GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 03-03-2010, 13:14
vpentza Ο/Η vpentza βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Καλλιθεα/Αθηνα
Μoto: R1200 GS SE
Μηνύματα: 5,102
Προεπιλογή Μανέτα συμπλέκτη και εκκίνηση

Η αφορμή για τον συλλογισμό μου ήταν ο τρόπος που βάζουμε τον κινητήρα ενός αυτοκινήτου AUDI σε λειτουργία. Για τους μη γνωρίζοντες, πρέπει να πατήσουμε τον συμπλέκτη την ώρα που γυρνάμε το κλειδί ώστε να εκκινηθεί ο κινητήρας..
Κατ' αρχήν μου φάνηκε χαζό αλλά κατόπιν ωρίμου σκέψης, σκέφτηκα ότι ο μεγαλόσχημος, οργανωτικός, επαγγελματίας Γερμανός δεν θα έκανε κάτι χωρίς λόγο. Κανένας δεν μπορούσε να μου το εξηγήσει αλλά η ηλεκτρονική αναζήτηση έφερε αποτελέσματα.
Τα AUDI λοιπόν που πωλούνται εδώ, πωλούνται και πχ στη Φινλανδία, Σουηδία και λοιπές Βόρειες παγωμένες χώρες. Όταν λοιπόν έχει πολύ πολύ χαμηλές θερμοκρασίες και ο οδηγός εκκινεί το αυτοκίνητο, αυτό έχει πολύ πολύ πιο δύσκολο έργο προσπαθώντας με τη μπαταρία να "γυρίσει" εκτός των άλλων και το δίσκο "κολλημένο" στο πλατώ.
Δηλαδή, προκειμένου να ζοριστεί, σε αναγκάζει να απομονώσεις τον δίσκο από τα υπόλοιπα κινούμενα μέρη και το αυτοκίνητο (η μπαταρία δηλ) που ήδη αντιμετωπίζει δυσκολία λόγω του καιρού να εκκινηθεί, να μπορέσει να "γυρίσει" το στρόφαλο μόνο του χωρίς "περιττά" για την εκκίνηση βάρη...

Έχοντας αυτή την εποχή κάποια δείγματα ότι η μπαταρία μου εκπνέει σιγά σιγά, σκέφτηκα να δοκιμάσω την ίδια συνταγή και στο 1200....
Έχω λοιπόν την αμυδρή εντύπωση (ή τουλάχιστον έτσι θέλω να πιστεύω) ότι η μοτό μου διευκολύνεται στην εκκίνηση όταν έχω κρατημένη (τραβηγμένη) τη μανέτα του συμπλέκτη......
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 03-03-2010, 13:20
gsmaniac Ο/Η gsmaniac βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: πειραιας
Μoto: GS1200adve - BMW2002 MONT 1973
Μηνύματα: 19,324
Προεπιλογή Απάντηση: Μανέτα συμπλέκτη και εκκίνηση

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vpentza Εμφάνιση μηνυμάτων
Η αφορμή για τον συλλογισμό μου ήταν ο τρόπος που βάζουμε τον κινητήρα ενός αυτοκινήτου AUDI σε λειτουργία. Για τους μη γνωρίζοντες, πρέπει να πατήσουμε τον συμπλέκτη την ώρα που γυρνάμε το κλειδί ώστε να εκκινηθεί ο κινητήρας..
Κατ' αρχήν μου φάνηκε χαζό αλλά κατόπιν ωρίμου σκέψης, σκέφτηκα ότι ο μεγαλόσχημος, οργανωτικός, επαγγελματίας Γερμανός δεν θα έκανε κάτι χωρίς λόγο. Κανένας δεν μπορούσε να μου το εξηγήσει αλλά η ηλεκτρονική αναζήτηση έφερε αποτελέσματα.
Τα AUDI λοιπόν που πωλούνται εδώ, πωλούνται και πχ στη Φινλανδία, Σουηδία και λοιπές Βόρειες παγωμένες χώρες. Όταν λοιπόν έχει πολύ πολύ χαμηλές θερμοκρασίες και ο οδηγός εκκινεί το αυτοκίνητο, αυτό έχει πολύ πολύ πιο δύσκολο έργο προσπαθώντας με τη μπαταρία να "γυρίσει" εκτός των άλλων και το δίσκο "κολλημένο" στο πλατώ.
Δηλαδή, προκειμένου να ζοριστεί, σε αναγκάζει να απομονώσεις τον δίσκο από τα υπόλοιπα κινούμενα μέρη και το αυτοκίνητο (η μπαταρία δηλ) που ήδη αντιμετωπίζει δυσκολία λόγω του καιρού να εκκινηθεί, να μπορέσει να "γυρίσει" το στρόφαλο μόνο του χωρίς "περιττά" για την εκκίνηση βάρη...

Έχοντας αυτή την εποχή κάποια δείγματα ότι η μπαταρία μου εκπνέει σιγά σιγά, σκέφτηκα να δοκιμάσω την ίδια συνταγή και στο 1200....
Έχω λοιπόν την αμυδρή εντύπωση (ή τουλάχιστον έτσι θέλω να πιστεύω) ότι η μοτό μου διευκολύνεται στην εκκίνηση όταν έχω κρατημένη (τραβηγμένη) τη μανέτα του συμπλέκτη......
λογικο ακουγεται.........
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 03-03-2010, 13:22
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ's Avatar
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Ο/Η ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: R 1200 GS ADV - R 1200 RT - X9 500 EVO - VESPA 200E '86
Μηνύματα: 84,759
Προεπιλογή Απάντηση: Μανέτα συμπλέκτη και εκκίνηση

Βασίλη, αυτό το "κόλπο",

μου το είχε συστήσει ένας μηχανικός της ΤΟΥΟΤΑ,

πριν από 30+ χρόνια ....

Από τότε, το έχω σαν συνήθεια να το κάνω ΠΑΝΤΑ στο αυτοκίνητο.

Στις μοτοσυκλέτες, πότε-πότε ....
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων,
ο έξυπνος ... του εαυτού του,
αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!!
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 03-03-2010, 13:23
ikaros-gs Ο/Η ikaros-gs βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 94
Προεπιλογή Απάντηση: Μανέτα συμπλέκτη και εκκίνηση

Χμμ...

Έχω δύο AUDI στην κατοχή μου. Το αυτόματο Q5 πέρνει μπροστά με πατημένο το φρένο και όχι το συμπλέκτη. Το manual ΤΤ δεν θέλει τίποτα - παίρνει όπως όλα.

Ένα 116 BMW δε, που υπάρχει στην οικογένεια, πέρνει με πατημένο το φρένο και τον συμπλέκτη.

Το μόνο κοινό που έχει το BMW και το Q5, είναι ότι η ανάφλεξη γίνεται με κουμπί και όχι με το κλασικό γύρισμα του κλειδιού...
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 03-03-2010, 13:24
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ's Avatar
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Ο/Η ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: R 1200 GS ADV - R 1200 RT - X9 500 EVO - VESPA 200E '86
Μηνύματα: 84,759
Προεπιλογή Απάντηση: Μανέτα συμπλέκτη και εκκίνηση

Αν και νομίζω ότι ο λόγος που το έχει η AUDI, σαν προαπαιτούμενο,

είναι για λόγους ασφαλείας

κ όχι για λόγους οικονομίας ρεύματος ...
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων,
ο έξυπνος ... του εαυτού του,
αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!!
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 03-03-2010, 13:34
vpentza Ο/Η vpentza βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Καλλιθεα/Αθηνα
Μoto: R1200 GS SE
Μηνύματα: 5,102
Προεπιλογή Απάντηση: Μανέτα συμπλέκτη και εκκίνηση

Το αυτόματο Q5 θέλει να έχεις πατημένο το φρένο (όπως σε όλα τα αυτόματα) και όχι τον συμπλέκτη γιατί απλά...δεν έχει συμπλέκτη (sorry... δεν κρατήθηκα)

Στη μοτο ίσως να καταλάβετε κάτι όταν η μπαταρία δεν είναι και πολύ στα πάνω της.....
Από την άλλη, αν έχετε προσέξει, με νεκρά στο κιβώτιο και τη μοτοσυκλέττα στο κεντρικό stand, κατά την εκκίνηση, η πίσω ρόδα φέρνει κάποιες αργές μεν, περιστροφές δε.....
Αυτό σημαίνει ότι και με νεκρά ταχύτητα ο δίσκος ψιλο-ακουμπάει στο πλατώ.....και ενώ εσείς γνωρίζετε ότι στο φανάρι πρέπει να έχετε νεκρά για αποφυγή φθοράς στον συμπλέκτη.....αυτός (έστω και λίγο) συνεχίζει να φθείρεται.....
εκεί επεμβαίνουμε και ρυθμίζουμε τη σύμπλεξη/αποσύμπλεξη, στο 800GS που είχα, ρύθμισα τη ντίζα και όλα καλά, στο 1200 δεν έχω κάνει τίποτε ακόμη....
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 03-03-2010, 13:52
ikaros-gs Ο/Η ikaros-gs βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 94
Προεπιλογή Απάντηση: Μανέτα συμπλέκτη και εκκίνηση

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vpentza Εμφάνιση μηνυμάτων
Το αυτόματο Q5 θέλει να έχεις πατημένο το φρένο (όπως σε όλα τα αυτόματα) και όχι τον συμπλέκτη γιατί απλά...δεν έχει συμπλέκτη (sorry... δεν κρατήθηκα)


το θεώρησα..αυτονόητο !
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 03-03-2010, 14:05
1200GS Ο/Η 1200GS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: ΑΙΓΑΛΕΩ
Μoto: R1200GS
Μηνύματα: 371
Προεπιλογή Απάντηση: Μανέτα συμπλέκτη και εκκίνηση

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vpentza Εμφάνιση μηνυμάτων
Aπό την άλλη, αν έχετε προσέξει, με νεκρά στο κιβώτιο και τη μοτοσυκλέττα στο κεντρικό stand, κατά την εκκίνηση, η πίσω ρόδα φέρνει κάποιες αργές μεν, περιστροφές δε.....
Αυτό σημαίνει ότι και με νεκρά ταχύτητα ο δίσκος ψιλο-ακουμπάει στο πλατώ.....και ενώ εσείς γνωρίζετε ότι στο φανάρι πρέπει να έχετε νεκρά για αποφυγή φθοράς στον συμπλέκτη.....αυτός (έστω και λίγο) συνεχίζει να φθείρεται.....
εκεί επεμβαίνουμε και ρυθμίζουμε τη σύμπλεξη/αποσύμπλεξη, στο 800GS που είχα, ρύθμισα τη ντίζα και όλα καλά, στο 1200 δεν έχω κάνει τίποτε ακόμη....
Οταν εχουμε νεκρα στο κιβωτιο, ο δισκος ειναι σε συμπλεξει με τον αξονα που μπαινει στο κιβωτιο (πριζτιρεκ) και δεν φθειρεται!
Ο λογος που γυρναει ο τροχος ειναι επειδη τα γραναζια ειναι σε κινηση μεσα στο σασμαν απλα τα συχρονιζε τους δεν ειναι ''κουμπομενα'' , τυγχανει να παρασυρει το γραναζι τον αξονα του και αυτος με ην σειρα του τον αξονα μεταδοσης.
Συνοψιζοντας, δεν υπαρχει καμια φθορα στον δισκο και αυτο που γινεται ειναι φυσιολογικο δεν ειναι προβλημα
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 03-03-2010, 14:13
vpentza Ο/Η vpentza βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Καλλιθεα/Αθηνα
Μoto: R1200 GS SE
Μηνύματα: 5,102
Προεπιλογή Απάντηση: Μανέτα συμπλέκτη και εκκίνηση

ευχαριστώ για τη πληροφορία, πάντα είχα το άγχος ότι και στη νεκρά ο δίσκος φθείρεται..... τον έχω πληρώσει σε 1150 και ο εφιάλτης δεν ξεχνιέται...
Reply With Quote
  #10  
Παλιό 03-03-2010, 20:39
saitman Ο/Η saitman βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
Μoto: GS 1200 2004
Μηνύματα: 4,238
Προεπιλογή Απάντηση: Μανέτα συμπλέκτη και εκκίνηση

πολυ σωστο.εγω το εκανα παντα για λογους ασφαλειας.
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Αλλαγή υγρών συμπλέκτη στο 1150GS ALX Τεχνικά θέματα διάφορα 11 23-03-2010 18:42
Πρόβλημα κατά την εκκίνηση. (R 1200 GS) alx_k Τεχνικά θέματα διάφορα 30 19-02-2010 16:37
Δίσκος συμπλέκτη...πάάάάάάάάέι amin Γενικά - Μοτοσυκλέτα 47 27-10-2009 14:11
Αλλαγή δίσκου συμπλέκτη... epimelitisf Τεχνικά θέματα διάφορα 4 30-09-2009 11:10
ΘΟΡΥΒΟΣ ΣΤΟ ΠΑΤΗΜΑ του συμπλέκτη. mentorasou Τεχνικά θέματα διάφορα 17 22-08-2009 14:48


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 02:43.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!