GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 10-06-2013, 18:17
georged Ο/Η georged βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Göteborg
Μoto: R1200 GS Adv. '09
Μηνύματα: 262
Προεπιλογή Απάντηση: Club ''σκασμενων'' αναρτησεων.....

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από forester Εμφάνιση μηνυμάτων
Και πολλά σου καλύπτουν!!!!
Ανάρτηση με 56000χλμ και να στην καλύπτει η εγγύηση


για πες μου παραδείγματα άλλων οχημάτων (όχι μόνο μοτό) που ισχύει κάτι τέτοιο, ειδικά για ανάρτηση....
Ακόμα και για αυτοκίνητα 200.000€, αν υπάρχει παράδειγμα το δέχομαι!
Μιλάμε για όχημα 4ετίας και 56000χλμ, έτσι?
Φίλτατε forester, μιλάς με πολύ σιγουριά ενώ δεν ξέρεις τι ακριβώς παίζεται. Ούτε εγώ ξέρω τι παίζεται πάντως.
Καταρχάς είμαι κι εγώ παθών και αλλάχτηκε με κόστος 80€ μόνο τα εργατικά (όταν ήταν ακριβώς 3 χρονών με 22.000 ΚΜ)
Αν ρωτήσεις εμένα πιστεύω ότι στο παλικάρι από Ρόδο πολλά του είπαν να πληρώσει.
Αυτό που καταλαβαίνω από συζητήσεις σε Ελλάδα και Σουηδία είναι ότι οι πρώτες αναρτήσεις ήταν πλήρης αποτυχία. Η εταιρία (που τυγχάνει να είναι η BMW με ότι και να σημαίνει αυτό) τις αλλάζει εντός εγγύησης.
Θα σου αναφέρω το εξής σκηνικό: πάω για αλλαγή λαδιών σε Σουηδικό εξουσιοδοτημένο (η μηχανή 3 χρονών και 10 μηνών με 26500KM όταν πήγα για λάδια) και η ερώτηση του τύπου ήταν "χμ, μοντέλο 2009. Σου έχει σκάσει η ανάρτηση? την έχεις αλλάξει? Αν όχι μπορώ να το περάσω και να στην αλλάξουμε εντός εγγύησης, δεν μπορείς να φανταστείς πόσες έχουμε αλλάξει, πλήρης αποτυχία ήταν"
Εγώ υποψιάζομαι ότι έχει δωθεί οδηγία απο BMW αν έχουν κρούσματα να τις αλλάζουν. Αλλιώς δεν μπορώ να εξηγήσω γιατί μερικά καταστήματα ζητούν τα μισά χρήματα, άλλα ολόκληρο το ποσό, άλλα ένα μικρό μέρος για να καλύψουν κόστη. Τουλάχιστον αυτά καταλαβαίνω εγώ διαβάζοντας διάφορα στο φόρουμ.

Και μια τελευταία ερώτηση προς εσένα (είσαι κάτοχος triple black, δηλαδή 2010? 2011? μοντέλο, σωστά?), πες ότι μετά απο 3-4 χρόνια σου σκάει η δικιά σου ανάρτηση και δεν σου καλύπτουν τίποτα. Πως θα νιώσεις? Γιατί σύμφωνα με τα λεγόμενά σου δεν έχεις πρόβλημα, θα τα σκάσεις για να την αλλάξεις μιας και το θεωρείς "φυσιολογικό".
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 11-06-2013, 00:06
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: Club ''σκασμενων'' αναρτησεων.....

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από georged Εμφάνιση μηνυμάτων
Φίλτατε forester, μιλάς με πολύ σιγουριά ενώ δεν ξέρεις τι ακριβώς παίζεται. Ούτε εγώ ξέρω τι παίζεται πάντως.
Καταρχάς είμαι κι εγώ παθών και αλλάχτηκε με κόστος 80€ μόνο τα εργατικά (όταν ήταν ακριβώς 3 χρονών με 22.000 ΚΜ)
Αν ρωτήσεις εμένα πιστεύω ότι στο παλικάρι από Ρόδο πολλά του είπαν να πληρώσει.
Αυτό που καταλαβαίνω από συζητήσεις σε Ελλάδα και Σουηδία είναι ότι οι πρώτες αναρτήσεις ήταν πλήρης αποτυχία. Η εταιρία (που τυγχάνει να είναι η BMW με ότι και να σημαίνει αυτό) τις αλλάζει εντός εγγύησης.
Θα σου αναφέρω το εξής σκηνικό: πάω για αλλαγή λαδιών σε Σουηδικό εξουσιοδοτημένο (η μηχανή 3 χρονών και 10 μηνών με 26500KM όταν πήγα για λάδια) και η ερώτηση του τύπου ήταν "χμ, μοντέλο 2009. Σου έχει σκάσει η ανάρτηση? την έχεις αλλάξει? Αν όχι μπορώ να το περάσω και να στην αλλάξουμε εντός εγγύησης, δεν μπορείς να φανταστείς πόσες έχουμε αλλάξει, πλήρης αποτυχία ήταν"
Εγώ υποψιάζομαι ότι έχει δωθεί οδηγία απο BMW αν έχουν κρούσματα να τις αλλάζουν. Αλλιώς δεν μπορώ να εξηγήσω γιατί μερικά καταστήματα ζητούν τα μισά χρήματα, άλλα ολόκληρο το ποσό, άλλα ένα μικρό μέρος για να καλύψουν κόστη. Τουλάχιστον αυτά καταλαβαίνω εγώ διαβάζοντας διάφορα στο φόρουμ.

Και μια τελευταία ερώτηση προς εσένα (είσαι κάτοχος triple black, δηλαδή 2010? 2011? μοντέλο, σωστά?), πες ότι μετά απο 3-4 χρόνια σου σκάει η δικιά σου ανάρτηση και δεν σου καλύπτουν τίποτα. Πως θα νιώσεις? Γιατί σύμφωνα με τα λεγόμενά σου δεν έχεις πρόβλημα, θα τα σκάσεις για να την αλλάξεις μιας και το θεωρείς "φυσιολογικό".



Σε ότι αφορά στη συμπεριφορά των κατά τόπους αντιπροσώπων, στις οδηγίες της BMW αναλόγως έτους κατασκευή κλπ, ουδέν έχω να αναφέρω! Δε γνωρίζω, κανείς δε γνωρίζει.....
Από τα γραφόμενα κατά καιρούς διαπιστώνονται σοβαρές αποκλίσεις μεταξύ αντιπροσώπων, εντός Ελλάδος και όχι μόνο.
Σε ότι είπα για τα οχήματα και τις αναρτήσεις τους γενικώς, ασφαλώς και μιλώ με σιγουριά, όντας οδηγός και αναβάτης από τα 15 μου και με 2 εκατομύρια χλμ++ στο ενεργητικό μου, με διάφορα οχήματα. (Εκτός θέματος, αλλά για αποφυγή αντιδράσεων και να μη θεωρηθεί υπερβολή το νούμερο, για πάνω από 20 χρόνια -όσο ήμουν στο στρατό δηλαδή- έκανα 100 με 150000χλμ ανά χρόνο με μοτό και αυτ/το. 2001-2003 με το astra μόνο έγραψα 167000, ενώ οδηγούσα και το saxo του αδερφού, το impreza και την Άφρικα. Κλείνει η παρένθεση). Εχω επισκευθεί λοιπόν πολλές αντιπροσωπείες, έχω αλλάξει αναρτήσεις κι αναρτήσεις κλπ, κλπ....
Κανείς δεν περιμένει από μια ανάρτηση να δουλεύει μετά από 50000χλμ!!!!
Ή συντήρηση - service θα χρειαστεί, ή επισκευή! Μικρή η διαφορά εν προκειμένω, όσον αφορά στο κόστος και στην εργασία.
Έχω ξαναπεί στο παρελθόν, πιθανόν και στο ίδιο νήμα, ότι για πάνω από 30-40000χλμ, ότι και να βγει , είναι αναμενόμενο. Το ότι κάποιες αναρτήσεις αντέχουν παραπάνω, έχει να κάνει με τη χρήση. Όχι φορτώματα, όχι χώμα, όχι ταξίδια με μεγάλες μωτ σε ελληνικούς δρόμους κλπ. Σε κάποιες περιπτώσεις που βγήκε η ζημιά πού νωρίς, εκεί αλλάζει. Αλλά εκεί, όπως κι εσύ λες, αλλάχτηκαν με μηδαμινό κόστος.
Στο δικό μου μηχανάκι (Μάϊος 2011, 33500χλμ) ήδη οι αποσβέσεις έχουν χαλαρώσει. Τι παράπονο να έχω????? Η μωτ μου αυστηρά μέσα στην Αθήνα είναι 48χαω και η κατανάλωση στα 7+ λίτρα /100. Στα ταξίδια δύσκολα πέφτει κάτω από 70χαω σε δρόμους όπως Καλάβρυτα - Κλειτορία..... και η κατανάλωση στα 6,7+ λίτρα. Αυτά για να καταλάβετε το ρυθμό που κινούμαι. Να μην πω ότι τα μισά χλμ είναι δικάβαλα με 2 βαλίτσες μεταλλικές και μπαγκαζιέρα kappa53 lt.
Τι να πω για τις αναρτήσεις?
Πόσο να κρατήσουν δηλαδή?
Κάποια στιγμή θα πάω για service ή επισκευή. άμα έχω λ7 θα βάλω καινούριες, αλλά μάλλον χλωμό.
Πάντως με τη BMW δε θα τα βάλω, σίγουρα!

Last edited by forester; 11-06-2013 at 00:10.
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 12-06-2013, 00:18
Eject Ο/Η Eject βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2009
Περιοχή: LARISA
Μoto: R 1200 GS Adventure
Μηνύματα: 40
Προεπιλογή Απάντηση: Club ''σκασμενων'' αναρτησεων.....

Όλα σωστά !!!! Αλλά όταν πληρώνεις 20000 περιμενεις η αλλαγή ανάρτησης να γήνεται σε προγραμματισμένη συντήρηση της μηχανής!!!!!! εεεεε????????????
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 12-06-2013, 00:34
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: Club ''σκασμενων'' αναρτησεων.....

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Eject Εμφάνιση μηνυμάτων
Όλα σωστά !!!! Αλλά όταν πληρώνεις 20000 περιμενεις η αλλαγή ανάρτησης να γήνεται σε προγραμματισμένη συντήρηση της μηχανής!!!!!! εεεεε????????????

Αυτό δεν το κατάλαβα.....

Σε ποιο αυτοκίνητο ή μηχανή γίνεται κάτι ανάλογο?
Μήπως στη Bimota που κάνει 100.000 η πιο φθηνή?

Αυτά τα 20 χιλιάρικα που λέμε και ξαναλέμε, έχετε σκεφτεί ότι τα δίνουν κι άλλοι?
ΠΧ: Varadero ΜΚ3, έκανε καινούριο περίπου 14000€. Αν κάποιος έβαζε κάγκελα εμπρός, προβολάκια, μεγάλη ζελατίνα, πίσω κάγκελα για βαλίτσες, μαρσπιέ οδηγού τύπου εντούρο, συναγερμό κλπ (να το φέρει στα ίσα με ένα adve σε εξοπλισμό δηλαδή) το έχει φτάσει πάνω από το gs σε τιμή (άνω των 15500 δηλαδή) και δεν έχει αντισπίν, ESA που για πλάκα κοστολογούνται 3000€ και βάλε στην όποια μάρκα (το βλέπουμε και στα μοντέλα 2013 που όλοι έχουν πλέον τέτοια). Άρα τι 20 χιλιάρικα κλπ. Όλα τα μηχανάκια της κατηγορίας κάνουν άνετα 15+ χιλιάρικα.
Στα δικά μας απολαμβάνουμε εδώ και χρόνια καλούδια που οι άλλες μάρκες τα βάλανε φέτος!
Δικαιολογούνται άνετα λοιπόν τα 3-4 χιλιάρικα της διαφοράς.
Και το ξαναλέω, μήπως και γίνει αντιληπτό: Οι αναρτήσεις είναι αναλώσιμα και χρήζουν συντήρησης, επισκευής και αλλαγής ενίοτε!
Εννοείται ότι δεν μπαίνουν σε πρόγραμμα συντήρησης βέβαια.
Μήπως μπαίνει ο δίσκος συμπλέκτη?
Μπαίνουν τα τακάκια?
Μπαίνουν τα λάστιχα?


Ήμαρτον......
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 12-06-2013, 00:37
xurxes Ο/Η xurxes βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2009
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μoto: R1200GSA
Μηνύματα: 4,060
Προεπιλογή Απάντηση: Club ''σκασμενων'' αναρτησεων.....

εγω να το θεσω λιγακι αλλιως, γιατι καποιοι δεν τρωνε κουτοχορτο.......


αφου οι κυριοι της BMW εχουν κανει πατατα με την προβληματικη αναρτηση
γιατι δεν κανουν μια ανακληση, οπως πρεπει δλδ.
και τον κανουν γαργαρα, για να ειμαστε οι βλαμενοι ιδιοκτητες των 20000ευρω ΒΜW
με αποτελεσμα....σε αλλους να σκαει στις 20000 σε αλλους στις 30000 σε αλλους στις 55000

Θοδωρη δεν νομιζω να μην καταλαβαινεις τι παιζεται
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 12-06-2013, 01:31
georged Ο/Η georged βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Göteborg
Μoto: R1200 GS Adv. '09
Μηνύματα: 262
Προεπιλογή Απάντηση: Club ''σκασμενων'' αναρτησεων.....

προς forester - Θοδωρή:

Καλά ΟΚ...
Δηλαδή εσένα αν σου σκάσει αύριο (ΟΚ δεν θα σου σκάσει γιατί έχεις του καινούργιου τύπου, και μην ανησυχείς δεν είμαι γκαντέμης) σύμφωνα με τα λεγόμενά σου θα τους πεις και ευχαριστώ που σου έδωσαν τέτοια τεχνολογία για 33.500 ΚΜ και πριν από άλλους κατασκευαστές.

Έξω από τον χορό μια χαρά χορεύεις και τα λες αυτά.
Αν ήσουν από τους πονεμένους δεν νομίζω να το άφηνες έτσι.
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 12-06-2013, 06:22
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: Club ''σκασμενων'' αναρτησεων.....

Σωστά τα λέει ο forester.

Το ίδιο θέμα είχαν οι πίσω αναρτήσεις της showa(σύμπτωση?) που φορά το Varadero, άλλαξε πότε η Honda ανάρτηση μετά τα 2 χρόνια της εγγύησης ανεξαρτήτως χιλιομέτρων ??? Έκανε ανάκληση ???
Τι το ζαλίζεται , εάν η αντιπροσωπεία δεν καλύπτει την βλάβη, στείλτε την ανάρτηση για σέρβις-επισκευή και ουδέν πρόβλημα.
Έτσι κι αλλιώς μετά τα 50.000 χιλ ένα σέρβις καλό είναι να γίνεται.
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
BMW και σπασμενο μοτερ....... Dimitrism Τεχνικά θέματα διάφορα 114 14-03-2011 10:31
Πως μπορεί να εκφραστεί ο ΄΄Κανένας΄΄ τον δημοσκοπήσεων; MARK Επικαιρότητα 2 23-10-2010 15:17
Επιδιορθωση Σπασμενων Πλαστικων vasorfa Τεχνικά θέματα διάφορα 17 20-08-2010 12:23
Ενας αγανακτησμενος πολιτης. georgekostas Διάφορα 57 30-12-2009 23:36
Μεθυσμενος wolferin Ανέκδοτα 13 11-04-2009 22:52


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:27.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!