GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Γενικά - Μοτοσυκλέτα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 07-09-2012, 00:33
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: Μετα το GS τι;;;

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από johnny walker Εμφάνιση μηνυμάτων
Φιλε forster χωρις να εχω κατι απεναντι σου αλλα ουτε και κατι με το 1200.
Θα ηθελα ν ασε ρωτησω κατι.Απο αυτα που διαβαζω εδω μεσα εχω καταληξει σε καποιο συμπερασμα γι αυτο το μηχανακι(θα πω πιο κατω)!
Αλλα μπορεις να μου πεις εσυ τι ποσοστο κατοχων υπαρχει που να εχοθν μηνει στο δρομο η να μην εχουν καταφερει καν να ξεκινησουν?
Θα ηθελα αν γινεται να μου πεις μονο τι πιστευεις γιατια το θεμα που γραφουμε ειναι διαφορετικο! (συγνωμη εκ τον πρωτερον)

Δεν ασχολούμαι καν μ' αυτό
Στο δρόμο έχω μείνει και με Άφρικα (είχα 2) και με V-strom και με ΧΤ και με KLE!!!!
Ό,τι δουλεύει, είναι πιθανό να χαλάσει!
Ό,τι δουλεύει σήμερα, ΔΕΝ είναι δεδομένο ότι θα δουλεύει κι αύριο!
Με σωστή χρήση - συντήρηση αποφεύγεις τα περισσότερα. Αστοχίες υλικών, κακές συναρμολογήσεις κλπ, θα υπάρχουν παντα σε όλα τα οχήματα, ανεξαρτήτως μάρκας.
Ειδικά στις μέρες μας και στο μέλλον, που τα Honda συναρμολογούνται στην Ισπανία και την Ιταλία με παρελκόμενα από όλο τον κόσμο, τα BMW φοράνε σαζμάν κατασκευασμένα στην Ινδία, τα Nissan φοράνε ηλεκτρικά valeo & magnetti-marelli.......
Κάποτε τα αυτοκίνητα και οι μηχανές είχαν ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ! Οι Ευρωπαίοι είχαν design, οδική συμπεριφορά, επιδόσεις και οι Ιάπωνες αξιοπιστία , χαμηλό κόστος χρήσης και απόκτησης κλπ.
Τώρα τι να λέμε;
Στις μηχανές μου κάνω απο 25000χλμ το χρόνο και πάνω.
Μέχρι τώρα το GS (με 26000 χλμ σε 16 μήνες) είναι άψογο. Τα απολύτως απαραίτητα κι ένα καμμένο γκριπ (θερμαινόμενο), φτιάχτηκε εντός εγγύησης.
Αν πάθω ζημιά, θα χαλαστώ! Χαλάστηκα άσχημα και με το Tiger 1050 που έσπασε με τη μία (και τα 3 κυλινδροπίστονα) στα καλά καθούμενα...
Πάλι όμως ο έρωτας θα παραμείνει. Ο λόγος είναι ότι δεν ήταν κεραυνοβόλος
Κτίστηκε με το χρόνο, τα χιλιόμετρα και το τι έκανα μαζί της! Αυτό δεν αλλάζει με τίποτα φίλε μου!
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 07-09-2012, 00:56
johnny walker Ο/Η johnny walker βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2012
Περιοχή: ΘΗΒΑ
Μoto: F800GS
Μηνύματα: 173
Προεπιλογή Απάντηση: Μετα το GS τι;;;

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από forester Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν ασχολούμαι καν μ' αυτό
Στο δρόμο έχω μείνει και με Άφρικα (είχα 2) και με V-strom και με ΧΤ και με KLE!!!!
Ό,τι δουλεύει, είναι πιθανό να χαλάσει!
Ό,τι δουλεύει σήμερα, ΔΕΝ είναι δεδομένο ότι θα δουλεύει κι αύριο!
Με σωστή χρήση - συντήρηση αποφεύγεις τα περισσότερα. Αστοχίες υλικών, κακές συναρμολογήσεις κλπ, θα υπάρχουν παντα σε όλα τα οχήματα, ανεξαρτήτως μάρκας.
Ειδικά στις μέρες μας και στο μέλλον, που τα Honda συναρμολογούνται στην Ισπανία και την Ιταλία με παρελκόμενα από όλο τον κόσμο, τα BMW φοράνε σαζμάν κατασκευασμένα στην Ινδία, τα Nissan φοράνε ηλεκτρικά valeo & magnetti-marelli.......
Κάποτε τα αυτοκίνητα και οι μηχανές είχαν ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ! Οι Ευρωπαίοι είχαν design, οδική συμπεριφορά, επιδόσεις και οι Ιάπωνες αξιοπιστία , χαμηλό κόστος χρήσης και απόκτησης κλπ.
Τώρα τι να λέμε;
Στις μηχανές μου κάνω απο 25000χλμ το χρόνο και πάνω.
Μέχρι τώρα το GS (με 26000 χλμ σε 16 μήνες) είναι άψογο. Τα απολύτως απαραίτητα κι ένα καμμένο γκριπ (θερμαινόμενο), φτιάχτηκε εντός εγγύησης.
Αν πάθω ζημιά, θα χαλαστώ! Χαλάστηκα άσχημα και με το Tiger 1050 που έσπασε με τη μία (και τα 3 κυλινδροπίστονα) στα καλά καθούμενα...
Πάλι όμως ο έρωτας θα παραμείνει. Ο λόγος είναι ότι δεν ήταν κεραυνοβόλος
Κτίστηκε με το χρόνο, τα χιλιόμετρα και το τι έκανα μαζί της! Αυτό δεν αλλάζει με τίποτα φίλε μου!
Το προβλημα που υπαρχει ακτα τη δικη μου αποψη ειναι της bmw και οχι της συγκεκριμενης μηχανης!Γιατι το μηχανακι δεν ειναι χθεσινο κοντευει να κλεισει δεκαετια σαν 1200 οποτε με ολα αυτα τα προβληματα ειται ασυμαντα ειτε οχι που γραφτει εδω θα επρεπε να εχουν εξαλυφθει μεσα σε μια τριετια και οχι καθε καινουρια παραγωγη να βγαζει τα δικα της!
Το συγκεκριμενο μοντελο θα επρεπε να ηταν αψογο σε ολα του και να μην βρισκοταν κανενας με παραπαπονο!Μονο τοτε μπορεις να πεις μετα το gs το χαος!
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 07-09-2012, 07:26
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: Μετα το GS τι;;;

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από johnny walker Εμφάνιση μηνυμάτων
Το προβλημα που υπαρχει ακτα τη δικη μου αποψη ειναι της bmw και οχι της συγκεκριμενης μηχανης!Γιατι το μηχανακι δεν ειναι χθεσινο κοντευει να κλεισει δεκαετια σαν 1200 οποτε με ολα αυτα τα προβληματα ειται ασυμαντα ειτε οχι που γραφτει εδω θα επρεπε να εχουν εξαλυφθει μεσα σε μια τριετια και οχι καθε καινουρια παραγωγη να βγαζει τα δικα της!
Το συγκεκριμενο μοντελο θα επρεπε να ηταν αψογο σε ολα του και να μην βρισκοταν κανενας με παραπαπονο!Μονο τοτε μπορεις να πεις μετα το gs το χαος!

Δίκιο έχεις, αλλά δεν αναιρείται αυτό που είπα πιο πάνω...
Απλούστατα γιατί κανένα μηχανάκι που είχα δεν ήταν νέο μοντέλο με "παιδικές ασθένιες", εκτός από το Tiger. Είπαμε, όλα χαλάνε
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 07-09-2012, 07:41
peterv Ο/Η peterv βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Athens
Μoto: BMW R 1200 GS
Μηνύματα: 1,668
Προεπιλογή Απάντηση: Μετα το GS τι;;;

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από forester Εμφάνιση μηνυμάτων
Πάλι όμως ο έρωτας θα παραμείνει. Ο λόγος είναι ότι δεν ήταν κεραυνοβόλος
Κτίστηκε με το χρόνο, τα χιλιόμετρα και το τι έκανα μαζί της! Αυτό δεν αλλάζει με τίποτα φίλε μου!
όταν σε πάει παντού και απλά κάνει τα πάντα δύσκολα πάς αλλού !!!!

Πρίν είχα transalp και σε τρία χρόνια τα πλαστικά του από τον ήλιο ήταν σαν ξεθωριασμένα , σε απλή πτώση στο χώμα έσπαγε η πλαστική ποδια και ήθελα 200 + ευρώ για να την αλλάξω + τα κάγκελα, για να μην πώ για το πίσω φλας που έκανε 45 ευρώ ενώ το ίδιο σε varadero 15 . Me to GS πέρασα δύο χωμάτινα σχολεία και κάτι λίγε βόλτες και ζήτημα να μου κόστισαν όλα μαζί 100 ευρώ σε γρατζουνιές.

Ναί αξιόπιστα τα γιαπωνέζικα που λέει και ο napo αλλά για κάθε servis του GS πλήρωνα 2 στο transalp. Στην τελική μου έρχεται φθηνότερα το GS.

Για συμπεριφορά στο δρόμο δεν το συζητάω !!!!!

Οπότε πραγματικά δεν έχω βρεί άλλη μηχανή που να με πηγαίνει στην δουλειά κάθε μέρα, ταξίδια στο εξωτερικό το καλοκαίρι, πάνω σε χωματόδρομους στα βουνά το φθινώπορο. Και να καταπίνει αγόγιστα όλα τα λάθη μου στην οδήγηση....πηγαίνοντας με όπου θέλω με ασφάλεια....

και όχι δεν είναι καβαλημένο καλάμι το να λέει κανείς την αλήθεια
αλλώστε ότι και να λέμε όπως λέει και ο forester
μετράνε τα χλμ που έχει γράψει η μηχανή και η τσέπη μας θα πρόσθετα εγώ επιπλέον .

Last edited by peterv; 07-09-2012 at 07:44.
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:29.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!