![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#11
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
ΥΓ ¨Όλες οι μηχανές μου ήταν μεταχειρισμένες δεν ξέρω εάν καταλαβαίνεις την κάψα που έχω για καινούργια ![]() |
#12
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#13
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
περί ορέξεως λοιπόν....κολοκυθόπιττα... καλη τυχη με τις επιλογές σου, εύχομαι να κάνεις τη πιο συνετή επιλογή.. ![]() |
#14
|
|||
|
|||
![]() νομίζω ότι το aeriko όντας μερακλής, κιμπάρης και πληθωρικός, κατάλαβε σύντομα ότι δεν ήθελε ημίμετρα για την χρήση που κάνει (και που ήθελε να κάνει/ταξίδια κτλ) και γρήγορα μεταπήδησε στη μεγάλη κατηγορία που του έδωσε περισσότερη ασφάλεια, άνεση και χώρους... σημειωτέον...και εγώ είχα το F800GS, εγώ όμως το έδωσα στους ...6 μήνες |
#15
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Επίσης δεν θα μπω στο θέμα σε τι βολεύει η Steed γιατί πολύ απλά τη θεωρώ ΑΧΡΗΣΤΗ. Θεωρώ ότι είναι από τις μηχανές με μηδέν χρηστικότητα και έχουν συγκεκριμένο σκοπό (posing) και αυτός "δεύτερος" (γιατί οι πρώτοι σε αυτό το σκοπό είναι άλλες μηχανές). Ας μην ανοίξουμε αυτό το θέμα όμως. Στο θέμα μας. Εγώ δεν έχω την 800GS οπότε δεν μπορώ να βοηθήσω. Τα έχω ακούσει και εγώ αυτά που λες, αλλά προσωπικά όποτε ανέβηκα δεν τα κατάλαβα. Αυτά τα καταλαβαίνεις με τα χιλιόμετρα ΚΑΙ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟ. Το σίγουρο είναι ότι ότι περίεργο θες για μια BMW, συνήθως κάποιος το φτιάχνει. Όσο αφορά ότι πάνε να σε ψήσουν για την 1200GS έχω τα εξής να πω... 1) Η 1200GS είναι εμφανώς καλύτερη μηχανή γιατί πολύ απλά είναι από τις καλύτερες μηχανές στον Πλανήτη Γη. 2) Η 800GS είναι πολύ καλή μηχανή και ΔΕΝ την θεωρώ παιχνίδι. 3) Η 800GS είναι just right για την Ελλάδα. ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ είναι υπερβολές και υπερκαταναλωτισμός (θύμα του και εγώ ο ίδιος). Αν βέβαια έχεις σκοπό να πηγαίνεις βόλτες μέχρι Ανδαλουσία και πίσω, οκ πάω πάσο. 4) Η 1200GS δεν έχει πρόβλημα στην κίνηση. Τα κιλά δεν υπάρχουν, το φάρδος επίσης και προσωπικά εμένα όποτε είμαι σε κίνηση, με εμποδίζουν τα παπιά. Όποιος δεν έχει γελάει, όποιος έχει (και δεν είναι από εκείνους που πάνε για σαφάρι πόλης με τριβάλιτσο κάθε μέρα επάνω) ξέρει τι εννοώ. 5) Καταλαβαίνω απόλυτα το άχτι για καινούρια. Σίγουρα έχει την ιδιαιτερότητα του να το στρώσεις εσύ να το πονέσεις κλπ. Τις δυο BMW μου τις είχα πάρει καινούριες και τις δυο. Ωραία εμπειρία. Να την περιμένεις όπως την θες, να ξέρεις τα χούγια της κλπ. Όμως όλες τις άλλες μηχανές συν όλα τα αυτοκίνητα που έχω αλλάξει ήταν μτχ. Η αλήθεια είναι ότι και αυτά τα "πόνεσα" μετά από λίγο καιρό. Όλα είναι θέμα του μυαλού. 6) Σίγουρα είναι καλή εποχή για μτχ και ειδικά στις 1200GS έχει παρατηρηθεί το εξής: α) Την έχουν πάρει πολλοί από υπερκαταναλωτισμό και γρήγορα την έχουν ξαναλλάξει από υπερκαταναλωτισμό (προσωπικά θεωρώ αστείο να έχω πχ. του 8 και να πάρω του 10 εκτός αν βρω κάνα ΣΟΥΠΕΡ deal - ή αν 4-5 χιλιάρικα διαφορά μου είναι τίποτα... προσωπικά μου είναι ΑΞΙΟΛΟΓΟ ποσό). Άλλοι πάλι γλυκάθηκαν από τα 100+ άλογα και άλλαξαν κατηγορία (αυτοί δεν ήταν ποτέ συνειδητοί on-offάδες όμως). β) Έχουν πέσει οι τιμές στα μτχ, κάτι που πριν την 1200 δεν συνέβαινε με τις BMW. Δυστυχώς αλλάξαν οι εποχές. Φταίει βέβαια ότι έχει μοσχοπουλήσει κιόλας, άρα έχεις επιλογές. γ) Ακριβώς λόγω του "α" θα βρεις πολύ "καινούρια" μτχ που είναι καλύτερα από καινούρια στην πράξη. Ποτέ ζορισμένα, εξοπλισμένα καλά (για το All Way Round που δεν πήγαμε) κλπ. ΟΜΩΣ εν τέλη, στην τσέπη σου δεν μπαίνει κανείς μας (ψέματα, μπαίνει το κράτος αλλά τέσπα), οπότε είναι απόφαση δική σου. Ξαναλέω, προσωπικά μηχανές με 1000+ κυβικά στο Ελλάντα είναι υπερβολάρα γενικώς. Αλλά αυτό είναι το αντικειμενικό... Το να βγεις για ψώνια όμως είναι πάντα υποκειμενικό πράγμα (ακόμα και στο super market - άλλα θα πας να πάρεις, ΚΑΙ ΑΛΛΑ επιπλέον θα φέρεις). Last edited by NLS; 05-04-2011 at 11:49. |
#16
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
+ 1200 |
#17
|
|||
|
|||
![]()
Λόγοι αντικατάστασης: σωματότυπος (ογκώδης) δεν με βόλευε η σέλα (στριγκάκι), η ηλικία μου, δεν ανέβαινε η κύρα. Οπως καταλαβαίνεις δεν έφταιγε η μηχανή.
|
#18
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Σωστόοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοςςςςςςςςςς ![]() |
#19
|
|||
|
|||
![]()
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ
(Επίσης δεν θα μπω στο θέμα σε τι βολεύει η Steed γιατί πολύ απλά τη θεωρώ ΑΧΡΗΣΤΗ. Θεωρώ ότι είναι από τις μηχανές με μηδέν χρηστικότητα και έχουν συγκεκριμένο σκοπό (posing) και αυτός "δεύτερος" (γιατί οι πρώτοι σε αυτό το σκοπό είναι άλλες μηχανές). Ας μην ανοίξουμε αυτό το θέμα όμως. Στο θέμα μας. Εγώ δεν έχω την 800GS οπότε δεν μπορώ να βοηθήσω. Τα έχω ακούσει και εγώ αυτά που λες, αλλά προσωπικά όποτε ανέβηκα δεν τα κατάλαβα. Αυτά τα καταλαβαίνεις με τα χιλιόμετρα ΚΑΙ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟ. Το σίγουρο είναι ότι ότι περίεργο θες για μια BMW, συνήθως κάποιος το φτιάχνει. Όσο αφορά ότι πάνε να σε ψήσουν για την 1200GS έχω τα εξής να πω... 1) Η 1200GS είναι εμφανώς καλύτερη μηχανή γιατί πολύ απλά είναι από τις καλύτερες μηχανές στον Πλανήτη Γη. 2) Η 800GS είναι πολύ καλή μηχανή και ΔΕΝ την θεωρώ παιχνίδι. 3) Η 800GS είναι just right για την Ελλάδα. ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ είναι υπερβολές και υπερκαταναλωτισμός (θύμα του και εγώ ο ίδιος). Αν βέβαια έχεις σκοπό να πηγαίνεις βόλτες μέχρι Ανδαλουσία και πίσω, οκ πάω πάσο. 4) Η 1200GS δεν έχει πρόβλημα στην κίνηση. Τα κιλά δεν υπάρχουν, το φάρδος επίσης και προσωπικά εμένα όποτε είμαι σε κίνηση, με εμποδίζουν τα παπιά. Όποιος δεν έχει γελάει, όποιος έχει (και δεν είναι από εκείνους που πάνε για σαφάρι πόλης με τριβάλιτσο κάθε μέρα επάνω) ξέρει τι εννοώ. 5) Καταλαβαίνω απόλυτα το άχτι για καινούρια. Σίγουρα έχει την ιδιαιτερότητα του να το στρώσεις εσύ να το πονέσεις κλπ. Τις δυο BMW μου τις είχα πάρει καινούριες και τις δυο. Ωραία εμπειρία. Να την περιμένεις όπως την θες, να ξέρεις τα χούγια της κλπ. Όμως όλες τις άλλες μηχανές συν όλα τα αυτοκίνητα που έχω αλλάξει ήταν μτχ. Η αλήθεια είναι ότι και αυτά τα "πόνεσα" μετά από λίγο καιρό. Όλα είναι θέμα του μυαλού. 6) Σίγουρα είναι καλή εποχή για μτχ και ειδικά στις 1200GS έχει παρατηρηθεί το εξής: α) Την έχουν πάρει πολλοί από υπερκαταναλωτισμό και γρήγορα την έχουν ξαναλλάξει από υπερκαταναλωτισμό (προσωπικά θεωρώ αστείο να έχω πχ. του 8 και να πάρω του 10 εκτός αν βρω κάνα ΣΟΥΠΕΡ deal - ή αν 4-5 χιλιάρικα διαφορά μου είναι τίποτα... προσωπικά μου είναι ΑΞΙΟΛΟΓΟ ποσό). Άλλοι πάλι γλυκάθηκαν από τα 100+ άλογα και άλλαξαν κατηγορία (αυτοί δεν ήταν ποτέ συνειδητοί on-offάδες όμως). β) Έχουν πέσει οι τιμές στα μτχ, κάτι που πριν την 1200 δεν συνέβαινε με τις BMW. Δυστυχώς αλλάξαν οι εποχές. Φταίει βέβαια ότι έχει μοσχοπουλήσει κιόλας, άρα έχεις επιλογές. γ) Ακριβώς λόγω του "α" θα βρεις πολύ "καινούρια" μτχ που είναι καλύτερα από καινούρια στην πράξη. Ποτέ ζορισμένα, εξοπλισμένα καλά (για το All Way Round που δεν πήγαμε) κλπ. ΟΜΩΣ εν τέλη, στην τσέπη σου δεν μπαίνει κανείς μας (ψέματα, μπαίνει το κράτος αλλά τέσπα), οπότε είναι απόφαση δική σου. Ξαναλέω, προσωπικά μηχανές με 1000+ κυβικά στο Ελλάντα είναι υπερβολάρα γενικώς. Αλλά αυτό είναι το αντικειμενικό... Το να βγεις για ψώνια όμως είναι πάντα υποκειμενικό πράγμα (ακόμα και στο super market - άλλα θα πας να πάρεις, ΚΑΙ ΑΛΛΑ επιπλέον θα φέρεις).[/QUOTE] ) Τώρα μιλάς σωστά και καλά συμφωνώ στα περισσότερα που λες (αν όχι σε όλα ) και εκφράζεσαι με επιχειρήματα. Τώρα όσο για την μηχανή που λες δεν προσπαθώ να σε πείσω για την χρησιμότητα ούτε είπα ποτέ ότι έχει την χρήση αυτοκινήτου.Αλά εγώ είμαι ένα άτομο που αλλάζω τακτικά στυλ και εμφάνιση και το στόπερ μου ένα διάστημα ήταν μεγάλο μέρος του ΥΓ βαριέμαι πολύ εύκολα αλλά σε πληροφορώ ότι το στόπερ δεν είναι καθόλου άχρηστη μηχανή έχω γράψει πολλά χλμ εντός και εκτός πόλης Last edited by bokis; 05-04-2011 at 15:57. |
#20
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
+ 1200 |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Συμβουλή για τιμή πώλησης | geolag | Γενικά - Μοτοσυκλέτα | 11 | 16-12-2009 11:01 |