GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Γενικά - Μοτοσυκλέτα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #10  
Παλιό 18-03-2009, 13:45
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: ΡΑΝΤΑΡ ΑΝΥΧΝΕΥΣΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Arkas Εμφάνιση μηνυμάτων
Φίλε Γιώργο,
εάν μου επιτρέπεις θα ήθελα να σχολιάσω ορισμένα θέματα από το τελευταίο σου post.



Ειδικά για τους αυτοκινητοδρόμους, τους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας και το πρωτεύον εθνικό οδικό δίκτυο, όπως αυτό ορίζεται με τις σχετικές αποφάσεις του ΥΠΕΧΩΔΕ, τα όρια ταχύτητας, εκτός των ανωτάτων επιτρεπομένων ορίων που προβλέπονται από το άρθρο αυτό, καθορίζονται και μεταβάλλονται ύστερα από μελέτη και μόνο με απόφαση του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ. Οι κατά την προηγούμενη και την παράγραφο αυτή αποφάσεις, τίθενται σε ισχύ από την τοποθέτηση των οικείων πινακίδων στις ανωτέρω οδούς.
'Aρθρο 20/παρ. 7/ Κ.Ο.Κ.
.


Σου επιτρέπω και σου παραεπιτρέπω να σχολιασεις τα λεγόμενα μου οχι μια αλλα 1001 φορές!!
Δεν θα διαφωνησω σε τιποτα απο το ποστ σου παρα μονο στην πρωτη και δευτερη παραγραφο σου. Οπως το λεει και ο νομος που παραθετεις στην πρωτη,'
‘’Ειδικά για τους αυτοκινητοδρόμους, τους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας και το πρωτεύον εθνικό οδικό δίκτυο, όπως αυτό ορίζεται με τις σχετικές αποφάσεις του ΥΠΕΧΩΔΕ, τα όρια ταχύτητας, εκτός των ανωτάτων επιτρεπομένων ορίων που προβλέπονται από το άρθρο αυτό, καθορίζονται και μεταβάλλονται ύστερα από μελέτη και μόνο με απόφαση του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ. Οι κατά την προηγούμενη και την παράγραφο αυτή αποφάσεις, τίθενται σε ισχύ από την τοποθέτηση των οικείων πινακίδων στις ανωτέρω οδούς. ‘’
'Aρθρο 20/παρ. 7/ Κ.Ο.Κ.'' Αναφερει ΜΟΝΟΝ τους αυτοκινητοδρομους, τους δρομους ταχειας κυκλοφορίας, και το πρωτευον Εθνικό δικτυο και οχι το επαρχιακό!! Εγω μιλουσα για το επαρχιακό δικτυο όπου εκει πεφτουν και το 98% των προστίμων και όπου εκει στηνονται τα ραντάρ!! Διότι στους αυτοκινητόδρομους υπάρχουν τα 130κμ σαν ανωτατο οριο τα οποια ειναι αποδεκτά (λιγα αλλα αποδεκτά), στους δρόμους ταχειας κυκλοφορίας απο 90 (Συγγρου) μεχρι 110 και στο πρωτευον δικτυο απο 70-90 αναλόγως δρομου, στροφων, εδάφους κ.λ.π.!!
Μονον σε αυτους τους δρόμους το οριο αποφασίζεται απο το ΥΠΕΧΩΔΕ και οχι στο επαρχιακο δικτυο (π.χ. Τριπολη-Καλαματα όπου μετα τις γνωστες στροφες υπαρχει η ευθεια των 5κμ+ κι οπου το οριο ειναι 50κμ αν θυμαμαι καλά!!) το οποιο αποτελει και το 85% του συνολικου δικτυου της χωρας!!!

Και ξερεις γιατι στους αυτοκινητόδρομους δεν επιβαλλονται τοσα προστιμα και σπανιως να υπάρχει φορητο ρανταρ? (όπως και σπανίως εως ΠΟΤΕ γινονται ατυχηματα) Διότι η ΕΕ διατασσει στους αυτοκινητόδρομους να μην υπάρχουν εσοχες (παρκινγκ) παρα μονον σταθμοι ανεφοδιασμου κι αυτοι ανισοπεδως της οδου!!! Και που θα στηθει ο τροχαίος με τον αυτοκινητο του αν δεν υπάρχουν οι εσοχες αυτές? Απλα πουθενα!!! Οσες εσοχες εχουν κατασκευαστει εγιναν παρανόμως ¨η πριν την πρασινη ταμπέλα που οριζει την αρχη του Αυτοκινητόδρομου (π.χ εξοδος απο την Θεσσαλονικη) όπου εσκεμενα τοποθετουνται 2-5 κμ ΠΡΙΝ της πραγματικης αρχης του αυτοκινητοδρομου δια να τοποθετουνται τα φορητα ραντάρ, όμως μετα απο 2-3 προσφυγες στα Ελληνικα και Ευρωπαικα Δικαστηρια, για τις εσοχες και τις κλησεις που δοθηκαν απο οργανα τοποθετημενα σε αυτες τις εσοχες ΜΕΣΑ στους αυτοκινητόδρομους, το φαινόμενο των ρανταρ σε αυτες τις εσοχες ελαττωθηκε κατα πολύ και εκτοτε τοποθετουνται τα GATSOS!!! Κια υτο γινεται διότι οι εσοχες αυτες δυναται να χρησιμοποιηθουν απο όλους όμως το εισερχομενο σε αυτες οχημα ελαττωνοντας ταχυτητα σε μια τεραστια ευθεια αποτελει κινδυνο για το επερχομενο οχημα, το μεγιστο κινδυνο όμως αποτελει το εξερχομενο απο αυτες τις εσοχες οχημα και καταλαβαινουμε όλοι το γιατί!!! π.χ μετά το Αρτεμισσιο εχεις δει πουθενα εσοχη? οχι!!!! Στην Εγναντια Θεσσαλονικη-Αλεξανδρουπολη υπάρχουν σε 2-3 σημεια κι αυτο ειναι όλο (τα κλεινουν τωρα απο οτι εμαθα), στο δε τμημα Ηγουμενιτσα-Θεσσαλονικη πουθενα!!! Απο Αθηνα-μεχρι Καμμενα Βουρλα υπάρχουν αλλα ο δρομος ειναι παλιας κατασκευης και πριν τα μετρα της ΕΕ, απο τα Καμμενα ΒΟυρλα όμως μεχρι Θεσσαλονικη δεν υπάρχει ουτε μια!!!

Ετσι λοιπόν για να υπάρχει αντιστάθμισμα των εσόδων των Δημων (και τα τυχόν επιβληθεντα προστιμα σε αυτοκινητόδρομους στον Δημο απο οπου περναει το σημειο όπου επιβληθηκε το προστιμο πανε) ο καθε Δημαρχος και το Δημοτικο Συμβούλιο πηρε τα ηνία και καθε φορα που χρειαζεται χρηματα διατασσει τον τοπικο Αστυνομικο Δ/ντη για κλησεις!! Και τσουπ να τα ρανταρ στους δρόμους!!! Δυστυχως αυτη ειναι η αληθεια αγαπητε φίλε μου!!!

Υ.Γ. Τα παραπανω ειναι ενας απο τους λογους που ο κος Σταθακης παραιτηθηκε απο την επιτροπη Οδικης Ασφαλειας, το ξαναλεω!! Δεν ειναι χαζος ο ανθρωπος!!!!


Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Arkas Εμφάνιση μηνυμάτων
Δυστυχώς ο όρος ταχύτητα είναι κάτι άυλο. Η βικιπαίδεια την ορίζει ως εξής:
"Ως ταχύτητα ενός σώματος ορίζεται ο ρυθμός μεταβολής της θέσης του ως προς το χρόνο, όπως αυτή μετράται σε ένα δεδομένο σύστημα συντεταγμένων. Στην κινηματική, είναι μέγεθος διανυσματικό, δηλαδή χαρακτηρίζεται τόσο από το μέτρο (μέγεθος) της, όσο και από τη φορά (κατεύθυνση) της."
Στην προκειμένη περίπτωση κανείς δεν ισχυρίζεται ότι στα θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα ευθύνεται η υπερβολική ταχύτητα. Εάν όμως στα ορθά παραδείγματα που παραθέτεις α), β), γ), δ), προσθέσεις και το ε), τότε ο συνδιασμός τους μπορεί και στις περισσότερες φορές είναι θανατηφόρος. .
Όπως ακριβως το ειπες αγαπητε Δημητρη, Ο ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥΣ!!! Αλλα, παρε α) εναν νορμαλ και νηφάλιο οδηγό που οδηγει με 280 σε κλειστο, Ελληνικο, αδειο αυτοκινητόδρομο π.χ στην Κατερινη (4 λωριδες ανακατευθυνση) τι πιθανοτητες εχει για ατυχημα? Απο 0% εως 10% κι αυτο απο βλαβη του οχηματος του μάλλον!!
Πάρε κι εναν άλλο ο οποιος οδηγει στον ιδιο δρομο, την ιδια ωρα, με 80 αλλα ειναι μεθυσμένος, τι πιθανοτητες εχει αυτός να σκοτωθεί? Πάνω απο 60% και μάλιστα κινδυνευει να πάρει στον λαιμο του και τον άλλον που παει με τα 280 αλλα κι αλλους που πανε με 120!!!
Β) οδηγός νηφαλιος και σωστός οδηγει στο επαρχιακο δικτυο με 90κμ όπου το οριο ειναι 70κμ, βλέπει την ταμπέλα επικυνδυνη στροφη αριστερα και μειωση ταχυττας στα 40κμ, κοβει και παιρνει την στροφη των 180 μοιρων νορμαλ!! Ο ιδιος οδηγός ΔΕΝ προσεχει την/τις ταμπέλα/ες και αναποφευκτως βγαινει απο τον δρόμο!! Τι του πταιει? Η ταχυτητα? Οχι φυσικα, η χαζομαρα του και η απροσεξια του φταιει!!! Διότι και με οτι ταχυτητα πάνω απο τα 40 να πηγαινε πάλι εξω απο τον δρόμο θα εβγαινε στην στροφη των 180 μοιρών!!

Αυτα ειναι λιγα παραδειγματα φιλε Δημητρη, εγω πάντως δεν μπορω να υπακουω στα κελευσματα του καθε αδαη ‘’χωριατη’’ δημαρχου ο οποιος αποφάσισε κατα το δοκουν για να γεμισει την τσέπη του!!! Όπως δεν μπορω να οδηγω στην Κατερινη και στην καθε Κατερινη με 130κμ γιατι το θεωρω χαζο να με παιρνει ο υπνος με τετοιες ταχυτητες σε τέτοιους δρόμους οταν σε άλλες χωρες ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΡΙΟ γιαυτους τους δρομους!1 Τι ειναι χαζοι οι Ευρωπαιοι δηλαδη?
Εδω ακομα και οι αμερικανοι αναθεωρησαν αυτο το γελοιο ‘’55μιλια’’ και σε ορισμενες πολιτείες το εκαναν 70 μιλια διότι πολλοι οδηγοι κοιμοντουσαν με αυτην την ταχυτητα και προξενουσαν ατυχηματα σκοτωνοντας άλλους αλλα ακι τους ιδιους τους εαυτους τους!!

Last edited by GeorgeP; 18-03-2009 at 13:57.
Reply With Quote
 

Tags
bmw, bmw gs moto, bmw moto, bmw moto gs, bmwmoto, forum, forumgs, gs forum, gs moto bmw, gs_gs, gsbmw, gsbmwmoto, gsforum, gsmoto, moto, moto bmw, motobmw

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:05.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!