Για πρωτη ισως φορα,δεν θα διαφωνησω μαζι σου.

Τι εννωω παιχνιδια.
Αδιανοητο ηταν για τις βασικες μηχανολογικες μου γνωσεις στα τελη της 10ετιας του 80 η χρηση της ελαιοψυξης απο την Suzuki στα GSXR.
Ολος ο κοσμος χρησημοποιουσε υγροψυξη,ελαιοψυξη η Σουζουκι-γιατι?-για να ξεχωριζει....για να λεει οτι πηγε την τεχνολογια λιγο παραπερα.
Τελικα και οι ιδιοι χρησημοποιουν πια υγροψυξη.
Η YAMAHA χρησημοποιει σε ορισμενες μοτο τον σκελετο για την αποθηκευση του λαδιου λιπανσης.
Ελεος,η μεγαλη θερμοκρασια του λαδιου προκαλει ελαστικοτητες στα μεταλλα του σκελετου αλλα η Γιαμαχα εκει,το βιολι της.
Αυτα εννωω παιχνιδια,κινησεις χωρις μηχανολογικη αξια,αλλα καθαρα για εντυπωσιασμο...
Δηλαδη 100-200ml λιγοτερο λαδι,θα κολλησουν τον μποξερ,ή αντιθετως λιγο παραπανω λαδι θα του καταστρεψουν τις τσιμουχες?
