![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Η τρυπα που εχει απο κατω σφραγιζεται απο την πισω φυσουνα. αν κοιταξεις λιγο καλυτερα θα το διαπιστωσεις. δεν παιρνει νερα μεσα, ουτε ο αξονας ουτε το διαφορικο!
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
στο κατω μερος του μπρατσου σε ορισμενα adv η bmw εχει κανει τρυπα περιπου 6mm γιαυτο τον λογο να φευγουν τα νερα που θα περασουν απο το λαστιχο πχ στο πλυντηριο αυτη η τρυπα για κανενα λογο δεν πρεπει να κλεισει γιατι ειναι πολυ μικρη για να μπουν νερα πχ βροχης εαν ομως περασει νερο θα φυγει αμεσως μηχανικος της bmw μου προτεινε να κανω και στην δικια μου και θα την κανω η μονη περιπτωση που θα βαλει νερα απο εκει ειναι μονο οταν προκειται να περασεις ποταμι οποτε σε μια εντουροβολτα την κλεινεις προσωρινα με μια ταινια το κακο ειναι να παραμεινουν νερα μεσα και ιδιαιτερα μετα απο πλυσιμο και ακινητοποιηση της μοτο για μεγαλο χρονικο διαστημα
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Για τις φούσκες συγκεκριμένα, μετά το πλύσιμο, ψεκάζω με σπρέυ σιλικόνης και διατηρούνται εύκαμπτες και γυαλιστερές, σαν καινούριες
|
#4
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Τελικά ποιο είναι το σωστό; |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Όντως το λέει το manual
![]() ![]() Το σπρέυ που χρησιμοποιώ είναι της CRC με ένδειξη για λάστιχα και ελαστικά μέρη, προς λίπανση και αναζωογόνησή τους γι'αυτό και η χρησιμοποίηση, όπως και οι περισσότερες εφαρμογές της σιλικόνης .. Όμως σε προϊόν που προτείνει η BMW για φροντίδα υλικών από λάστιχο, έχει την ένδειξη silicon free, που μάλλον σημαίνει ότι μακροπρόθεσμα (?) τα φθείρει Προφανώς και πρέπει να ακολουθούμε την οδηγία της εταιρείας .. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Μήπως αυτό που φθείρει, τελικά, δεν είναι η σιλικόνη αλλά τα προωθητικά αέρια στη φιάλη? Εγώ κανένα χρόνο τώρα, χρησιμοποιώ γαλάκτωμα σιλικόνης και το εφαρμόζω με ψακαστήρι.
|
![]() |
|
|