![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
Στο βίντεο είναι άστρωτο και δεν πάει καλά, τώρα οργώνει
![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Οργώνει το εργαλείο ...
![]()
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων, ο έξυπνος ... του εαυτού του, αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!! ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Που να προσαρμόσεις και καμιά Contour HD επάνω στο lexan.
![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Πολυ υπερστοφικο το inferno σου. Ειτε κατι δεν παει καλα στο μεσαιο διαφορικο (που χρειαζεται ΠΟΛΥ χοντρο λαδι (8000+)) ειτε εχεις τις αναρτησεις παρα πολυ σφιχτες. Το αυτοκινητο πρεπει να "πλεει" μεσα στις αναρτησεις. Οταν το πιεσεις με τα χερια κατω και το αφησεις, τα ψαλιδια δεν πρεπει να επανερχονται πιο ψηλα απο "ευθεια".
Οταν επιταχυνεις αποτομα πρεπει να βλεπεις και του 4 τροχους να σπιναρουν και οχι μονο τους πισω! Ενα κολπο που εφαρμοζουμε στα διαφορικα για να μην εχουν φυσαλιδες τα λαδια, ειναι το εξης. Κατα τη συναρμολογηση, βιδωνεις το αλενακι του "ποτηριου" του διαφορικου σχεδον μεχρι να μπλοκαρει τη κινηση του. Μετα γεμιζεις το ποτηρι με λαδι (3000 το εμπρος,8000 το μεσαιο,1000 το πισω) και βιδωνεις το καπακι με το γραναζι. Οταν το καργαρεις, θα διαπιστωσεις οτι το διαφορικο γυριζει δυσκολα (κανει ενα χαρακτηριστικο "κρακ-κρακ). Τοτε λασκαρε το αλενακι του ποτηριου μεχρι να ερθει προσωπο με το ποτηρι. Θα διαπιστωσεις οτι η λειτουργια του διαφορικου ειναι πλεον ομαλη. (Οσο παχυτερο το λαδι του εμπρος διαφορικου και λεπτοτερο του πισω, τοσο πιο εμπροστοκινητα συμπεριφερεται το αυτοκινητο και ειναι ευκολοτερο στο χειρισμο. Υπο συνθηκες παιζουμε ακομη και με στεγνο το πισω ή ακομη και με 2 μονο δορυφορους μεσα αντι για 4! ) Οσο αφορα τα αμορτισερ, γεμισε τα με λαδι με το μακτρο στο μεσον της διαδρομης, πιεσε προς τα μεσα το λαστιχενιο καπελακι που ειναι μεσα στο καπακι του αμορτισερ και βιδωσε το καλα. Με το βιδωμα, το μακτρο θα ερθει λιγο ακομη εξω. Πρεπει να μην μεινει καθολου αερας μεσα στο αμορτισερ. Αν το δουλεψεις εντονα με το χερι και εχει μεσα αερα, το λαδι θα γινει αφρος και θα καταλαβεις διαφορα στη λειτουργια του (και φυσικα θα δουλευει χαλια στη πραξη). Οσο πιο σκληρα ελατηρια χρησιμοποιεις, τοσο παχυτερο λαδι χρειαζεσαι! Τα ###### που πιθανως εχει απο κατασκευης το Sport, πρεπει να δουλευουν καλα με περιπου 150 με 200 λαδι τα εμπρος και 200 η 300 τα πισω... Καλη διασκεδαση! Last edited by Gemat; 09-11-2010 at 02:05. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
καλα χλμ,
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Καλό είναι αλλά δεν είναι pro.........
![]() ![]() Last edited by MARK; 09-11-2010 at 08:16. |
#7
|
|||
|
|||
![]() Έχω κάτι χωραφάκια για όργωμα και θα σε έχω στα υπόψιν . ![]() ![]() Πολύ καλό . ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() θελει και σφηριγμα προς το τελος ειτανε πολυ μπουκωμενο!!!!!
![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Ανοίξαμε άλλη ενότητα !!
θα ξαναρθω ![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Πρέπει να βγουν τα εργαλεία σας από την ντουλάπα ![]() ![]() ![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Το μεγάλο παιχνίδι | syan | Ελλάδα | 5 | 28-04-2010 09:02 |
Απο χθές το νέο μου μωρό | bill13 | Γενικά - Αναβάτης | 27 | 15-04-2010 22:37 |
Η καλή μου (R 1200 GS/08) αναζητά (βρήκε) νέο ιδιοκτήτη! | Arkas | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 45 | 20-01-2010 15:39 |
Το νέο μου laptop! | gemara | Διάφορα | 21 | 13-12-2009 19:50 |