![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Νομίζω πως η συγκεκριμένη ερώτηση απαντιέται με τη λογική και όχι με άλλο τρόπο.
Πρέπει να αντικαταστήσεις τα λάδια και στα 2 καλάμια, βάζοντας ίδια ποσότητα λαδιού fork oil sae 10. Αυτή τη στιγμή δε ξέρεις τι έχει μέσα το κάθε ένα. Άλλο πράγμα λάδια 50.000 χλμ στο ένα και καινούργια στο άλλο. Δεν ξέρεις επίσης την ποσότητα του κάθε ενός, Το εργοστάσιο μιλάει για 650 cc σε κάθε καλάμι. Πολλοί όμως λένε ότι μικρότερη ποσότητα είναι καλύτερα. Εγώ πολύ πρόσφατα έβαλα 500 cc σε κάθε καλάμι. Το σύστημα λειτουργεί πολύ καλά. Υπόψη ότι η σωστή ποσότητα και ιξώδες λαδιού στα καλάμια σχετίζονται με την κατευθυντικότητα της μηχανής. Αυτιά Last edited by DoctorAbo; 15-10-2013 at 14:44. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Μάλιστα!!..
Και να σε ρωτήσω.. Μιας και δεν είμαι ούτε μηχανικός ούτε και θέλω να βάλω χέρι και να πειραματιστώ σε κάτι που δεν έχω ξανακάνει και έχω πλήρη άγνοια.. τα λάδια τα άλλαξες μόνος σου ή απευθύνθηκες σε κάποιο συνεργείο? Αν ναί, ποιό το κόστος της αλλαγής? |
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Στην GS δεν γνωριζω αλλα κι εκει, αν δεν βγαλεις δαγκανες και ροδα δεν νομιζω να μπορεις να τα αλλαξεις ΕΚΤΟΣ κι αν εχει ταπες αποστραγγισης χαμηλα και πληρωσης στο επανω μερος τους. Τοτε ειναι πανευκολο και χωρις να λυσεις τιποτε. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
βγει ο μπροστινος τροχός, πράγμα όμως, πανευκολο!!! |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Να κάνω μία υποσημείωση..
Η μηχανή και το μπροστινό σύστημα δείχνει να δουλεύει άψογα.. Φαντάζομαι ότι και τα λάδια να αλλάξω δεν πρόκειται να δω κάποια αξιοπρόσεκτη διαφορά!.. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Στα GS τα μποξερ μαλλον ετσι ειναι, αλαλ μην ξεχνας οτι μπαγιατικο λαδι σημαινει οξειδωση και οξειδωση σημαινει διαβρωση παντου, ακομα και στις ελαστικες τσιμουχες.
|
![]() |
|
|