GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Παλιό 18-08-2013, 18:05
Al Bandy Ο/Η Al Bandy βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2013
Περιοχή: Κρήτη
Μoto: R 1100 RT
Μηνύματα: 323
Προεπιλογή Απάντηση: Resistor tuning

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ortho Εμφάνιση μηνυμάτων
Το κατάλαβα για το θερμόμετρο. Η αξία του είναι περιορισμένη στην " εγκυκλοπαιδικη. " γνώση του τι συμβαίνει....κάθε πληροφορία όμως βοηθά στη βελτίωση. Όταν μπορέσεις πάντως βάλε φώτο και πληροφορίες του τι, πόσο κι από που.
Ετοιμάζω το 650 κι όλο και κάτι θα σκαλισω πάλι....

_________________________
...εκσυγχρονίστηκα......τρομάρα μου!

Κάθε άλλο παρά περιορισμένη θα 'λεγα. Έβγαλα πολύ χρήσιμα συμπεράσματα. Κινείσαι και δείχνει 25 βαθμούς, σταματάς στο φανάρι και πάει 40!

Αυτό, εμένα μού έδειξε δύο πράγματα: Α) το ότι η ΒΜW δεν έχει κάνει και την καλύτερη δυνατή χωροταξία με αποτέλεσμα να επηρεάζεται το φίλτρο αέρος από την θερμοκρασία τού κινητήρα και γι' αυτό τον λόγο Β) πόσο σημαντικό είναι να κρατάς χαμηλή την θερμοκρασία που αναγνωρίζει η ΕCU.

Καταλαβαίνεις τώρα γιατί ένα μηχανάκι με αρχαίο, αερόψυκτο κινητήρα, από την εποχή τής Wermacht και τών Africa Corps, που κινείται μέσα στην πόλη καίει 7,5 λ/100 χλμ. Γιατί η ECU διαβάζει 40 μέχρι και 70 (ναι και 70!!!) βαθμούς και κρατάει το μείγμα μονίμως φτωχό. Με τόσο φτωχό μείγμα δουλεύεις παραπάνω στροφές απ' ό,τι χρειάζεται για να αντεπεξέλθει και να τα! Όλα έχουν μια εξήγηση.
Αν ήταν κάτι σαν V-Strom, ας πούμε, με σύγχρονο κινητήρα και σύγχρονο σύστημα τροφοδοσίας δεν θα γεννιόταν καν θέμα.

Τώρα εξηγείται γιατί διαβάζω τσιμπημένες καταναλώσεις από τους περισσότερους Έλληνες BMWάκηδες ενώ την ίδια στιγμή οι ξένοι με ίδια μηχανάκια καίνε λιγότερο. Γιατί κινούμαστε σε βάρβαρες συνθήκες σε σχέση με τους ξένους: άθλιες πόλεις, μποτιλιαρισμένες, τσιμέντα, καμίνια, σκόνη. Πάς έξω και είναι πιο ανοιχτοί δρόμοι, λιγότερα ή καθόλου μποτιλιαρίσματα, πράσινο, δροσιά, κινούνται πιο ελεύθερα. Έχουμε που έχουμε ζέστη, αν σού την κάνει και ο κινητήρας ακόμη μεγαλύτερη άσ' τα να πάνε!

Το συνιστώ το "γκατζετάκι" ανεπιφύλακτα. Για να μην πω επιβάλλεται!


ΥΓ: Θα προσπαθήσω για φωτογραφίες.

Last edited by Al Bandy; 18-08-2013 at 18:37.
Reply With Quote
 


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Special Parts for ...tuning! XCHALLENGE Τεχνικά θέματα διάφορα 4 03-08-2010 16:36
Tuning αλα Γερμανικα για R1200GS edmark Εξοπλισμός μοτοσικλέτας 10 06-01-2010 15:26
Tuning: Land Rover Discovery arisxios Αυτοκίνητο 5 25-06-2009 11:16


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 11:06.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!