GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιό 08-08-2012, 17:58
Translatoras Ο/Η Translatoras βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: Πειραιάς-Πειραϊκή
Μoto: R1200GS
Μηνύματα: 761
Προεπιλογή Απάντηση: RDC..... μερικές σκέψεις

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από THANOSEOD Εμφάνιση μηνυμάτων
..........Πώς γίνετε να φουσκώνω τα λάστιχά μου σε βουλκανιζατέρ με ηλεκτρονικό μανόμετρο,απόγευμα με σχετικά ζεστή θερμοκρασία στη σωστή πίεση . . . 3,2 bar μπροστά με 3,6 bar πίσω ............
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gemara Εμφάνιση μηνυμάτων
Να το ξεκαθαρίσουμε.

2.2 bar = 32 psi

2.5 bar = 36 psi.
Έτσι εξηγείται: ο Thanoseod δεν φούσκωσε σε bar αλλά σε psi και παρασύρθηκε και έγραψε την υποδιαστολή...

Οπότε μάλλον σωστά τα φούσκωσε.
Reply With Quote
  #12  
Παλιό 09-08-2012, 13:56
dottmicalis Ο/Η dottmicalis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2012
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: R 1200 GS Adventure '07 alpine white Vespa 50s "Vespino" '78 bianco
Μηνύματα: 311
Προεπιλογή Απάντηση: Πρόβλημα με τις πιέσεις των ελαστικών

Ερώτησις:

Ενώ ποτέ μα ποτέ δεν είχα πρόβλημα με τις ενδείξεις του RDC και γενικότερα του οργάνου (απλά συστηματικά έχω παρατηρήσει οτι τα μανόμετρα στα βενζινάδικα μπορεί π.χ. να δείχνουν 2,5 - 2,9 ακριβώς, αλλά όταν μετά πάω να το ελέγξω στο όργανο, η ένδειξη ειναι γύρω στα 0,2 bar πιο κάτω) μου συνέβη πρόσφατα κάτι το πολύ περίεργο!

Ξεκίνησα απο τη δουλειά μου στον Πειραιά και μέχρι να βγώ στην Εθνική έχω πια το συνήθειο να κοιτάζω όλες τις ενδείξεις μετά απο κανα δυο χιλιόμετρα.
Στην είσοδο προς Εθνική πέφτει το μάτι μου στο όργανο που αναβόσβηνε κόκκινο τριγωνάκι κι ειχε πετάξει την ένδειξη για την πίεση. Μου έδειχνε οτι το μπροστινό είχε λάθος πίεση.

Τι λαθος δηλαδη... 3.6!!! Εκείνη τη στιγμή δε το 'πιασα... Σκέφτηκα "ωχ. κοίτα που με έπιασε λάστιχο τώρα, πάνω στη στροφή, άντε να με βγάλει μέχρι την επόμενη έξοδο μπας και βρώ κανα βουλκανιζατερ."

Μετά συνειδητοποίησα οτι αντί να μου δείξει πιο χαμηλή πίεση μου έδειξε αισθητά μεγαλύτερη! Μέχρι να φρενάρω και να κάνω στην άκρη, η ένδειξη εσβησε και εμφανίστηκε και πάλι η σωστή πίεση.. Τόσο απλά. Όσο απλά και γρήγορα εμφανίστηκε!

Έχει συμβεί σε κανέναν κάτι παρόμοιο?

Σημειωτέον οτι δε μου το είχε ξανακάνει ποτέ, ούτε το επανέλαβε.
Επίσης σημειωτέον ότι και τις 3-4 φορές που έχει ανάψει η ένδειξη υπήρχε λόγος και σωστότατα άναψε.
Reply With Quote
  #13  
Παλιό 10-08-2012, 14:18
Neptune261 Ο/Η Neptune261 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2012
Περιοχή: Greece,Athens
Μoto: R1200GSA Adv.
Μηνύματα: 30
Προεπιλογή Απάντηση: Πρόβλημα με τις πιέσεις των ελαστικών

Καλησπέρα και από εμένα... Πρώτον, μου φαίνεται ότι ο Translatoras παραπάνω έκανε την πιο σωστή παρατήρηση!!! Δεύτερον πρέπει να διαβάζουμε τo manual... και τρίτον μην ξεχνάτε οτι το RDC λειτουργεί ασύρματα, οπότε σε περιοχές με έντονη ακτινοβολία από άλλες πηγές (κεραίες κινητής κτλ) ίσως υπάρχουν παρεμβολές και γι'αυτό τον λόγο να παρουσιάσει σφάλμα. Εμένα μου έχει τύχει δύο φορές και το παρατήρησα. Γενικώς όμως είναι πολύ αξιόπιστο όργανο, όποτε βλέπω έστω και παραμικρή απόκλιση στην πίεση (προς τα κάτω γιατί πάνω δεν δείχνει ποτέ ) κάτι έχω πατήσει..
Reply With Quote
  #14  
Παλιό 10-08-2012, 14:31
krinos Ο/Η krinos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2010
Περιοχή: a
Μoto: gs1200
Μηνύματα: 20
Προεπιλογή Απάντηση: Πρόβλημα με τις πιέσεις των ελαστικών

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Neptune261 Εμφάνιση μηνυμάτων
οπότε σε περιοχές με έντονη ακτινοβολία από άλλες πηγές (κεραίες κινητής κτλ) ίσως υπάρχουν παρεμβολές και γι'αυτό τον λόγο να παρουσιάσει σφάλμα. Εμένα μου έχει τύχει δύο φορές και το παρατήρησα. ..
Ακόμη και με περιπολικό δίπλα σου μπορεί να τα παίξει
Reply With Quote
  #15  
Παλιό 10-08-2012, 14:37
dottmicalis Ο/Η dottmicalis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2012
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: R 1200 GS Adventure '07 alpine white Vespa 50s "Vespino" '78 bianco
Μηνύματα: 311
Προεπιλογή Απάντηση: Πρόβλημα με τις πιέσεις των ελαστικών

Σωπάτε ρε παιδιά! δε το ειχα ξανακούσει. Τώρα, σοβαρά;
Reply With Quote
  #16  
Παλιό 10-08-2012, 14:37
Translatoras Ο/Η Translatoras βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: Πειραιάς-Πειραϊκή
Μoto: R1200GS
Μηνύματα: 761
Προεπιλογή Απάντηση: Πρόβλημα με τις πιέσεις των ελαστικών

Το μόνο που έχω παρατηρήσει εγώ είναι σε διαδρομή όπου η ταχύτητα ξεπερνά τα 160 χαω για πάνω από 3 λεπτά

ΧΑΝΕΤΑΙ η ένδειξη του μπροστινού (βγάζει ---).

Η ένδειξη επανέρχεται μόλις πέσει η ταχύτητα....
Reply With Quote
  #17  
Παλιό 10-08-2012, 17:39
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: Πρόβλημα με τις πιέσεις των ελαστικών

Εγώ δεν έχω παρατηρήσει κάτι από όλα αυτά, πάντως τη δουλειά για την οποία φτιάχτηκε, την κάνει με το παραπάνω
Reply With Quote
  #18  
Παλιό 11-08-2012, 22:07
Arkas Ο/Η Arkas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Νέα Σμύρνη - Αθήνα
Μoto: R 1200 RT - R 1200 GS Adventure - KTM 640 Adventure - beverly 500 ie
Μηνύματα: 33,829
Προεπιλογή Απάντηση: Πρόβλημα με τις πιέσεις των ελαστικών

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από forester Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγώ δεν έχω παρατηρήσει κάτι από όλα αυτά, πάντως τη δουλειά για την οποία φτιάχτηκε, την κάνει με το παραπάνω
Reply With Quote
  #19  
Παλιό 21-08-2012, 21:03
gmert Ο/Η gmert βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2010
Περιοχή: attiki
Μoto: gs1200
Μηνύματα: 20
Προεπιλογή Απάντηση: Πρόβλημα με τις πιέσεις των ελαστικών

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Translatoras Εμφάνιση μηνυμάτων
Το μόνο που έχω παρατηρήσει εγώ είναι σε διαδρομή όπου η ταχύτητα ξεπερνά τα 160 χαω για πάνω από 3 λεπτά

ΧΑΝΕΤΑΙ η ένδειξη του μπροστινού (βγάζει ---).

Η ένδειξη επανέρχεται μόλις πέσει η ταχύτητα....
Το έχω δει 2,3 φορές και νόμιζα οτι ήταν η ιδέα μου.
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:44.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!