![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Rosebud ψάχνω και εγώ τον τρόπο να ακυρώσω την μονάδα. Το θέμα είναι να δοκιμάσουμε πώς είναι η οδήγηση χωρίς servo, γιατί απενεργοποιώντας το ABS το σερβο παραμένει. Υπάρχει κανείς να έχει 1150gsa χωρίς ABS; Τόσο για να δούμε πόσο απαραίτητο είναι,(χρήσιμο είναι σίγουρα) όσο και για να δούμε τα ανταλλακτικά που χρειάζονται. Με μια ματιά που έριξα μάλλον χρειάζεται άλλη τρόμπα πίσω φρένου και σωληνάκι διαφορετικής διατομής( λογικό εφόσον διανύει μικρότερη απόσταση). Το μπροστινό σύστημα αλλάζει σχετικά εύκολα με έναν αντάπτορα που βγαίνει για το non ABS μοντέλο.
|
#12
|
|||
|
|||
![]()
Γιάννη ίσως αν ζηταγες απο την αντιπροσωπεία ένα ένα τα ανταλλακτικα απο το μοντέλο χωρίς ABS και να επαιρνες αυτά που σου χρειάζονται
|
#13
|
|||
|
|||
![]()
Αυτό έχω σκοπό να κάνω. Βρήκα διαφορετικούς κωδικούς σε τρόμπα και σωληνάκια. Δεν ξέρω πως θα συνδέσω την πίσω λάμπα για να ανάβει φρενάρωντας. Ίσως μια καινούρια συνδεσμολογία να είναι εύκολη υπόθεση.
|
#14
|
|||
|
|||
![]()
βρε δεν την βαζεις φωτια την 'κεντροφυγκα' να ησυχασεις? Αστειευομαι....οτι και να αποφασισεις σου ευχομαι γρηγορη αναρρωση της μπουμπους σου!!!
|
#15
|
|||
|
|||
![]()
Προσπαθώντας να καλύψω όλους τους φίλους η μηχανή είναι 1150gs adv, του 04 η μετετροπή θα απομονώσει όλο το abs unit που σημαίνει και το σερβο και το integra. Την απόφαση τη πήρα επειδή δε θέλω να ξαναέχω αντίστοιχη εμπειρία χωρίς να το περιμένω. ανακεφαλαιώνοντας απ΄τα λίγα που έχω μάθει μέχρι τώρα με πολύ όμως ψάξιμο, έχουμε:
1) σερβο =ηλεκτρονική υποβοήθηση που καταργήθηκε, τουλάχιστον με αυτή τη μορφή σε επόμενα μοντέλα λόγω του ότι ξέρουν... αλλά...... 2)integra =λεκτρονικός καταμερισμός της πέδησης απο μπροστά πρός τα πίσω 3)abs = ότι ξέρουμε όλοι. Αλλά ακόμα και τώρα πολλοί αμφιβάλουν για την τοποθέτηση και σωστή εφαρμογή του στις μηχανές. Τα χαρτιά της εταιρείας είναι κλειστά και δε θα στο προτείνουν ποτέ για ευνοητους λόγους. Φίλους που να τό χουν κάνει δε ξέρω αλλά άν το ψάξεις θα βρείς πολλούς. Η διαβεβαίωση του μηχανικού, το ψάξιμο μου, το γεγονός ότι έτσι ήταν παλιότερα και .....με κάνει να πάρω μία απόφαση |
#16
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Αν και το δικό σου είναι σε κατάσταση που να μην με αγχώσει? ![]() |
#17
|
|||
|
|||
![]()
Δες και εδώ, το συζητάνε αρκετά το θέμα...
site:www.advrider.com motorcycle - Google Search Είναι αρκετά τα θέματα στο ADVrider αλλά αν θες να κάνεις κάτι τέτοιο θέλει αρκετή μελέτη.. Πάντως έχει γίνει απ'ότι βλέπω. |
#18
|
|||
|
|||
![]()
τα διάβασα και αυτά, όπως είδες φίλε μου και σύ χαμός γίνετε και εκεί. τελικά όντως κάθε εμπόδιο για καλό. αλλά το γ_ _ _το είναι αυτό που πάντα σε τρώει
|
#19
|
|||
|
|||
![]() Είναι καθαρά στην κρίση σου αν θα το θέλεις η όχι . Εγώ με το δικό μου μηχανάκι το χρειάστηκα δυο φορές όσα χρόνια έχω τη μηχανή αλλά με γλύτωσε από τα χειρότερα 1150 adventure 2002 ABS 2 χωρίς sevro και indegral . Η απόφαση δική σου . |
#20
|
|||
|
|||
![]()
Παντως αν δεν κρατησεις το ABS να ρυθμισεις σωστα τις αναρτησεις σου, να μην ειναι σκληρες ετσι ωστε να απορροφουν την ορμη κατα το φρεναρισμα οσο γινεται ( να σηκωνεται το πισω μερος της μηχανης ) γιατι με το telelever και κακως ρυθμισμενη αναρτηση χανεις για πλακα το μπροστινο και δεν μαζευεται!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
BMW 4V ABS-integral - brake fluid exchange - brake pads | syan | Τεχνικά θέματα διάφορα | 14 | 14-06-2012 19:59 |
Διαφορικό πίσω άξονα 1150 Integral | Capitain | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 7 | 03-06-2010 18:08 |
Μονάδα ABS Integral | Capitain | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 4 | 24-04-2010 19:30 |
BMW Sport Integral Carbon Helmet | mlock | Κράνη | 9 | 25-08-2009 17:46 |
Πλήρης και επίσημοι κατάλογοι αξεσουάρ BMW | GS_maniac | Επίσημοι κατάλογοι ΒΜW | 7 | 23-01-2009 22:47 |