![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Δεν ασχολούμαι καν μ' αυτό ![]() Στο δρόμο έχω μείνει και με Άφρικα (είχα 2) και με V-strom και με ΧΤ και με KLE!!!! Ό,τι δουλεύει, είναι πιθανό να χαλάσει! Ό,τι δουλεύει σήμερα, ΔΕΝ είναι δεδομένο ότι θα δουλεύει κι αύριο! Με σωστή χρήση - συντήρηση αποφεύγεις τα περισσότερα. Αστοχίες υλικών, κακές συναρμολογήσεις κλπ, θα υπάρχουν παντα σε όλα τα οχήματα, ανεξαρτήτως μάρκας. Ειδικά στις μέρες μας και στο μέλλον, που τα Honda συναρμολογούνται στην Ισπανία και την Ιταλία με παρελκόμενα από όλο τον κόσμο, τα BMW φοράνε σαζμάν κατασκευασμένα στην Ινδία, τα Nissan φοράνε ηλεκτρικά valeo & magnetti-marelli....... Κάποτε τα αυτοκίνητα και οι μηχανές είχαν ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ! Οι Ευρωπαίοι είχαν design, οδική συμπεριφορά, επιδόσεις και οι Ιάπωνες αξιοπιστία , χαμηλό κόστος χρήσης και απόκτησης κλπ. Τώρα τι να λέμε; Στις μηχανές μου κάνω απο 25000χλμ το χρόνο και πάνω. Μέχρι τώρα το GS (με 26000 χλμ σε 16 μήνες) είναι άψογο. Τα απολύτως απαραίτητα κι ένα καμμένο γκριπ (θερμαινόμενο), φτιάχτηκε εντός εγγύησης. Αν πάθω ζημιά, θα χαλαστώ! Χαλάστηκα άσχημα και με το Tiger 1050 που έσπασε με τη μία (και τα 3 κυλινδροπίστονα) στα καλά καθούμενα... Πάλι όμως ο έρωτας θα παραμείνει. Ο λόγος είναι ότι δεν ήταν κεραυνοβόλος ![]() Κτίστηκε με το χρόνο, τα χιλιόμετρα και το τι έκανα μαζί της! Αυτό δεν αλλάζει με τίποτα φίλε μου! |
#2
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Το συγκεκριμενο μοντελο θα επρεπε να ηταν αψογο σε ολα του και να μην βρισκοταν κανενας με παραπαπονο!Μονο τοτε μπορεις να πεις μετα το gs το χαος! |
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() Δίκιο έχεις, αλλά δεν αναιρείται αυτό που είπα πιο πάνω... Απλούστατα γιατί κανένα μηχανάκι που είχα δεν ήταν νέο μοντέλο με "παιδικές ασθένιες", εκτός από το Tiger. Είπαμε, όλα χαλάνε ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() Πρίν είχα transalp και σε τρία χρόνια τα πλαστικά του από τον ήλιο ήταν σαν ξεθωριασμένα , σε απλή πτώση στο χώμα έσπαγε η πλαστική ποδια και ήθελα 200 + ευρώ για να την αλλάξω + τα κάγκελα, για να μην πώ για το πίσω φλας που έκανε 45 ευρώ ενώ το ίδιο σε varadero 15 . Me to GS πέρασα δύο χωμάτινα σχολεία και κάτι λίγε βόλτες και ζήτημα να μου κόστισαν όλα μαζί 100 ευρώ σε γρατζουνιές. Ναί αξιόπιστα τα γιαπωνέζικα που λέει και ο napo αλλά για κάθε servis του GS πλήρωνα 2 στο transalp. Στην τελική μου έρχεται φθηνότερα το GS. Για συμπεριφορά στο δρόμο δεν το συζητάω !!!!! Οπότε πραγματικά δεν έχω βρεί άλλη μηχανή που να με πηγαίνει στην δουλειά κάθε μέρα, ταξίδια στο εξωτερικό το καλοκαίρι, πάνω σε χωματόδρομους στα βουνά το φθινώπορο. Και να καταπίνει αγόγιστα όλα τα λάθη μου στην οδήγηση....πηγαίνοντας με όπου θέλω με ασφάλεια.... και όχι δεν είναι καβαλημένο καλάμι το να λέει κανείς την αλήθεια αλλώστε ότι και να λέμε όπως λέει και ο forester μετράνε τα χλμ που έχει γράψει η μηχανή και η τσέπη μας θα πρόσθετα εγώ επιπλέον . Last edited by peterv; 07-09-2012 at 07:44. |
![]() |
|
|