
18-11-2011, 01:07
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: ΧΑΝΙΑ
Μoto: R 1200 GS '09
|
|
Απάντηση: ΤΟ VARADERO ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
[quote=GeorgeP;520905]
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac
Υποκειμενικο ¨η οχι θιχτηκε απο ολα τα περιοδικα του κοσμου ως μειον για μια τετοια μοτοσυκλετα.
Με 12,2 κιλα ροπης στις 6000στρ που εχει ο 1200αρης της GS αυτη η αλλαγη ηταν ''αστοχη'' ως προς την ασφαλτινη χρηση και χρησιμη ως προς την χωματινη. Αλλα ποιος κινειται στο χωμα με.....6η???
|
Εδω συμφωνουμε απολυτα, με ξενερωνει το γεγονος οτι κανανε τοσο κοντη την 6η. Δεν υπηρχε λογος με τοση ροπη που εχει αυτο το μοτερ!! 
Ασε που αυξανεται και η καταναλωση ψηλα χωρις λογο παλι, πιστευω πως το καινουργιο GS με το υγρο συμπλεκτη θα ειναι πολυ καλυτερο και με ροπαρα αλλα και με πιο ομαλη λειτουργια ψηλα (αν το προσεξουν) και τελος με τον υγρο συμπλεκτη θα ειναι πιο μαλακο στην εκκινηση αλλα και με λιγοτερο κοστος αν τυχον χρειαστεις δισκους!!
[quote=forester;520929]
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac
....... Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να βάζω 6η στα 70 , ακόμα και μέσα στην Αθήνα....
Πιστεύω ότι ειναι υπερβολικά κοντό το γρανάζωμα (της 5ης και 6ης πάντα) για ένα tourer! Επίσης είναι άποψη που εκφράζεται και στα τεστ.
Πέραν της τελικής σχέσης, θα ήθελα πιο κοντή 1η ακριβώς για τις συνθήκες πλήρους φορτίου σε εκκίνηση σε απότομη ανηφόρα. Πίκρα. Ο συμπλέκτης διαμαρτύρεται έντονα και το εκφράζει με ... μυρωδιές!!! 
|
Συμφωνω 
Tourer δεν ειναι αλλα και η συγκριση που κανεις (αν την κανεις για varadero vs Gs) δεν υφισταται, ισως τωρα ετσι οπως εκαναν το crosstourer και λογω και του 4κιλινδρου μοτερ να πλησιαζει, απλα πιστευω πως στο καινουργιο GS αν μακρυνουν λιγο την 6η δεν θα υπαρχει αλλο θεμα και θα τα κανει μετα ολα καλα
|