Κατ αρχην καθε εδαφος χρειαζεται το καταλληλο λαστιχο. Αν αναγκαστεις να αλλαξεις 2 απο τα 4, βαλε τα καινουρια ΠΙΣΩ!
Η υποστροφη ειναι κατι που διορθωνεται ευκολα κατα την οδηγηση. Ενα στιγμιαιο κλεισιμο και ανοιγμα του γκαζιου και αυτοματα γινεται υπερστροφη! Δεν ειναι λοιπον κακο να υποστρεφεις λιγο!
Μαθε να οδηγεις με σταθερο γκαζι στο μεγαλυτερο μερος της στροφης. Φρεναρε μεχρι την αρχη της στροφης και παρε τη στροφη με σταθερη ταχυτητα. Οταν αναγκαζεις τα ελαστικα να "δρουν" προς 2 διευθυνσεις (πχ στροφη και φρενο) στριβεις πιο αργα!
Αν εχεις εμπρος αντιστρεπτικη εμπρος .... βγαλε τη!
Απο εκει και περα, δες κατω απο ποιες συνθηκες υποστρεφεις (επιταχυνση, επιβραδυνση, σταθερη ταχυτητα) και ποσο, και υπαρχουν ακομη μερικες ρυθμισεις που φαινονται επουσιωδεις αλλα καθοριζουν αρκετα τη συμπεριφορα του αυτοκινητου!