GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 09-11-2009, 20:00
pepax66 Ο/Η pepax66 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Νίκαια
Μoto: ΘΥΜΑ ΚΡΙΣΗΣ
Μηνύματα: 2,021
Προεπιλογή Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..

Φίλε Ηρακλή ειλικρινά το γεγονός ότι ένας απατεώνας προσπαθεί να βγάλει χρήματα από την ατυχία σου με λυπεί αφάνταστα όπως και το γεγονός ότι ένας Δικαστής δεν έχει τεχνικές γνώσεις για δικάσει ακόμα περισσότερο. Στην περίπτωση σου δεν θα το άφηνα καθόλου στην τύχη του το θέμα και πέραν των email στην μαμά BMW θα πήγαινα στην επόμενη δικάσιμη με τεχνικό σύμβουλο διαπιστευμένο αλλά και με επιπλέον μηνύσεις για πολλά θέματα οικονομικά αλλά και μέχρι για απόπειρα δολοφονίας δεδομένου ότι εμπιστεύτηκες το manual και τον τεχνικό της εταιρείας και οδήγησες μια μοτοσυκλέτα δοκιμής με προβλήματα τεχνικά όπως και η ένδειξη του ABS υποδείκνυε με αποτέλεσμα την ΣΧΕΔΟΝ αναίμακτη πτώση σου. Καλή δύναμη και μη τους αφήσεις σε ησυχία.


Τώρα για το θέμα της «κούφιας» κάτω πλάκας έχω να δηλώσω τα εξής:
Σε ατύχημα που μου έτυχε με την 1200GS και σε ταχύτητα πρόσκρουσης τα 80 χλμ περίπου αφενός με πρόδωσε το ABS που σε δρόμο όπως η Πειραιώς έκανε μια θορυβώδεις πατινάδα αφετέρου κόπηκαν στην κυριολεξία και οι δυο πλάκες του τιμονιού με αποτέλεσμα να μπρουμουτίσει εντελώς η μηχανή και να απορροφήσει όλη την αντίδραση της πρόσκρουσης χωρίς καν να πεταχτώ από το κάθισμα αλλά απλά να γείρω στα πλάγια. Εκεί ερωτεύτηκα αυτή την μηχανή και πίστεψα ότι κάποιοι σκέφτηκαν μιαν εναλλακτική παθητική ασφάλεια αφήνοντας στην άκρη την παραφιλολογία και παπαρολογία ορισμένων περί αντοχής υλικών σε σκονισμένα βιβλία σε κάποια Ιαπωνική βιβλιοθήκη! Ντομ ορεγκάτο!
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 10-11-2009, 08:55
ntinopoulos Ο/Η ntinopoulos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: NIKEA-PIREAS
Μoto: 1200gs
Μηνύματα: 10,013
Προεπιλογή Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από pepax66 Εμφάνιση μηνυμάτων
Φίλε Ηρακλή ειλικρινά το γεγονός ότι ένας απατεώνας προσπαθεί να βγάλει χρήματα από την ατυχία σου με λυπεί αφάνταστα όπως και το γεγονός ότι ένας Δικαστής δεν έχει τεχνικές γνώσεις για δικάσει ακόμα περισσότερο. Στην περίπτωση σου δεν θα το άφηνα καθόλου στην τύχη του το θέμα και πέραν των email στην μαμά BMW θα πήγαινα στην επόμενη δικάσιμη με τεχνικό σύμβουλο διαπιστευμένο αλλά και με επιπλέον μηνύσεις για πολλά θέματα οικονομικά αλλά και μέχρι για απόπειρα δολοφονίας δεδομένου ότι εμπιστεύτηκες το manual και τον τεχνικό της εταιρείας και οδήγησες μια μοτοσυκλέτα δοκιμής με προβλήματα τεχνικά όπως και η ένδειξη του ABS υποδείκνυε με αποτέλεσμα την ΣΧΕΔΟΝ αναίμακτη πτώση σου. Καλή δύναμη και μη τους αφήσεις σε ησυχία.


Τώρα για το θέμα της «κούφιας» κάτω πλάκας έχω να δηλώσω τα εξής:
Σε ατύχημα που μου έτυχε με την 1200GS και σε ταχύτητα πρόσκρουσης τα 80 χλμ περίπου αφενός με πρόδωσε το ABS που σε δρόμο όπως η Πειραιώς έκανε μια θορυβώδεις πατινάδα αφετέρου κόπηκαν στην κυριολεξία και οι δυο πλάκες του τιμονιού με αποτέλεσμα να μπρουμουτίσει εντελώς η μηχανή και να απορροφήσει όλη την αντίδραση της πρόσκρουσης χωρίς καν να πεταχτώ από το κάθισμα αλλά απλά να γείρω στα πλάγια. Εκεί ερωτεύτηκα αυτή την μηχανή και πίστεψα ότι κάποιοι σκέφτηκαν μιαν εναλλακτική παθητική ασφάλεια αφήνοντας στην άκρη την παραφιλολογία και παπαρολογία ορισμένων περί αντοχής υλικών σε σκονισμένα βιβλία σε κάποια Ιαπωνική βιβλιοθήκη! Ντομ ορεγκάτο!
καπου στο θιβετ πρεπει να ναι τα συγγραμματα αυτα που λες,σε παπυρους...
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 10-11-2009, 11:40
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ntinopoulos Εμφάνιση μηνυμάτων
καπου στο θιβετ πρεπει να ναι τα συγγραμματα αυτα που λες,σε παπυρους...
Ειμαι ευτυχης που η αερόψυξη ανακαλυφτηκε προσφάτως και πρωτη η BMW εφάρμοσε στην GS
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 10-11-2009, 11:10
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από pepax66 Εμφάνιση μηνυμάτων

-----------------------------------------------------------------------
Τώρα για το θέμα της «κούφιας» κάτω πλάκας έχω να δηλώσω τα εξής:
Σε ατύχημα που μου έτυχε με την 1200GS και σε ταχύτητα πρόσκρουσης τα 80 χλμ περίπου αφενός με πρόδωσε το ABS που σε δρόμο όπως η Πειραιώς έκανε μια θορυβώδεις πατινάδα αφετέρου κόπηκαν στην κυριολεξία και οι δυο πλάκες του τιμονιού με αποτέλεσμα να μπρουμουτίσει εντελώς η μηχανή και να απορροφήσει όλη την αντίδραση της πρόσκρουσης χωρίς καν να πεταχτώ από το κάθισμα αλλά απλά να γείρω στα πλάγια.
Τωρα τα θες αυτα ¨η σου ξεφευγουν??? Επειδη ετυχε να εχει αυτην την αντιδραση στην συγκεκριμενη φάση και τις συγκεκριμενες συνθηκες η μοτοσυκλετα δεν συνεπαγεται οτι ετσι ειναι μελετημενο να γινει!!!!!!!!


Εκεί ερωτεύτηκα αυτή την μηχανή και πίστεψα ότι κάποιοι σκέφτηκαν μιαν εναλλακτική παθητική ασφάλεια αφήνοντας στην άκρη την παραφιλολογία και παπαρολογία ορισμένων περί αντοχής υλικών σε σκονισμένα βιβλία σε κάποια Ιαπωνική βιβλιοθήκη! Ντομ ορεγκάτο![/QUOTE]

Ο ερωτας αγαπητε μου ειναι τυφλός!! αλλος ειναι 20 και ερωτευεται 60αρα κι αλλος ειναι 60 κι ερωτευεται 18αρα!!!!!!και οι δυό τους εχουν ενα κοινο γνωρισμα.........δεν βλεπουν παραπέρα απο την μυτη τους!!!! Αλλα αυτο απεχει παρασσάγγας απο το να θεωρειται ''εναλλακτικη παθητικη ασφάλεια'' οι κουφιες πλάκες του τιμονιού!!!! Εξ άλλου αν συνεβαινε κατι τέτοιο θα ειχε δημοσιοποιηθει κατ αρχην απο την ιδια την εταιρεια (όποια και να ηταν αυτη) και δευτερο θα ειχε αντιγραφεί κι απο άλλους!!!!!
Οσο για τις παραφιλολογίες / παπαρολογίες σκονισμενων βιβλίων περι αντοχης υλικων σε Ιαπωνικες βιβλιοθηκες δεν μπορουν να που τίποτε σε ατομα που βλεπουν αυτο/α που μονον εκεινα θέλουν να βλέπουν και κανενας αλλος θελοντας να πρωτοτυπησουν αγνοωντας την ''σκονισμενη γνωση''!
Κάπως ετσι εγινε η εκρηξη στο Τσερνομπιλ και καπως ετσι εγινε το ατυχημα του Boeing 737 της Ηλιος στην τελευταια πτηση του που στοιχισε την ζωη καποιων!!!
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 10-11-2009, 15:57
pepax66 Ο/Η pepax66 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Νίκαια
Μoto: ΘΥΜΑ ΚΡΙΣΗΣ
Μηνύματα: 2,021
Προεπιλογή Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Τωρα τα θες αυτα ¨η σου ξεφευγουν??? Επειδη ετυχε να εχει αυτην την αντιδραση στην συγκεκριμενη φάση και τις συγκεκριμενες συνθηκες η μοτοσυκλετα δεν συνεπαγεται οτι ετσι ειναι μελετημενο να γινει!!!!!!!!
Τα θέλω Γιώργο γιατι δεν έχουν συμβει μόνο σε μένα και εάν σε κάθε τρακάρισμα υπάρχει τέτοια απορρόφηση της πρόσκρουσης είναι φυσικό να καθιστά την μοτοσυκλέτα τουλάχιστον πιο ασφαλή!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Ο ερωτας αγαπητε μου ειναι τυφλός!! αλλος ειναι 20 και ερωτευεται 60αρα κι αλλος ειναι 60 κι ερωτευεται 18αρα!!!!!!και οι δυό τους εχουν ενα κοινο γνωρισμα.........δεν βλεπουν παραπέρα απο την μυτη τους!!!! Αλλα αυτο απεχει παρασσάγγας απο το να θεωρειται ''εναλλακτικη παθητικη ασφάλεια'' οι κουφιες πλάκες του τιμονιού!!!! Εξ άλλου αν συνεβαινε κατι τέτοιο θα ειχε δημοσιοποιηθει κατ αρχην απο την ιδια την εταιρεια (όποια και να ηταν αυτη) και δευτερο θα ειχε αντιγραφεί κι απο άλλους!!!!!
Οσο για τις παραφιλολογίες / παπαρολογίες σκονισμενων βιβλίων περι αντοχης υλικων σε Ιαπωνικες βιβλιοθηκες δεν μπορουν να που τίποτε σε ατομα που βλεπουν αυτο/α που μονον εκεινα θέλουν να βλέπουν και κανενας αλλος θελοντας να πρωτοτυπησουν αγνοωντας την ''σκονισμενη γνωση''!
Κάπως ετσι εγινε η εκρηξη στο Τσερνομπιλ και καπως ετσι εγινε το ατυχημα του Boeing 737 της Ηλιος στην τελευταια πτηση του που στοιχισε την ζωη καποιων!!!
Εχεις δίκιο εδώ γιαυτό δεν ξαναγοράζω γιαπωνέζικο!
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
BMW and Connect Ride essel Τεχνικά θέματα διάφορα 7 16-08-2009 08:55
BMW Megamoto με ABS!!!!! riko46 Νέα μοντέλα BMW 3 29-06-2009 01:17
TEST RIDE nsepsas Γενικά - Αναβάτης 21 03-06-2009 20:12
R1200GS με τεπόζιτο από Adventure! Arkas Εξοπλισμός μοτοσικλέτας 14 23-04-2009 00:04
BMW Connected Ride. arisxios Γενικά - Μοτοσυκλέτα 1 11-04-2009 01:12


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 08:37.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!