![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
το θεμα ειναι τ μηχανακια της γενιας του 2004-2006 εχουν προβλημα στη μοναδα του abs και για αυτο η bmw τα αλλαζει,αλλα οχι ολα!
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
κυριως και η αγνοια του αναβατη σε δευτερη φαση.. Η μαμα τα φορτωνεται αυτα γιατι προκαλουνται απο τη σχεδιαστικη υπερβαση. Δηλαδη? Η μοναδα θελει πολυ συχνες αλλαγες υγρων για να μη πιασει μουργκα και βγει off ενω χαλαει πολυ συχνα και το διακοπτακι στην μανετα του μπροστινου με αποτελεσμα τη συνεχη λειτουργια της και το καψιμο του ηλεκτρομοτερ της. Τη συνεχη λειτουργια την πιανει πριν συμβει το μοιραιο μονο ο εμπειρος η ο ενημερωμενος αναβατης !! Η BMW αναλαμβανει να καλυψει τις παρενεργειες αυτες για λογους προφανεις. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Αλλαγές υγρών φρένων προβλέπονται κάθε 20000χλμ, τουλάχιστον στα 2010 μοντέλα κι έπειτα. Στα παλιότερα μοντέλα δε λέει αλλαγές υγρών φρένων, καθόλου; |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Δεν βρήκα κάτι σχετικό εκτός από σκόρπιες κουβέντες δεξιά κι αριστερά
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Η μηχανή σου (2006) έχει φρένα "σέρβο"; |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Ναι η δικιά μου ήταν η πρώτη γενιά με σέρβο. |
|
#9
|
|||
|
|||
|
η απάντηση από γνώστη μηχανικό, για τις ζημιές στις μονάδες, ήταν ότι κανείς ποτέ δεν ασχολείται με την αντικατάσταση των υγρών στα "control circuits"...
![]() αυτό ίσχυε ιδιαίτερα στα 1150 και τις εκεί αντίστοιχες βλάβες τους όπου η πιό εύκολη διαγνωση ήταν η ...αντικατάσταση είναι σχετικά χρονοβόρο και "μανούρα" και ενδεχομένως "ακριβή" σε χρονοχρέωση διαδικασία οπότε ίσως δεν το προτείνουν(?) και μένουν στην αλλαγή των λοιπών υγρών φρένων.... ![]() με τη τήρηση των προβλεπόμενων από τη "μαμά", να φοβόμαστε μόνο τις ...αστοχίες υλικού... |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Θα το κοιτάξω, ευχαριστώ. |
![]() |
|
|