![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#61
|
||||||
|
||||||
|
Απόσπασμα:
Επισης επιμενεις στην κατοχη του οχηματος ως πιστοποιηση γνωσεων..........ελπιζω αυτοι οι οποιοι επισκευαζουν τα οχηματα σου να ειναι και οι ιδιοι κατοχοι τους........επι χρονια βεβαια κι οχι περιστασιακως. Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Ετσι λοιπον ''πεταχτηκα'' για πω την γνωμη μου ως προ το τι προκαλει αυτες της βλαβες........ΚΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΠΑΡΑΤΕΘΩ ¨Η ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΩ ΤΑ GS.........το οτι ο Αλκινοος το εχει καραπουσαρει ειναι δικο του θεμα.....το οτι η GS γενικα εχει θεμα με τους αξονες απο μια χρονολογια κι επειτα ειναι αλλο θεμα το οποιο κι εξηγησα το γιατι συμβαινει. Τα 1100 γιατι δεν εχουν θεμα ΠΟΤΕ???????Οοοοοοοοοτι χρηση και να τους κανουν?????? Μην εισαι απολυτος για το συνολο κρινοντας απο την δικη σου τυχη!!!!! Δεν το αξιζουν οι φιλοι σου με GS διοτι δεν τους λες ΟΛΗ την αληθεια!!!! Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
ειπα τετοιο πραγμα? ειπα οτι το φορουμ ειναι γεματο απο βλαβες αξονων κινησης απο GS.... αυτο ειπα.
Απόσπασμα:
|
|
#62
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Αυτου του ειδους οι επισκευες σε μια BMW στοιχιζουν μια περιουσία, οπως διαβαζω τουλαχιστον, δεν ειναι καλυτερα να προφυλαχτειτε αν καποιος ξερει τον τροπο και σας τον υποδειξει? πρεπει να ειναι κατοχος GS δλδ για να ξερει αυτον τον τροπο? Τι ειπα δλδ? ειπα οτι καλο ειναι καθε 30-40000κμ να λυνεται ο αξονας, να ελεγχεται, να καθαριζεται, να γρασσαρεται σε ολο το μηκος του για να μην σκουριαζει διοτι απο τις κουμπωτες τσιμουχες περανει νερο και σκουριαζει ο ιδιος και ξεπλενονται τα γρασσα στους σταυρους και τα ρουλεμαν στα ακρα.........ειναι κακο αυτο δηλαδη? Η επισκευη στοιχιζει 800ε απο οτι διαβασα, τα παραπανω 50-100....... Η υγρασια και το νερο ειναι αυτα που κανουν τις ζημιες, κακως λες να αγνοηθουν πιο πανω........ Αλλα μην τα κανετε διοτι ο συμβουλευων δεν ειναι κατοχς GS!!!!!!! Hμαρτον.......... Last edited by GeorgeP; 12-09-2013 at 14:06. |
|
#63
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Βγάλε τον τροχο και στραβωσε το στεφανι με το να βιδωσεις-ξεβιδωσεις τις ακτινες του. Μετα περασε τον αξονα του και στερεωσε τον αναμεσα σε δυο μεγγενες και δες αν κατα την περιστροφη της στραβιας ζαντας επηρεαζεται το κεντρο του.......θα κατσω να με μαμησει νοικιασμενος μαυρος αν επηρεαζεται!!!!! Ενα ρουλεμαν Νο. 6204 (μικρο μεγεθος, το φοραει ο μπροστινος τροχος του Βαραντερο) μπορει να γραψει πανω απο 1,5 εκατομυρια ωρες συνεχους λειτουργιας στις 2,000 στροφες το λεπτο, στροφες που ποτε δεν φτανει κανεις αξονας και κανενας τροχος. Αν του βαλεις και φορτιο τοτε θα μειωθει η ζωη του στις 100-200,000 ωρες στις 2,000στρ. το λεπτο που οπως ειπαμε δεν υπαρχει περιπτωση να τις φτασει κανεις τροχος. Αυτο οταν υπαρχει λιπανση στις μπιλιες, αν ομως η λιπανση λειψει ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ τοτε οι ωρες λειτουργιας μειωνονται κατα 80% και οι στροφες κατα 99%.......ΑΥΤΟ συμβαινει στα ρουλεμαν σας στην τελικη μεταδοση της μοτοσυκλετας σας και γιαυτο ''πονατε''........αστοχιες υλικου σε ρουλεμαν ειναι μια για καθε 2,000,000 κομματια. Αυτα απο εναν γραφικο..........που δεν θα ξαναμιλησει σε βλαβες GS, για να μην παρεξηγηθει. ![]()
Last edited by GeorgeP; 12-09-2013 at 14:21. |
|
#64
|
|||
|
|||
|
Κανε μπανιο......και τραβα στον γερακα, να σου πει ο καλυτερος μηχανικόςbmw, στην ελλαδα, αν παιζει ρολο η στραβια ζαντα
Τωρα δεν ξερω αν θέλει να σε παρει........ Γουστα ειναι αυτα..... ![]() Ακομα ενα θεμα που εκανες μπουρ...λο
|
|
#65
|
|||
|
|||
![]() |
|
#66
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Ότι όλα τελείωσαν στο 1150 είναι μύθος, αφού έχω πρόσφατο παράδειγμα φίλου. Το κόστος ανεβαίνει πάρα πολύ όχι επειδή είναι δύσκολη δουλειά, αν φυσικά έχεις τα κατάλληλα εργαλεία και τη γνώση, αλλά επειδή από τα 4 ρουλεμάν, μόνο το ένα της κορώνας κυκλοφορεί στο εμπόριο. Αν το πρόβλημα είναι στην αρχή του, ίσως τη γλυτώσει κάποιος μόνο με τα 2 ρουλεμάν της κορώνας και αώσει αυτά του pinion. Λέω και το υποστηρίζω να αγνοηθούν οι σκουριές γιατί είναι κάτι που ουσιαστικά δεν αντιμετωπίζεται. Κι αν δεν είναι νερό, θα είναι υγρασία. Η σκουριά έτσι κ αλλιώς είναι επιφανειακή. Για τους σταυρούς δεν μπορεί να γίνει κάτι αφού δεν έχουν γρασσαδοράκι. Αρχίζω να πιστεύω οτι για το FD εκτός από τη φυσιολογική φθορά των ρουλεμάν (δεν έχω τις γνώσεις να κρίνω αν ειναι καλή η κακή η σχεδίαση) Δέχεται επιπλέον καταπόνηση από κακή ρύθμιση της ανάρτησης, ανάλογα με το φορτίο της μηχανής. Last edited by nivam; 12-09-2013 at 15:54. |
|
#67
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
δεν ξερω του καθε ενος το τροπο που οδηγεί.......Στο ενεργητικο μου σαν ιδιοκτητης βαρεων οχηματων εχω δει ουκ ο λιγους σιδεροφαγους........δεν υπαρχει σε αυτα τα πραματα χρονικο οριο. ......και οταν βλέπεις οτι το οχημα που καβαλας και σε παει στη δουλεια η σε παει βολτα η οτι αλλο θες βαλε,σε εχει τρελάνει στις ζημιες το πουλας γιατι βλεπεις οτι ειναι ζημια για την τσεπη σου και δεν μπαινεις σε ενα καφενε και λες δεν το θελω το μπου......λο αλλα δεν μπορώ να το πουλησω που για μενα ειναι λιαν επιεικώς. ".τελιτσες πολλες τελιτσες"................αυτα φιλε γιωργο απο μενα .....
Υ.Σ δεν υπαρχει ειδος μομφης προς το προσωπο σου...... Last edited by commander; 12-09-2013 at 16:35. |
|
#68
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Να ξερεις επισης οτι το ιδιο θα συμβαινει οταν με αμφισβητεις ανευ στοιχείων με μονη αξιοπιστη πηγη τον ''καλυτερο μηχανικο της BMW στον Γερακα''. Να ξερεις οτι το ιδιο θα συμβαινει οταν μου λες μπουρδες περι στατιστικων αλλα αποφευγεις να σχολιασεις τις στατιστικες παραθεσεις μου, οπως ΔΕΝ εκανες πιο πανω. Λιγο πριν το τελος, να ξερεις οτι το ιδιο θα συμβαινει οταν καταπιανεσαι με εμενα αν και οταν πριν απο μενα προηγουνται αλλοι με τις ιδιες αποριες, οπως π.χ το ''αερικο'' Απόσπασμα:
Τα βαζω παντοτε και με ολη μου την δυναμη με αυτους οι οποιοι δεν εχουν το θαρρος της γνωμης τους και το θαρρος της παραδοχης, δηλαδη τους ακρατους εγωιστες, και οι οποιοι πιστευουν τα ''μου ειπαν'' και ''καπου ακουσα'', ο ''καλλυτερος μηχανικος BMW''........ Τα χωνω επισης σε εκεινους που πιστευουν αυτους που εχουν οικονομικα οφελη απο τους ιδιους κι οχι αυτους οι οποιοι δεν περιμενουν τιποτε απο εκεινους κι ενεργουν ανιδιοτελως. Κανονικα σαν αντρας μετα τις παραθεσεις μου για βλαβες στους αξονες τις οποιες δημοσιευσα εκ νεου και προς υπενθυμιση σε πιο πανω ποστ σε αυτο το νημα θα επρεπε τουλαχιστον να αναφωνησεις ενα...ΩΧ! Δεν το εκανες απο εγωισμο, αρα αμφισβητησες και αμφισβητεις τους παθοντες ...........δεν πειραζει.........ο εγωισμος μας στερει γνωσεις........ Τελος, οι ''καλλυτεροι μηχανικοι'' απλα δεν υπάρχουν....υπαρχουν μηχανικοι με γνωσεις που ακομα ψαχνονται και μαθαινουν και μηχανικοι εμπειρικοι οι οποιοι οσα εμαθαν εμαθαν........ο μηχανικος ο οποιος επιμενει οτι η στραβια ζαντα χαλαει τα ρουλεμαν στο κεντρο του τροχου, οπου κι αν βρισκεται και οτι κι αν ''φτιαχνει'' ειναι εμπειρικος και δεν εχει καμια σχεση με την επιστημη που λεγεται μηχανικη. Αυτα, και να με συγχωρεις (-τε) που δεν εχω GS για να μπορω να εκφραζω ελευθερα τις οποιες μηχανικες γνωσεις-αποψεις μου......οπως αλλωστε φανταζομαι εχουν ολοι οι επισκευαστες BMW....... Last edited by GeorgeP; 12-09-2013 at 17:06. |
|
#69
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
μπρρρρρρρρρ............................. ![]() ![]() ![]() λειπει φατσουλα με μαυρο νοικιασμενο..............
![]() |
|
#70
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Εισαι επαγγελματιας, σχετικος σε καποιο ποσοστο με τα σιδερα, πες μου σε παρακαλω ειναι δυνατον να χαλασει αξονας τελικης μεταδοσης, ρουλεμαν, ρουλεμαν γωνιακης κ.λ.π. στα 20,30 40,000κμ ΧΩΡΙΣ (το τονιζω) εξωτερικο παραγοντα π.χ νερο, υγρασια, ελειψη λιπανσης κ.α.? σε ρωτω!!!!!! κι αν ναι, λογω αστοχιας (απιθανο) ποσο συχνα?? Αν ηταν ετσι φιλε Θεολογε τα αεροπλανα θα επεφταν για πλακα, ενα 737-400 σε καθε κινητηρα εχει καμια 300αρια ρουλεμαν......εμποριου ρουλεμαν για να εξηγουμαστε........απο τα 6204 που φοραει ο μπροστινος τροχος του βαραντερο διαθετυν καμια 50αρια.... Επισης οπως εγραψα και πιο πανω δεν θελω να θιξω κανεναν και καμια μαρκα, απλα ειπα την αποψη μου ως προς τις προφυλαξεις που ΘΑ μπορουσαν να παρουν οι κατοχοι των GS στα θεματα αξονα........αυτο και τιποτε αλλο. ![]() αυτο τωρα τι το ηθελες Θεολογε? υπηρχε ποτε περιπτωση να παρεξηγησω το ΔΙΚΟ σου γραπτο? Εσυ μιλας σαν ανθρωπος και συζητας δεν βαζεις επιθετα και δεν λες παιδιαστικες αρλουμπες περι ''καλυτερων μηχανικων BMW, Honda, mercedes και δεν ξερω κι εγω τι αλλο''? ..........εχεις αρκετες γνωσεις για να πεταξεις τετοια λαλακια.
Last edited by GeorgeP; 12-09-2013 at 17:20. |
![]() |
|
|