![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#11
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Και οσο αφορα το πλυσιμο της γαζας, βεβαιως και αν πλυνεις τη γαζα μετα δεν ειναι σαν καινουρια! Ακομα και τα ρουχα ποιοτητος, μπαινουν, ξεχυλωνουν, τελοσπαντων υφιστανται φθορα! Και δεν λεω πως δεν δουλευουν, αλλα δεν δουλεουν οπως πριν! |
#12
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Εχεις προσπαθησει να πλυνεις γαζα ποτε? αν ναι τοτε θα ηξερες αγαπητε συναδελφε οτι η ανθεκτικοτητα της ειναι τετοια που δεν παθαινει τιποτε!!!! Εδω στα νοσοκομεια τους βγαζουν την πιστη με τα τοσα χημικα -βενζινες καθαρες για απολυμανση, μπεταντιν κ.λ.π - και παλι ειανι σαν καινουριες!! Αλλα και περαν αυτου, γιατι δεν το πηγες πισω να ζητησεις τα λεφτα σου αφου το προιον εχει 160000 ΜΙΛΙΑ εγγυηση καλης λειτουργιας με επιστροφη χρηματων???? Καλε μου Συναδελφε, ειμαι 30 χρονια πανω σε μια σέλλα μοτοσυκλετας, παλιος αγωνιζομενος που τα φιλτρα αερος ηταν η πρωτη αλλαγη που καναμε μεταξυ άλλων!! ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ ενα φιλτρο απο μονο του δεν εδωσε ιπποδυναμη τετοια που να την καταλαβε ο αναβατης και ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν πηρε ιπποδυναμη (λογω φθορας) τετοια που να την αντιληφθει ο αναβατης!!! Στο δυναμομετρο ενα Κ&Ν φιλτρο αντε να δωσει 0,5 του ιππου στην καλυτερη των περιπτωσεων!!!! Στο βαραντερο (το ψεκαστο) ΠΗΡΕ, δηλαδη αφαιρεσε, 0,2 του ιππου!! Ενα καταμαυρο φιλτρο (μαμα φιλτρο με διυθητικο χαρτι) που επρεπε να ειχε αλαλχτει εδω και 30000κμ δημιουργησε απωλεια δυναμης 0,6 του ιππου και αθξησε την καταναλωση κατα 20%!! Πιστευεις οτι μπορει ο μεσος αναβατης σαν κι εσενα κι εμενα να καταλαβει μαυτες τις διαφορες πλην της καταναλωσης? |
#13
|
|||
|
|||
![]()
ΚΝ..............
![]() |
#14
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Τα σφουγγαρένια δεν ρέουν λιγότερο από τα χάρτινα. Βρίσκονται ενδιάμεσα στα γάζας και στα χάρτινα. Το ζήτημα είναι τι περνάει....και σε αυτόν τον τομέα τα ΚΝ είναι σαν να φιλτράρεις σκόνη με κεφαλοτύρι. Όταν δοκιμάσω και σφουγγαρένιο θα σου πω αν είναι καλύτερο ή όχι από το ΚΝ (όχι σε απόδοση) αλλά σε φιλτράρισμα και οικονομία καυσίμου. Αλλά όλα τα χωματερά φοράνε φίλτρα αφρού. Χαρτινα δεν γίνεται γιατί αν βραχούν διαλύονται. Τυχαίο... Και η αποδοση πέφτει στα ΚΝ κατακόρυφα με λίγη βρωμιά, όπως διαπίστωσα και μόνος μου. Πάντως ισχύει το ότι περισσότερος αέρας = περισσότερη βρωμιά. Στα BMW πιστεύω ότι τα χάρτινα είναι τα καλύτερα φίλτρα. Για περισσότερα δες http://www.mkiv.com/techarticles/fil...t/2/index.html Filtration Testing for Amsoil, K&N, Napa, Jackson Racing, Baldwin, and Mazda air filters on a Miata YouTube - Automotive Air Filter Test Και αυτό που θεωρώ εγώ πιο αξιόπιστο (κάπου το είχα διαβάσει ολόκληρο αλλά δεν θυμάμαι που) Air Filter Review Last edited by Ionlab; 19-09-2010 at 01:07. |
#15
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Στο βιντεο βλεπω ενα διαφημιστικο μιας εταιρειας φιλτρων που βγαζει τα φιλτρα πλυν του δικου της αχρηστα!!!! Αν εξαιρεσεις το διαφημιστικο της υποθεσης.....υπαρχει αντιθεση μεταξυ των δυο...τι να πιστεψω????? διαβασε κι αυτο http://motorcycleinfo.calsci.com/Filters.html#OilFilters Τέλος, τωρα καταλαβα γιατι καθε 800κμ κανεις καθαρισμο........κανεις χωμα φιλε μου και γιαυτην την χρηση τα Κ&Ν και τα αλλα φιλτρα δεν κανουν!!!! Γιαυτο και βλεπεις την βρωμια στην εισαγωγη!! Γιαυτην την χρηση ναι βαλε σφουγγαρενιο και οταν βγαινεις απο το χωμα και γυρνας σπιτι σου πέρνα παλι το Κ&Ν!! Τοτε θα κανει ολα αυτα που υποσχεται πλην της ιπποδυναμης!!! |
#16
|
|||
|
|||
![]()
Από τα βίντεο δεν βγάζεις κανένα συμπέρασμα. Απλώς μαθαίνεις μερικά από τα μειονεκτήματα των γαζένιων.
Όλοι όμως ανεξαιρέτως χρησιμοποιούν χάρτινο φίλτρο στο τέλος για να συγκρίνουν την απόδοση των άλλων (σφουγγαρένιων, γάζας κτλ)... Το συμπέρασμα είναι αν θέλεις περισσότερο αέρα θα έχεις αναγκαστικά και περισσότερη βρωμιά (και είναι και λογικό). Δεν καταλαβαίνω γιατί το αν κάνω χώμα ή όχι επηρεάζει το ΚΝ τόσο πολύ (άμα είναι τόσο θεϊκό όπως λές). Ή γιατί περνάει τόση βρωμιά. Το φίλτρο είναι φίλτρο. Απλώς έγώ σε 800Κμ βλέπω ότι συμβαίνει σε άλλους σε 5000. Πάντως είμαι πεπεισμένος ότι ακόμα και αν δίνει 5 άλογα παραπάνω μου τα παίρνει πίσω μετά απο μερικά χλμ που βουλώνει μερικώς και μου τα παίρνει και μακροπρόθεσμα με την βρωμιά που περνάει. |
#17
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Το φιλτρο βεβαια ειναι φιλτρο αλλα το καθε φιλτρο ειναι για καποιες χρησεις και οχι για ολες τις χρησεις!!!!! Δεν ειναι αλευρι ''για ολες τις χρησεις''!!!!!!! Εχεις παει ποτε στα service πριν τις ειδικες του Ραλλυ ακροπολις? το πρωτο πραγμα που αλλαζουν πριν την χωματινη διαδρομη ειναι το φιλτρο αερα.....τοποθετουν ελευθερο μεν Κ&Ν ¨η αλλης μαρκας αλλα με πιο πυκνη πλεξη/διαταξη για να αποφυγουν αυτο που λες εσυ στουμπωμα και αυτοκαθαριζομενο!!! Δηλαδη αποριπτει τα πολλα χωματα και τις τυχον λασπες αφου δεν εχει λαδι ¨η οποιαδηποτε κολλωδη ουσια επανω του οπως τα κοινα μας φιλτρα αλαλ και τα φιλτρα που χρησιμοποιουνται στους ιδιους αγωνες στις ασφαλτινες ειδικες!!! Αν το δεις μετα την χωματινη ειδικη αυτο το φιλτρο (μετα απο ΜΙΑ ειδικη) αν δεν σου το πουν δεν θα αναγνωρισεις οτι ειναι φιλτρο αερα!!!! Επισης αλλο φιλτρο χρησιμοποιειται - στο ιδιο αυτοκινητο - στους ιδιους αγωνες στην Φινλαδια (1000 λιμνες) λογω χιονιου και μειωμενου οξυγονου λογω υψομετρου κι αλλο στο ραλλυ Κορσικης οπου υψηλες θερμοκρασιες και σκονη ειναι καταλυτης για την αποδοση του αλλα και του οχηματος!! Τα ιδια συμβαινουν και στην F1, αλλο φιλτρο για την π.χ. φερραρι στο Μπαχρειν κι αλλο για την Μοντσα!!! Last edited by GeorgeP; 19-09-2010 at 21:59. |
#18
|
|||
|
|||
![]()
Τα φιλτρα που ειναι καταληλα για χρηση στο χωμα ειναι τα σφουγγαρενια τυπου twin air (διαφορετικης πυκνοτητας σφουγγαρι,εξωτερικα αραιο και εσωτερικα πυκνοτερο) το οποιο το ψεκαζουμε εσωτερικα με ειδικο λαδι φιλτρων, ωστε η σκονη που πιθανον περασει να κολησει πανω στο λαδι,
Τα φιλτρα αυτα πλενονται με βενζινα και στην συνεχεια με σαπουναδα,αφου στεγνωσουν ψεκαζονται στο εσωτερικο τους μερος και ξανατοποθετουνται Last edited by bill 800gs; 19-09-2010 at 22:36. |
#19
|
|||
|
|||
![]()
Το φίλτρο είναι φίλτρο. Και η δουλειά του είναι να φιλτράρει.
Μην μου μιλάς για αγώνες...εκεί στα @@ αν πάνε και λίγες σκόνες στον κύλινδρο. Το αυτοκίνητο είναι καινούριο εξ ολοκλήρου μετά τον αγώνα...μην πω το service park. Ομοίως και τα χωμάτινα....όταν έχεις μηχανάκια που αλλάζουν κυλινδροπίστονο με τις ώρες χρήσεις. Επιπλεόν εκεί δεν έχουν και επιλογή. Το χάρτινο έτσι και βραχεί ....bye bye Άρα λοιπόν συμφωνούμε ότι το χάρτινο με αλλαγή κάθε 5.000 - 10.000 φιλτράρει καλύτερα από το ΚΝ...και κατ επέκταση ότι το ΚΝ δεν φιλτράρει καλά (για ένα κινητήρα που το ζητούμενο είναι η μακρόχρονη αξιοπιστία). Αυτό είπα και εγώ όταν λέω ότι είναι "μάπα". |
#20
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Οι ασπιρινες δεν κανουν για ολες τις αθενειες!!!!! Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Διαφωνω εδω!!! αλλα δεν χρειαζεται να συμφωνησεις μαζι μου.....εχεις τις δικες σου αποψεις επι του θεματος!!! Σεβαστον!! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Ελευθερο Φίλτρο για 1200GS!! | johnkrassas | Εξοπλισμός μοτοσικλέτας | 24 | 25-02-2010 23:11 |
ACRAPOVIC για R-1200 GS | george81 | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 9 | 22-01-2010 22:09 |
ζητειται εξατμιση akrapovic για gs 1200.... | L3f | Ζήτηση | 1 | 03-12-2009 15:20 |
Acrapovic για r 1200 gs ζητείται! | tzik1 | Ζήτηση | 3 | 30-08-2009 12:37 |
Πλαινες βασεις βαλιτσων για Adventure και μαμισια εξατμιση!! | Didos81 | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 9 | 22-05-2009 06:33 |