GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Γενικά > Διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 09-11-2010, 01:40
nivam Ο/Η nivam βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: Βόλος
Μoto: R1200GS 07 ΚawasakiTOP48(χορτοκοπτικό)
Μηνύματα: 3,193
Προεπιλογή Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)

Που να προσαρμόσεις και καμιά Contour HD επάνω στο lexan.
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 09-11-2010, 02:01
Gemat Ο/Η Gemat βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μυτιληνη
Μoto: Honda XL1000VA Varadero 2007
Μηνύματα: 1,006
Προεπιλογή Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)

Πολυ υπερστοφικο το inferno σου. Ειτε κατι δεν παει καλα στο μεσαιο διαφορικο (που χρειαζεται ΠΟΛΥ χοντρο λαδι (8000+)) ειτε εχεις τις αναρτησεις παρα πολυ σφιχτες. Το αυτοκινητο πρεπει να "πλεει" μεσα στις αναρτησεις. Οταν το πιεσεις με τα χερια κατω και το αφησεις, τα ψαλιδια δεν πρεπει να επανερχονται πιο ψηλα απο "ευθεια".
Οταν επιταχυνεις αποτομα πρεπει να βλεπεις και του 4 τροχους να σπιναρουν και οχι μονο τους πισω!

Ενα κολπο που εφαρμοζουμε στα διαφορικα για να μην εχουν φυσαλιδες τα λαδια, ειναι το εξης. Κατα τη συναρμολογηση, βιδωνεις το αλενακι του "ποτηριου" του διαφορικου σχεδον μεχρι να μπλοκαρει τη κινηση του. Μετα γεμιζεις το ποτηρι με λαδι (3000 το εμπρος,8000 το μεσαιο,1000 το πισω) και βιδωνεις το καπακι με το γραναζι. Οταν το καργαρεις, θα διαπιστωσεις οτι το διαφορικο γυριζει δυσκολα (κανει ενα χαρακτηριστικο "κρακ-κρακ). Τοτε λασκαρε το αλενακι του ποτηριου μεχρι να ερθει προσωπο με το ποτηρι. Θα διαπιστωσεις οτι η λειτουργια του διαφορικου ειναι πλεον ομαλη. (Οσο παχυτερο το λαδι του εμπρος διαφορικου και λεπτοτερο του πισω, τοσο πιο εμπροστοκινητα συμπεριφερεται το αυτοκινητο και ειναι ευκολοτερο στο χειρισμο. Υπο συνθηκες παιζουμε ακομη και με στεγνο το πισω ή ακομη και με 2 μονο δορυφορους μεσα αντι για 4! )

Οσο αφορα τα αμορτισερ, γεμισε τα με λαδι με το μακτρο στο μεσον της διαδρομης, πιεσε προς τα μεσα το λαστιχενιο καπελακι που ειναι μεσα στο καπακι του αμορτισερ και βιδωσε το καλα. Με το βιδωμα, το μακτρο θα ερθει λιγο ακομη εξω. Πρεπει να μην μεινει καθολου αερας μεσα στο αμορτισερ. Αν το δουλεψεις εντονα με το χερι και εχει μεσα αερα, το λαδι θα γινει αφρος και θα καταλαβεις διαφορα στη λειτουργια του (και φυσικα θα δουλευει χαλια στη πραξη). Οσο πιο σκληρα ελατηρια χρησιμοποιεις, τοσο παχυτερο λαδι χρειαζεσαι! Τα ###### που πιθανως εχει απο κατασκευης το Sport, πρεπει να δουλευουν καλα με περιπου 150 με 200 λαδι τα εμπρος και 200 η 300 τα πισω...

Καλη διασκεδαση!

Last edited by Gemat; 09-11-2010 at 02:05.
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Το μεγάλο παιχνίδι syan Ελλάδα 5 28-04-2010 09:02
Απο χθές το νέο μου μωρό bill13 Γενικά - Αναβάτης 27 15-04-2010 22:37
Η καλή μου (R 1200 GS/08) αναζητά (βρήκε) νέο ιδιοκτήτη! Arkas Πωλήσεις μοτοσυκλετών 45 20-01-2010 15:39
Το νέο μου laptop! gemara Διάφορα 21 13-12-2009 19:50


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:19.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!