![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#22
|
|||
|
|||
![]()
Αγαπητε Alext σου αναγνωριζω οτι αν και καθιστος, ορθα μιλησες.
Η αληθεια ειναι οτι ποτε ως τωρα δεν εχω "γαργαλησει" μηχανη. Ως τωρα ημουν της φιλοσοφιας "Αυτος που το εφτιαξε να πηγαινει με "τοσα" φροντισε να του δωσει φρενα και κρατηματα για τα "τοσα". Ομως αυτη τη μηχανη την ερωτευτηκα ρε φιλε. Ειναι απολαυση και στο Επαρχιακο δικτυο και στην πολη. Ακομα και για τις Εθνικες οδους της Ελλαδας μια χαρα ειναι. Αν βγεις ομως σε καμια Autostrada σε καμια Autobank κλπ, ε πως να το κανουμε. Χρειαζεσε κατι γρηγορο. Ξερεις τι παθαινεις αν σε παρει ο υπνος (απ το κρυο και την ανετη ευθεια) ενω πηγαινεις με 140-160; Εξω οι ανθρωποι δεν ανεβοκατεβαινουν τα βουνα. τα τρυπανε και τα ενωνουν με γεφυρες. Το να διανυεις ενα τουνελ επι 15 λεπτα ενω πηγαινεις με 100 χιλιομετρα ειναι το συνηθες οχι το παραξενο. Οπως και το να περνας απο πλαγια σε πλαγια πορευομενος πανω σε γεφυρα υψους 10 οροφων. Δυο ρευματων, 3-4 λωριδων ανα ρευμα, συν Λ.Ε.Α. Με τσιμεντενια μπαριερα στην μεση καλο φωτισμο και σημανση κι εννιοτε και παρκιν. Εννοειτε βεβαια οτι σε προσπερνανε σαν σταματημενο μ αυτα τα χιλιομετρα. Any way παρασυρθηκα κι αρχισα τις διηγησεις. Η ουσια ειναι οτι αν εβγαζε καμια 40αρια χιλιομετρα παραπανω, ωστε να εχω ταχυτητα ταξιδιου τα 180-200, θα την παντρευομουνα. Δεν εχω ως τωρα γνωρισει πιο καλοτροπη και συνεργασιμη μοτοσικλετα. Παρα τις ιδιαιτεροτητες που απλως της δινουν χαρακτηρα, υπερεχει μακραν των υπολοιπων της κατηγοριας της. Κι οπως λες κι εσυ οι ελπιδες μας ειναι στην επομενη GS. Αυτη μπορει να ειναι η απολυτη μηχανη ταξιδιου. Υπομονη |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Περι ελεγχου... | Troublemaker | Απαραίτητα έγγραφα | 3 | 03-09-2009 12:22 |