![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
![]() ![]() άντε και για ρεκόρ Γκίνες
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Βρε σεις τι νούμερα είναι αυτά;;;;; Μου φαίνεται ότι
κάτι διάβασα λάθος;;;; 24.000 ή 36.000, εμείς οι ταπεινοί αναβάτες ΓΙΑΤΙ τα αχρηστεύουμε στα 20-22.000 κ με ΣΥΧΝΟ έλεγχο στις πιέσεις;;;; ![]() ![]() ![]() Κάτι κάνουμε λάθος;;;; Για βοηθήστε μας να πετυχαίνουμε τέτοια τρελά νούμερα...
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Παιδιά, έχει να κάνει με το πως και που γίνονται τα χιλιόμετρα, έχω αλλάξει στα 20.000 χλμ με χρήση κυρίως πόλη και μονός και τα λάστιχα σε πολύ καλύτερη κατάσταση από ότι αυτά που έχω τώρα που καλά καλά δεν έχουν κάνει 10.000, όλα όμως δικάβαλος, τριβάλιτσος και με πολλή εθνική.
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Έτσι ακριβώς!
Υπάρχουν πολλές παράμετροι. Για αυτο είπα πιο πάνω, να μην βάζουμε όρια στα χλμ και στον χρόνο ζωής του κάθε ελαστικου!!! |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
, μα μάλλον δεν θα πραγματοποιηθεί ποτε !!!Απόσπασμα:
Εάν κάνεις ομαλές επιταχυνσεις, ομαλές επιβραδυνσεις, πας 110 με 120 μέγιστη ταχύτητα, μόνο τρελά δεν είναι αυτα τα νούμερα! Το θέμα είναι ποιος το κάνει αυτο. Να αναφέρω εδω ότι, αυτός είναι ο τρόπος οδηγησεως πολλα χρόνια τώρα, έτσι απολαμβανω και χαιρομαι, και την μοτοσυκλέτα και την διαδρομή μου !Ολα τα αλλα έρχονται μόνα τους !
|
![]() |
|
|