![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Εγω δεν θα επαιρνα ΠΟΤΕ μοτοσυκλέτα που τα υγρα φρενων περνανε μεσα απο τις πλακες του τιμονιου!!! ΠΟΤΕ!!!!!!!!!!! Οπόταν δεν θα μου τυχει ποτέ!!!!! Και οι δαγκανες ειναι απο αλουμινιο αλλα εχουν ατσαλενιο helicoil εκει που βιδωνουν τα banjos ΓΙΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩς ΤΟΝ ΛΟΓΟ & ΣΚΟΠΟ. Ενω σε εκεινο το σημειο που εγινε η διαροη δεν ειναι δυνατη η τοποθετηση του (helicoil). Ενα κλικ λαθος σφιξιμο στο banjo bolt (εκει που εγινε η διαροη) απο καποιο ''χερι'' που ''ξερει'' και λες αντιο στο σπειρωμα του αλουμινίου!! Διότι ατσαλενια βιδα σε αλουμινιο=ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΟΧΗ στο σφιξιμο!!! Τοση οση δεν φανταζεσαι!!! Χωρια που λογω της κινησης του εμπρος συστηματος εξασκουνται πιεσεις στο σημειο αυτο με αποτέλεσμα 1/10,000 περιπτωσεις το λασκαρισμα του banjo bolt και διαροη υγρών!! Οχι Κυριε ΠΟΤΕ δεν θα επαιρνα κατι τετοιο!!!!!!!! |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Εγω διαβαζοντας αυτην την καταχωρηση , αποφασισα να προβω αμεσα σε αγορα after-market αξεσουαρ για ενισχυση της γεφυρας .
Η ενημερωση αυτη ειναι χρησιμοτατη για ολες τους ιδιοκτητες GS για να προβουν σε διορθωτικη κινηση αφαιρετικη της τσεπης αλλα προσθετικης της υγειας τους. Γιωργο να το ξαναπω . Η μηχανη ειναι ερωτας και οτι αγαπας δεν το σκοτωνεις. Τωρα δεν εχει νοημα να βριζουμε ουτε να εκτοξευουμε καταρες. Ωστοσο ειμαι ανοιχτος σε οποιαδηποτε μορφη διαμαρτυριας εγω και το θηριο μου σε μια προσπαθεια πιεσης προς την επισημη αντιπροσωπεια. Αν ποτε αποφασισουμε για μια ομαδικη διαμαρτυρια ειμαι μεσα ... Περιμενουμε τα νεοτερα απο τον παθοντα .... |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
..όμως το σπουδαιότερο είναι ότι ο μάρτυρας της Εταιρίας στο Δικαστήριο δήλωνε οτι ήταν ψευδείς οι ισχυρισμοί μας ότι αυτή η κάτω πλάκα είναι κούφια..που υποτίθεται οτι είναι εκπαιδευμένοι !!! Εχει ενδιαφέρον πως θα τοποθετηθούν σε ενδεχόμενη ενημέρωση της BMW στο Βερολίνο για τέτοιες λεπτομέρεις..στήν συνέχεια ! Ηρακλής. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
γνωριζω οτι το 1150 δεν ειχε κουφια πλάκα τιμονιου αφου ειμουν κατοχος μιας τέτοιας!! Πιστεψε με, για καθε μοντέλο που με ενδιαφερει πρωτα κοιταζω τα τεχνικα χαρακτηριστικα στις διαφημισεις, μετα κοιταζω τις μοτο που κυκλοφορουνε εξερευνόντας τες απο κοντά, λαμβανω γνωμες, κοιταω ιντερνετ, υπολογιζω την ιστορια του μοντέλου/κινητηρα και άλλα πολλά και μετα αγοράζω!!!! εξάλλου με την μηχανολογια τα παω παρα πολυ καλα (σε αυτο το επιπεδο-εχω εξ'αλλου περάσει απο εκει που κι εσυ ξεκινησες το επαγγελμα σου αλλα χωρις συνεχεια δυστυχως) κι ετσι καταλαβαινω ''ποσο χρησιμη'' ειναι μια κουφια πλάκα και ιδιαιτερα η κατω σε μια μοτοσυκλέτα διότι ξερω τι σημαινει κατω πλάκα!! Χρόνια ολοκληρα στο μοτοκροςς και το εντουρο ενα απο τα πρωτα πραγματα που προσεχαμε πριν μπουμε στην πιστα ηταν .........η κατω πλάκα!!!!! Όπως λες κι εσυ ''.......οτι μια καινοτομία για να εφαρμοστεί περνά από κάποια στάδια εκτίμησης........'' αλλα.........ποιος συνεκτιμησε το λαθος του ''παιδιου'' (μαθητευόμενος μηχανικός σε εξουσιοδοτημενο ¨η οχι) ο οποιος θα εσφιγγε το banjo bolt ενα κλικ περισσότερο απο οσο λεει η μαμα με αποτελεσματα σαν τα δικα σου κι ακομα χειρότερα? Διότι αυτο συνεβηκε στην περιπτωση σου!!!! Αλλαξανε το μαρκουτσι (σωληνας μεταφορας υγρων) για τον αλφα/βητα λογο και το ''παιδί'' το εσφιξε κατι τις παραπάνω για να ''ειμαστε σιγουροι''!!!! Κι ακομα χειρότερα, μπορει να μην μεσολαβησε αλλαγη μαρκουτσιου αλλα να σφιχτηκε ετσι απο το εργοστάσιο (όπως τα κολαρα του Βαραντερο που τρεχουν νερα απο την 3η μερα κατοχης του αγορασμενο καινουριο). Σκεψου το κι ετσι!! Γιαυτο λεω οτι ειναι λαθος η διαταξη αυτή!!!! Τεχνολογικα μπορει να ειναι μια ακομα εξέλιξη στο βωμο του ''ελαφραινω'', τις συνεπειες όμως δεν τις συνυπολόγισαν σωστά!!! Last edited by GeorgeP; 09-11-2009 at 16:36. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Την εχετε δει, και ειναι κουφια ή εχει απλος ενα "τουνελ" (μια εσωτερικη οπη δηλαδη) που ενωνει το ενα σωληνακι υγρων φρενων με το αλλο, που ειναι απο την αλλη πλευρα της πλακας; Και ας υποθεσω οτι ειναι ΟΛΗ κουφια (και οχι μια, και μονο μια οπη "ή τουνελ"), ξερεις για ποσα γραμμαρια μιλαμε τωρα Γιωργο; Αν αυτα τα γραμμαρια τα υπολογιζεις σαν ελαφρωμα της μηχανης.... τοτε παω πασο!!!!!! Δεν υπαρχει ακομα η περιπτωση, αστοχιας υλικου;;; Δηλαδη η συγκεκριμενη πλακα να ειχε μεσα της μια ή και περισσοτερες φυσαλιδες αερα, και δεδομενου οτι καμμια εταιρεια πλεον,λογο κοστους δεν κανει ελεγχο στα εξαρτηματα της, να συνεβηκε αυτο; Και οσο αφορα αυτο το, κατι τις παραπανω δυναμη που μπορει να εβαλε ο πιτσιρικας, ο καποιος πιτσιρικας, δεν ειναι τοσο απλο για να γινει, ουτε και ειναι τοσο ευαισθητο οσο το παρουσιαζεις. Δεν λεω οτι δεν μπορει να γινει (εδω εχουν καταφερει να "κλωτσησουν" και χαλβανιζε και ανοξειδωτες βιδες διαφοροι κατα καιρους...), αλλα οχι οπως το παρουσιαζεις. Αρκετοι που τα διαβαζουν και δεν ασχολουνται ή δεν εχουν σχεση με τεχνικα, θα νομιζουν οτι μολις το αγγιξεις... θα σπασει!!! Ειναι "τεχνη" να μπορεις να καταστρεψεις ενα σπειρωμα, οποιουδηποτε υλικου και αν ειναι αυτο, και αν καποιος μπορει να το κανει, δεν το χρεωνεται η εταιρεια κατασκευης αυτο!!! Αυτο που χρεωνεται στην καθε εταιρια ειναι η αστοχια υλικου. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
ΗΡΑΚΛΗΣ |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Ακομα να σου υποενθυμίσω οτι μεχρι το GS1150 δεν υπήρχαν κουφιες πλακες!! Κατι λεει αυτό!!!!! Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Δηλαδη αν αντι για 1/6 της στροφης (απο το ''πατημα'' της βιδας) παμε στο 1/5 το σημειο κλωτσησε!!!!!!!! Δεν διαφωνει κανενας με αυτό!!! Εκει που διαφωνω εγω ειανι α) στην λυση της κουφιας πλάκας απο την BMW β) στην ασυντηρητη μοτοσυκλέτα που εδοθη για τεστ ντραιβ και γ) οτι αυτοι που κανουν τα σερβις δεν ειναι οσο χρειαζεται προσεκτικοι δουλευοντας μονον εμπειρικα και οχι με ροποκλειδα!!!! |
|
#8
|
|||
|
|||
|
[QUOTE=GeorgeP;91595]
Δεν διαφωνει κανενας με αυτό!!! Εκει που διαφωνω εγω ειανι α) στην λυση της κουφιας πλάκας απο την BMW β) στην ασυντηρητη μοτοσυκλέτα που εδοθη για τεστ ντραιβ και γ) οτι αυτοι που κανουν τα σερβις δεν ειναι οσο χρειαζεται προσεκτικοι δουλευοντας μονον εμπειρικα και οχι με ροποκλειδα!!!![/QUOTE] Αυτα ειναι οι κυριες αιτιες των περισσοτερων προβληματων και σε συνδιασμο με τους μη ελεγχους των εταιριων, εχουμε ενα αποτελεσμα........ ακρως "ανθυγειϊνο" για ολους εμας τους αναβατες!!!! |
|
#9
|
|||
|
|||
|
[quote=BOXER;91660]
Απόσπασμα:
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Το θέμα εδώ το έπιασες και πολύ σωστά θέτεις τα πράγματα και ερχόμαστε στο θέμα μας και πέραν του εάν θα φτιάχναμε εμείς το GS ακόμα καλύτερο όπως έγραψα παραπάνω στο πρώτο μου post εδώ έχουμε ένα απατεώνα που προσπαθεί να φάει χρήματα από ένα άνθρωπο που τον επιστευτηκε και οδήγησε μια ασυντήρητη και ακατάλληλη για οδήγηση μοτοσυκλέτα δεν έχουμε την BMW που δεν είναι τόσο καλή όσο Honda έχουμε έναν ΑΠΑΤΕΩΝΑ. Τα ροποκλειδα είναι directiva που δεν θα έπρεπε να απασχολούν τους οδηγούς αλλά φτασαμε σε σημείο να τα μάθουμε γιατί κρέμεται πολλές φορές η ζωή μας από την κακή τους χρήση ή όχι! Last edited by pepax66; 10-11-2009 at 17:41. |
![]() |
|
|
Σχετικά Θέματα
|
||||
| Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
| BMW and Connect Ride | essel | Τεχνικά θέματα διάφορα | 7 | 16-08-2009 09:55 |
| BMW Megamoto με ABS!!!!! | riko46 | Νέα μοντέλα BMW | 3 | 29-06-2009 02:17 |
| TEST RIDE | nsepsas | Γενικά - Αναβάτης | 21 | 03-06-2009 21:12 |
| R1200GS με τεπόζιτο από Adventure! | Arkas | Εξοπλισμός μοτοσικλέτας | 14 | 23-04-2009 01:04 |
| BMW Connected Ride. | arisxios | Γενικά - Μοτοσυκλέτα | 1 | 11-04-2009 02:12 |