![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#11
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Οπότε μάλλον σωστά τα φούσκωσε. |
#12
|
|||
|
|||
![]()
Ερώτησις:
Ενώ ποτέ μα ποτέ δεν είχα πρόβλημα με τις ενδείξεις του RDC και γενικότερα του οργάνου (απλά συστηματικά έχω παρατηρήσει οτι τα μανόμετρα στα βενζινάδικα μπορεί π.χ. να δείχνουν 2,5 - 2,9 ακριβώς, αλλά όταν μετά πάω να το ελέγξω στο όργανο, η ένδειξη ειναι γύρω στα 0,2 bar πιο κάτω) μου συνέβη πρόσφατα κάτι το πολύ περίεργο! Ξεκίνησα απο τη δουλειά μου στον Πειραιά και μέχρι να βγώ στην Εθνική έχω πια το συνήθειο να κοιτάζω όλες τις ενδείξεις μετά απο κανα δυο χιλιόμετρα. Στην είσοδο προς Εθνική πέφτει το μάτι μου στο όργανο που αναβόσβηνε κόκκινο τριγωνάκι κι ειχε πετάξει την ένδειξη για την πίεση. Μου έδειχνε οτι το μπροστινό είχε λάθος πίεση. Τι λαθος δηλαδη... 3.6!!! Εκείνη τη στιγμή δε το 'πιασα... Σκέφτηκα "ωχ. κοίτα που με έπιασε λάστιχο τώρα, πάνω στη στροφή, άντε να με βγάλει μέχρι την επόμενη έξοδο μπας και βρώ κανα βουλκανιζατερ." Μετά συνειδητοποίησα οτι αντί να μου δείξει πιο χαμηλή πίεση μου έδειξε αισθητά μεγαλύτερη! Μέχρι να φρενάρω και να κάνω στην άκρη, η ένδειξη εσβησε και εμφανίστηκε και πάλι η σωστή πίεση.. Τόσο απλά. Όσο απλά και γρήγορα εμφανίστηκε! Έχει συμβεί σε κανέναν κάτι παρόμοιο? Σημειωτέον οτι δε μου το είχε ξανακάνει ποτέ, ούτε το επανέλαβε. Επίσης σημειωτέον ότι και τις 3-4 φορές που έχει ανάψει η ένδειξη υπήρχε λόγος και σωστότατα άναψε. |
#13
|
|||
|
|||
![]()
Καλησπέρα και από εμένα... Πρώτον, μου φαίνεται ότι ο Translatoras παραπάνω έκανε την πιο σωστή παρατήρηση
![]() ![]() |
#14
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#15
|
|||
|
|||
![]()
Σωπάτε ρε παιδιά! δε το ειχα ξανακούσει. Τώρα, σοβαρά;
|
#16
|
|||
|
|||
![]()
Το μόνο που έχω παρατηρήσει εγώ είναι σε διαδρομή όπου η ταχύτητα ξεπερνά τα 160 χαω για πάνω από 3 λεπτά
ΧΑΝΕΤΑΙ η ένδειξη του μπροστινού (βγάζει ---). Η ένδειξη επανέρχεται μόλις πέσει η ταχύτητα.... |
#17
|
|||
|
|||
![]()
Εγώ δεν έχω παρατηρήσει κάτι από όλα αυτά, πάντως τη δουλειά για την οποία φτιάχτηκε, την κάνει με το παραπάνω
![]() |
#18
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#19
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
![]() |
|
|