![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Τελείως αυθαίρετο το συμπέρασμά σου! 10 μέρες μετά τη λήξη της ημερομηνίας πληρωμής εκκαθαριστικού λογαριασμού το ρεύμα κόβεται, εκτός αν πληρωθεί εξολοκλήρου το έναντι. Ως εκ τούτου μιλάμε για καθυστέρηση ενός λογαριασμού που απλά μεταφέρεται μέχρι ο πελάτης να κατορθώσει να τα φέρει ίσα βάρκα ίσα πανιά.
Οσο για τη φοροδιαφυγή να πας να τα πεις στους φίλους σου τους πλοιοκτήτες με τις σημαίες ευκαιρίας! Ελπίζω να τα καταλαβαίνεις αυτά, κι άσε περί IQ, εγώ δεν αναφέρομαι σε αυτό! Πραγματικά δε μπορώ να καταλάβω γιατί έχεις λυσσάξει.... |
#2
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Επισης η Ελληνικη σημαια επιβαλλει και τον αριθμο πληρωματος ενος πλοιου με νομο του 1974 υπογεγραμμενο απο τον Φαιδωνα Γκιζικη. Ετσι για την Αγγλικη σημαια (ευκαιριας? δεν νομιζω!) για ενα πλοιο 35000 τοννων γενικου φορτιου απαιτουνται 8 ατομα ενω για την Ελληνικη......14!!!! Τωρα ισως καταλαβες γιατι για να πας στην Σαντορινι πληρωνεις ενα καρο λεφτα σε εισητηριο οταν στην Ιταλια για την ιδια αποσταση πληρωνεις κατι παραπανω απο τα μισα. Οπως εγω δεν μπορω να ορθοδοντησω κανενα στομα κανοντας τον εξυπνο στον ορθοδοντικο Γιαννη ετσι κι εσυ μην κανεις τον εξυπνο στον Ναυτιλιακο Γιωργο προσπαθωντας να του υποδειξεις το επαγγελμα του. Εχει 30 χρονια σε αυτο κι εχει ναυτολογησει/αποναυτολογησει χιλιαδες Ελληνες Ναυτικους κι εχει κλεισει μερικες εκατονταδες ναυτολογια....ξερει την νομοθεσια απέξω κι ανακατωτα. Φοροδιαφυγη σε αυτα τα πλοια δεν υπαρχει διοτι απλα δεν ειναι στο Ελληνικο Νηολογιο, φοροδιαφυγη θα υπηρχε αν ηταν στο Ελληνικο νηολογιο και δεν επληρωναν τυος φορους τους. Απόσπασμα:
Ολα αυτα δηλωνουν αδυναμια τεκμηριωσης των αντιρησεων σας.........IQ.......και λυσσα. Last edited by GeorgeP; 03-05-2013 at 14:19. |
![]() |
|
|