![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Επίσης δεν θα μπω στο θέμα σε τι βολεύει η Steed γιατί πολύ απλά τη θεωρώ ΑΧΡΗΣΤΗ. Θεωρώ ότι είναι από τις μηχανές με μηδέν χρηστικότητα και έχουν συγκεκριμένο σκοπό (posing) και αυτός "δεύτερος" (γιατί οι πρώτοι σε αυτό το σκοπό είναι άλλες μηχανές). Ας μην ανοίξουμε αυτό το θέμα όμως. Στο θέμα μας. Εγώ δεν έχω την 800GS οπότε δεν μπορώ να βοηθήσω. Τα έχω ακούσει και εγώ αυτά που λες, αλλά προσωπικά όποτε ανέβηκα δεν τα κατάλαβα. Αυτά τα καταλαβαίνεις με τα χιλιόμετρα ΚΑΙ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟ. Το σίγουρο είναι ότι ότι περίεργο θες για μια BMW, συνήθως κάποιος το φτιάχνει. Όσο αφορά ότι πάνε να σε ψήσουν για την 1200GS έχω τα εξής να πω... 1) Η 1200GS είναι εμφανώς καλύτερη μηχανή γιατί πολύ απλά είναι από τις καλύτερες μηχανές στον Πλανήτη Γη. 2) Η 800GS είναι πολύ καλή μηχανή και ΔΕΝ την θεωρώ παιχνίδι. 3) Η 800GS είναι just right για την Ελλάδα. ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ είναι υπερβολές και υπερκαταναλωτισμός (θύμα του και εγώ ο ίδιος). Αν βέβαια έχεις σκοπό να πηγαίνεις βόλτες μέχρι Ανδαλουσία και πίσω, οκ πάω πάσο. 4) Η 1200GS δεν έχει πρόβλημα στην κίνηση. Τα κιλά δεν υπάρχουν, το φάρδος επίσης και προσωπικά εμένα όποτε είμαι σε κίνηση, με εμποδίζουν τα παπιά. Όποιος δεν έχει γελάει, όποιος έχει (και δεν είναι από εκείνους που πάνε για σαφάρι πόλης με τριβάλιτσο κάθε μέρα επάνω) ξέρει τι εννοώ. 5) Καταλαβαίνω απόλυτα το άχτι για καινούρια. Σίγουρα έχει την ιδιαιτερότητα του να το στρώσεις εσύ να το πονέσεις κλπ. Τις δυο BMW μου τις είχα πάρει καινούριες και τις δυο. Ωραία εμπειρία. Να την περιμένεις όπως την θες, να ξέρεις τα χούγια της κλπ. Όμως όλες τις άλλες μηχανές συν όλα τα αυτοκίνητα που έχω αλλάξει ήταν μτχ. Η αλήθεια είναι ότι και αυτά τα "πόνεσα" μετά από λίγο καιρό. Όλα είναι θέμα του μυαλού. 6) Σίγουρα είναι καλή εποχή για μτχ και ειδικά στις 1200GS έχει παρατηρηθεί το εξής: α) Την έχουν πάρει πολλοί από υπερκαταναλωτισμό και γρήγορα την έχουν ξαναλλάξει από υπερκαταναλωτισμό (προσωπικά θεωρώ αστείο να έχω πχ. του 8 και να πάρω του 10 εκτός αν βρω κάνα ΣΟΥΠΕΡ deal - ή αν 4-5 χιλιάρικα διαφορά μου είναι τίποτα... προσωπικά μου είναι ΑΞΙΟΛΟΓΟ ποσό). Άλλοι πάλι γλυκάθηκαν από τα 100+ άλογα και άλλαξαν κατηγορία (αυτοί δεν ήταν ποτέ συνειδητοί on-offάδες όμως). β) Έχουν πέσει οι τιμές στα μτχ, κάτι που πριν την 1200 δεν συνέβαινε με τις BMW. Δυστυχώς αλλάξαν οι εποχές. Φταίει βέβαια ότι έχει μοσχοπουλήσει κιόλας, άρα έχεις επιλογές. γ) Ακριβώς λόγω του "α" θα βρεις πολύ "καινούρια" μτχ που είναι καλύτερα από καινούρια στην πράξη. Ποτέ ζορισμένα, εξοπλισμένα καλά (για το All Way Round που δεν πήγαμε) κλπ. ΟΜΩΣ εν τέλη, στην τσέπη σου δεν μπαίνει κανείς μας (ψέματα, μπαίνει το κράτος αλλά τέσπα), οπότε είναι απόφαση δική σου. Ξαναλέω, προσωπικά μηχανές με 1000+ κυβικά στο Ελλάντα είναι υπερβολάρα γενικώς. Αλλά αυτό είναι το αντικειμενικό... Το να βγεις για ψώνια όμως είναι πάντα υποκειμενικό πράγμα (ακόμα και στο super market - άλλα θα πας να πάρεις, ΚΑΙ ΑΛΛΑ επιπλέον θα φέρεις). Last edited by NLS; 05-04-2011 at 11:49. |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Συμβουλή για τιμή πώλησης | geolag | Γενικά - Μοτοσυκλέτα | 11 | 16-12-2009 11:01 |