Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από poderosa
Για το 1100 που εχω εγω ξερω πως μετα τα 100.000km ο αξονας θελει αλλαγη προληπτικα! Μηπως τα 130.000km ηταν παρα πολλα οποτε αδικα κατηγοραμε την BMW; Επειδη οδηγαμε ενα οχημα απο την φυση του επικινδυνο, καλο ειναι να κανουμε προληπτικη συντηρηση ή αλλαγη στα ποιο σημαντικα εξαρτηματα, οπως στα αεροπλανα (στατιστικα οι μηχανες ειναι ποιο επικυνδηνες απο τα αεροπλανα). Σε 1150 φιλου μου ηλικιας 9 ετων (η μηχανη!) σε διαστημα 3 μηνων εσπασαν διαδοχικα τα εμπρος και τα πισω σωληνακια φρενων (τυχερος ηταν που δεν επαθε ατυχημα).
|
Υπάρχουν 1100 με πάάάάρα πολλά κλμ. Τα 100.000κλμ είναι στρώσιμο. Δίσκο-πλατώ θες περίπου στα 100.000κλμ.
Τα σωληνάκια είναι λάστιχο, εμένα έπειτα από 9-10 χρόνια έσκασε το ένα εμπρός.
100ε με ...κοπάνησε το μαμά μαρκούτσι, και 150ε παίρνεις υψηλής όλα, εμπρός-πίσω.
Αλλά είναι πολλά τα 9-10 χρόνια, για όλες τις μοτοσικλέτες.
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vpentza
στο 1150 τα σωληνάκια είναι "λαστιχένια" και χαλάνε/ξεραίνονται με τα χρόνια, χάνουν πίεση, διαστέλλονται , ανοίγουν πόρους και στο τέλος κόβονται.....το κόστος του aftermarket σετ εμπρός/πίσω για φρένα κοστίζει όσο ζητάει η BMW μόνο για το εμπρός....
|
Σωστός.