![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
πηρα την αποφαση να ποσταρω το παρακατω γιατι ακούω ανακριβειες κι απαισιοδοξιες του στυλ ''αν σε χτυπήσει laser την πάτησες'', για να εισαστε γνωστες το πως λειτουργουν τα ρανταρ της τροχαιας σε όλον τον κοσμο αλλα και στην Ελλαδα!! Νομιζω ειναι χρησιμο αν και μακροσκελες και πιστευω οτι θα βοηθησει όλους εμας/εσας που ταξιδευουμε/τε και ειμαστε υπο τον φοβο ''πιασιματος'' μας απο ενα τέτοιο!
Μην τρελαινεστε δεν ειναι ασχημα τα πραγματα, απλα διαβαστε το κειμενο και διαβαστε/δειτε τα παραθετομενα λινκς. Το θέμα το έχω ψάξει τοοοοσο πολύ που θα θεωρήσω βλάκα τον εαυτό μου αν με σταματήσει φορητο ραντάρ τωρα πια!! Εγινε μια φορά πριν 2-3 χρόνια κι απο τότε το ψάχνω!! Πηγαινοέρχομαι και στην /αμερική βέβαια κι εκει οι καλοί φίλοι μου με διαφώτισαν πλήρως!! Όπως μπορείς να δειτε κι εδώ http://en.wikipedia.org/wiki/Ku_band η συγκεκριμένη μπάντα χρησιμοποιείται στις δορυφορικές επικοινωνίες αλλα κι απο τα RF guns (και όχι όλα) και η οποια μπάντα έχει αρκετά προβλήματα με τα καιρικά φαινόμενα γιαυτό και δεν χρησιμοποιείται ευρέως!! Πολυ λίγες Ευρωπαικές χώρες χρησιμοποιουν την Ku band και απο όσο ξέρω η εξης μια......η Αγγλία και αυτή όχι εκτενώς!!! Δεστετο παρακάτω λινκ όπου αναφέρεται αυτό καθώς κι άλλα ενδιαφέροντα όπως το cosine effect!! Πολυ σημαντικο αυτό διότι για να σε ανυχνευσουν πρέπει η γωνία προσκρουσης της εκπεμπομενης ακτινας (laser ¨η RF) να μην υπερβαινει τις 22 μοιρες. αν τις υπερβαινει τοτε παιρνει λαθος ενδειξη ο χειριστης του πιστολιου!! http://www.copradar.com/preview/chapt1/ ... tml#kuband Eδω ( http://www.youtube.com/watch?v=ZO_AIodtyEU ) θα δείτε πώς δουλευουν τα lazer guns, που σκοπευουν σε αυτοκίνητα και μοτο αλλά...., προσέξτε α) τις ταχυτητες που κινουνται τα οχηματα, β) τα err 01 γιατί δεν ‘’κτυπησε’’ πινακίδα, γ) την απόσταση μεταξυ laser και οχήματος (δεν είναι πάνω απο 500μ, δ) το χρόνο που χρειάζεται το laser gun για να δώσει ένδειξη και ε) πόσο τον παιδεψε η μοτοσυκλέτα μιας και το φανάρι δυσκολα σημαδευεται!! Και το (ε) με 46κμ, αν πήγαινε με 146 δεν θα έβλεπε τίποτα!!! Εδώ http://www.public-safety-systems.com/lti/ULLRB.Spec.pdf κι εδώ http://www.public-safety-systems.com/lt ... d-Spec.pdf βλέπετε τις τεχνικές προδιαγραφές δύο laser που το συγκεκριμένο χρησιμοποιείται αρκετά απο την ΕΑ!! Προσέξτε το μινιμουμ/μαξιμουμ της αποστασηε που μπορέι να πάρει ένδειξη, μόλις ....... 1κμ το ένα και 610μ το άλλο!!! Ητοι αν π.χ κινουμαστε με 140-150κμ= 2500μ ανά λεπτό=42μ ανα δευτερόλεπτο. Ακομα και στο χιλιόμετρο να μας ‘’κτυπήσει’’, πράγμα απιθανο θα χρειαστεί 0,4’’ για απόκτηση της ταχυτητας που κινούμαστε (υπό τέλειες συνθηκες και τηρουμένου του cosine effect ) όπου σε αυτή την περίπτωση ναι την πατήσαμε. Επειδη όμως α) κανενός ανθρώπου το χέρι δεν είναι βράχος, β) ένα κμ είναι πολύ μακρινη απόσταση για σωστη στοχευση σε κάτι που κινειται γρήγορα και β) δεν είμαστε μονοι μας στον δρόμο, αρα τέλειες συνθηκες δεν υπάρχουν, θα χρειαστουν τουλάχιστον 5¨- 6¨ για σωστή ενδειξη, αρα η σκόπευση θα γίνει στα 600+μ το οχημα θα έχει καλύψει ήδη τα πρώτα 250μ απο τα 500-600μ που θα πετυχει η σκόπευση και βρίσκεται ο Τροχαιος υπολύποντα ακόμη 250-350μ για να μας σταματήσει ο Τροχαίος πράγμα δυσκολο!! Στην δευτερη περίπτωση (των 610μ) τα πράγματα δυσκολευουν για τον Τροχαίο ακόμη πιο πολύ!!.Και στις δυό περιπτωσεις πρέπει να έχουμε αδειο ανοιχτό δρόμο (Εθνική ¨η επαρχιακό δικτυο), να κινούμαστε με χαμηλές ταχύτητες (οχι πάνω απο 100κμ) για να μπορέσει να μας κτυπήσει το laser και να πάρει σωστή ένδειξη και να υπάρχουν κι αρκετά μετρα δρόμου για να μπορέσει να μας σταματήσει ο Τροχαίος!! Γιαυτό αυτά τα ραντάρ χρησιμοποιουνται σε επαρχιακους δρόμους όπου τα όρια είναι χαμηλά!!! Εδώ http://www.radargun.net/SR3600with_DS400.htm βλέπετε το πιο διαδεδομένο RF της ΕΑ, με μαξιμουμ αποσταση ‘’κτυπήματος’’ τα 600μ (τα RF δεν πάνε πιο μακριά). Αν έχεις/εχετε χρόνο διαβάστε και τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους κάνοντας scroll down και θα δειτε ότι έχουμε πολλές πιθανότητες να πηγαινουμε γρήγορα και να μην μας πιάνουν ειτε με αυτοκίνητο είτε με μοτο!! Για όλα τα παραπάνω ρανταρ χρησιμοποιούνται σε επαρχιακους δρόμους και σπανιότατα σε αυτοκινητοδρομους όπου κι εκει το όριο είναι 120-130κμ και σταματάνε τα οχήματα που κινούνται με 150κμ μεν αλλά όταν όλα τα άλλα είναι ευνοικά π.χ αδειος δρόμος όπως στην Εγνατία που περνάει ένα αυτοκίνητο ανα 10λεπτο!!! Τα παρακατω ειναι γενικες πληροφοριες που αξιοποιωντας τες ο καθενας με τον τροπο του μπορουμε σχετικα ευκολα να ξεφευγουμε απο τα ανταρ της τροχαιας Το laser Gun εκπέμπει μια πολύ λεπτη ακτίνα φωτός σε απόσταση μέχρι και 5 κμ!!!!! Αυτό είναι αλήθεια, αλλά πέστε μου ένα χέρι το οποίο μπορεί να κρατησει σταθερή την λεπτη αυτη ακτίνα στοχευοντας σε αυτήν την απόσταση μια πινακίδα αυτοκινητου ¨η ένα φαναρι μοτοσυκλέτας!!!! Ουτε καν μπορεί να δει ο αστυνομικός την πινακίδα ¨η το φαναρι τη μοτο!! Το ασφαλές βεληνεκές τους για μια σκόπευση ακριβειας είναι τα 500μ και ένας ''χεράς'' μπορεί να το φτάσει στο χιλιόμετρο!!! Οταν σε ''κτυπήσει'' η ακτίνα laser δεν σημαινει ότι σε ''τσάκωσε'' κιόλας διότι μέχρι να στοχευσει στην πινακίδα κυκλοφορίας για να πάρει ένδειξη η ακτίνα του έχει περάσει μέσα απο την καμπινα του αυτοκινήτου το αντιραντάρ (αν διαθετεις) έχει λαλησει απο πιο πριν (μιας και διαθέτει ευρεου φάσματος περιοχη ανιχνευσης και δεν χρειάζεται να κτυπηθει το ίδιο το αντιραντάρ) προειδοποιώντας σε και όταν τελικά πετυχει την πινακίδα εσύ έχεις κοψει ταχυτητα κατα πολύ!!!! Αν κινείσαι με μοτο και ταχύτητες των 150+ κμ σε Εθνικό δικτυο τα laser είναι άχρηστα, διότι τα 150κμ αντιστοιχουν σε 42μ+ το δευτερόλεπτο όπως προειπα, άρα μέχρι το laser να βρεί το φανάρι της μοτο και να πάρει ένδειξη τα 500μ για ασφαλή ενδειξη έχουν πάει περιπατο μιας και τα έχεις καλύψει σε 10''!! αν μάλιστα τους δεις κι επιταχύνεις τότε θα πάρουν ένδειξη ''error'' και τέλος!! Το ίδιο συμβαινει και στο αυτοκίνητο με την διαφορά ότι εκει στοχευουν πινακίδα!!! Αν μάλιστα η πινακίδα είναι λίγο κυρτη πανω/κάτω τότε δεν θα δειξει καμια ένδειξη το μηχάνημα!! Η ακτίνα laser διαθλάται σε οτιδήποτε δεν είναι απολύτως κάθετο προς αυτήν π.χ παμπρίζ, ζελατίνες μοτο κ.λ.π. Τα laser χρησιμοπουνται σε δρόμους με όριο τα 60-70κμ ουτως ώστε να παιρνουν ασφαλές ενδείξεις σε μικρή αποσταση και να σταματάνε τους οδηγους με ασφάλεια!!! Αυτα δεν τα λέω εγώ αλλα αναγράφονται στις οδηγίες χρήσης όλων των εγχειριδίων αυτών των μηχανημάτων!!!! τα RF είναι άλλη ιστορία μιας και α) δεν εκπέμπουν ακτίνα αλλά ηχητικό σημα στις πάντες Κ,ΚΑ το οποίο κατα την εκπομπή του απο την κάνη του όπλου ξεκινάει σαν κουκίδα κι ανοιγει όσο απομακρυνεται απο αυτην σαν ένα ισοσκελές τριγωνο σε σχ'ημα χωνιου!! Β) έχουν μικρότερη ακτίνα δράσης απο τα laser (2κμ) με ασφαλή ένδειξη το χιλιόμετρο και κάτω γ) χρησιμοπουνται ευρέως και σχεδόν αποκλειστικά στο Εθνικό δικτυο δ) στοχευουν το οχημα και όχι κάποιο σταθερο καθετο προς την εκπεμπόμενη δεσμη σημείο τους!! Και οι δυό τυποι δεν παιρνουν ενδειξη σε επιβραδύνοντα ¨η επιταχύνοντα οχηματα οποιουδήποτε τυπου!!!!! Αυτός είναι και ο λόγος που στην περίπτωση των καμουφλαρισμένων τροχαιων οχηματων εφοδιασμένα με ρανταρ ταχυτητας και τα οποια έρχονται και ''κτυπάνε'' τα προς έλεγχο αυτοκίνητα (μονον αυτοκίνητα) απο πίσω σταθεροποιοντας εν πρώτοις την ταχύτητα τους με αυτήν του προπορευόμενου και προς μέτρηση οχηματος και μετά πατάνε την σκανδάλη/μπουτον του ραντάρ! Αν ο οδηγός του προς έλεγχο οχήματος τους αντιληφθεί (με ενα αντιραντάρ π.χ εξοπλισμένο για απο πίσω κτυπήματα) και κόψει ¨η επιταχύνει οι τροχαίοι το έχασαν το παιχνίδι!! Το ίδιο κι αν κανει αριστερά ¨η δεξιά αντι να συνεχίσει την ευθεία κινηση του!! Και οι δυό τυποι χρειάζονται καλιμπράρισμα πριν απο κάθε έξοδο για καταγραφή κατα την διάρκει του οποίου εκδίδεται ποιστοποιητικό ασφαλους λειτουργίας το οποίο, με τον προηγουμενο ΚΟΚ, αν πηγαιναμε στο δικαστήριο (αντι να πληρωσουμε την κλήση) και το επικαλουμασταν και δεν υπήρχε το δικαστηριο μας αθώωνε!!! Γιαυτό και στον καινουριο ΚΟΚ εξαληφτηκε το δικαίωμα μας να πηγαίνουμε στο δικαστήριο!! Ακομα, πολυ σημαντικό, για να στηθουν οι τροχαίοι με φορητο ραντάρ οποιουδήποτε τυπου σε οποιοδήποτε σημειο του Εθνικού και μη δικτύου πρέπει να υπάρχει η κατάλληλη εσοχή στον δρόμο για την στάθμευση του αστυνομικού οχήματος ούτως ώστε να μην δημιουργείται κινδυνος για τους οδηγους. Αυτό είναι ένα θέμα το οποίο μας διασφαλίζει οτι οταν κινουμαστε σε δρόμους ανευ τέτοιας εσοχής δεν μπορέι να υπάρξει φορητο ραντάρ ταχύτητας!! Αν παρόλα αυτά συμβεί έχουμε δικαιωμα να καταφύγουμε σε μηνυση κατα του Διοικητή του τμήματος και των τροχαίων που διενήργησαν τον έλεγχο!!! Τέλος κανεις δεν μπορεί να σταματήσει οχημα το οποιο κινείται σε Αυτοκινητόδρομο, με όσα κμ κι αν πηγαινει, όταν ο δρόμος έχει 3+ λωρίδες κυκλοφορίας κινουμενο στην αριστερη, οι λογοι προφανεις και νομίζω ότι όλοι τους καταλαβαινετε!!! Γιαυτό και σε αυτους τους δρόμους τοποθετουνται οι σταθερες κάμερες τυπου ''gatso''!!!! Τα ''gatso'' λειτουργουν με δυο τροπους, α) με δυο πιεζοηλεκτρικά καλωδια ΘΑΜΕΝΑ στο εδαφος και β) με υπεριωδεις ακτινες και ποτε laser!! το (β) το καταλαβαινετε όλοι, πας με 150 η ακτινα κτυπαει το αυτοκινητο κι επιστρεφει στο μηχανημα (φαινομενο doppler), το μηχανημα αναγνωριζει την ταχυτητα του οχηματος και υπολογιζει τηνταχυτητα του καθως και ΤΟ ΠΟΤΕ ΑΚΡΙΒΩς ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΟ ΣΗΜΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ. Αν εμεις όμως σε οποιαδηποτε φάση της παραπανω λειτουργιας αντιληφτουμε το ''''gatso'' και τσιμπησουμε τα φρενα το ''gatso'' θα φωτογραφησει τα.........να μην πω τι!!!!!!! Το ιδιο παιχνιδι παιζεται και με την περιπτωση (α) με την διαφορα οτι την ταχυτητα την οριζει ο χρόνος που πατηθηκε το πρωτο πιεζοηλεκτρικο καλωδιο με το δευτερο και ολες οι παρπανω πληροφορίες μεταφερονται στο ''gatso'' καλωδιακος αντι για ηλεκτρονικώς! απο εκει κι υστερα η διαδυκασια ειναι ιδια με το (β)!! Αν χρειαστείτε κι άλλες πληροφορίες να μου πείτε!!! |
#2
|
|||
|
|||
![]()
ρε φίλε εσύ έσεις επαγκελματικό......!τζόρτζη σε ευχαριστούμε , ευχόμαστε να είναι είναι αχρείαστες οι πληροφορίες και ευχόμαστε να μην τύχη να συμαδεύψουν ξανα ποτε κανέναν....!
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Απόσπασμα:
![]()
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων, ο έξυπνος ... του εαυτού του, αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!! ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() Απόσπασμα:
Βεβαίως κ θέλουμε κι άλλες πληροφορίες .... ![]()
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων, ο έξυπνος ... του εαυτού του, αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!! ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Από αντιραντάρ,
έχουμε τίποτα ;;;;; ![]() ![]() . Για την εγκυκλοπαιδική μας ενημέρωση βέβαια, μιας κ τα αντιραντάρ απαγορεύονται από τον νέο ΚΟΚ ..... .
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων, ο έξυπνος ... του εαυτού του, αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!! ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Κάθε χρόνο, στην Ευρώπη, 1.300.000 τροχαία ατυχήματα έχουν ως αποτέλεσμα ο αριθμός των θυμάτων να υπερβαίνει τους 40.000 νεκρούς και 1.700.000 τραυματίες. Το άμεσο ή έμμεσο κόστος έχει υπολογισθεί σε 160 δισ. ευρώ, δηλαδή σε ποσοστό περίπου 2% του ΑΕΠ της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ). Ορισμένες ομάδες του πληθυσμού ή κατηγορίες χρηστών είναι ιδιαίτερα ευάλωτες: οι νέοι ηλικίας 15-24 ετών (10.000 νεκροί ετησίως), οι πεζοί (7.000 νεκροί) ή οι ποδηλάτες (1.800 νεκροί).
Πηγή: Ε.Ε. 1.522 θύματα το 2008 από τροχαία ατυχήματα στην Ελλάδα. Πηγή: Δ.Τ. της 19-02-2009 του Υπουργείου Εσωτερικών. Τα χαμηλά όρια ταχύτητας που υπάρχουν σε ορισμένα σημεία των Ε.Ο. δεν έχουν τοποθετηθεί για τις Ferrari, τις Porsche κτλ., αλλά και για το Fiatάκι του 1978, το οποίο, εάν κινηθεί στη συγκεκριμένη στροφή με 60 χλμ./ώρα, με άσχημες καιρικές συνθήκες και με ολισθηρό οδόστρωμα, θα αντιμετωπίσει σοβαρό πρόβλημα. Δυστυχώς, ο στόλος των παλαιών αυτοκινήτων που υπάρχουν ακόμη στη χώρα μας είναι πολύ μεγάλος. Οι πινακίδες δεν μπορούν να αλλάζουν ανάλογα με την ώρα, τις καιρικές συνθήκες, τον τύπο του αυτοκινήτου, αλλά και τις ικανότητες του κάθε οδηγού. Πρέπει να αφορά τους πάντες... Τις πινακίδες τοποθετεί, ως γνωστόν, το ΥΠΕΧΩΔΕ, λαμβάνοντας υπόψη πολλές παραμέτρους. Πηγή: 4Τροχοί, συνέντευξη του 2005 από τον Ταξίαρχο Ιωάννη Τάκο, Διευθυντή Διεύθυνσης Τροχαίας του Αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ. Στις διαπιστώσεις μιας ακόμη σύσκεψης συναρμοδίων που έγινε πρόσφατα αναφέρεται ότι: * Μεγάλο ποσοστό ατυχημάτων οφείλεται σε εκτροπές-ανατροπές οχημάτων και γι' αυτό ευθύνεται σε ποσοστό 80% η οδηγική συμπεριφορά. * Σε ποσοστό 44,4% οι νεκροί από τροχαία δεν φορούσαν ζώνες ασφαλείας ή κράνη. * Η ηλικιακή κατανομή των θυμάτων είναι: 0-17 ετών 6%, 18-35 ετών 38%, 36-53 ετών 23%, 54 ετών και άνω 32%. Μεταξύ άλλων αποφασίστηκαν τα εξής: * Νομοθετική ρύθμιση για να εισπράττονται τα πρόστιμα από αλλοδαπούς παραβάτες του ΚΟΚ. * Εντατικοποίηση των ελέγχων για δικυκλιστές που κινούνται σε πεζοδρόμια και πλατείες και για οδηγούς γενικώς που οδηγούν μεθυσμένοι. * Αναμένεται το πρώτο τρίμηνο του 2009 η μελέτη του ΥΠΕΧΩΔΕ για την αλλαγή των ορίων ταχύτητας στο οδικό δίκτυο. Πηγή: ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 04/12/2008 Εάν ένα από τα 1.522 θύματα το 2008 και τόσα άλλα από τα προηγούμενα χρόνια μπορούσε να σωθεί είτε από μπλόκο της τροχαίας για υπερβολική ταχύτητα είτε από τον φόβο να τον σταματήσει η τροχαία για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας, τότε είμαι υπέρ των ελέγχων, υπέρ των μπλόκων, υπέρ των ραντάρ. Σε κάθε περίπτωση ευχαριστούμε τον GeorgeP για τις χρήσιμες "εγκυκλοπαιδικές" πληροφορίες του. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
George P ::sm5:.
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Γιατί ρε παιδιά τόση επιστήμη για να αποφεύγουμε τα ραντάρ ανίχνευσης ταχύτητας;
Για να μας βλάψουν τα χρησιμοποιούν; Τα χρησιμοποιούν μάλλον για να προστατεύσουν το δημοκρατικό δικαίωμα που έχουμε όλοι μας να κυκλοφορούμε με ασφάλεια και να μην απειλείται η ζωή μας από από τον κάθε ένα που βγάζει τα απωθημένα του στους δημόσιους δρόμους. Τι σας κάνει να πιστεύετε ότι είναι θεμιτό ή μαγκιά να υπερβαίνετε το όριο ταχύτητας οδηγώντας ανάμεσα στους συνανθρώπους σας; Έχετε δει ποτέ άνθρωπο μες τα αίματα να ξεψυχάει μπροστά στα μάτια σας με εκείνο τον ανατριχιαστικό ρόγχο της τελευταίας εκπνοής; Δυο φορές το έχω δει ζωντανά, μηχανόβιο στη Γλυφάδα και πεζή γυναίκα στου Παπάγου και πάρα πολλές άλλες φορές αντίκρυσα σώματα που είχαν ήδη ξεψυχήσει όταν διερχόμουν και όλα γιατί κάποιος "έτρεχε" πολύ. Ή νομίζετε ότι εμείς είμαστε μάγκες, ξέρουμε που και πως τρέχουμε και δεν συμβαίνουν αυτά σε μας; Αν πηγαίνουμε με το όριο, θα μας απασχολήσει ποτέ το θέμα του εντοπισμού μας από ραντάρ; 3 φορές με έχουν "χτυπήσει" ραντάρ στα 28 χρόνια που οδηγάω και είχαν απόλυτο δίκιο, καλά μου έκαναν που μου έκοψαν το πρόστιμο και ίσως να με έχουν προφυλάξει τώρα από χειρότερα που πιθανόν να έκανα αν ήξερα ότι θα παρανομούσα ανενόχλητος. (Τη μια φορά μου έδειξαν και το νούμερο που ανάγραψε το ραντάρ και μουρμούριζα απο μέσα μου: "Για κοίτα ρε, ακριβώς τόσο πήγαινα!!!") Να εύχεστε να γεμίσει ο τόπος ραντάρ ανίχνευσης ταχύτητας γιατί ο φόβος φιλάει τα έρημα και κυκλοφορούν και τα παιδιά μας εκεί έξω... Πολύ το χαίρομαι όταν βλέπω τις κάμερες ταχύτητας στο δρόμο ή όταν βλέπω τον αστυνόμο να με σκοπεύει με το doppler όταν περνάω μπροστά του! Δυστυχώς η πραγματικότητα είναι πολύ χειρότερη από τα βιντεάκια που κυκλοφορούν στο ίντερνετ και ειλικρινά λυπάμαι για όσους από μας έχουν βιώσει παρόμοιες τραγωδίες με γνωστά και συγγενικά τους πρόσωπα είτε γιατί "έτρεχαν" αυτά, είτε γιατί "έτρεχε" κάποιος άλλος και τους στέρησε το αυτονόητο δικαίωμα... (Τι κακό κι αυτό με τις μανάδες που κρατάνε τα μωρά τους αγκαλιά για να τα "προστατεύσουν"...) |
#9
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Μπράβο Γιώργο. ΕΠΙΣΤΉΜΟΝΑΣ !!!!!!!!!!!! |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Πολύ ωραίο το ποστ και κατατοπιστικό
Αλλά ακόμα καλύτερα τα βιντεοκλίπ που θα έπρεπε να ήταν διαφημιστικά σποτ στην τηλεόραση |
![]() |
Tags |
bmw, bmw gs moto, bmw moto, bmw moto gs, bmwmoto, forum, forumgs, gs forum, gs moto bmw, gs_gs, gsbmw, gsbmwmoto, gsforum, gsmoto, moto, moto bmw, motobmw |
|
|