GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Άλλες εταιρίες

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 28-11-2013, 01:54
intruder Ο/Η intruder βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2011
Περιοχή: κοζανη
Μoto: gsx1250fa
Μηνύματα: 937
Προεπιλογή Απάντηση: Το V-Strom 1000 του 2014 σε εικόνες !

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από spyrakos35 Εμφάνιση μηνυμάτων


ό,τι να'ναι και χωρίς καμμία συγνώμη.........

είναι καλύτερα αν δεν ξέρεις κάτι να μην λες τίποτα.....

btw, είχα το 1000 οκτώ χρόνια....
καινουριο το πηρες? τι σου προβληματα παρουσιαζε?
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 28-11-2013, 03:17
spyrakos35 Ο/Η spyrakos35 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2012
Περιοχή: ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ
Μoto: fjr1300a
Μηνύματα: 172
Προεπιλογή Απάντηση: Το V-Strom 1000 του 2014 σε εικόνες !

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από intruder Εμφάνιση μηνυμάτων
καινουριο το πηρες? τι σου προβληματα παρουσιαζε?
καινούργιο μοντέλο 2003

ας τα πάρουμε όμως από την αρχή για τον φίλο...

το 1000αρι πρωτοπαρουσιαστηκε το 2002 και η εισαγωγή του συνέχισε μέχρι και το 2009 (αν θυμάμαι καλά) στην ευρώπη.... και αυτό λόγω εκπομπών ρύπων.... στην αμερική πουλαγε κανονικότατα.....

μοτέρ από tl 1000 το οποιο μια χαρά δουλευε εκεί, στο στρόμα κάνανε π@π@ριά...

τα προβλήματα του 1000 που ΔΕΝ λύθηκαν ΠΟΤΕ....
α. καμπάνα που βροντάει
β. ψεκασμός που πετάει τα κολάρα
γ. ψεκασμός που κομπιάζει/σβήνει
δ. πηνία που καιγόντουσαν για πλάκα
ε. tps που κοντράρανε τα πηνία ποιος θα καει πιο πολλές φορές
στ. αναρτήσεις που τα φτύνανε και σκάγανε

εγώ τα αντιμετώπισα όλα..... δλδ:
α. πηνία
β. 2-3 tps
γ. όλα τα προβλήματα του ψεκασμού
δ. ανάρτηση
ακόμα και την καμπάνα που βρόνταγε, αν και δεν είναι λειτουργικό πρόβλημα, την άλλαξα (μ@λ@κί@ μου)

το θέμα είναι οτι η μπουζούκι ουδέποτε ασχολήθηκε πραγματικά με το 1000.... οι αλλαγές που έκανε ήταν μόνο εμφανισιακές και ανευ ουσίας.... το παράτησε στο έλεός του και μαζί με αυτό και όσους το είχαν....
πρόσφατα δε, έμαθα για Κ7 μοντέλο (2007 δλδ) που το έχει πληρώσει χρυσό ο τύπος προσπαθώντας να το κάνει να δουλέψει σωστά (μεταχειρισμένο).....
οπότε για μία ακόμη φορά επιβεβαιώθηκε οτι οι όποιες παιδικές ασθένειες του 1000 μείνανε μόνιμες....

τωρα αν στο καινούργιο θα δουλεύουν όλα σωστά ή αν η μπουζούκι θα ακολουθήσει άλλη πολιτική δεν το ξέρω.... σίγουρα όμως ΔΕΝ θα ήθελα να ρισκάρω με τιποτα να πληρώσω ένα μηχανάκι διπλό.....

απλά, ενημερωτικά....
το 650 πρωτοκυκλοφόρησε το 2004 και βέβαια ΟΧΙ για να λύσει τα θέματα του 1000 ούτε και με μοτέρ του 1000 κατεβασμένο σε 650 κ.εκ. ..... το δε μοτεράκι του, ήταν έτοιμο (SV 650)....
και όχι, δεν ήταν το ίδιο σε όλα με το 1000άρι στα περιφερειακά του....

Last edited by spyrakos35; 28-11-2013 at 03:18.
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 09:17.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!