GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #51  
Παλιό 30-11-2010, 00:18
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Ταχυσύνδεσμος αντλίας βενζίνης - Κωδικός 13537674765

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ThanDim Εμφάνιση μηνυμάτων
Κοίτα που οι Γερμανοί δεν έχουν ανακαλύψει ακόμα αυτά τα παλιορακόρ..... ευτυχώς που είμαστε και εμείς οι Έλληνες να τους ανοίξουμε τα μάτια!!!
Μην υποτιμας τον εαυτον σου ως Ελληνα!!!!!!!!!!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ThanDim Εμφάνιση μηνυμάτων
Χρησιμοποιούν τέτοιους γιατί πολύ απλά, με τους ταχυσυνδέσμους απομονώνεις το ντεπόζιτο χωρίς εργαλεία και χωρίς να τρέξει στάλα καύσιμο! Με αυτό που λες εσύ δε μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο!!
Ευτυχως που ξερεις τοσο καλα τους γερμανους αγνοωντας, διοτι ποτε δεν κοιταξες να μαθεις υποτιμωντας τους δυστυχως, τους μικροσωμους κιτρινιαρηδες!! διοτι αν τους ηξερες (τους κιτρινιαρηδες) θα γνωριζες οτι εκτος απο banjo bolts χρησιμοποιουν και αντεπιστροφες βαλβιδες, στα injection μοντελα τους, ουτως ωστε οταν βγαλεις π.χ. το σωληνακι του τεποζιτου απο την τρομπα βενζινης. η οποια γιαυτον τον λογο βρισκεται μακρια απο το τεποζιτο (τι βλακες θεέ μου), να μην τρεξει σταλα βενζινη στο ΄πατωμα!!!!!!!!!!! Παρόλα αυτα εχουν και κατι κλασσικα ρουμπινετα στο τεποζιτο για πανε ενδεχομενο!!!
Ειδες κατι αστεια πραγματα που συμβαινουν εν ''αγνοια'' των Γερμανων που για να ελλατωσουν το βαρος και να παρουσιασουν κατι ελαφρυτερο του ανταγωνισμου ταλαιπωρουν κατι fritsιδες????

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ThanDim Εμφάνιση μηνυμάτων
Όταν λες "σκεπτόμενες" εννοείς τις ΜΗ εξελισσόμενες Γιαπωνέζικες εταιρίες;;; Κάτσε μη δεις το καινούργιο Varadero εκτός από 1200cc, άξονα, εμφάνιση, κτλ κτλ, να έχει αντιγράψει και τέτοια "αναχρονιστικά μπλιμπλίκια".....
Καπως ετσι σκεφτονταν και οι ευρωπαιαοι οταν το 1969 ηρθε μια τετρακυλινδρη CB750 και τους πηρε τα σωβρακα!!!!!!! Καπως ετσι σκεφτονταν οι δυσμοιροι ευρωπαιοι οταν την δεκαετια του 1960 χανανε τον εναν αγωνα μετα τον άλλο απο κατι 6κυλινδρα 250 κυβικων τα οποια περνουσαν σαν σταματημενα τα 750ρια τους!!!!! Μην τα ξεχνας αυτα, διοτι χωρις αυτα και κυριως την συγκεκριμενη CB 750 ακομα 2 κυλινδρες triumph bonneville θα καβαλαγαμε!

Ο ιαπωνας ειναι ο πρωτος που εχει ως αρχη το ''think tank'' (να στο εξηγησω αν θελεις αυτο), και ως εκ τουτου η ''πλαστικουρα'' του ταχυσυνδεσμου σε χρηση παντου εχει περασει προ πολλου απο το κεφαλι του! Και μαλιστα τους χρησιμοποιει κατα κορον π.χ. στο γεφυρωμα των αυλων εισαγωγης στο σωμα γκαζιου του Βαραντερο αλλα οχι σε σημεια οπου εξασκειται πιεση ροης υγρου, και μαλιστα διαβρωτικης βενζινης, αλλα μονον πιεση ροης....αερα!!!!



Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ThanDim Εμφάνιση μηνυμάτων
Τι είπες πάλι;;;; Μην ξεχνάς πως έβαλαν και CANBUS!!! Άλλα 82γραμμάρια από την καταργημένη ασφαλειοθήκη...
Γελα οσο θες, δεν πειραζει φιλε μου, εγω απο την αλλη στενοχωριεμαι με τις ανωμαλιες που συμβαινουν σε συναδελφους δικυκλιστες και μαλιστα σε χωματα σε ερημα βουνα!!!!
Να σου υπενθυμισω μονον οτι η GS1200R χρησιμοποιει χυτες ζαντες διοτι εξοικονομουνται 100 γραμμαρια απο την καθε μια εν σχεση με τις ζαντες με ακτινες!!! Οι ακτινωτες δινονται ως αξεσουαρ αν ενθυμουμαι καλως!!!!!!!!!
Τα πιστονια της 1200 ειναι ελαφρυτερα της 1150 κατα......4γραμμαρια το καθενα αν κι εχουν την ιδια διαμετρο (101mm) διοτι εχουν ελαφρως κοντυτερες ''φουστες'' και ειναι απειροελαχιστως λεπτοτερα(στο ματι δεν φαινεται θελει παχυμετρο) της 1150!!
Ετσι για να δεις οτι 50 κιλα κερδιζονται απο γραμμαρια!
να μην παμε σε τιποτα σουπερσπορτ π.χ. ντουκατι που απο το 999 μεχρι το 1098 τα πιστονια εχουν κερδισει 20 γραμμαρια κοντα!! αλλα αμα τα δεις ειναι σαν τσιγαροχαρτα!!!
Εξάλλυ εμεις οι ''παλιομοδιτες'' με τις ασφαλειοθηκες αλλαζουμε ασφαλειες αν κατι παει στραβα, οι υπολοιποι με τα τελευταιας τεχνολογιας can bus πανε για.....''πλεξουδες'' των 1000+ ευρο!!!



QUOTE=ThanDim;261727]
Κόψε κάτι.... 2 έχει... Μην τα κάνεις ΤΟΣΟ τραγικά πια.....[/QUOTE]

Σε αυτα τα σημεια δεν επρεπε να ειχε κανεναν!!!!!


QUOTE=ThanDim;261727]
Είχες δεν είχες πάλι κάνεις το "διακριτικό σου σχόλιο"..... [/QUOTE]

ελπιζω να μην σε πειραξε αυτο διοτι δεν θα χανω ευκαιρια δοθεισης να κανω τετοια σχόλια!!!!!
και οσοι καταλαβαινουν.....καταλαβαινουν, οι υπολοιποι......ουκ εν το πολλω το ευ!!!

Last edited by GeorgeP; 30-11-2010 at 00:22.
Reply With Quote
  #52  
Παλιό 30-11-2010, 08:30
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Ταχυσύνδεσμος αντλίας βενζίνης - Κωδικός 13537674765

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων

................................................................. εκτος απο banjo bolts χρησιμοποιουν και αντεπιστροφες βαλβιδες, στα injection μοντελα τους, ουτως ωστε οταν βγαλεις π.χ. το σωληνακι του τεποζιτου απο την τρομπα βενζινης...........................................
Διορθωση, οχι ''αντεπιστροφες βαλβιδες'' αλλα βαλβιδες που ενεργοποιουνται και επιτρεπουν την ροη καυσιμου προς την τρομπα οταν εξασκηθει δυναμη αναροφησης σε αυτες απο την τρομπα βενζινης.
Reply With Quote
  #53  
Παλιό 30-11-2010, 10:04
peterv Ο/Η peterv βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Athens
Μoto: BMW R 1200 GS
Μηνύματα: 1,668
Προεπιλογή Απάντηση: Ταχυσύνδεσμος αντλίας βενζίνης - Κωδικός 13537674765

Καλό θα ήταν όταν αναφέρουμε πληροφορίες για την μηχανή μας να είμαστε λιγάκι ακριβής διότι μπερδευόμαστε εμείς οι αδαείς.

Για παράδειγμα έψαχνα να βρω που βρίσκονται οι άλλες 4-5 βαλβίδες (από τις 7 που έχει). Ευτυχώς που ο Θανάσης είπε ότι είναι μόνο δύο και ηρέμησα !!!!


Τελικά μεταλλικές βαλβίδες για το GS 1200 υπάρχουν ? αξίζει τον κόπο ? που τις προμηθευόμαστε ?
ή
βολεύεται ο καθένας όπως μπορεί ?

Ευχαριστώ
Reply With Quote
  #54  
Παλιό 30-11-2010, 15:45
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Ταχυσύνδεσμος αντλίας βενζίνης - Κωδικός 13537674765

μιας και σπανιως να πω αρλουμπες οι ταχυσυνδεσμοι δεν ειναι μονον 2 αλλα 4!!!
Δυο ειναι οι γωνιακοι (90 μοιρες) υπαρχουν κιαλλοι 2, τους οποιους βλεπετε στο παρακατω λινκ, και οι οποιοι αν ψαξετε τα microfiches της μοτοσυκλετας σας δεν μπαινουν μονον σε ενα σημειο αλλα σε 2-3 στο routing της τροφοδοσιας αλλα και στην τροφοδοσια με αερα του συστηματος!
Αν κανω λαθος παρακαλω να με διορθωσετε!

Οι επισυναπτομενοι ειναι μεταλλικοι και μπορειτε να τοπυς παραγγειλετε απο το ιδιο το σαιτ!

New CPC Chrome Plated Brass Fuel Line Quick Disconnect Set For R1200RT, R1200S & R1200GS (Up To 11/2006 - NOT GS ADV) <FONT COLOR="FF0000">Now includes the female screw in fitting for the fuel pump flange!</FONT>
Reply With Quote
  #55  
Παλιό 30-11-2010, 16:19
bill 800gs Ο/Η bill 800gs βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: ΛΟΥΤΡΑΚΙ
Μoto: BMW F800GS - YAMAPA WR 250
Μηνύματα: 664
Προεπιλογή Απάντηση: Ταχυσύνδεσμος αντλίας βενζίνης - Κωδικός 13537674765

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
μιας και σπανιως να πω αρλουμπες οι ταχυσυνδεσμοι δεν ειναι μονον 2 αλλα 4!!!
Δυο ειναι οι γωνιακοι (90 μοιρες) υπαρχουν κιαλλοι 2, τους οποιους βλεπετε στο παρακατω λινκ, και οι οποιοι αν ψαξετε τα microfiches της μοτοσυκλετας σας δεν μπαινουν μονον σε ενα σημειο αλλα σε 2-3 στο routing της τροφοδοσιας αλλα και στην τροφοδοσια με αερα του συστηματος!
Αν κανω λαθος παρακαλω να με διορθωσετε!

Οι επισυναπτομενοι ειναι μεταλλικοι και μπορειτε να τοπυς παραγγειλετε απο το ιδιο το σαιτ!

New CPC Chrome Plated Brass Fuel Line Quick Disconnect Set For R1200RT, R1200S & R1200GS (Up To 11/2006 - NOT GS ADV) <FONT COLOR="FF0000">Now includes the female screw in fitting for the fuel pump flange!</FONT>
Γεια σου ρε Γιωργο με τις αναλυσεις σου
Reply With Quote
  #56  
Παλιό 30-11-2010, 16:48
allen Ο/Η allen βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Μoto: GS 1200
Μηνύματα: 910
Προεπιλογή Απάντηση: Ταχυσύνδεσμος αντλίας βενζίνης - Κωδικός 13537674765

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από peterv Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλό θα ήταν όταν αναφέρουμε πληροφορίες για την μηχανή μας να είμαστε λιγάκι ακριβής διότι μπερδευόμαστε εμείς οι αδαείς.

Για παράδειγμα έψαχνα να βρω που βρίσκονται οι άλλες 4-5 βαλβίδες (από τις 7 που έχει). Ευτυχώς που ο Θανάσης είπε ότι είναι μόνο δύο και ηρέμησα !!!!


Τελικά μεταλλικές βαλβίδες για το GS 1200 υπάρχουν ? αξίζει τον κόπο ? που τις προμηθευόμαστε ?
ή
βολεύεται ο καθένας όπως μπορεί ?

Ευχαριστώ
τελικα μονο στα μαγαζια με σκαφη!(Η στα εξωτερικας) στην κορινθο δεν εχουν ομως γωνιακους ταχυσυνδεσμους !
ετσι αλλαξα ολους τους κολιεδες (που να μπορω να λυσω) και πηρα με 15 € αλλο εναν ταχυσυνδεσμο bmw για ωρα αναγκης
Reply With Quote
  #57  
Παλιό 30-11-2010, 17:21
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: Ταχυσύνδεσμος αντλίας βενζίνης - Κωδικός 13537674765

Εγώ (1100) έχω βάλει μεταλλικούς από ναυτιλιακά είδη με 10 γιούρα ο ένας .!


Φιλέ Than Dim όπως κατάλαβες έπρεπε να εξηγήσεις τα αυτονόητα …ότι δηλαδή ο ταχυσυνδεσμος αποτελείται από δυο (2) τμήματα και ότι έχει και σφικτήρες και τσιμούχες και εάν τα μετρήσεις χώρια βγαίνουν 9 (εννέα) κομμάτια !!! 4 οι 2 σύνδεσμοι + 3 σφικτήρες + 2 τσιμούχες…..




Μην ταΐζεις το θηρίο …...





Υ.Γ. τα πρώτα μοντέλα 04 05 έχουν 2 γωνιακούς .
Reply With Quote
  #58  
Παλιό 30-11-2010, 18:50
ThanDim Ο/Η ThanDim βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Καλαμάτα
Μoto: R1200GS 05
Μηνύματα: 492
Προεπιλογή Απάντηση: Ταχυσύνδεσμος αντλίας βενζίνης - Κωδικός 13537674765

Μεγάλη πλάκα έχεις.......

Τελικά μας λες πως και οι Ιάπωνες - τους οποίους καβάλαγα 12 χρόνια, για την ιστορία - χρησιμοποιούν αυτασφαλιζόμενες βαλβίδες στα injection μηχανάκια τους! Δηλαδή ούτε αυτοί είναι σωστά σκεπτόμενοι σαν εταιρία.... Τελικά ποιοι χρησιμοποιούν banjo bolts;;;;;

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Και γιατι στα σημεια αυτα ¨η τουλαχιστον στην εκροη/εισροη καυσιμου στην τρομπα βενζινης οπου αναπτυσσονται πιεσεις 120psi+ δεν τοποθετει banjos (δες φοτο) οπως κανουν ολες οι σωστα σκεπτομενες εταιρειες?? Ακομα και στα φτηνοτερα μοντελα π.χ. νεο παπι injection by Honda, scooter made in indonesia κ.λ.π.!!!
Δε ξέρω αν επιλέγεις να παρουσιάζεις πληροφορίες με τον τρόπο που "θέλεις" ή αν τα έχεις μπερδέψει - οπότε με συγχωρείς που σε έχω παρεξηγήσει....!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Ευτυχως που ξερεις τοσο καλα τους γερμανους αγνοωντας,....
Καλά κάνει και έχει ελαφριές χυτές ζάντες! Έχει όμως να κάνει με το μη αναρτώμενο βάρος του τροχού. Ψάξε στο ίντερνετ και θα καταλάβεις ΠΟΣΟ συμαντικό είναι!!
Όπως και τα ελαφριά πιστόνια έχουν να κάνουν με την εξοικονόμηση βάρους για την κινούμενη μάζα η οποία έχει μεγάλο αντίκτυπο στην απόδοση του κινητήρα καθώς η ισχύς αυξάνεται σε όλη την κλίμακα στροφών με μειωμένη τριβή και κραδασμούς. (Ένας από τους λόγους που τα αδελφάκια - 1150 / 1200 - έχουν τόσο διαφορετική λειτουργία!!


Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Ειδες κατι αστεια πραγματα που συμβαινουν εν ''αγνοια'' των Γερμανων που για να ελλατωσουν το βαρος και να παρουσιασουν κατι ελαφρυτερο του ανταγωνισμου ταλαιπωρουν κατι fritsιδες????
Αυτά τα γνωρίζει οποιοσδήποτε έχει μισό δράμι γνώσης για οχήματα. Εσύ όμως τα παρουσιάζεις σαν να έχουν στόχο το συνολικό βάρος της μηχανής! Σιγά μην το έψαχναν τόσο για να ξαλαφρώσουν 208γραμμάρια μια on-off μεσαίων επιδόσεων και μετά να την φόρτωναν με 100κιλά επιπλέον αξεσουάρ!!!


Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
μιας και σπανιως να πω αρλουμπες οι ταχυσυνδεσμοι δεν ειναι μονον 2 αλλα 4!!!
Στο θέμα μας, το μηχανάκι έχει 2 ταχυσυνδέσμους!!! Και στους καταλόγους ανταλλακτικών δεν υπάρχουν παραπάνω, αλλά και το μηχανάκι ολόκληρο να κάνεις βίδες τόσους θα βρεις!!
δες και από το site που ΕΣΥ έστειλες.... " The set includes enough quick disconnects and clamps to change over all of the stock plastic conectors on your R1200 Hexhead bike." και περιέχει 2!!
Μην επιμένεις όπως με την "βαπτιζόμενη αντλία βενζίνης"!!! Καλή η θεωρία σου αλλά αν δεν μεταφράζεται σε πράξη, είναι μισή γνώση! Δε μπορώ να σου πω κάτι για το Varadero σου ή το αείμνηστο GS1150 που είχες γιατί δεν έβαλα ποτέ χέρι σε κάτι τέτοιο. Έτσι κι εσύ, άσε το 1200 για αυτούς που έχουν και μια εμπειρία παραπάνω με αυτό το μηχανάκι.....
Reply With Quote
  #59  
Παλιό 01-12-2010, 12:07
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Ταχυσύνδεσμος αντλίας βενζίνης - Κωδικός 13537674765

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ThanDim Εμφάνιση μηνυμάτων
Μεγάλη πλάκα έχεις....... .....
Παρομοιως........

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ThanDim Εμφάνιση μηνυμάτων
Τελικά μας λες πως και οι Ιάπωνες - τους οποίους καβάλαγα 12 χρόνια, για την ιστορία - χρησιμοποιούν αυτασφαλιζόμενες βαλβίδες στα injection μηχανάκια τους! Δηλαδή ούτε αυτοί είναι σωστά σκεπτόμενοι σαν εταιρία.... Τελικά ποιοι χρησιμοποιούν banjo bolts;;;;;.....
Ποσα απο αυτα τα καβαλημενα επι 12ετιας Γιαπωνεζακια ηταν injection?
Banjos χρησιμοποιουν ολοι (και το βαραντερο....... ευτυχως) εκτος της BMW στο GS.
Τωρα, αν ειανι σωστα σκεπτομενοι ¨η οχι.....ασε τους παθοντες να βγαλουν τα συμπερασματα τους!



Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ThanDim Εμφάνιση μηνυμάτων
Δε ξέρω αν επιλέγεις να παρουσιάζεις πληροφορίες με τον τρόπο που "θέλεις" ή αν τα έχεις μπερδέψει - οπότε με συγχωρείς που σε έχω παρεξηγήσει....! .
''Επιλεγω'' και παρουσιαζω τα παντα με τον τροπο που ''θελω'' αλλα παντα με παραθετομενες αποδειξεις, πραγμα που δεν κανεις ουτε εσυ ουτε και κανα δυό άλλοι που τους αρεσουν οι επιθεσεις με ασφαιρα πυρα μπας και φοβηθουν καποιοι!! Αν θελεις να με αντικρουσεις, πραγμα που θα το ηθελα πολυ μιας και οι ''μαχες'' του ειδους μου αρεσουν τα μαλα, κανε ενα κοπο (πολυ κοπο πραγματι που αποφευγετε εσεις οι δυο-τρεις) και ψαξε και παραθεσε. Ειδαλλως τα τειχη αδυνατουν να πεσουν!!!


Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ThanDim Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλά κάνει και έχει ελαφριές χυτές ζάντες! Έχει όμως να κάνει με το μη αναρτώμενο βάρος του τροχού. Ψάξε στο ίντερνετ και θα καταλάβεις ΠΟΣΟ συμαντικό είναι!!!!.
Φιλε μου καλε, αν με διαβαζες επισταμενα θα εβλεπες οτι αυτα τα εχω αναφερει στο παρελθον σε άλλα ποσταρισματα μου που ειχαν να κανουν με το καθενα θεμα, απο αυτα που αναφερεις αλλά και άλλα, ξεχωριστα!!! Οποταν μην μου λες να ψαξω στο Ιντερνετ διοτι σε προλαβα προ πολλου! Και μην ξεχνας οτι, ''αναρτωμενα βαρη'', ''κινουμενες μαζες'', ''αντοχη υλικων'' και άλλα ομορφα διδασκονται στην μηχανικη, απο την οποια τελειοφητησα πολλα χρονια πριν, απο το πρωτο ετος!!!


Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ThanDim Εμφάνιση μηνυμάτων
Όπως και τα ελαφριά πιστόνια έχουν να κάνουν με την εξοικονόμηση βάρους για την κινούμενη μάζα η οποία έχει μεγάλο αντίκτυπο στην απόδοση του κινητήρα καθώς η ισχύς αυξάνεται σε όλη την κλίμακα στροφών με μειωμένη τριβή και κραδασμούς. (Ένας από τους λόγους που τα αδελφάκια - 1150 / 1200 - έχουν τόσο διαφορετική λειτουργία!!.
Ετσι εχεις μιαν απαντηση (οχι ολη) για την αυξηση της ιπποδυναμης απο το ενα στο αλλο μοντελο. Ομως θεωρεις δηλαδη οτι αυτο το ελαφρωμα των πιστονιων που σκοπο εχουν ''την εξοικονόμηση βάρους για την κινούμενη μάζα....'' οπως πολυ σωστα ειπες δεν συμμετεχουν καθολου στο συνολικο ελαφρωμα της μοτοσυκλετας??
Αν για σενα 20,40.....100γραμ απο εδω και απο εκει συναθροιζομενα μεταξυ τους δεν παιζουν σοβαρο ρολο στην σκεψη του κατασκευαστη περι ελαττωσης του συνολικου βαορυς τοτε λυπαμαι αλλα πλανασαι πλανην οικτραν!!


Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ThanDim Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτά τα γνωρίζει οποιοσδήποτε έχει μισό δράμι γνώσης για οχήματα. Εσύ όμως τα παρουσιάζεις σαν να έχουν στόχο το συνολικό βάρος της μηχανής! Σιγά μην το έψαχναν τόσο για να ξαλαφρώσουν 208γραμμάρια μια on-off μεσαίων επιδόσεων και μετά να την φόρτωναν με 100κιλά επιπλέον αξεσουάρ!!!.
Ολα παιζουν τον ρολο τους και συμβαλλουν στο συνολικο βαρος ενος οχηματος!! απο τις εκατονταδες βιδες μεχρι στροφαλους, πιστονια, duolever κ.λ.π!
1 γραμ μειον στην καθε μια βιδα = με μειον μισο κιλο στο συνολικο βαρος αν οι βιδες ειναι 500...που ειναι περισσοτερες σε ολη την μοτοσυκλετα.
10 γραμμαρια ελαφρυτερη δαγκανα= μειον 30 γραμ στο συνολικο βαρος (περιπτωση 1150/1200)
100 γραμμαρια ελαφρυτερες ζαντες=μειον 200γραμ στο συνολικο βαρος
50 γραμαμρια ελαφρυτερες δισκοπλακες=μειον 150 γραμμαρια στο συνολικο βαρος (παλι περιπτωση 1150/1200)
300 γραμ ελαφρυτερα καρτερ λογω διαφορετικης χυτευσης που τα κανει λεπτοτερα με την ιδια αντοχη= μειον 300γραμ στο συνολικο βαρος
100 γραμ ελαφρυτεροι εκκεντροφοροι=μειον 200 γραμμαρια στο συνολικο βαρος (παλι περιπτωση 1150/1200)...
και παει λεγοντας! με αυτα και με αυτα φιλε μου κατεβασαμε το συνολικο βαρος μιας μοτο κατα 1180 γραμ..........

Τοσο απλα....οπως απλα τα παρουσιαζω!!!

Το θεμα ειναι τι αντικτυπο εχουν ολα αυτα σε μια μοτοσυκλετα που σκοπος της ειναι να γυρναει τον κοσμο αναποδα Χ 20 φορες.......



Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ThanDim Εμφάνιση μηνυμάτων
Στο θέμα μας, το μηχανάκι έχει 2 ταχυσυνδέσμους!!! Και στους καταλόγους ανταλλακτικών δεν υπάρχουν παραπάνω, αλλά και το μηχανάκι ολόκληρο να κάνεις βίδες τόσους θα βρεις!!
δες και από το site που ΕΣΥ έστειλες.... " The set includes enough quick disconnects and clamps to change over all of the stock plastic conectors on your R1200 Hexhead bike." και περιέχει 2!! .....
Οτι πεις εσυ καλε μου φιλε......οτι πεις εσυ!!!!!!! Αυτα θελεις να πιστευεις? αυτα πιστευε!! Κανεναν προβλημα δια εμενα!
Εγω εβαλα ενα σαιτ που εχει 2 γωνιακους ταχυσυνδεσμους και άλλους δυο διαφορετικους που πανε σε άλλα σημεια στο συστημα τροφοδοσιας. Τωρα αν εσυ βλεπεις 2...οκ κανενα προβλημα!!

Αλλα και για την ταξη, στο σαιτ που παρεθεσα εχει 4εις και οχι 2 μονον!! Δυο ειναι οι γωνιακοι απο τους αλλους τους ευθυγραμμους εχει καμποσους!!!!!!!
Εξαλλου το σετ που ΕΓΩ εστειλα λεει κατα λεξη ''Το σετ περιλαμβάνει αρκετους ταχυσυνδεσμους και σφιγκτήρες για να αλλάξετε εξ ολοκληρου όλους τους ταχυσυνδεσμους απο πλαστικο υλικο στο R1200 σας'' Αρα δεν εχει μονον δυο!! αλλα και το parts manual να κοιταξεις, αν το εχεις, εχει καμποσους.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ThanDim Εμφάνιση μηνυμάτων
Μην επιμένεις όπως με την "βαπτιζόμενη αντλία βενζίνης"!!! Καλή η θεωρία σου αλλά αν δεν μεταφράζεται σε πράξη, είναι μισή γνώση! Δε μπορώ να σου πω κάτι για το Varadero σου ή το αείμνηστο GS1150 που είχες γιατί δεν έβαλα ποτέ χέρι σε κάτι τέτοιο. Έτσι κι εσύ, άσε το 1200 για αυτούς που έχουν και μια εμπειρία παραπάνω με αυτό το μηχανάκι.....
Μιας και εσυ δεν εχεις βαλει ποτε χερι σε Βαραντερο και σε ''αειμνηστα'' 1150 ασε τους αλλους που το εχουν κανει να εχουν αποψη και ολοκληρη γνωση, διοτι η δικη σου στο συγκεκριμενο ειναι απλα ανυπαρκτη!!!
Οσο για το 1200 που απο οτι φαινεται το θεωρεις διαστημικο εν σχεση με το 1150 μαθε (και ρωτα αν θες) οτι οι διαφορες μεταξυ τους ειναι τοσο ελαχιστες οσο ενος βαραντερο του 2004 κι ενος του 2008!!!!!!
Αν εξαιρεσεις το μηκος των κυλινδρων και τις μπιελες που ειναι διαφορετικα (73mm για το 1200 και 70,5mm το 1150) λιγες διαφορες θα βρεις μεταξυ τους! Μοιραζονται δε και τον ιδιο στροφαλο αν δε με απατα η μνημη μου, αλαλ αυτο μπορω να το κοιταξω στο part list των δυο μοντελων και να σου πω αν θελεις!
Και τα μεν και τα δε (GS & varadero) μοιραζονται τα ιδια service manuals που εκδιδουν οι εταιρειες τους με supplements/addendums απο το ενα στο άλλο μοντελο!!

Τελος, δεν χρειαζεται να θιγεσαι επι προσωπικου, ως φαινεται δηλαδη, επειδη θιγεται απο εμενα η εταιρεια που καβαλας, εκτος κι αν εχεις μετοχες σε αυτην!!!!

Last edited by GeorgeP; 01-12-2010 at 12:23.
Reply With Quote
  #60  
Παλιό 01-12-2010, 13:04
xurxes Ο/Η xurxes βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2009
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μoto: R1200GSA
Μηνύματα: 4,060
Cool Απάντηση: Ταχυσύνδεσμος αντλίας βενζίνης - Κωδικός 13537674765

βρε παιδια
το θέμα δεν είναι αν θίγεται ο ένας η ο άλλος,
αν έχεις μετοχές της BMW η της HONDA,
αν ξέρω εγώ περισσότερα η λιγότερα από τον οποιοδήποτε εδώ μεσα,

τα πράγματα είναι απλά
και τα κάνουμε πολύ δύσκολα...

μπράβο σε εσας που ξερετε, απο οτι φαινετε πολλα,

άλλα λίγα λογία και κοφτά...
να διαβάζουμε ρομάντζα για να καταλάβουμε περί τίνος πρόκειται...
αυτό καταντάει κάπως...

tnx και πάλι για το υλικό που μας δίνετε...
Reply With Quote
Απάντηση

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο

Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Φίλτρο βενζίνης ???? 1974 Τεχνικά θέματα διάφορα 14 25-10-2010 14:15
Aλλαγή φίλτρου βενζίνης σε ΒΜW R1150GS ALX Τεχνικά θέματα διάφορα 13 29-06-2010 23:42
Θόρυβος απο αντλία βενζίνης σε R1150 GS dimalx Τεχνικά θέματα διάφορα 11 06-05-2010 13:25
ΑΝΑΚΛΗΣΗ R1200GS-Ρελές αντλίας βενζίνης ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ Γενικά - Μοτοσυκλέτα 2 24-11-2009 10:14
Το 1 ευρώ πλησίασε η μέση τιμή της αμόλυβδης βενζίνης wolferin Χρήσιμα 8 02-06-2009 22:29


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 14:22.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!