![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Δεν με κατάλαβες, δεν το αμφισβητώ.
Εχω γράψει κ εχω διαβάσει τετοια τεχνικά άρθρα κατά το παρελθόν γνωρίζω οτι κοστιζει το ολο θεμα λιγότερα από 5 ευρω. Μια χαρά δουλειά κάνατε. Απλα εγω δεν τα εμπιστεύομαι. Ολα τα αλλα μαραφέτια πλυν του memjet που ειναι απλα σκουπίδι του πενταευρου δεν παρεμβαλονται σε αισθητηρες κ δεν αλλαζουν τιποτα απο τα σηματα που δέχεται η ecu. Ουτε καν το "πότε" θα ανοίξουν τα μπεκ δεν ορίζουν μιας κ αυτό ειναι καθαρά δουλειά της ecu παρά μόνο το "για ποσο" θα ανοίξουν. Με το να παραποιητε το σημα του αισθητήρα το μονο που καταφέρνετε ειναι να μπερδεύεται την ecu κ να δουλεύει ο κινητήρας με ρυθμίσεις απο άλλες συνθήκες λειτουργίας. Ουσιαστικά του λες π.χ "κάνει κρυο" ενω δεν κάνει κ αυτο προσαρμοζεται κατάλληλα. Αλήθεια, ξέρετε πόσους χάρτες εχει μέσα η ecu? Παααρα πολλους. Δεν ειναι παιχνίδι να παίζεται με τις αντιστασουλες. Το οτι βλέπεται βελτίωση στην ιπποδύναμη είναι μια παραδοξη "παραπλευρη απώλεια". Γίνεται δουλειά, βλέπεται διαφορά αλλά απλά δεν ειναι ο σωστός τρόπος. Ελπιζω να σου έδωσα μια εικόνα γιατί δεν εμπιστεύομαι. |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Special Parts for ...tuning! | XCHALLENGE | Τεχνικά θέματα διάφορα | 4 | 03-08-2010 15:36 |
Tuning αλα Γερμανικα για R1200GS | edmark | Εξοπλισμός μοτοσικλέτας | 10 | 06-01-2010 14:26 |
Tuning: Land Rover Discovery | arisxios | Αυτοκίνητο | 5 | 25-06-2009 10:16 |