![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Μία είναι η μέθοδος να σταματήσει να "τρέχει" η ρωγμή και είναι ακριβώς αυτή που περιγράφω. Ούτε δύσκολη ούτε παρακινδυνευμένη. Είναι απλά η σωστή μέθοδος. Εφαρμόζεται χρόνια τώρα ακόμα και σε μπροστινά φτερά Εντουράδικων που ταλαντώνουν άσχημα και δουλεύει.
|
|
#12
|
|||
|
|||
|
Πιστευω οτι μπορεισ να το αναφερεισ στο συνεργειο και να δεισ αρχικα πωσ θα το αντιμετωπισουν. Μπορει και να αναλαβουν την ευθηνη και να το αντικαταστησουν(δυσκολο) ή να το επισκευασουν. Οσο για την τρυπα 2 mm εχει δίκιο, στην τρυπα εκτωνονονται οι δυνάμεις από τους κραδασμούς. Πρόσεξε όμως να κανείς την ΤΡΥΠΑ ακριβώς στο τελείωνε της ρωγμης διαφορετικά αν είναι ψηλότερα υπάρχει περίπτωση να προχωρήσει η ρωγμη σε άλλη κατεύθυνση και να θέλει να κανείς και δεύτερη τρυπα για να την σταματήσεις. Αν πιστεύεις ότι δεν θα τα καταφέρεις ζητά να σου την κάνουν στο συνεργείο που πηγές.
|
|
#13
|
|||
|
|||
|
Ευχαριστώ για τις συμβουλές σας.
|
|
#14
|
|||
|
|||
|
Αν κάνω στη δικια μου τρύπες στις ρωγμές θα γίνει η χελατινα κοφινι
|
|
#15
|
|||
|
|||
|
Υπάρχει και η λύση να πας σε συνεργείο που επισκευάζει παρμπρίζ μιλώ για την γνωστή διαφήμιση.
Πρώτα από όλα όμως να το δει αυτος που επεμβηκε... |
|
#16
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#17
|
|||
|
|||
|
Καλη η λυση σου. Θα το ψαξω
Στάλθηκε από το GT-I9100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2 |
|
#18
|
|||
|
|||
|
Η τρύπα (stop drill) είναι μία προσωρινή μέθοδος να σταματήσει κανείς την εξέλιξη μιας ρωγμής. Όταν εφαρμόζεται σε μια επιφάνεια, τότε θα πρέπει να ελέγχεις περιοδικά την περιοχή να δεις αν μένει σταθερή σε μήκος και βάθος.
|
![]() |
|
|