GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #41  
Παλιό 09-11-2011, 08:26
commander Ο/Η commander βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: κηφισια
Μoto: GS 115Ο ADV DESIERTO 3
Μηνύματα: 12,382
Προεπιλογή Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από frits Εμφάνιση μηνυμάτων
Mα το καπάκι βγαίνει για πλάκα, δεν υπάρχει άλλο μηχανάκι που να βγαίνει τόσο εύκολα, και σίγουρα δεν θεωρείτε λύσιμο μοτέρ, πλάνισμα-ρύθμιση γιατί;
Σωστά το λέει ο Σταυρος.Όλα αυτα γιατί ?Και ότι κάνεις προς θεού μην αφησεις το καπάκι επανω ......!!!!
Reply With Quote
  #42  
Παλιό 09-11-2011, 09:19
3ple black Ο/Η 3ple black βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2011
Περιοχή: Αθηνα-Κυψελη
Μoto: BMW R1200 GS TRIPLE BLACK (2011)
Μηνύματα: 118
Προεπιλογή Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!

Απο την στιγμη που θα λυθει το καπακι επιβαλεται για λογους κυριος προληπτικους να παρθει ενα περασμα απο πλανη εστω και για δεκατα του χιλιοστου ωστε να ειναι εξασφαλισμενη η σωστη εφαρμογη του και η επιπεδοτητα του....

Η ρυθμιση βαλβιδων θα χρειαστει σε περιπτωση που ξεμονταριστει απο πανω καποιο απο τα εξαρτηματα του ολου συστηματος (πχ βαλβιδες,εκκεντροφοροι,κοκκορακια κτλ δεν γνωριζω ακριβως πως ειναι το συστημα στα δικα μας μοτερ)

Δεν εχω εξειδικευση σε μοτερ απο μοτο αλλα μηχανικος μοτο μου ειχε πει οτι πχ αν λυσεις το καπακι απο μοτο honda μετα δεν ειναι ποτε ξανα το ιδιο (πως,τι και γιατι δεν το γνωριζω απλα ετσι μου ειχε πει οταν υπηρχε υποψια καμμενης φλατζας στο προηγουμενο μηχανακι μου CBR 600 F3)
Και για πολλους ακομα κ το να βγει το καπακι θεωρητε "ανοιγμα μοτερ" αν και αυτο οπως ειπα ειναι κυριος ψυχολογικος ο λογος)

Τωρα οσο για το να λυθει η οχι το καπακι ειναι καθαρα επιλογη του καθενος οπως ειπα κ σε αλλο ποστ μου δεν ειναι απαραιτητο και αν γινει σωστα κ προσεχτικα η δουλεια δεν υπαρχει κανενα απολυτος προβλημα (κατι που επιβεβαιωσε και αλλος συμφορουμιτης σε αλλο ποστ που εχει και ο ιδιος σχεση με το αντικειμενο)

Απο εκει κ περα αυτη ειναι η προσωπικη μου αποψη και εμπειρια και φυσικα δεν ειναι απαραιτητο να την ακολουθησει καποιος ουτε βεβαια κ του την επιβαλλω
Reply With Quote
  #43  
Παλιό 09-11-2011, 09:51
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από 3ple black Εμφάνιση μηνυμάτων
Απο την στιγμη που θα λυθει το καπακι επιβαλεται για λογους κυριος προληπτικους να παρθει ενα περασμα απο πλανη εστω και για δεκατα του χιλιοστου ωστε να ειναι εξασφαλισμενη η σωστη εφαρμογη του και η επιπεδοτητα του....

Η ρυθμιση βαλβιδων θα χρειαστει σε περιπτωση που ξεμονταριστει απο πανω καποιο απο τα εξαρτηματα του ολου συστηματος (πχ βαλβιδες,εκκεντροφοροι,κοκκορακια κτλ δεν γνωριζω ακριβως πως ειναι το συστημα στα δικα μας μοτερ)

Δεν εχω εξειδικευση σε μοτερ απο μοτο αλλα μηχανικος μοτο μου ειχε πει οτι πχ αν λυσεις το καπακι απο μοτο honda μετα δεν ειναι ποτε ξανα το ιδιο (πως,τι και γιατι δεν το γνωριζω απλα ετσι μου ειχε πει οταν υπηρχε υποψια καμμενης φλατζας στο προηγουμενο μηχανακι μου CBR 600 F3)
Και για πολλους ακομα κ το να βγει το καπακι θεωρητε "ανοιγμα μοτερ" αν και αυτο οπως ειπα ειναι κυριος ψυχολογικος ο λογος)

Τωρα οσο για το να λυθει η οχι το καπακι ειναι καθαρα επιλογη του καθενος οπως ειπα κ σε αλλο ποστ μου δεν ειναι απαραιτητο και αν γινει σωστα κ προσεχτικα η δουλεια δεν υπαρχει κανενα απολυτος προβλημα (κατι που επιβεβαιωσε και αλλος συμφορουμιτης σε αλλο ποστ που εχει και ο ιδιος σχεση με το αντικειμενο)

Απο εκει κ περα αυτη ειναι η προσωπικη μου αποψη και εμπειρια και φυσικα δεν ειναι απαραιτητο να την ακολουθησει καποιος ουτε βεβαια κ του την επιβαλλω
Αν περασεις την κυλινδροκεφαλη απο πλανη θα αυξηθει η συμπιεση αφου η αποσταση της κορωνας του εμβολου με την κορυφη του θαλαμου καυσης θα μικρινει. Με λιγα λογια μεταβαλεται η χωρητικοτητα του θαλαμου καυσης.
Ποτε και σε κανενα χοντα ¨η άλλο μοτερ οποιασδηποτε μαρκας, αυτοκινητου ¨η μοτοσυκλετας δεν χρειαζεται τετοια εργασια οταν βγαινει η κυλινδροκεφαλη. Προχθες αλλαξαμε φλαντζα κεφαλης σε αυτοκινητο που την ειχε καψει μετα απο 250000κμ. η κυλινδροκεφαλη αφαιρεθηκε και τα υπολυματα της φλατζας σε μπλοκ κινητηρα και κεφαλη ξυστηκαν με κοπιδι οπως γινεται σε αυτες τις περιπτωσεις. Ουτε βουρτσα, ουτε γιαλοχαρτο ουτε τιποτε. Γυαλοχαρτο μπορει να χρησιμοποιηθει ΜΟΝΟΝ στην αφαιρεμενη κεφαλη αφου αυτη μετα μπορει να πλυθει στο ειδικο πλυντηριο χημικων που διαθετουν τα συνεργεια.

Αν ο μηχανικος σου εννοουσε το καλυμα (καπακι) των βαλβιδων στην κεφαλη, αυτο που αφαιρουμε για να ρυθμισουμε βαλβιδες, αυτο ΝΑΙ μπορεις να το πλανισεις αν αφηνει αρκετο χωρο απο κατω για να κινηθουν κοκορακια κι εκκεντροφοροι, αν οχι...... δεν μπορεις ουτε αυτο να κανεις!
Ο μηχανικος σου μαλλον σε αυτο το καπακι αναφεροταν και συγκεκριμενα στου Χοντα XLS/R 250-500 που πετσικαραν και δακρυζαν λογω ελλειπους δυναμης σφιξης του αφου οι ατσαλενιες βιδες εσφιγγαν πανω σε αλλουμινιο απευθειας με αποτελεσμα να κλωτσανε για πλακα.
Αλλα αυτα ανηκουν στα τελη της 10ετιας του '70 με μεσα '80, οχι πια και σε κανενα κατασκευαστη.
Σημειωσε οτι τοτε δεν χρησιμοποιουνταν λαστιχα στεγανοποιησης σε αυτο το σημειο αλλα το καπακι με την κυλινδροκεφαλη ασφαλιζαν μεταλο με μεταλο. Σημερα ολοι οι κατασκευαστες σε αυτο το σημειο χρησιμοποιουν ειδικα o-ring για στεγανοποιηση που αντεχουν σε υψηλοτατες θερμοκρασιες και ειναι επαναχρησιμοποιουμενα.
Reply With Quote
  #44  
Παλιό 09-11-2011, 10:32
commander Ο/Η commander βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: κηφισια
Μoto: GS 115Ο ADV DESIERTO 3
Μηνύματα: 12,382
Προεπιλογή Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!

Σιν τις άλλης αμα κανεις αυτό που λες (πλανισμα καπακιου) επειδή οπως τα λέει ο Γιώργος για τους χορους καύσεως κτλ, θα πρέπει να κανείς και το αλλο το καπάκι γιατί πρέπει να έχουν τον ιδιο χώρο συμπίεσης ...οπότε ανοίγεις δουλειές .....!!

Το.πλανισμα του καπακιου το κάνουν και πρέπει να το κάνουν μόνο σε περίπτωση που ανεβάσει θερμοκρασια επειδή το μέταλλο πετσικαρη.Εάν δεν το κάνουν μετά από κάποιο καιρό θα καεί η φάτσα .....!!!!!

Last edited by commander; 09-11-2011 at 10:36.
Reply With Quote
  #45  
Παλιό 09-11-2011, 11:13
arsy Ο/Η arsy βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: ATH
Μoto: GS1200R
Μηνύματα: 39
Προεπιλογή Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από commander Εμφάνιση μηνυμάτων
...μετά από κάποιο καιρό θα καεί η φάτσα .....!!!!!

Πιά είναι η φάτσα ρε παιδιά;;;;;;;;;;
Reply With Quote
  #46  
Παλιό 09-11-2011, 11:16
3ple black Ο/Η 3ple black βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2011
Περιοχή: Αθηνα-Κυψελη
Μoto: BMW R1200 GS TRIPLE BLACK (2011)
Μηνύματα: 118
Προεπιλογή Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!

Μιας και ειμαι μηχανικος αυτοκινητων καλο θα ειναι να γνωριζετε οτι απο τον κατασκευαστη εχει γινει προβλεψη και επιτρεπεται να κατεβει το καπακι με πλανισμα για καποια ορισμενα χιλιοστα οπως επισης υπαρχουν στο εμποριο και πιο χοντρες φλατζες ωστε να μην αλλαζει ο χωρος καυσης και η σχεση συμπιεσης.

Το καπακι οταν αφαιρειται πανω απο το μπλοκ (ιδιαιτερα αν ειναι ζεστο ή εχει καψει φλατζα ή και μετα απο πολλες χιλιαδες χλμ υπαρχει περιπτωση να εχει πετσικαρει-στραβωσει ιδιος οταν ειναι αλουμινιου)

Στο συνεργειο μετα την αφαιρεση μιας κυλινδροκεφαλης ΠΑΝΤΑ γινεται οπτικος ελεγχος με ριγα για την περιπτωση που εχει στραβωσει και στο 99% τον περιπτωσεων η κεφαλη στελνετε για πλανισμα.

Εαν δεν φαινεται κατι οπτικα στο μηχανουργειο θα την περασουν με ενα πασο 1/10 του χιλιοστου και αυτο ειναι τοσο απειροελαχιστο που δεν επειρεαζει καθολου,σε περιπτωση που εχει στραβωσει ή εχει νεροφαγωματα (υδροψυκτα μοτερ) τοτε μπορει να χρειαστει να κατεβει ακομα κ μεχρι τα ορια που δινει ο κατασκευαστης (με χρηση στανταρ φλατζας ή αν χρειαστει ακομα μεγαλυτερο πασο γινεται χρηση ειδικης "φτιαχτης" φλατζας)ή ακομα και να επεμβει ο μηχανουργος-τορναδορος ωστε να "γεμισει" τα νεροφαγωματα πριν τελικα περασει στην πλανη.

Επισεις καθαριζεται με ξυραφακι-σπατουλακι κ βουρτσα κ το μπλοκ του κινητηρα ωστα να καθαριστει πληρως απο υπολειματα φλατζας κ λιπαρων ουσιων για να κατσει σωστα η νεα φλατζα αφου αν σε οποιαδηποτε περιπτωση δεν πατησει σωστα η νεα φλατζα το καψιμο της ειναι ζητημα χρονου....σε πολλες περιπτωσεις δε χρησιμοποιειται και ειδικο σπρευ χαλκου που βοηθαει στην πιο ομοιομορφη κατανομη της θερμοκρασιας μεταξυ κορμου-φλατζας-κυλινδροκεφαλης.

Αφου γινουν ολες οι προεργασιες στο τελος πριν την επανατοποθετηση της κεφαλης πλενονται με ειδικο χημικο καθαριστικο ολες οι επιφανειες (κορμος-κεφαλη) και φυσουνται παρα πολυ καλα με αερα ωστε να στεγνωσουν και να φυγουν οτι υπολειματα υπαρχουν απο την φλατζα που εχουμε ξυσει αλλα και οτι ρινησματα εχουν τυχον μεινει στην κεφαλη απο το πλανισμα επισης φυσαμε παρα πολυ καλα τις τρυπες ολες της κεφαλης αλλα και του κορμου με ιδιαιτερη εμφαση στης τρυπες οπου περνανε οι βιδες που σφιγγουν την κεφαλη διοτι αν μεινει το παραμικρο εκει μεσα δεν θα παρουν την σωστη ροπη συσφιξης....(η οποια φυσικα και ειναι προκαθορισμενη απο τον κατασκευαστη οπως και η σειρα με την οποια πρεπει να σφιχθουν οι βιδες τησ κεφαλης με τον κορμο)

Αυτα μου μαθαν στη σχολη αλλα και γινονται στην πραξη σε καθε επισκευη που λυνεται η κεφαλη
Για το CBR μιλουσαμε για καμενη φλατζα κυλινδροκεφαλης (εαν δεν ειχε ρηγμα στο καπακι) αφου μπερδευε τα λαδια στα νερα και οχι για το ψευδοκαπακο (καπακι βαλβιδων) αφου δεν υπηρχε θεμα διαροης λαδιων,το να πλανισει κανεις αυτο το ψευδοκαπακο το βρισκω ανουσιο αλλα ισως να υπαρχουν περιπτωσεις που χρειαζεται σε αυτοκινητα παντος ΠΟΤΕ δεν χρειαστηκε να γινει κατι τετοιο (τελικα ηταν O-Rings στεγανοποιησης του ψυγειου λαδιου που ειναι εσωτερικο και ως μεσο ψυξης εχει το παραφλου του μοτερ)
Δεν γνωριζω καλα απο μηχανικα μοτο αλλα ετσι ειχε πει ο τοτε μηχανικος μου

Παντα φιλικα,με καλη διαθεση για να γινεται κουβεντα,ανταλαγη αποψεων και γνωσεων

Υ.Γ Για να καει η φλατζα 99% εχει ανεβασει θερμοκρασια (ασχετο με την περιπτωση του φιλου μας εδω που δεν υπαρχει τετοιο θεμα)
Στην περιπτωση του φιλου εδω ισως να μην χρειαστει πλανισμα αλλα δεν ειναι σιγουρο αυτο και η διαφορα που θα δημιουργηθει μεταξυ των δυο κυλινδρον εξαρταται απο το αν και ποσο θα ειναι το πασο στο πλανισμα (ή εχετε την εντυπωση πως αν κανετε τωρα μερτιση συμπιεσης ακομα κ σε ολοκαινουργιο μοτερ δεν θα δειτε διαφορα μεταξυ των τιμων που θα σας δωσουν οι δυο κυλινδροι;;; Ολα παιζουν με ορια διαφορων που επιτρεπει-δινει ο κατασκευαστης)

Last edited by 3ple black; 09-11-2011 at 11:27.
Reply With Quote
  #47  
Παλιό 09-11-2011, 11:23
arsy Ο/Η arsy βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: ATH
Μoto: GS1200R
Μηνύματα: 39
Προεπιλογή Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από 3ple black Εμφάνιση μηνυμάτων
Μιας και ειμαι μηχανικος αυτοκινητων καλο θα ειναι να γνωριζετε οτι απο τον κατασκευαστη εχει γινει προβλεψη και επιτρεπεται να κατεβει το καπακι με πλανισμα για καποια ορισμενα χιλιοστα οπως επισης υπαρχουν στο εμποριο και πιο χοντρες φλατζες ωστε να μην αλλαζει ο χωρος καυσης και η σχεση συμπιεσης.

Το καπακι οταν αφαιρειται πανω απο το μπλοκ (ιδιαιτερα αν ειναι ζεστο ή εχει καψει φλατζα ή και μετα απο πολλες χιλιαδες χλμ υπαρχει περιπτωση να εχει πετσικαρει-στραβωσει ιδιος οταν ειναι αλουμινιου)

Στο συνεργειο μετα την αφαιρεση μιας κυλινδροκεφαλης ΠΑΝΤΑ γινεται οπτικος ελεγχος με ριγα για την περιπτωση που εχει στραβωσει και στο 99% τον περιπτωσεων η κεφαλη στελνετε για πλανισμα.

Εαν δεν φαινεται κατι οπτικα στο μηχανουργειο θα την περασουν με ενα πασο 1/10 του χιλιοστου και αυτο ειναι τοσο απειροελαχιστο που δεν επειρεαζει καθολου,σε περιπτωση που εχει στραβωσει ή εχει νεροφαγωματα (υδροψυκτα μοτερ) τοτε μπορει να χρειαστει να κατεβει ακομα κ μεχρι τα ορια που δινει ο κατασκευαστης (με χρηση στανταρ φλατζας ή αν χρειαστει ακομα μεγαλυτερο πασο γινεται χρηση ειδικης "φτιαχτης" φλατζας)ή ακομα και να επεμβει ο μηχανουργος-τορναδορος ωστε να "γεμισει" τα νεροφαγωματα πριν τελικα περασει στην πλανη.

Επισεις καθαριζεται με ξυραφακι-σπατουλακι κ βουρτσα κ το μπλοκ του κινητηρα ωστα να καθαριστει πληρως απο υπολειματα φλατζας κ λιπαρων ουσιων για να κατσει σωστα η νεα φλατζα αφου αν σε οποιαδηποτε περιπτωση δεν πατησει σωστα η νεα φλατζα το καψιμο της ειναι ζητημα χρονου....σε πολλες περιπτωσεις δε χρησιμοποιειται και ειδικο σπρευ χαλκου που βοηθαει στην πιο ομοιομορφη κατανομη της θερμοκρασιας μεταξυ κορμου-φλατζας-κυλινδροκεφαλης.

Αφου γινουν ολες οι προεργασιες στο τελος πριν την επανατοποθετηση της κεφαλης πλενονται με ειδικο χημικο καθαριστικο ολες οι επιφανειες (κορμος-κεφαλη) και φυσουνται παρα πολυ καλα με αερα ωστε να στεγνωσουν και να φυγουν οτι υπολειματα υπαρχουν απο την φλατζα που εχουμε ξυσει αλλα και οτι ρινησματα εχουν τυχον μεινει στην κεφαλη απο το πλανισμα επισης φυσαμε παρα πολυ καλα τις τρυπες ολες της κεφαλης αλλα και του κορμου με ιδιαιτερη εμφαση στης τρυπες οπου περνανε οι βιδες που σφιγγουν την κεφαλη διοτι αν μεινει το παραμικρο εκει μεσα δεν θα παρουν την σωστη ροπη συσφιξης....(η οποια φυσικα και ειναι προκαθορισμενη απο τον κατασκευαστη οπως και η σειρα με την οποια πρεπει να σφιχθουν οι βιδες τησ κεφαλης με τον κορμο)

Αυτα μου μαθαν στη σχολη αλλα και γινονται στην πραξη σε καθε επισκευη που λυνεται η κεφαλη
Για το CBR μιλουσαμε για καμενη φλατζα κυλινδροκεφαλης (εαν δεν ειχε ρηγμα στο καπακι) αφου μπερδευε τα λαδια στα νερα και οχι για το ψευδοκαπακο (καπακι βαλβιδων) αφου δεν υπηρχε θεμα διαροης λαδιων,το να πλανισει κανεις αυτο το ψευδοκαπακο το βρισκω ανουσιο αλλα ισως να υπαρχουν περιπτωσεις που χρειαζεται σε αυτοκινητα παντος ΠΟΤΕ δεν χρειαστηκε να γινει κατι τετοιο (τελικα ηταν O-Rings στεγανοποιησης του ψυγειου λαδιου που ειναι εσωτερικο και ως μεσο ψυξης εχει το παραφλου του μοτερ)
Δεν γνωριζω καλα απο μηχανικα μοτο αλλα ετσι ειχε πει ο τοτε μηχανικος μου

Παντα φιλικα,με καλη διαθεση για να γινεται κουβεντα,ανταλαγη αποψεων και γνωσεων

Υ.Γ Για να καει η φλατζα 99% εχει ανεβασει θερμοκρασια (ασχετο με την περιπτωση του φιλου μας εδω που δεν υπαρχει τετοιο θεμα)
Στην περιπτωση του φιλου εδω ισως να μην χρειαστει πλανισμα αλλα δεν ειναι σιγουρο αυτο και η διαφορα που θα δημιουργηθει μεταξυ των δυο κυλινδρον εξαρταται απο το αν και ποσο θα ειναι το πασο στο πλανισμα

Καλά είσαι τέλειος !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τα εξήγησες άψογα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply With Quote
  #48  
Παλιό 10-11-2011, 00:00
black_hawk Ο/Η black_hawk βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: Κερκυρα
Μoto: GS 1200
Μηνύματα: 3,382
Smile Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Βιδωμα-ξεβιδωμα με καυτο κινητηρα ειναι απολυτως φυσιολογικο και δεν προκαλει φθορα πουθενα!! Το κανω συνεχεια, ¨η σχεδον συνεχεια....αν θελω να βγαλω το μπουζι δεν περιμενω να κρυωσει ο κινητηρας, ουτε στο αυτοκινητο ουτε στην μοτοσυκλετα....χρονια τωρα.
Απλα εισαι ΠΑΑΑΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΟΣ!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Πολυ τυχερος δεν ειμαι, 30 χρονια τυχη? δεν νομιζω....γνωστης ειμαι!!
Αs usual...
Reply With Quote
  #49  
Παλιό 10-11-2011, 00:29
siraxanz Ο/Η siraxanz βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2009
Περιοχή: Argos-Argolidas
Μoto: r1200gsa '08, Cagiva elephant 750e '95
Μηνύματα: 13,321
Προεπιλογή Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από frits Εμφάνιση μηνυμάτων
Mα το καπάκι βγαίνει για πλάκα, δεν υπάρχει άλλο μηχανάκι που να βγαίνει τόσο εύκολα, και σίγουρα δεν θεωρείτε λύσιμο μοτέρ, πλάνισμα-ρύθμιση γιατί;
Σταύρο σκέψου το λίγο περσσότερο

Για να γίνει αυτο που λες δεν πρεπει να βγει το εξωτερικό καπάκι,

παρά η κυλινδροκεφαλή,

το μπουζι ειναι βιδωμενο στην κυλινδροκεφαλή ....

μιλάς για το καπάκι των βαλβιδων που όντως λύνετε ευκολα



το μπουζι όμως ειναι βιδωμενο εδω στο κεφαλι του κυλινδρου:



κ μια ανοιχτη εικονα-τομη:





εικονα κυλινδροκεφαλής με το μπουζοκλειδο επάνω στο μπουζι



αυτα

.
Reply With Quote
  #50  
Παλιό 10-11-2011, 07:29
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!

Και πάλι παραμένει ευκολότερο από άλλες μοτό, που πρέπει να φύγουν ντεπόζιτα πλαστικά κλπ.... Αυτό εννοεί -πιστεύω- ο φίλος...
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Η Google ιδρύει με την CIA εταιρεία πρόβλεψης γεγονότων ralisp Yπολογιστές - Διαδίκτυο - Consol - Games 5 23-10-2011 13:08
Υπάρχει πρόβλημα βενζίνης ;;;; gandalf Διάφορα 5 10-04-2011 13:02
ποιος τον κερναει μπυρες? man gs Χιούμορ 19 01-03-2011 08:18
Όποιος καταλάβει τι λέει-κερδίζει σουβλάκι και μπύρα benko Αστεία Video 4 18-01-2011 22:36
Σταρόβας - Λέει τραγούδι του Κ. Μακεδόνα σε ρώσικα, γαλλικά, τούρκικα και αφρικανικα! zastava Χιούμορ 2 21-10-2009 12:39


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 07:22.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!