάτης

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 17-09-2009, 20:43
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Πρόβλημα με το ABS

Θα ηθελα, παρακαλω, να ξερω αν οι φίλοι που πο΄σταρουν σε αυτο το νημα περι χρησης/απενεργοποιησης του ΑΒS στο χωμα γνωρίζουν την επακριβη λειτουργια του συστήματος γενικά και τι επιπτωσεις δυσάρεστες/ευχαριστες μπορει να εχει σε χρηση στο χωμα!!
Το βιντεάκι που ποστάρει φίλος σε αυτο το νημα ειναι διαφωτιστικότατο σε εδαφος με μικρη τριβή και σε ελεγχομενες καταστάσεις!
Αν ενας ''άπειρος'' αναβατης βρεθει σε ελαφρα κατηφόρα με γαρμπίλι, πετρα κ.λ.π. και οχι χωμα, σκετο χωμα, όπως στο βιντεάκι τότε αν επακολουθει στροφη, κι ανεξαρτητως ταχυτητας, θα βγει απο τον δρόμο χωρις δευτερη κουβέντα! Αν ο δρόμος ειναι φλαταδουρα με σκετο χωμα και 1-2 πετρες εδω κι εκει τοτε θα σταματησει όπως θα σταματαγε σε ασφαλτο ''γυαλι'' εν μεσω βροχης! Ελπιζω να γινεται κατανοητός ο παραλληλισμός!!!

Το GS ορθα εχει διακόπτη απενεργοποιησης του συστηματος διότι ειναι φτιαγμενο να πηγαινει σε σοβαρό χωμα!! Σε τέτοιες καταστασεις η χρηση του ABS ειναι προβληματικη εως καταστροφικη αναλογως των χρησιμοποιουμενων ελαστικών! Στο χωμα το μπλοκαρισμα του πισω τροχου χρειαζεται και ειναι απαραιτητο οχι μονον για πλασσαρισματα - πραγμα δυσκολο αλλα οχι αδυνατον με μοτο 250κ - αλλα και για να σταματάει!! Φανταστητε 250 κιλα+ αναβάτης να προσπαθουν να ακινητοποιηθουν ¨η εστω να μειωσουν δραστικα την ταχυτητα με τις ροδες να φρενάρουν-αμολανε-φρεναρουν-αμολανε 50 φορές το δευτερόλεπτο!!! Που θα σταματησει ο αμοιρος ο οδηγός? Και δεν εχει σημασια η ταχυτητα, διότι τα βουνα εχουν ανηφόρες, κατηφόρες, φλαταδουρες, στην φλαταδουρα εστω οτι καπου θα σταμτησει αν ομως ειναι κατηφόρα δεν θα σταματησει πουθενά παρα μονον στο πρωτο δεντρο/βραχο που θα βρει στην ευθεια που κυλαει η μοτο!

Αν συνηδητοποιησουμε οτι το ABS ΑΥΞΑΝΕΙ την αποσταση φρεναρισματος οταν μπλοκαρουν οι τροχοι (η γνωση της ''επακριβης λειτουργίας'' του συστηματος που ελεγα παραπανω) σε οποιαδηποτε συνθηκη αλλα ΟΜΩΣ δινει την δυνατότητα ΕΛΙΓΜΩΝ προς αποφυγη των όποιων εμποδίων που σε άλλη περιπτωση η πτωση θα ηταν σιγουρη τότε ευκολα θα καταλάβουμε οτι στο χωμα καλο θα ειναι να απενεργοποιειται!!!

Αν με ρωτησετε γιατι στο Βαραντερο δεν απενεργοποιειται το ΑΒS θα σας απαντησω οτι η συγκεκριμενη μοτοσυκλετα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΗ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΧΩΜΑΤΟς ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΕΝΑ 10%!!! Οσοι δε Βαραντεριδηδες εχουν δυσνοήσει τον προορισμο αυτης της μοτο και τα πανε ''αερα-πατερα'' στο χωμα το πρωτο πραγμα που κανουν, πριν μπουν σε αυτό, ειναι να βγάλουν την ασφάλεια του ABS για να το απενεργοποιησουν!!!!

Last edited by GeorgeP; 17-09-2009 at 20:47.
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 17-09-2009, 22:30
soter3gm Ο/Η soter3gm βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Αιγάλεω R1100 RT
Μoto: R1100RT
Μηνύματα: 1,040
Προεπιλογή Απάντηση: Πρόβλημα με το ABS

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Θα ηθελα, παρακαλω, να ξερω αν οι φίλοι που πο΄σταρουν σε αυτο το νημα περι χρησης/απενεργοποιησης του ΑΒS στο χωμα γνωρίζουν την επακριβη λειτουργια του συστήματος γενικά και τι επιπτωσεις δυσάρεστες/ευχαριστες μπορει να εχει σε χρηση στο χωμα!!
Το βιντεάκι που ποστάρει φίλος σε αυτο το νημα ειναι διαφωτιστικότατο σε εδαφος με μικρη τριβή και σε ελεγχομενες καταστάσεις!
Αν ενας ''άπειρος'' αναβατης βρεθει σε ελαφρα κατηφόρα με γαρμπίλι, πετρα κ.λ.π. και οχι χωμα, σκετο χωμα, όπως στο βιντεάκι τότε αν επακολουθει στροφη, κι ανεξαρτητως ταχυτητας, θα βγει απο τον δρόμο χωρις δευτερη κουβέντα! Αν ο δρόμος ειναι φλαταδουρα με σκετο χωμα και 1-2 πετρες εδω κι εκει τοτε θα σταματησει όπως θα σταματαγε σε ασφαλτο ''γυαλι'' εν μεσω βροχης! Ελπιζω να γινεται κατανοητός ο παραλληλισμός!!!

Το GS ορθα εχει διακόπτη απενεργοποιησης του συστηματος διότι ειναι φτιαγμενο να πηγαινει σε σοβαρό χωμα!! Σε τέτοιες καταστασεις η χρηση του ABS ειναι προβληματικη εως καταστροφικη αναλογως των χρησιμοποιουμενων ελαστικών! Στο χωμα το μπλοκαρισμα του πισω τροχου χρειαζεται και ειναι απαραιτητο οχι μονον για πλασσαρισματα - πραγμα δυσκολο αλλα οχι αδυνατον με μοτο 250κ - αλλα και για να σταματάει!! Φανταστητε 250 κιλα+ αναβάτης να προσπαθουν να ακινητοποιηθουν ¨η εστω να μειωσουν δραστικα την ταχυτητα με τις ροδες να φρενάρουν-αμολανε-φρεναρουν-αμολανε 50 φορές το δευτερόλεπτο!!! Που θα σταματησει ο αμοιρος ο οδηγός? Και δεν εχει σημασια η ταχυτητα, διότι τα βουνα εχουν ανηφόρες, κατηφόρες, φλαταδουρες, στην φλαταδουρα εστω οτι καπου θα σταμτησει αν ομως ειναι κατηφόρα δεν θα σταματησει πουθενά παρα μονον στο πρωτο δεντρο/βραχο που θα βρει στην ευθεια που κυλαει η μοτο!

Αν συνηδητοποιησουμε οτι το ABS ΑΥΞΑΝΕΙ την αποσταση φρεναρισματος οταν μπλοκαρουν οι τροχοι (η γνωση της ''επακριβης λειτουργίας'' του συστηματος που ελεγα παραπανω) σε οποιαδηποτε συνθηκη αλλα ΟΜΩΣ δινει την δυνατότητα ΕΛΙΓΜΩΝ προς αποφυγη των όποιων εμποδίων που σε άλλη περιπτωση η πτωση θα ηταν σιγουρη τότε ευκολα θα καταλάβουμε οτι στο χωμα καλο θα ειναι να απενεργοποιειται!!!

Αν με ρωτησετε γιατι στο Βαραντερο δεν απενεργοποιειται το ΑΒS θα σας απαντησω οτι η συγκεκριμενη μοτοσυκλετα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΗ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΧΩΜΑΤΟς ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΕΝΑ 10%!!! Οσοι δε Βαραντεριδηδες εχουν δυσνοήσει τον προορισμο αυτης της μοτο και τα πανε ''αερα-πατερα'' στο χωμα το πρωτο πραγμα που κανουν, πριν μπουν σε αυτό, ειναι να βγάλουν την ασφάλεια του ABS για να το απενεργοποιησουν!!!!

Έτσι !!!!!! έτσι είναι τα πράγματα επακριβώς
+1100...RT
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Πρόβλημα με cookies? ALX Διάφορα 8 30-07-2009 12:53
Λίστα με το ποιο απαραίτητο αξεσουάρ για το αναβάτη arisxios Κράνη 7 16-06-2009 15:08
Πρόβλημα με κοντερ 1200RT Λυμπέρης Νίκος Τεχνικά θέματα διάφορα 5 02-04-2009 16:03
Πρόβλημα με γκάζι frits Τεχνικά θέματα διάφορα 7 27-01-2009 00:43


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 05:28.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!