![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#11
|
|||
|
|||
![]()
συμφωνω με τον μακαριο!
το μεγαλο προβλημα με το παπι ειναι οταν, συνηθισμενος με το gs πατας μονο μπροστινο... ![]() |
#12
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#13
|
|||
|
|||
![]()
εγώ έχω το Τmax με AB για τη πόλη και όχι μόνο και οδηγώ εξίσου με ασφάλεια και χωρίς κανένα πρόβλημα...
![]() |
#14
|
||||
|
||||
![]()
Πιστεύω πως αυτό που "θέτει" ο Μακάριος,
δεν είναι η αυταπόδεικτη διαφορά παπιού GS, αλλά το διαφορετικό του πράγματος ... Μου συμβαίνει κι εμένα, οδηγώντας εναλλάξ σκούτερ GS και την Adventure .... Βεβαίως και ξέρεις την απόδοση του κάθε "εργαλείου" σου ... Αλλά, στα πρώτα λεπτά, πρέπει να "εξοικειωθείς" με τον συμπλέκτη, το γκάζι κ την απόκρισή του, τα φλας, την κόρνα, το βάρος της μοτό, το ύψος, τα φρένα και την απόκρισή τους, τα φρένα και τις μανέτες (μπροστινό, πίσω, ποδόφρενο, μόνο δεξιά μανέτα) και, και, και ....... Ακόμη και η GS με την Adve (που ουσιαστικά είναι το ίδιο μηχανάκι) θέλουν χρόνο προσαρμογής .... ![]()
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων, ο έξυπνος ... του εαυτού του, αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!! ![]() |
#15
|
|||
|
|||
![]()
Ο Νικόλας "έγραψε".
Οταν χρησιμοποιείς τη μηχανή καθημερινά και γράφεις 1000 χλμ μηνιαίως στην Αθήνα , οι περισσότερες κινήσεις σου είναι αυτόματες , κωδικοποιημένες και εν πολλοίς μηχανικές. Εμβόλιμα καβαλλάς το μικρό και κάνεις μία από αυτές τις κινήσεις με διαφορετικά αποτελέσματα............ |
#16
|
|||
|
|||
![]()
εγώ πάλι οδηγούσα πάντα BMW απο τότε που πήρα δίπλωμα. Όσο και να με δυσκολεύει λίγο (σε σχέση με ένα παπί) μέσα στην Αθήνα, αν και καίει παραπάνω απο το παπί..... δεν μπορώ να αποχωριστώ τη GS... Την πήρα για να την οδηγάω κάθε μέρα και όχι μόνο για βόλτες το ΣΚ......λέτε να είμαι ιδιαίτερα κολλημένος με τη μοτό μου ???
|
#17
|
|||
|
|||
![]()
Βασίλη καλά κάνεις και εγώ μια από τα ίδια, μέσα σε έξι μήνες έκανα 9400χλμ.
|
#18
|
|||
|
|||
![]()
προσφατα πηρα κι εγω ενα παπι 50cc για να πηγαινοερχομαι στην δουλεια (Γλυφαδα-Περιστερι)
και οντως ειναι δυσκολο να προσαρμοστεις απο το μεγαλο στο μικρο ,αλλα την λυπομουνα την καυμενη 50 χλμ καθημερινα με κινηση. το καλο ειναι οτι ειχα και παλια παπι οποτε οι μνημες ηρθαν γρηγορα και μεχρι στιγμης δεν εχω κανει κατι παραταιρο |
#19
|
|||
|
|||
![]()
Να μου επιτρέψεις να παρατηρήσω ότι η διαδρομή Γλυφάδα-Περιστέρι ειναι ασφαλέστερη με τη μεγάλη μηχανή παρά τη κίνηση....
Το λέω μόνο και μόνο για το θέμα της ασφάλειας για τέτοια απόσταση.... |
#20
|
|||
|
|||
![]()
χαχαχαχα και εγω την πατησα.Πηγα να στριψω στον ''ιπποδρομο'' σαν να ειχα το Κ και παραλιγο να φιλησω το κρασπεδο ο γυροσκοπικος παγκωσμιος
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Τι πρέπει να γνωρίζω για την σωστή χρήση του κράνους | Γιώργος Σαββίδης | Κράνη | 39 | 17-07-2012 09:56 |
Tubliss για χρήση ελαστικών σε Enduro χωρίς αεροθάλαμο | arisxios | Εξοπλισμός μοτοσικλέτας | 7 | 03-10-2009 11:59 |
Ελαστικά για συνδυασμένη χρήση | wet & dirty | Εξοπλισμός μοτοσικλέτας | 14 | 29-06-2009 23:47 |
Τα μικρά μυστικά ενός μεγάλου σπιτικού μπέργκερ | Alext | Διάφορα | 27 | 29-06-2009 22:57 |