Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από pepax66
-----------------------------------------------------------------------
Τώρα για το θέμα της «κούφιας» κάτω πλάκας έχω να δηλώσω τα εξής:
Σε ατύχημα που μου έτυχε με την 1200GS και σε ταχύτητα πρόσκρουσης τα 80 χλμ περίπου αφενός με πρόδωσε το ABS που σε δρόμο όπως η Πειραιώς έκανε μια θορυβώδεις πατινάδα αφετέρου κόπηκαν στην κυριολεξία και οι δυο πλάκες του τιμονιού με αποτέλεσμα να μπρουμουτίσει εντελώς η μηχανή και να απορροφήσει όλη την αντίδραση της πρόσκρουσης χωρίς καν να πεταχτώ από το κάθισμα αλλά απλά να γείρω στα πλάγια.
|
Τωρα τα θες αυτα ¨η σου ξεφευγουν??? Επειδη ετυχε να εχει αυτην την αντιδραση στην συγκεκριμενη φάση και τις συγκεκριμενες συνθηκες η μοτοσυκλετα δεν συνεπαγεται οτι ετσι ειναι μελετημενο να γινει!!!!!!!!
Εκεί ερωτεύτηκα αυτή την μηχανή και πίστεψα ότι κάποιοι σκέφτηκαν μιαν εναλλακτική παθητική ασφάλεια αφήνοντας στην άκρη την παραφιλολογία και παπαρολογία ορισμένων περί αντοχής υλικών σε σκονισμένα βιβλία σε κάποια Ιαπωνική βιβλιοθήκη! Ντομ ορεγκάτο![/QUOTE]
Ο ερωτας αγαπητε μου ειναι τυφλός!! αλλος ειναι 20 και ερωτευεται 60αρα κι αλλος ειναι 60 κι ερωτευεται 18αρα!!!!!!και οι δυό τους εχουν ενα κοινο γνωρισμα.........δεν βλεπουν παραπέρα απο την μυτη τους!!!! Αλλα αυτο απεχει παρασσάγγας απο το να θεωρειται ''εναλλακτικη παθητικη ασφάλεια'' οι κουφιες πλάκες του τιμονιού!!!! Εξ άλλου αν συνεβαινε κατι τέτοιο θα ειχε δημοσιοποιηθει κατ αρχην απο την ιδια την εταιρεια (όποια και να ηταν αυτη) και δευτερο θα ειχε αντιγραφεί κι απο άλλους!!!!!
Οσο για τις παραφιλολογίες / παπαρολογίες σκονισμενων βιβλίων περι αντοχης υλικων σε Ιαπωνικες βιβλιοθηκες δεν μπορουν να που τίποτε σε ατομα που
βλεπουν αυτο/α που μονον εκεινα θέλουν να βλέπουν και κανενας αλλος θελοντας να πρωτοτυπησουν αγνοωντας την ''σκονισμενη γνωση''!
Κάπως ετσι εγινε η εκρηξη στο Τσερνομπιλ και καπως ετσι εγινε το ατυχημα του Boeing 737 της Ηλιος στην τελευταια πτηση του που στοιχισε την ζωη καποιων!!!