GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 09-11-2011, 12:16
3ple black Ο/Η 3ple black βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2011
Περιοχή: Αθηνα-Κυψελη
Μoto: BMW R1200 GS TRIPLE BLACK (2011)
Μηνύματα: 118
Προεπιλογή Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!

Μιας και ειμαι μηχανικος αυτοκινητων καλο θα ειναι να γνωριζετε οτι απο τον κατασκευαστη εχει γινει προβλεψη και επιτρεπεται να κατεβει το καπακι με πλανισμα για καποια ορισμενα χιλιοστα οπως επισης υπαρχουν στο εμποριο και πιο χοντρες φλατζες ωστε να μην αλλαζει ο χωρος καυσης και η σχεση συμπιεσης.

Το καπακι οταν αφαιρειται πανω απο το μπλοκ (ιδιαιτερα αν ειναι ζεστο ή εχει καψει φλατζα ή και μετα απο πολλες χιλιαδες χλμ υπαρχει περιπτωση να εχει πετσικαρει-στραβωσει ιδιος οταν ειναι αλουμινιου)

Στο συνεργειο μετα την αφαιρεση μιας κυλινδροκεφαλης ΠΑΝΤΑ γινεται οπτικος ελεγχος με ριγα για την περιπτωση που εχει στραβωσει και στο 99% τον περιπτωσεων η κεφαλη στελνετε για πλανισμα.

Εαν δεν φαινεται κατι οπτικα στο μηχανουργειο θα την περασουν με ενα πασο 1/10 του χιλιοστου και αυτο ειναι τοσο απειροελαχιστο που δεν επειρεαζει καθολου,σε περιπτωση που εχει στραβωσει ή εχει νεροφαγωματα (υδροψυκτα μοτερ) τοτε μπορει να χρειαστει να κατεβει ακομα κ μεχρι τα ορια που δινει ο κατασκευαστης (με χρηση στανταρ φλατζας ή αν χρειαστει ακομα μεγαλυτερο πασο γινεται χρηση ειδικης "φτιαχτης" φλατζας)ή ακομα και να επεμβει ο μηχανουργος-τορναδορος ωστε να "γεμισει" τα νεροφαγωματα πριν τελικα περασει στην πλανη.

Επισεις καθαριζεται με ξυραφακι-σπατουλακι κ βουρτσα κ το μπλοκ του κινητηρα ωστα να καθαριστει πληρως απο υπολειματα φλατζας κ λιπαρων ουσιων για να κατσει σωστα η νεα φλατζα αφου αν σε οποιαδηποτε περιπτωση δεν πατησει σωστα η νεα φλατζα το καψιμο της ειναι ζητημα χρονου....σε πολλες περιπτωσεις δε χρησιμοποιειται και ειδικο σπρευ χαλκου που βοηθαει στην πιο ομοιομορφη κατανομη της θερμοκρασιας μεταξυ κορμου-φλατζας-κυλινδροκεφαλης.

Αφου γινουν ολες οι προεργασιες στο τελος πριν την επανατοποθετηση της κεφαλης πλενονται με ειδικο χημικο καθαριστικο ολες οι επιφανειες (κορμος-κεφαλη) και φυσουνται παρα πολυ καλα με αερα ωστε να στεγνωσουν και να φυγουν οτι υπολειματα υπαρχουν απο την φλατζα που εχουμε ξυσει αλλα και οτι ρινησματα εχουν τυχον μεινει στην κεφαλη απο το πλανισμα επισης φυσαμε παρα πολυ καλα τις τρυπες ολες της κεφαλης αλλα και του κορμου με ιδιαιτερη εμφαση στης τρυπες οπου περνανε οι βιδες που σφιγγουν την κεφαλη διοτι αν μεινει το παραμικρο εκει μεσα δεν θα παρουν την σωστη ροπη συσφιξης....(η οποια φυσικα και ειναι προκαθορισμενη απο τον κατασκευαστη οπως και η σειρα με την οποια πρεπει να σφιχθουν οι βιδες τησ κεφαλης με τον κορμο)

Αυτα μου μαθαν στη σχολη αλλα και γινονται στην πραξη σε καθε επισκευη που λυνεται η κεφαλη
Για το CBR μιλουσαμε για καμενη φλατζα κυλινδροκεφαλης (εαν δεν ειχε ρηγμα στο καπακι) αφου μπερδευε τα λαδια στα νερα και οχι για το ψευδοκαπακο (καπακι βαλβιδων) αφου δεν υπηρχε θεμα διαροης λαδιων,το να πλανισει κανεις αυτο το ψευδοκαπακο το βρισκω ανουσιο αλλα ισως να υπαρχουν περιπτωσεις που χρειαζεται σε αυτοκινητα παντος ΠΟΤΕ δεν χρειαστηκε να γινει κατι τετοιο (τελικα ηταν O-Rings στεγανοποιησης του ψυγειου λαδιου που ειναι εσωτερικο και ως μεσο ψυξης εχει το παραφλου του μοτερ)
Δεν γνωριζω καλα απο μηχανικα μοτο αλλα ετσι ειχε πει ο τοτε μηχανικος μου

Παντα φιλικα,με καλη διαθεση για να γινεται κουβεντα,ανταλαγη αποψεων και γνωσεων

Υ.Γ Για να καει η φλατζα 99% εχει ανεβασει θερμοκρασια (ασχετο με την περιπτωση του φιλου μας εδω που δεν υπαρχει τετοιο θεμα)
Στην περιπτωση του φιλου εδω ισως να μην χρειαστει πλανισμα αλλα δεν ειναι σιγουρο αυτο και η διαφορα που θα δημιουργηθει μεταξυ των δυο κυλινδρον εξαρταται απο το αν και ποσο θα ειναι το πασο στο πλανισμα (ή εχετε την εντυπωση πως αν κανετε τωρα μερτιση συμπιεσης ακομα κ σε ολοκαινουργιο μοτερ δεν θα δειτε διαφορα μεταξυ των τιμων που θα σας δωσουν οι δυο κυλινδροι;;; Ολα παιζουν με ορια διαφορων που επιτρεπει-δινει ο κατασκευαστης)

Last edited by 3ple black; 09-11-2011 at 12:27.
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 09-11-2011, 12:23
arsy Ο/Η arsy βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: ATH
Μoto: GS1200R
Μηνύματα: 39
Προεπιλογή Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από 3ple black Εμφάνιση μηνυμάτων
Μιας και ειμαι μηχανικος αυτοκινητων καλο θα ειναι να γνωριζετε οτι απο τον κατασκευαστη εχει γινει προβλεψη και επιτρεπεται να κατεβει το καπακι με πλανισμα για καποια ορισμενα χιλιοστα οπως επισης υπαρχουν στο εμποριο και πιο χοντρες φλατζες ωστε να μην αλλαζει ο χωρος καυσης και η σχεση συμπιεσης.

Το καπακι οταν αφαιρειται πανω απο το μπλοκ (ιδιαιτερα αν ειναι ζεστο ή εχει καψει φλατζα ή και μετα απο πολλες χιλιαδες χλμ υπαρχει περιπτωση να εχει πετσικαρει-στραβωσει ιδιος οταν ειναι αλουμινιου)

Στο συνεργειο μετα την αφαιρεση μιας κυλινδροκεφαλης ΠΑΝΤΑ γινεται οπτικος ελεγχος με ριγα για την περιπτωση που εχει στραβωσει και στο 99% τον περιπτωσεων η κεφαλη στελνετε για πλανισμα.

Εαν δεν φαινεται κατι οπτικα στο μηχανουργειο θα την περασουν με ενα πασο 1/10 του χιλιοστου και αυτο ειναι τοσο απειροελαχιστο που δεν επειρεαζει καθολου,σε περιπτωση που εχει στραβωσει ή εχει νεροφαγωματα (υδροψυκτα μοτερ) τοτε μπορει να χρειαστει να κατεβει ακομα κ μεχρι τα ορια που δινει ο κατασκευαστης (με χρηση στανταρ φλατζας ή αν χρειαστει ακομα μεγαλυτερο πασο γινεται χρηση ειδικης "φτιαχτης" φλατζας)ή ακομα και να επεμβει ο μηχανουργος-τορναδορος ωστε να "γεμισει" τα νεροφαγωματα πριν τελικα περασει στην πλανη.

Επισεις καθαριζεται με ξυραφακι-σπατουλακι κ βουρτσα κ το μπλοκ του κινητηρα ωστα να καθαριστει πληρως απο υπολειματα φλατζας κ λιπαρων ουσιων για να κατσει σωστα η νεα φλατζα αφου αν σε οποιαδηποτε περιπτωση δεν πατησει σωστα η νεα φλατζα το καψιμο της ειναι ζητημα χρονου....σε πολλες περιπτωσεις δε χρησιμοποιειται και ειδικο σπρευ χαλκου που βοηθαει στην πιο ομοιομορφη κατανομη της θερμοκρασιας μεταξυ κορμου-φλατζας-κυλινδροκεφαλης.

Αφου γινουν ολες οι προεργασιες στο τελος πριν την επανατοποθετηση της κεφαλης πλενονται με ειδικο χημικο καθαριστικο ολες οι επιφανειες (κορμος-κεφαλη) και φυσουνται παρα πολυ καλα με αερα ωστε να στεγνωσουν και να φυγουν οτι υπολειματα υπαρχουν απο την φλατζα που εχουμε ξυσει αλλα και οτι ρινησματα εχουν τυχον μεινει στην κεφαλη απο το πλανισμα επισης φυσαμε παρα πολυ καλα τις τρυπες ολες της κεφαλης αλλα και του κορμου με ιδιαιτερη εμφαση στης τρυπες οπου περνανε οι βιδες που σφιγγουν την κεφαλη διοτι αν μεινει το παραμικρο εκει μεσα δεν θα παρουν την σωστη ροπη συσφιξης....(η οποια φυσικα και ειναι προκαθορισμενη απο τον κατασκευαστη οπως και η σειρα με την οποια πρεπει να σφιχθουν οι βιδες τησ κεφαλης με τον κορμο)

Αυτα μου μαθαν στη σχολη αλλα και γινονται στην πραξη σε καθε επισκευη που λυνεται η κεφαλη
Για το CBR μιλουσαμε για καμενη φλατζα κυλινδροκεφαλης (εαν δεν ειχε ρηγμα στο καπακι) αφου μπερδευε τα λαδια στα νερα και οχι για το ψευδοκαπακο (καπακι βαλβιδων) αφου δεν υπηρχε θεμα διαροης λαδιων,το να πλανισει κανεις αυτο το ψευδοκαπακο το βρισκω ανουσιο αλλα ισως να υπαρχουν περιπτωσεις που χρειαζεται σε αυτοκινητα παντος ΠΟΤΕ δεν χρειαστηκε να γινει κατι τετοιο (τελικα ηταν O-Rings στεγανοποιησης του ψυγειου λαδιου που ειναι εσωτερικο και ως μεσο ψυξης εχει το παραφλου του μοτερ)
Δεν γνωριζω καλα απο μηχανικα μοτο αλλα ετσι ειχε πει ο τοτε μηχανικος μου

Παντα φιλικα,με καλη διαθεση για να γινεται κουβεντα,ανταλαγη αποψεων και γνωσεων

Υ.Γ Για να καει η φλατζα 99% εχει ανεβασει θερμοκρασια (ασχετο με την περιπτωση του φιλου μας εδω που δεν υπαρχει τετοιο θεμα)
Στην περιπτωση του φιλου εδω ισως να μην χρειαστει πλανισμα αλλα δεν ειναι σιγουρο αυτο και η διαφορα που θα δημιουργηθει μεταξυ των δυο κυλινδρον εξαρταται απο το αν και ποσο θα ειναι το πασο στο πλανισμα

Καλά είσαι τέλειος !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τα εξήγησες άψογα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Η Google ιδρύει με την CIA εταιρεία πρόβλεψης γεγονότων ralisp Yπολογιστές - Διαδίκτυο - Consol - Games 5 23-10-2011 14:08
Υπάρχει πρόβλημα βενζίνης ;;;; gandalf Διάφορα 5 10-04-2011 14:02
ποιος τον κερναει μπυρες? man gs Χιούμορ 19 01-03-2011 09:18
Όποιος καταλάβει τι λέει-κερδίζει σουβλάκι και μπύρα benko Αστεία Video 4 18-01-2011 23:36
Σταρόβας - Λέει τραγούδι του Κ. Μακεδόνα σε ρώσικα, γαλλικά, τούρκικα και αφρικανικα! zastava Χιούμορ 2 21-10-2009 13:39


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 00:47.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!