![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#51
|
||||
|
||||
![]() Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Ειδες κατι αστεια πραγματα που συμβαινουν εν ''αγνοια'' των Γερμανων που για να ελλατωσουν το βαρος και να παρουσιασουν κατι ελαφρυτερο του ανταγωνισμου ταλαιπωρουν κατι fritsιδες???? Απόσπασμα:
Ο ιαπωνας ειναι ο πρωτος που εχει ως αρχη το ''think tank'' (να στο εξηγησω αν θελεις αυτο), και ως εκ τουτου η ''πλαστικουρα'' του ταχυσυνδεσμου σε χρηση παντου εχει περασει προ πολλου απο το κεφαλι του! Και μαλιστα τους χρησιμοποιει κατα κορον π.χ. στο γεφυρωμα των αυλων εισαγωγης στο σωμα γκαζιου του Βαραντερο αλλα οχι σε σημεια οπου εξασκειται πιεση ροης υγρου, και μαλιστα διαβρωτικης βενζινης, αλλα μονον πιεση ροης....αερα!!!! Απόσπασμα:
Να σου υπενθυμισω μονον οτι η GS1200R χρησιμοποιει χυτες ζαντες διοτι εξοικονομουνται 100 γραμμαρια απο την καθε μια εν σχεση με τις ζαντες με ακτινες!!! Οι ακτινωτες δινονται ως αξεσουαρ αν ενθυμουμαι καλως!!!!!!!!! Τα πιστονια της 1200 ειναι ελαφρυτερα της 1150 κατα......4γραμμαρια το καθενα αν κι εχουν την ιδια διαμετρο (101mm) διοτι εχουν ελαφρως κοντυτερες ''φουστες'' και ειναι απειροελαχιστως λεπτοτερα(στο ματι δεν φαινεται θελει παχυμετρο) της 1150!! Ετσι για να δεις οτι 50 κιλα κερδιζονται απο γραμμαρια! να μην παμε σε τιποτα σουπερσπορτ π.χ. ντουκατι που απο το 999 μεχρι το 1098 τα πιστονια εχουν κερδισει 20 γραμμαρια κοντα!! αλλα αμα τα δεις ειναι σαν τσιγαροχαρτα!!! Εξάλλυ εμεις οι ''παλιομοδιτες'' με τις ασφαλειοθηκες αλλαζουμε ασφαλειες αν κατι παει στραβα, οι υπολοιποι με τα τελευταιας τεχνολογιας can bus πανε για.....''πλεξουδες'' των 1000+ ευρο!!! QUOTE=ThanDim;261727] Κόψε κάτι.... 2 έχει... Μην τα κάνεις ΤΟΣΟ τραγικά πια.....[/QUOTE] Σε αυτα τα σημεια δεν επρεπε να ειχε κανεναν!!!!! QUOTE=ThanDim;261727] Είχες δεν είχες πάλι κάνεις το "διακριτικό σου σχόλιο"..... ![]() ελπιζω να μην σε πειραξε αυτο διοτι δεν θα χανω ευκαιρια δοθεισης να κανω τετοια σχόλια!!!!! ![]() ![]() και οσοι καταλαβαινουν.....καταλαβαινουν, οι υπολοιποι......ουκ εν το πολλω το ευ!!! ![]() Last edited by GeorgeP; 30-11-2010 at 00:22. |
#52
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#53
|
|||
|
|||
![]()
Καλό θα ήταν όταν αναφέρουμε πληροφορίες για την μηχανή μας να είμαστε λιγάκι ακριβής διότι μπερδευόμαστε εμείς οι αδαείς.
Για παράδειγμα έψαχνα να βρω που βρίσκονται οι άλλες 4-5 βαλβίδες (από τις 7 που έχει). Ευτυχώς που ο Θανάσης είπε ότι είναι μόνο δύο και ηρέμησα !!!! Τελικά μεταλλικές βαλβίδες για το GS 1200 υπάρχουν ? αξίζει τον κόπο ? που τις προμηθευόμαστε ? ή βολεύεται ο καθένας όπως μπορεί ? Ευχαριστώ |
#54
|
|||
|
|||
![]()
μιας και σπανιως να πω αρλουμπες οι ταχυσυνδεσμοι δεν ειναι μονον 2 αλλα 4!!!
Δυο ειναι οι γωνιακοι (90 μοιρες) υπαρχουν κιαλλοι 2, τους οποιους βλεπετε στο παρακατω λινκ, και οι οποιοι αν ψαξετε τα microfiches της μοτοσυκλετας σας δεν μπαινουν μονον σε ενα σημειο αλλα σε 2-3 στο routing της τροφοδοσιας αλλα και στην τροφοδοσια με αερα του συστηματος! Αν κανω λαθος παρακαλω να με διορθωσετε! Οι επισυναπτομενοι ειναι μεταλλικοι και μπορειτε να τοπυς παραγγειλετε απο το ιδιο το σαιτ! New CPC Chrome Plated Brass Fuel Line Quick Disconnect Set For R1200RT, R1200S & R1200GS (Up To 11/2006 - NOT GS ADV) <FONT COLOR="FF0000">Now includes the female screw in fitting for the fuel pump flange!</FONT> |
#55
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#56
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
ετσι αλλαξα ολους τους κολιεδες (που να μπορω να λυσω) και πηρα με 15 € αλλο εναν ταχυσυνδεσμο bmw για ωρα αναγκης ![]() |
#57
|
|||
|
|||
![]()
Εγώ (1100) έχω βάλει μεταλλικούς από ναυτιλιακά είδη με 10 γιούρα ο ένας .!
Φιλέ Than Dim όπως κατάλαβες έπρεπε να εξηγήσεις τα αυτονόητα …ότι δηλαδή ο ταχυσυνδεσμος αποτελείται από δυο (2) τμήματα και ότι έχει και σφικτήρες και τσιμούχες και εάν τα μετρήσεις χώρια βγαίνουν 9 (εννέα) κομμάτια !!! 4 οι 2 σύνδεσμοι + 3 σφικτήρες + 2 τσιμούχες….. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Μην ταΐζεις το θηρίο …... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Υ.Γ. τα πρώτα μοντέλα 04 05 έχουν 2 γωνιακούς . |
#58
|
|||
|
|||
![]()
Μεγάλη πλάκα έχεις.......
![]() ![]() ![]() ![]() Τελικά μας λες πως και οι Ιάπωνες - τους οποίους καβάλαγα 12 χρόνια, για την ιστορία - χρησιμοποιούν αυτασφαλιζόμενες βαλβίδες στα injection μηχανάκια τους! Δηλαδή ούτε αυτοί είναι σωστά σκεπτόμενοι σαν εταιρία.... Τελικά ποιοι χρησιμοποιούν banjo bolts;;;;; Απόσπασμα:
Καλά κάνει και έχει ελαφριές χυτές ζάντες! Έχει όμως να κάνει με το μη αναρτώμενο βάρος του τροχού. Ψάξε στο ίντερνετ και θα καταλάβεις ΠΟΣΟ συμαντικό είναι!! Όπως και τα ελαφριά πιστόνια έχουν να κάνουν με την εξοικονόμηση βάρους για την κινούμενη μάζα η οποία έχει μεγάλο αντίκτυπο στην απόδοση του κινητήρα καθώς η ισχύς αυξάνεται σε όλη την κλίμακα στροφών με μειωμένη τριβή και κραδασμούς. (Ένας από τους λόγους που τα αδελφάκια - 1150 / 1200 - έχουν τόσο διαφορετική λειτουργία!! Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
δες και από το site που ΕΣΥ έστειλες.... " The set includes enough quick disconnects and clamps to change over all of the stock plastic conectors on your R1200 Hexhead bike." και περιέχει 2!! Μην επιμένεις όπως με την "βαπτιζόμενη αντλία βενζίνης"!!! ![]() |
#59
|
|||||||
|
|||||||
![]()
Παρομοιως........
![]() ![]() ![]() Απόσπασμα:
Banjos χρησιμοποιουν ολοι (και το βαραντερο....... ευτυχως) εκτος της BMW στο GS. Τωρα, αν ειανι σωστα σκεπτομενοι ¨η οχι.....ασε τους παθοντες να βγαλουν τα συμπερασματα τους! Απόσπασμα:
![]() Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Αν για σενα 20,40.....100γραμ απο εδω και απο εκει συναθροιζομενα μεταξυ τους δεν παιζουν σοβαρο ρολο στην σκεψη του κατασκευαστη περι ελαττωσης του συνολικου βαορυς τοτε λυπαμαι αλλα πλανασαι πλανην οικτραν!! Απόσπασμα:
1 γραμ μειον στην καθε μια βιδα = με μειον μισο κιλο στο συνολικο βαρος αν οι βιδες ειναι 500...που ειναι περισσοτερες σε ολη την μοτοσυκλετα. 10 γραμμαρια ελαφρυτερη δαγκανα= μειον 30 γραμ στο συνολικο βαρος (περιπτωση 1150/1200) 100 γραμμαρια ελαφρυτερες ζαντες=μειον 200γραμ στο συνολικο βαρος 50 γραμαμρια ελαφρυτερες δισκοπλακες=μειον 150 γραμμαρια στο συνολικο βαρος (παλι περιπτωση 1150/1200) 300 γραμ ελαφρυτερα καρτερ λογω διαφορετικης χυτευσης που τα κανει λεπτοτερα με την ιδια αντοχη= μειον 300γραμ στο συνολικο βαρος 100 γραμ ελαφρυτεροι εκκεντροφοροι=μειον 200 γραμμαρια στο συνολικο βαρος (παλι περιπτωση 1150/1200)... και παει λεγοντας! με αυτα και με αυτα φιλε μου κατεβασαμε το συνολικο βαρος μιας μοτο κατα 1180 γραμ.......... Τοσο απλα....οπως απλα τα παρουσιαζω!!! ![]() Το θεμα ειναι τι αντικτυπο εχουν ολα αυτα σε μια μοτοσυκλετα που σκοπος της ειναι να γυρναει τον κοσμο αναποδα Χ 20 φορες....... Απόσπασμα:
Εγω εβαλα ενα σαιτ που εχει 2 γωνιακους ταχυσυνδεσμους και άλλους δυο διαφορετικους που πανε σε άλλα σημεια στο συστημα τροφοδοσιας. Τωρα αν εσυ βλεπεις 2...οκ κανενα προβλημα!! Αλλα και για την ταξη, στο σαιτ που παρεθεσα εχει 4εις και οχι 2 μονον!! Δυο ειναι οι γωνιακοι απο τους αλλους τους ευθυγραμμους εχει καμποσους!!!!!!! Εξαλλου το σετ που ΕΓΩ εστειλα λεει κατα λεξη ''Το σετ περιλαμβάνει αρκετους ταχυσυνδεσμους και σφιγκτήρες για να αλλάξετε εξ ολοκληρου όλους τους ταχυσυνδεσμους απο πλαστικο υλικο στο R1200 σας'' Αρα δεν εχει μονον δυο!! αλλα και το parts manual να κοιταξεις, αν το εχεις, εχει καμποσους. Απόσπασμα:
Οσο για το 1200 που απο οτι φαινεται το θεωρεις διαστημικο εν σχεση με το 1150 μαθε (και ρωτα αν θες) οτι οι διαφορες μεταξυ τους ειναι τοσο ελαχιστες οσο ενος βαραντερο του 2004 κι ενος του 2008!!!!!! Αν εξαιρεσεις το μηκος των κυλινδρων και τις μπιελες που ειναι διαφορετικα (73mm για το 1200 και 70,5mm το 1150) λιγες διαφορες θα βρεις μεταξυ τους! Μοιραζονται δε και τον ιδιο στροφαλο αν δε με απατα η μνημη μου, αλαλ αυτο μπορω να το κοιταξω στο part list των δυο μοντελων και να σου πω αν θελεις! Και τα μεν και τα δε (GS & varadero) μοιραζονται τα ιδια service manuals που εκδιδουν οι εταιρειες τους με supplements/addendums απο το ενα στο άλλο μοντελο!! Τελος, δεν χρειαζεται να θιγεσαι επι προσωπικου, ως φαινεται δηλαδη, επειδη θιγεται απο εμενα η εταιρεια που καβαλας, εκτος κι αν εχεις μετοχες σε αυτην!!!! ![]() Last edited by GeorgeP; 01-12-2010 at 12:23. |
#60
|
|||
|
|||
![]() βρε παιδια
το θέμα δεν είναι αν θίγεται ο ένας η ο άλλος, αν έχεις μετοχές της BMW η της HONDA, αν ξέρω εγώ περισσότερα η λιγότερα από τον οποιοδήποτε εδώ μεσα, τα πράγματα είναι απλά και τα κάνουμε πολύ δύσκολα... μπράβο σε εσας που ξερετε, απο οτι φαινετε πολλα, άλλα λίγα λογία και κοφτά... να διαβάζουμε ρομάντζα για να καταλάβουμε περί τίνος πρόκειται... αυτό καταντάει κάπως... tnx και πάλι για το υλικό που μας δίνετε... |
![]() |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Φίλτρο βενζίνης ???? | 1974 | Τεχνικά θέματα διάφορα | 14 | 25-10-2010 14:15 |
Aλλαγή φίλτρου βενζίνης σε ΒΜW R1150GS | ALX | Τεχνικά θέματα διάφορα | 13 | 29-06-2010 23:42 |
Θόρυβος απο αντλία βενζίνης σε R1150 GS | dimalx | Τεχνικά θέματα διάφορα | 11 | 06-05-2010 13:25 |
ΑΝΑΚΛΗΣΗ R1200GS-Ρελές αντλίας βενζίνης | ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ | Γενικά - Μοτοσυκλέτα | 2 | 24-11-2009 10:14 |
Το 1 ευρώ πλησίασε η μέση τιμή της αμόλυβδης βενζίνης | wolferin | Χρήσιμα | 8 | 02-06-2009 22:29 |