Το λοιπόν:
Τελικά, ήταν θέμα της μονάδας του ABS. Το γεγονός ότι τα μοτεράκια δούλευαν συνεχόμενα από την στιγμή που γυρνούσε το κλειδί, ήταν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ήταν κάτι περιφερειακό (διακόπτης μανέτας, μανέτα κλπ).
Η μονάδα ανοίχτηκε και διαπιστώθηκε ότι ήταν πολύ καλή κατάσταση και ότι ήταν θέμα "εντολών" της πλακέτας. Επειδή όμως η πλακέτα ήταν κι αυτή σε τέλεια κατάσταση, απλά το μόνο που έκανε ο ηλεκτρονικός ήταν να κάνει κάτι σαν απομαγνήτιση (δεν μπορώ να το εξηγήσω ακριβώς) και να επανατοποθετηθεί στην μονάδα και δοκιμάστηκε στην μηχανή, όπου δούλευε άψογα! Το μόνο που μένει είναι να επιβεβαιωθεί (η καλη της λειτουργία) με μία μεγάλη και απαιτητική βόλτα...