GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Γενικά - Μοτοσυκλέτα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #21  
Παλιό 24-11-2009, 16:11
ntinopoulos Ο/Η ntinopoulos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: NIKEA-PIREAS
Μoto: 1200gs
Μηνύματα: 10,013
Προεπιλογή Απάντηση: Παράλληλη χρήση μεγάλου on-off και παπιού

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από wolferin Εμφάνιση μηνυμάτων
προσφατα πηρα κι εγω ενα παπι 50cc για να πηγαινοερχομαι στην δουλεια (Γλυφαδα-Περιστερι)

και οντως ειναι δυσκολο να προσαρμοστεις απο το μεγαλο στο μικρο ,αλλα την λυπομουνα την καυμενη 50 χλμ καθημερινα με κινηση.

το καλο ειναι οτι ειχα και παλια παπι οποτε οι μνημες ηρθαν γρηγορα και μεχρι στιγμης δεν εχω κανει κατι παραταιρο
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vpentza Εμφάνιση μηνυμάτων
Να μου επιτρέψεις να παρατηρήσω ότι η διαδρομή Γλυφάδα-Περιστέρι ειναι ασφαλέστερη με τη μεγάλη μηχανή παρά τη κίνηση....
Το λέω μόνο και μόνο για το θέμα της ασφάλειας για τέτοια απόσταση....
οπωσδηποτε!
Reply With Quote
  #22  
Παλιό 24-11-2009, 16:29
KAS Ο/Η KAS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2009
Περιοχή: athens
Μoto: GS 1200
Μηνύματα: 2,436
Προεπιλογή Απάντηση: Παράλληλη χρήση μεγάλου on-off και παπιού

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ΚΑΓΚΕΛΑΡΙΟΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
χαχαχαχα και εγω την πατησα.Πηγα να στριψω στον ''ιπποδρομο'' σαν να ειχα το Κ και παραλιγο να φιλησω το κρασπεδο ο γυροσκοπικος παγκωσμιος
Kαι όμως το piagio μου έχει και από αυτή τη κλίση .
Reply With Quote
  #23  
Παλιό 24-11-2009, 17:37
gemara Ο/Η gemara βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Γλυφάδα
Μoto: [Piaggio Vespa P150X] [R26 '56] [R51/3 '54] [R60/2 '66] [R69S '61] [R1200GS]
Μηνύματα: 5,006
Προεπιλογή Απάντηση: Παράλληλη χρήση μεγάλου on-off και παπιού

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ Εμφάνιση μηνυμάτων
Ο Νικόλας "έγραψε".
Οταν χρησιμοποιείς τη μηχανή καθημερινά και γράφεις 1000 χλμ μηνιαίως στην
Αθήνα , οι περισσότερες κινήσεις σου είναι αυτόματες , κωδικοποιημένες και εν
πολλοίς μηχανικές.
Εμβόλιμα καβαλλάς το μικρό και κάνεις μία από αυτές τις κινήσεις με διαφορετικά
αποτελέσματα............
Όπως για παράδειγμα την ίδια μέρα μετά από πολλά χιλιόμετρα με την "παλιά" την R51 πήρα την GS και στο πρώτο σταυροδρόμι που "ακούμπησα" το μπροστά φρένο χωρίς να το σκεφτώ, κόντεψα να φύγω μπροστά και πάνω από τη μηχανή, αφού είχα συνηθίσει την ντίζα και το ταμπούρο...
Reply With Quote
  #24  
Παλιό 24-11-2009, 17:49
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ's Avatar
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Ο/Η ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: R 1200 GS ADV - R 1200 RT - X9 500 EVO - VESPA 200E '86
Μηνύματα: 84,759
Προεπιλογή Απάντηση: Παράλληλη χρήση μεγάλου on-off και παπιού

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
Πιστεύω πως αυτό που "θέτει" ο Μακάριος,

δεν είναι η αυταπόδεικτη διαφορά παπιού GS,

αλλά το διαφορετικό του πράγματος ...

Μου συμβαίνει κι εμένα, οδηγώντας εναλλάξ

σκούτερ GS και την Adventure ....

Βεβαίως και ξέρεις την απόδοση του κάθε "εργαλείου" σου ...

Αλλά, στα πρώτα λεπτά, πρέπει να "εξοικειωθείς"

με τον συμπλέκτη, το γκάζι κ την απόκρισή του,

τα φλας, την κόρνα, το βάρος της μοτό,

το ύψος, τα φρένα και την απόκρισή τους,

τα φρένα και τις μανέτες

(μπροστινό, πίσω, ποδόφρενο, μόνο δεξιά μανέτα) και, και, και .......

Ακόμη και η GS με την Adve (που ουσιαστικά είναι το ίδιο μηχανάκι)

θέλουν χρόνο προσαρμογής ....
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ Εμφάνιση μηνυμάτων
Ο Νικόλας "έγραψε".
Οταν χρησιμοποιείς τη μηχανή καθημερινά και γράφεις 1000 χλμ μηνιαίως στην
Αθήνα , οι περισσότερες κινήσεις σου είναι αυτόματες , κωδικοποιημένες και εν
πολλοίς μηχανικές.
Εμβόλιμα καβαλλάς το μικρό και κάνεις μία από αυτές τις κινήσεις με διαφορετικά
αποτελέσματα............
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gemara Εμφάνιση μηνυμάτων
Όπως για παράδειγμα την ίδια μέρα μετά από πολλά χιλιόμετρα με την "παλιά" την R51 πήρα την GS και στο πρώτο σταυροδρόμι που "ακούμπησα" το μπροστά φρένο χωρίς να το σκεφτώ, κόντεψα να φύγω μπροστά και πάνω από τη μηχανή, αφού είχα συνηθίσει την ντίζα και το ταμπούρο...



...αυτό προσπαθούμε να πούμε άντρα μου ...τόση ώρα ... (σε τόσα posts)

Επιτέλους, κάποιος το κατάλαβε ....
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων,
ο έξυπνος ... του εαυτού του,
αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!!
Reply With Quote
  #25  
Παλιό 24-11-2009, 18:37
gsmaniac Ο/Η gsmaniac βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: πειραιας
Μoto: GS1200adve - BMW2002 MONT 1973
Μηνύματα: 19,324
Προεπιλογή Απάντηση: Παράλληλη χρήση μεγάλου on-off και παπιού

(
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gemara Εμφάνιση μηνυμάτων
Όπως για παράδειγμα την ίδια μέρα μετά από πολλά χιλιόμετρα με την "παλιά" την R51 πήρα την GS και στο πρώτο σταυροδρόμι που "ακούμπησα" το μπροστά φρένο χωρίς να το σκεφτώ, κόντεψα να φύγω μπροστά και πάνω από τη μηχανή, αφού είχα συνηθίσει την ντίζα και το ταμπούρο...
εγω παλι οταν οδηγω την γρια μου(το 2002 εννοω)δεν παταω φρενο,αλλα μονο γκαζι
Reply With Quote
  #26  
Παλιό 24-11-2009, 18:53
gemara Ο/Η gemara βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Γλυφάδα
Μoto: [Piaggio Vespa P150X] [R26 '56] [R51/3 '54] [R60/2 '66] [R69S '61] [R1200GS]
Μηνύματα: 5,006
Προεπιλογή Απάντηση: Παράλληλη χρήση μεγάλου on-off και παπιού

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac Εμφάνιση μηνυμάτων
(
εγω παλι οταν οδηγω την γρια μου(το 2002 εννοω)δεν παταω φρενο,αλλα μονο γκαζι
Και γω στη δικιά μου του 54, όταν θέλω να φρενάρω, το σκέφτομαι πριν ξεκινήσω, το παίρνω απόφαση 200-300 μέτρα πριν, αρχίζω και τραβάω τις μανέτες κι όπου με βγάλει εκτός κι αν είναι κάποιος σταματημένος μπροστά μου, οπότε σταματάω αναγκαστικά!
Όσο για το γκάζι, είτε το τραβάω είτε όχι... δεν αλλάζει και τίποτε!
Reply With Quote
  #27  
Παλιό 02-12-2009, 19:12
linex Ο/Η linex βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: Pireus
Μoto: R1200GS CBR 600F
Μηνύματα: 142
Προεπιλογή Απάντηση: Παράλληλη χρήση μεγάλου on-off και παπιού

Εγώ μπερδεύομαι μερικές φορές (με το GS) και όταν θέλω να ανεβάσω ταχύτα 3>4>5>6 πατάω το λεβιέ προς τα κάτω !!!!! Δράμα .....
Όταν κατεβαίνω απο το GS και ανεβαίνω στο παπί για τα επόμενα 10' νομίζω ότι οδηγώ το τρίκυκλο ποδηλατάκι της ανεψιάς μου.


Πάντως σε κάθε περίπτωση πιστεύω ότι τίποτα δε σου δίνει μεγαλύτερη δυνατότητα κίνησης μέσα στη πόλη από ένα παπί, σκουτεράκι.

Last edited by linex; 02-12-2009 at 19:14.
Reply With Quote
  #28  
Παλιό 03-12-2009, 00:05
vtheo Ο/Η vtheo βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Π.Φάληρο,Αττικής
Μoto: R1200 GSA
Μηνύματα: 1,343
Προεπιλογή Απάντηση: Παράλληλη χρήση μεγάλου on-off και παπιού

Έγω πάντως έπαψα να κυκλοφορώ κέντρο και γενικότερα στην κίνηση (εκτός από την Εθνική οδό,Κηφισό πάντα με την GSA)όταν πρόκειται για δουλειές ή και βόλτα στο κέντρο αισθάνομαι τυχερός που έχω το παπί,κινούμε με άνεση και μπορώ να το αφήσω ελεύθερα μένοντας ήσυχος .
Reply With Quote
  #29  
Παλιό 03-12-2009, 00:23
BUSA MAKIS Ο/Η BUSA MAKIS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: BMW F650GS SUZUKI HAYABUSA
Μηνύματα: 299
Προεπιλογή Απάντηση: Παράλληλη χρήση μεγάλου on-off και παπιού

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ Εμφάνιση μηνυμάτων
Στηριζόμενος στην εμπειρία μου καταθέτω τις απόψεις μου και θα ήθελα
να ακούσω και τις δικές σας.

Το 2008 έκανα το λάθος να χρησιμοποιώ παράλληλα το R1200 GS και
το παπάκι , μέσα στην Αθήνα.Ολα τα κακά , μου συνέβησαν (και ήταν 3
περιπτώσεις) με το παπάκι.
Κι' αυτό το αποδίδω στο γεγονός ότι είχαν καταγραφεί στο "σκληρό μου
δίσκο " οι αντιδράσεις και η συμπεριφορά του μεγάλου on-off.

Νόμιζα ότι θα φρενάρει το παπί , αυτό δεν φρέναρε.Νόμιζα ότι θα στρίψει
το παπί , αυτό δεν έστριβε.

Στο διά ταύτα , κατήργησα το παπί............

Που να δεις τι πλάκα έχει όταν καθημερινά χρησιμοποιώ το BMW και μετά από καμιά 10ρια μέρες καβαλάω το Hayabusa.
Reply With Quote
  #30  
Παλιό 03-12-2009, 22:02
Arkas Ο/Η Arkas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Νέα Σμύρνη - Αθήνα
Μoto: R 1200 RT - R 1200 GS Adventure - KTM 640 Adventure - beverly 500 ie
Μηνύματα: 33,829
Προεπιλογή Απάντηση: Παράλληλη χρήση μεγάλου on-off και παπιού

Το ζόρι μου με την μπέμπα και το Beverly, είναι τα φρένα!

"Συνδιασμένα" και στα δύο, όμως ενώ στα BMW φρενάρεις με τη δεξιά μανέτα, στο Beverly φρενάρεις με την αριστερή!!!

Η πλάκα η μεγάλη είναι μετά από ταξίδι, που παρκάρω το Adve στο γκαράζ και παίρνω το Beverly να πάω σπίτι, το τιμόνι του μού φαίνεται σαν ποδηλάτου!

Στο κέντρο όμως (που κινούμαι καθημερινά) δεν το αλλάζω...
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Τι πρέπει να γνωρίζω για την σωστή χρήση του κράνους Γιώργος Σαββίδης Κράνη 39 17-07-2012 09:56
Tubliss για χρήση ελαστικών σε Enduro χωρίς αεροθάλαμο arisxios Εξοπλισμός μοτοσικλέτας 7 03-10-2009 11:59
Ελαστικά για συνδυασμένη χρήση wet & dirty Εξοπλισμός μοτοσικλέτας 14 29-06-2009 23:47
Τα μικρά μυστικά ενός μεγάλου σπιτικού μπέργκερ Alext Διάφορα 27 29-06-2009 22:57


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 05:26.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!