Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από jarhead
Σε προηγουμενο ποστ συναδελφου ο οποιος σε συγχρονισμο που κανει με την βοηθεια του Twinmax διαπιστωνει μια αποκλιση και στην συνεχεια κανει την ρυθμιση.Αν αυτη η βαλβιδα που αναφερεις ειναι για αυτον τον σκοπο γιατι υπηρχε αυτη η αποκλιση?
|
Απο οτι ειχα διαβασει ο Κος Παναγιωτιδης ρυθμισε τις ντιζες του γκαζιου και οχι το σωμα γκαζιου!!!!! Με λιγα λογια ρυθμισε την ισομερη λειτουργια των ντιζων ουτως ωστε οσο ανοιγει η πεταλουδα του γκαζιου για τον εναν κυλινδρο να ανοιγει και για τον αλλον!!!!!
Δεν ρυθμισε ποσοτητα αερα/καυσιμου για τους κυλινδρους το οποιο συνιστά τον ''συχρονισμο σωματος γκαζιου''!! Ο εν λογω συχρονισμος συνεβαινε στα 1150 και σε ολα τα Βαραντερο προ του 2007!! Μετα ολα αλλαξαν ως προς αυτο το θεμα με την βαλβιδα που περιεγραψα!!!
Γιαυτο και ο Κος Παναγιωτιδης στο ποστ του αναφερει:
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ΙoannisPanagiotidis
...τωρα αρχιζει η φαση της ρυθμισης που απαιτεί και καποια προσοχη !!!...λοιπον προσοχη η μονη ρυθμιση που μπορει να γινει στο R1200GS λογο της ιδιαιτερότητας του οτι το ρελαντι ρυθμιζεται με ενα servo-μηχανισμο αυτοματα ειναι μονο η ρυθμιση της ντιζας!....δηλαδη αυτη που δειχνω με το δαχτυλο!
...απαγορευεται αυστηρα να πειράξεις τις ρυθμισεις του ψεκασμου !!!....αυτες ειναι ρυθμισμενες απ τη μαμα και δεν ειναι για τα χερια μας!
!
|
O σερβομηχανισμος που περιγραφει δεν ειναι η αιτια που δεν μπορει να γινει τιποτε άλλο αφου ειναι μερος του μηχανικου συστηματος κινησης των πεταλουδων μεσω ηλεκτρικου φορτιου!! Η αιτια ειναι η βαλβιδα IAC η οποια ενημερωνει την ECM για τις παραμετρους τροφοδοσιας αερα /καυσιμου και ECM με την σειρα της δινει εντολη στον σερβομηχανισμο για αναλογη κινηση των πεταλουδων!!!
Παιδια δεν ειμαι καθηγητης, ελπιζω μονον να γινομαι κατανοητος!!