GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιό 13-09-2010, 19:02
yamdoc Ο/Η yamdoc βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: gs 1200 adv
Μηνύματα: 164
Προεπιλογή Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
κι εσυ πρέπει να δωσεις εξηγησεις, τι θα πει ''στομωνει μετα το δευτερο καθαρισμα''??? Τα φιλτρα αυτα δεν καθαριχονται απλα αλλα ....πλενονται!!! Βουτούνται μεσα σε καθαριστηκο υγρο και δεν μπορουν να βουλωσουν/στουμπόσουν!! ειναι σαν να πλενεις ενα ρουχο (η γαζα που λεμε) με tide και να το βγαζεις παλι βρωμικο...δεν γινεται!!!! Εξάλλου γιαυτο κι εχουν εγγυηση εφόρου ζωης ¨η 160,000 ΜΙΛΙΑ (250,000κμ)!!!!
Τα φιλτρα μου (Κ%Ν) ειχαν κανει στο βαραντερο 150,000κμ και στο πρωτο αφρικα 100,000κμ ειχαν δεχθει 6 και 4 καθαρισμους αντιστοιχα (με το ειδικο υγρο της Κ&Ν, το οποιο δεν ειναι και τιποτε ιδιαιτερο το βρισκεις και στο εμποριο με άλλο ονομα) και ουδεποτε ''στουμπωσαν''!!!! Αλοιμονο αν γινοταν!!!!!! Ομως πρέπει να το αφηνεις να στεγνωσει καλα πριν το τοποθετησεις παλι διότι τοτε δημιουργουνται προβληματα!!!
Στομωνουν σημαινει πως αισθανομουν τον κινητηρα να μην τραβαει οπως πριν και δεν ειναι τυχαιο πως με το που εβαζα καινουριο ΚΝ ερχοταν παλι στα ισα! Δεν νομιζω ενα προιον να ειναι το ιδιο μετα απο πολλη χρηση και το ιδιο καινουριο!
Και οσο αφορα το πλυσιμο της γαζας, βεβαιως και αν πλυνεις τη γαζα μετα δεν ειναι σαν καινουρια! Ακομα και τα ρουχα ποιοτητος, μπαινουν, ξεχυλωνουν, τελοσπαντων υφιστανται φθορα!
Και δεν λεω πως δεν δουλευουν, αλλα δεν δουλεουν οπως πριν!
Reply With Quote
  #12  
Παλιό 14-09-2010, 00:24
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από yamdoc Εμφάνιση μηνυμάτων
Στομωνουν σημαινει πως αισθανομουν τον κινητηρα να μην τραβαει οπως πριν και δεν ειναι τυχαιο πως με το που εβαζα καινουριο ΚΝ ερχοταν παλι στα ισα! Δεν νομιζω ενα προιον να ειναι το ιδιο μετα απο πολλη χρηση και το ιδιο καινουριο!
Και οσο αφορα το πλυσιμο της γαζας, βεβαιως και αν πλυνεις τη γαζα μετα δεν ειναι σαν καινουρια! Ακομα και τα ρουχα ποιοτητος, μπαινουν, ξεχυλωνουν, τελοσπαντων υφιστανται φθορα!
Και δεν λεω πως δεν δουλευουν, αλλα δεν δουλεουν οπως πριν!

Εχεις προσπαθησει να πλυνεις γαζα ποτε? αν ναι τοτε θα ηξερες αγαπητε συναδελφε οτι η ανθεκτικοτητα της ειναι τετοια που δεν παθαινει τιποτε!!!!
Εδω στα νοσοκομεια τους βγαζουν την πιστη με τα τοσα χημικα -βενζινες καθαρες για απολυμανση, μπεταντιν κ.λ.π - και παλι ειανι σαν καινουριες!! Αλλα και περαν αυτου, γιατι δεν το πηγες πισω να ζητησεις τα λεφτα σου αφου το προιον εχει 160000 ΜΙΛΙΑ εγγυηση καλης λειτουργιας με επιστροφη χρηματων????

Καλε μου Συναδελφε, ειμαι 30 χρονια πανω σε μια σέλλα μοτοσυκλετας, παλιος αγωνιζομενος που τα φιλτρα αερος ηταν η πρωτη αλλαγη που καναμε μεταξυ άλλων!! ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ ενα φιλτρο απο μονο του δεν εδωσε ιπποδυναμη τετοια που να την καταλαβε ο αναβατης και ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν πηρε ιπποδυναμη (λογω φθορας) τετοια που να την αντιληφθει ο αναβατης!!!
Στο δυναμομετρο ενα Κ&Ν φιλτρο αντε να δωσει 0,5 του ιππου στην καλυτερη των περιπτωσεων!!!! Στο βαραντερο (το ψεκαστο) ΠΗΡΕ, δηλαδη αφαιρεσε, 0,2 του ιππου!! Ενα καταμαυρο φιλτρο (μαμα φιλτρο με διυθητικο χαρτι) που επρεπε να ειχε αλαλχτει εδω και 30000κμ δημιουργησε απωλεια δυναμης 0,6 του ιππου και αθξησε την καταναλωση κατα 20%!!
Πιστευεις οτι μπορει ο μεσος αναβατης σαν κι εσενα κι εμενα να καταλαβει μαυτες τις διαφορες πλην της καταναλωσης?
Reply With Quote
  #13  
Παλιό 14-09-2010, 00:41
MARK Ο/Η MARK βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ-ΡΕΘΥΜΝΟ
Μoto: GS 1200R ADVENTURE
Μηνύματα: 28,959
Προεπιλογή Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC

ΚΝ..............
Reply With Quote
  #14  
Παλιό 19-09-2010, 01:01
Ionlab Ο/Η Ionlab βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: Πάτρα
Μoto: BMW R-1150GS
Μηνύματα: 198
Προεπιλογή Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
σωστος ως προς την γαζα!!!!!!!!!
Το οτι ειναι ''μαπα'' πως το καταλαβες??????

Η ''λιγη βρωμια'' που αναφερεις σε τι συνισταται? διοτι 4 αφρικα που περασαν απο τα χερια μου συν ενα Βαραντερο (ΜΚ1) ΟΛΑ καρμπυρατερατα φορουσαν Κ&Ν και καθαριζοντουσαν καθε 25000κμ με το ειδικο υγρο που δινει η εταιρεια Κ&Ν!!!!!

Τα συγκεκριμενα εγραψαν ολα μαζι πανω απο 350,000κμ, ταξιδεψαν σε ευρωπη με απιστευτα ποσα βροχης και προβλημα δεν υπηρξε κανενα!!! Μάλιστα το πρωτο αφρικα του 1990 ειχε το φιλτρο κατω απο το αριστερο καπακι, δηλαδη χαμηλα, περασε καμια 10αρια ποταμια εκει στα γρεβενα με νερο μεχρι την σελα και παλι προβλημα ουδεν!!!

Φιλτρο (και κινητηρας) σχεδιασμενα να αναπνεουν απο διυθητικα χαρτια (¨η γαζες) με την τοποθετηση σφουγγαρενιου ανεβαζουν την καταναλωση υπερμετρα αφου ο αερας απο αυτα δεν περναει τοσο ελευθερα οσο απο τα χαρτινα!!! Ειναι σαν να εχει βουλωσει το χαρτινο απο πολυ βρωμια!

Τελος η γαζα δεν βουλωνει τοσο ευκολα οσο το χαρτι!!!
Εγώ πάντως που το καθαρίζω το πολύ κάθε 800Κμ πήρα τα @@ μου όταν ξαφνικά στο βουνό το μηχανάκι γονάτιζε όταν άνοιγα το γκάζι. Και πάντα υπάρχει (λίγη) βρωμιά στην εισαγωγή μετά το φίλτρο.

Τα σφουγγαρένια δεν ρέουν λιγότερο από τα χάρτινα. Βρίσκονται ενδιάμεσα στα γάζας και στα χάρτινα. Το ζήτημα είναι τι περνάει....και σε αυτόν τον τομέα τα ΚΝ είναι σαν να φιλτράρεις σκόνη με κεφαλοτύρι.

Όταν δοκιμάσω και σφουγγαρένιο θα σου πω αν είναι καλύτερο ή όχι από το ΚΝ (όχι σε απόδοση) αλλά σε φιλτράρισμα και οικονομία καυσίμου. Αλλά όλα τα χωματερά φοράνε φίλτρα αφρού. Χαρτινα δεν γίνεται γιατί αν βραχούν διαλύονται. Τυχαίο...

Και η αποδοση πέφτει στα ΚΝ κατακόρυφα με λίγη βρωμιά, όπως διαπίστωσα και μόνος μου.

Πάντως ισχύει το ότι περισσότερος αέρας = περισσότερη βρωμιά.

Στα BMW πιστεύω ότι τα χάρτινα είναι τα καλύτερα φίλτρα.

Για περισσότερα δες

http://www.mkiv.com/techarticles/fil...t/2/index.html
Filtration Testing for Amsoil, K&N, Napa, Jackson Racing, Baldwin, and Mazda air filters on a Miata
YouTube - Automotive Air Filter Test


Και αυτό που θεωρώ εγώ πιο αξιόπιστο (κάπου το είχα διαβάσει ολόκληρο αλλά δεν θυμάμαι που)

Air Filter Review

Last edited by Ionlab; 19-09-2010 at 01:07.
Reply With Quote
  #15  
Παλιό 19-09-2010, 09:25
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Ionlab Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγώ πάντως που το καθαρίζω το πολύ κάθε 800Κμ πήρα τα @@ μου όταν ξαφνικά στο βουνό το μηχανάκι γονάτιζε όταν άνοιγα το γκάζι. Και πάντα υπάρχει (λίγη) βρωμιά στην εισαγωγή μετά το φίλτρο.

Τα σφουγγαρένια δεν ρέουν λιγότερο από τα χάρτινα. Βρίσκονται ενδιάμεσα στα γάζας και στα χάρτινα. Το ζήτημα είναι τι περνάει....και σε αυτόν τον τομέα τα ΚΝ είναι σαν να φιλτράρεις σκόνη με κεφαλοτύρι.

Όταν δοκιμάσω και σφουγγαρένιο θα σου πω αν είναι καλύτερο ή όχι από το ΚΝ (όχι σε απόδοση) αλλά σε φιλτράρισμα και οικονομία καυσίμου. Αλλά όλα τα χωματερά φοράνε φίλτρα αφρού. Χαρτινα δεν γίνεται γιατί αν βραχούν διαλύονται. Τυχαίο...

Και η αποδοση πέφτει στα ΚΝ κατακόρυφα με λίγη βρωμιά, όπως διαπίστωσα και μόνος μου.

Πάντως ισχύει το ότι περισσότερος αέρας = περισσότερη βρωμιά.

Στα BMW πιστεύω ότι τα χάρτινα είναι τα καλύτερα φίλτρα.

Για περισσότερα δες

http://www.mkiv.com/techarticles/fil...t/2/index.html
Filtration Testing for Amsoil, K&N, Napa, Jackson Racing, Baldwin, and Mazda air filters on a Miata
YouTube - Automotive Air Filter Test
YouTube - The K&N Airflow Demonstrator


Και αυτό που θεωρώ εγώ πιο αξιόπιστο (κάπου το είχα διαβάσει ολόκληρο αλλά δεν θυμάμαι που)

Air Filter Review
Στις παραθεσεις βλεπω στην μεν πρωτη ενα τεστ φιλτρων οπου το Κ&Ν βγαινει καλο, το apexi αριστο και το αλλο φτωχο!!!!
Στο βιντεο βλεπω ενα διαφημιστικο μιας εταιρειας φιλτρων που βγαζει τα φιλτρα πλυν του δικου της αχρηστα!!!! Αν εξαιρεσεις το διαφημιστικο της υποθεσης.....υπαρχει αντιθεση μεταξυ των δυο...τι να πιστεψω?????

διαβασε κι αυτο http://motorcycleinfo.calsci.com/Filters.html#OilFilters

Τέλος, τωρα καταλαβα γιατι καθε 800κμ κανεις καθαρισμο........κανεις χωμα φιλε μου και γιαυτην την χρηση τα Κ&Ν και τα αλλα φιλτρα δεν κανουν!!!! Γιαυτο και βλεπεις την βρωμια στην εισαγωγη!! Γιαυτην την χρηση ναι βαλε σφουγγαρενιο και οταν βγαινεις απο το χωμα και γυρνας σπιτι σου πέρνα παλι το Κ&Ν!! Τοτε θα κανει ολα αυτα που υποσχεται πλην της ιπποδυναμης!!!
Reply With Quote
  #16  
Παλιό 19-09-2010, 18:12
Ionlab Ο/Η Ionlab βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: Πάτρα
Μoto: BMW R-1150GS
Μηνύματα: 198
Προεπιλογή Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC

Από τα βίντεο δεν βγάζεις κανένα συμπέρασμα. Απλώς μαθαίνεις μερικά από τα μειονεκτήματα των γαζένιων.

Όλοι όμως ανεξαιρέτως χρησιμοποιούν χάρτινο φίλτρο στο τέλος για να συγκρίνουν την απόδοση των άλλων (σφουγγαρένιων, γάζας κτλ)...

Το συμπέρασμα είναι αν θέλεις περισσότερο αέρα θα έχεις αναγκαστικά και περισσότερη βρωμιά (και είναι και λογικό).

Δεν καταλαβαίνω γιατί το αν κάνω χώμα ή όχι επηρεάζει το ΚΝ τόσο πολύ (άμα είναι τόσο θεϊκό όπως λές). Ή γιατί περνάει τόση βρωμιά. Το φίλτρο είναι φίλτρο. Απλώς έγώ σε 800Κμ βλέπω ότι συμβαίνει σε άλλους σε 5000. Πάντως είμαι πεπεισμένος ότι ακόμα και αν δίνει 5 άλογα παραπάνω μου τα παίρνει πίσω μετά απο μερικά χλμ που βουλώνει μερικώς και μου τα παίρνει και μακροπρόθεσμα με την βρωμιά που περνάει.
Reply With Quote
  #17  
Παλιό 19-09-2010, 21:56
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Ionlab Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν καταλαβαίνω γιατί το αν κάνω χώμα ή όχι επηρεάζει το ΚΝ τόσο πολύ (άμα είναι τόσο θεϊκό όπως λές). Ή γιατί περνάει τόση βρωμιά. Το φίλτρο είναι φίλτρο. Απλώς έγώ σε 800Κμ βλέπω ότι συμβαίνει σε άλλους σε 5000. Πάντως είμαι πεπεισμένος ότι ακόμα και αν δίνει 5 άλογα παραπάνω μου τα παίρνει πίσω μετά απο μερικά χλμ που βουλώνει μερικώς και μου τα παίρνει και μακροπρόθεσμα με την βρωμιά που περνάει.
Κατ΄αρχην δεν ειπα οτι ειναι θεικο!!! Οπως εγραψα, εγω δεν το χρησιμοποιω πια!! το χρησιμοποιουσα μεχρι την καρμπυρατερατη εποχη, στην ψεκαστη το παρατησα!!!!!!

Το φιλτρο βεβαια ειναι φιλτρο αλλα το καθε φιλτρο ειναι για καποιες χρησεις και οχι για ολες τις χρησεις!!!!! Δεν ειναι αλευρι ''για ολες τις χρησεις''!!!!!!!
Εχεις παει ποτε στα service πριν τις ειδικες του Ραλλυ ακροπολις? το πρωτο πραγμα που αλλαζουν πριν την χωματινη διαδρομη ειναι το φιλτρο αερα.....τοποθετουν ελευθερο μεν Κ&Ν ¨η αλλης μαρκας αλλα με πιο πυκνη πλεξη/διαταξη για να αποφυγουν αυτο που λες εσυ στουμπωμα και αυτοκαθαριζομενο!!! Δηλαδη αποριπτει τα πολλα χωματα και τις τυχον λασπες αφου δεν εχει λαδι ¨η οποιαδηποτε κολλωδη ουσια επανω του οπως τα κοινα μας φιλτρα αλαλ και τα φιλτρα που χρησιμοποιουνται στους ιδιους αγωνες στις ασφαλτινες ειδικες!!! Αν το δεις μετα την χωματινη ειδικη αυτο το φιλτρο (μετα απο ΜΙΑ ειδικη) αν δεν σου το πουν δεν θα αναγνωρισεις οτι ειναι φιλτρο αερα!!!!
Επισης αλλο φιλτρο χρησιμοποιειται - στο ιδιο αυτοκινητο - στους ιδιους αγωνες στην Φινλαδια (1000 λιμνες) λογω χιονιου και μειωμενου οξυγονου λογω υψομετρου κι αλλο στο ραλλυ Κορσικης οπου υψηλες θερμοκρασιες και σκονη ειναι καταλυτης για την αποδοση του αλλα και του οχηματος!!
Τα ιδια συμβαινουν και στην F1, αλλο φιλτρο για την π.χ. φερραρι στο Μπαχρειν κι αλλο για την Μοντσα!!!

Last edited by GeorgeP; 19-09-2010 at 21:59.
Reply With Quote
  #18  
Παλιό 19-09-2010, 22:33
bill 800gs Ο/Η bill 800gs βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: ΛΟΥΤΡΑΚΙ
Μoto: BMW F800GS - YAMAPA WR 250
Μηνύματα: 664
Προεπιλογή Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC

Τα φιλτρα που ειναι καταληλα για χρηση στο χωμα ειναι τα σφουγγαρενια τυπου twin air (διαφορετικης πυκνοτητας σφουγγαρι,εξωτερικα αραιο και εσωτερικα πυκνοτερο) το οποιο το ψεκαζουμε εσωτερικα με ειδικο λαδι φιλτρων, ωστε η σκονη που πιθανον περασει να κολησει πανω στο λαδι,
Τα φιλτρα αυτα πλενονται με βενζινα και στην συνεχεια με σαπουναδα,αφου στεγνωσουν ψεκαζονται στο εσωτερικο τους μερος και ξανατοποθετουνται

Last edited by bill 800gs; 19-09-2010 at 22:36.
Reply With Quote
  #19  
Παλιό 20-09-2010, 01:02
Ionlab Ο/Η Ionlab βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: Πάτρα
Μoto: BMW R-1150GS
Μηνύματα: 198
Προεπιλογή Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC

Το φίλτρο είναι φίλτρο. Και η δουλειά του είναι να φιλτράρει.
Μην μου μιλάς για αγώνες...εκεί στα @@ αν πάνε και λίγες σκόνες στον κύλινδρο. Το αυτοκίνητο είναι καινούριο εξ ολοκλήρου μετά τον αγώνα...μην πω το service park.

Ομοίως και τα χωμάτινα....όταν έχεις μηχανάκια που αλλάζουν κυλινδροπίστονο με τις ώρες χρήσεις. Επιπλεόν εκεί δεν έχουν και επιλογή. Το χάρτινο έτσι και βραχεί ....bye bye

Άρα λοιπόν συμφωνούμε ότι το χάρτινο με αλλαγή κάθε 5.000 - 10.000 φιλτράρει καλύτερα από το ΚΝ...και κατ επέκταση ότι το ΚΝ δεν φιλτράρει καλά (για ένα κινητήρα που το ζητούμενο είναι η μακρόχρονη αξιοπιστία).

Αυτό είπα και εγώ όταν λέω ότι είναι "μάπα".
Reply With Quote
  #20  
Παλιό 20-09-2010, 21:09
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Ionlab Εμφάνιση μηνυμάτων
Το φίλτρο είναι φίλτρο. Και η δουλειά του είναι να φιλτράρει.".
Δεν κανουν ομως ολα την ιδια δουλεια σε διαφορες καταστασεις!!! Καθε ''κατασταση'' θελει και το δικο της φιλτρο!!!
Οι ασπιρινες δεν κανουν για ολες τις αθενειες!!!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Ionlab Εμφάνιση μηνυμάτων
Μην μου μιλάς για αγώνες...εκεί στα @@ αν πάνε και λίγες σκόνες στον κύλινδρο. Το αυτοκίνητο είναι καινούριο εξ ολοκλήρου μετά τον αγώνα...μην πω το service park.

Ομοίως και τα χωμάτινα....όταν έχεις μηχανάκια που αλλάζουν κυλινδροπίστονο με τις ώρες χρήσεις. Επιπλεόν εκεί δεν έχουν και επιλογή. Το χάρτινο έτσι και βραχεί ....bye bye.".
Ηταν παραδειγματα για να καταλαβεις (δεν ξερω τις γνωσεις σου) τις διαφορες των φιλτρων και των χρησεων τους!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Ionlab Εμφάνιση μηνυμάτων
Άρα λοιπόν συμφωνούμε ότι το χάρτινο με αλλαγή κάθε 5.000 - 10.000 φιλτράρει καλύτερα από το ΚΝ...και κατ επέκταση ότι το ΚΝ δεν φιλτράρει καλά (για ένα κινητήρα που το ζητούμενο είναι η μακρόχρονη αξιοπιστία)..".
εμενα λεει καθε 18000κμ αλλαγη (χαρτινο) με νορμαλ χρηση (οχι χωμα) και το αλλαζω στις 15000. Ουτε αυξημενη καταναλωση εχω ουτε τιποτε άλλο παραδοξο!!!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Ionlab Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτό είπα και εγώ όταν λέω ότι είναι "μάπα".
Διαφωνω εδω!!! αλλα δεν χρειαζεται να συμφωνησεις μαζι μου.....εχεις τις δικες σου αποψεις επι του θεματος!!! Σεβαστον!!
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Ελευθερο Φίλτρο για 1200GS!! johnkrassas Εξοπλισμός μοτοσικλέτας 24 25-02-2010 23:11
ACRAPOVIC για R-1200 GS george81 Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών 9 22-01-2010 22:09
ζητειται εξατμιση akrapovic για gs 1200.... L3f Ζήτηση 1 03-12-2009 15:20
Acrapovic για r 1200 gs ζητείται! tzik1 Ζήτηση 3 30-08-2009 12:37
Πλαινες βασεις βαλιτσων για Adventure και μαμισια εξατμιση!! Didos81 Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών 9 22-05-2009 06:33


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 10:44.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!