![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
το μελέτησες κ το απόριψες σαν λύση η δεν το έχεις δει? Αν ισχυει το δευτερο ψάξε στα τεχνικα θεματα Αν ισχύει το πρώτο...καλό κουράγιο
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Μπορεις να τον βρεις μεταχειρισμενο στο 1/4 της τιμης σε τελεια κατασταση.....
![]() ![]() Ψαξου λιγο...Εδω μεσα στο forum υπαρχει ανταλακτικο. ![]() ![]() Τι μοντελο ειναι το μοτο??? Last edited by jtnakos; 16-07-2013 at 01:34. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Εάν είναι στον σταυρό ...ορίστε η λύση (και άσε την αντιπροσωπεία να λέει τα δικά της) ...: Απόσπασμα:
Εάν είναι στο πολύσφηνο, ορίστε η λύση : Απόσπασμα:
Last edited by TEOSS; 16-07-2013 at 06:07. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Σας ευχαριστω ολους για τις προτασεις.Η φθορα απο οτι μου εδειξαν ειναι στο πολυσφηνο στο οποιο εχουν φαγωθει τα δοντια και μαλιστα μου ειπαν οτι υπαρχει να τα "κουρεψει" γι'αυτο και η μηχανη εχει ακινητοποιηθει και θα την κουνησω μονο οταν ερθει το ανταλλακτικο.Ο λογος για τον οποιο αποφασισα την αντικατασταση αντι για την επισκευη ηταν γιατι ο κυρ Αντωνης μου ειπε οτι εχουν προκυψει προβληματα με επισκευασμενους αξονες.Γα το ανταλλακτικο που αναφερετε πιο πανω δεν το γνωριζα.
Αλλα οπως λετε ειναι και αυτο μεταχειρισμενο σε τελεια κατασταση αλλα το ιδιο ηταν και ο δικος μου πριν απο 5000 χλμ οποτε και αρχισε να εμφανιζει το προβλημα,οποτε θα προτιμησω τον καινουργιο για να εχω το κεφαλι μου ησυχο.(Τα 800€ βεβαια θα μου φερουν πονοκεφαλο αλλα ελπιζω να το ξεπερασω.)
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
να με συμπαθας αλλα εχω αλλη αποψη απο τον κυρ αντωνη και μιλαω καθαρα και μονο στο κοματι του αξονα........και μιλαω απο προσωπικες εμπειριες επανω στην δουλεια μου ...........εαν ηταν ετσι θα επρεπε να δινω για αξονα ΠΟΛΛΑ ΜΑ ΠΑΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΛΕΥ7 στις αντιπροσωπειες...........
αλλα εσυ εχεις το καρπουζι εσυ και το μαχαιρι........ |
![]() |
|
|