![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#41
|
|||
|
|||
![]()
Σωστά το λέει ο Σταυρος.Όλα αυτα γιατί ?Και ότι κάνεις προς θεού μην αφησεις το καπάκι επανω ......!!!!
|
#42
|
|||
|
|||
![]()
Απο την στιγμη που θα λυθει το καπακι επιβαλεται για λογους κυριος προληπτικους να παρθει ενα περασμα απο πλανη εστω και για δεκατα του χιλιοστου ωστε να ειναι εξασφαλισμενη η σωστη εφαρμογη του και η επιπεδοτητα του....
Η ρυθμιση βαλβιδων θα χρειαστει σε περιπτωση που ξεμονταριστει απο πανω καποιο απο τα εξαρτηματα του ολου συστηματος (πχ βαλβιδες,εκκεντροφοροι,κοκκορακια κτλ δεν γνωριζω ακριβως πως ειναι το συστημα στα δικα μας μοτερ) Δεν εχω εξειδικευση σε μοτερ απο μοτο αλλα μηχανικος μοτο μου ειχε πει οτι πχ αν λυσεις το καπακι απο μοτο honda μετα δεν ειναι ποτε ξανα το ιδιο (πως,τι και γιατι δεν το γνωριζω απλα ετσι μου ειχε πει οταν υπηρχε υποψια καμμενης φλατζας στο προηγουμενο μηχανακι μου CBR 600 F3) Και για πολλους ακομα κ το να βγει το καπακι θεωρητε "ανοιγμα μοτερ" αν και αυτο οπως ειπα ειναι κυριος ψυχολογικος ο λογος) Τωρα οσο για το να λυθει η οχι το καπακι ειναι καθαρα επιλογη του καθενος οπως ειπα κ σε αλλο ποστ μου δεν ειναι απαραιτητο και αν γινει σωστα κ προσεχτικα η δουλεια δεν υπαρχει κανενα απολυτος προβλημα (κατι που επιβεβαιωσε και αλλος συμφορουμιτης σε αλλο ποστ που εχει και ο ιδιος σχεση με το αντικειμενο) Απο εκει κ περα αυτη ειναι η προσωπικη μου αποψη και εμπειρια και φυσικα δεν ειναι απαραιτητο να την ακολουθησει καποιος ουτε βεβαια κ του την επιβαλλω |
#43
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Ποτε και σε κανενα χοντα ¨η άλλο μοτερ οποιασδηποτε μαρκας, αυτοκινητου ¨η μοτοσυκλετας δεν χρειαζεται τετοια εργασια οταν βγαινει η κυλινδροκεφαλη. Προχθες αλλαξαμε φλαντζα κεφαλης σε αυτοκινητο που την ειχε καψει μετα απο 250000κμ. η κυλινδροκεφαλη αφαιρεθηκε και τα υπολυματα της φλατζας σε μπλοκ κινητηρα και κεφαλη ξυστηκαν με κοπιδι οπως γινεται σε αυτες τις περιπτωσεις. Ουτε βουρτσα, ουτε γιαλοχαρτο ουτε τιποτε. Γυαλοχαρτο μπορει να χρησιμοποιηθει ΜΟΝΟΝ στην αφαιρεμενη κεφαλη αφου αυτη μετα μπορει να πλυθει στο ειδικο πλυντηριο χημικων που διαθετουν τα συνεργεια. Αν ο μηχανικος σου εννοουσε το καλυμα (καπακι) των βαλβιδων στην κεφαλη, αυτο που αφαιρουμε για να ρυθμισουμε βαλβιδες, αυτο ΝΑΙ μπορεις να το πλανισεις αν αφηνει αρκετο χωρο απο κατω για να κινηθουν κοκορακια κι εκκεντροφοροι, αν οχι...... δεν μπορεις ουτε αυτο να κανεις! Ο μηχανικος σου μαλλον σε αυτο το καπακι αναφεροταν και συγκεκριμενα στου Χοντα XLS/R 250-500 που πετσικαραν και δακρυζαν λογω ελλειπους δυναμης σφιξης του αφου οι ατσαλενιες βιδες εσφιγγαν πανω σε αλλουμινιο απευθειας με αποτελεσμα να κλωτσανε για πλακα. Αλλα αυτα ανηκουν στα τελη της 10ετιας του '70 με μεσα '80, οχι πια και σε κανενα κατασκευαστη. Σημειωσε οτι τοτε δεν χρησιμοποιουνταν λαστιχα στεγανοποιησης σε αυτο το σημειο αλλα το καπακι με την κυλινδροκεφαλη ασφαλιζαν μεταλο με μεταλο. Σημερα ολοι οι κατασκευαστες σε αυτο το σημειο χρησιμοποιουν ειδικα o-ring για στεγανοποιηση που αντεχουν σε υψηλοτατες θερμοκρασιες και ειναι επαναχρησιμοποιουμενα. |
#44
|
|||
|
|||
![]()
Σιν τις άλλης αμα κανεις αυτό που λες (πλανισμα καπακιου) επειδή οπως τα λέει ο Γιώργος για τους χορους καύσεως κτλ, θα πρέπει να κανείς και το αλλο το καπάκι γιατί πρέπει να έχουν τον ιδιο χώρο συμπίεσης ...οπότε ανοίγεις δουλειές .....!!
Το.πλανισμα του καπακιου το κάνουν και πρέπει να το κάνουν μόνο σε περίπτωση που ανεβάσει θερμοκρασια επειδή το μέταλλο πετσικαρη.Εάν δεν το κάνουν μετά από κάποιο καιρό θα καεί η φάτσα .....!!!!! Last edited by commander; 09-11-2011 at 10:36. |
#45
|
|||
|
|||
![]() Πιά είναι η φάτσα ρε παιδιά;;;;;;;;;; ![]() ![]() ![]() |
#46
|
|||
|
|||
![]()
Μιας και ειμαι μηχανικος αυτοκινητων καλο θα ειναι να γνωριζετε οτι απο τον κατασκευαστη εχει γινει προβλεψη και επιτρεπεται να κατεβει το καπακι με πλανισμα για καποια ορισμενα χιλιοστα οπως επισης υπαρχουν στο εμποριο και πιο χοντρες φλατζες ωστε να μην αλλαζει ο χωρος καυσης και η σχεση συμπιεσης.
Το καπακι οταν αφαιρειται πανω απο το μπλοκ (ιδιαιτερα αν ειναι ζεστο ή εχει καψει φλατζα ή και μετα απο πολλες χιλιαδες χλμ υπαρχει περιπτωση να εχει πετσικαρει-στραβωσει ιδιος οταν ειναι αλουμινιου) Στο συνεργειο μετα την αφαιρεση μιας κυλινδροκεφαλης ΠΑΝΤΑ γινεται οπτικος ελεγχος με ριγα για την περιπτωση που εχει στραβωσει και στο 99% τον περιπτωσεων η κεφαλη στελνετε για πλανισμα. Εαν δεν φαινεται κατι οπτικα στο μηχανουργειο θα την περασουν με ενα πασο 1/10 του χιλιοστου και αυτο ειναι τοσο απειροελαχιστο που δεν επειρεαζει καθολου,σε περιπτωση που εχει στραβωσει ή εχει νεροφαγωματα (υδροψυκτα μοτερ) τοτε μπορει να χρειαστει να κατεβει ακομα κ μεχρι τα ορια που δινει ο κατασκευαστης (με χρηση στανταρ φλατζας ή αν χρειαστει ακομα μεγαλυτερο πασο γινεται χρηση ειδικης "φτιαχτης" φλατζας)ή ακομα και να επεμβει ο μηχανουργος-τορναδορος ωστε να "γεμισει" τα νεροφαγωματα πριν τελικα περασει στην πλανη. Επισεις καθαριζεται με ξυραφακι-σπατουλακι κ βουρτσα κ το μπλοκ του κινητηρα ωστα να καθαριστει πληρως απο υπολειματα φλατζας κ λιπαρων ουσιων για να κατσει σωστα η νεα φλατζα αφου αν σε οποιαδηποτε περιπτωση δεν πατησει σωστα η νεα φλατζα το καψιμο της ειναι ζητημα χρονου....σε πολλες περιπτωσεις δε χρησιμοποιειται και ειδικο σπρευ χαλκου που βοηθαει στην πιο ομοιομορφη κατανομη της θερμοκρασιας μεταξυ κορμου-φλατζας-κυλινδροκεφαλης. Αφου γινουν ολες οι προεργασιες στο τελος πριν την επανατοποθετηση της κεφαλης πλενονται με ειδικο χημικο καθαριστικο ολες οι επιφανειες (κορμος-κεφαλη) και φυσουνται παρα πολυ καλα με αερα ωστε να στεγνωσουν και να φυγουν οτι υπολειματα υπαρχουν απο την φλατζα που εχουμε ξυσει αλλα και οτι ρινησματα εχουν τυχον μεινει στην κεφαλη απο το πλανισμα επισης φυσαμε παρα πολυ καλα τις τρυπες ολες της κεφαλης αλλα και του κορμου με ιδιαιτερη εμφαση στης τρυπες οπου περνανε οι βιδες που σφιγγουν την κεφαλη διοτι αν μεινει το παραμικρο εκει μεσα δεν θα παρουν την σωστη ροπη συσφιξης....(η οποια φυσικα και ειναι προκαθορισμενη απο τον κατασκευαστη οπως και η σειρα με την οποια πρεπει να σφιχθουν οι βιδες τησ κεφαλης με τον κορμο) Αυτα μου μαθαν στη σχολη αλλα και γινονται στην πραξη σε καθε επισκευη που λυνεται η κεφαλη Για το CBR μιλουσαμε για καμενη φλατζα κυλινδροκεφαλης (εαν δεν ειχε ρηγμα στο καπακι) αφου μπερδευε τα λαδια στα νερα και οχι για το ψευδοκαπακο (καπακι βαλβιδων) αφου δεν υπηρχε θεμα διαροης λαδιων,το να πλανισει κανεις αυτο το ψευδοκαπακο το βρισκω ανουσιο αλλα ισως να υπαρχουν περιπτωσεις που χρειαζεται σε αυτοκινητα παντος ΠΟΤΕ δεν χρειαστηκε να γινει κατι τετοιο (τελικα ηταν O-Rings στεγανοποιησης του ψυγειου λαδιου που ειναι εσωτερικο και ως μεσο ψυξης εχει το παραφλου του μοτερ) Δεν γνωριζω καλα απο μηχανικα μοτο αλλα ετσι ειχε πει ο τοτε μηχανικος μου Παντα φιλικα,με καλη διαθεση για να γινεται κουβεντα,ανταλαγη αποψεων και γνωσεων Υ.Γ Για να καει η φλατζα 99% εχει ανεβασει θερμοκρασια (ασχετο με την περιπτωση του φιλου μας εδω που δεν υπαρχει τετοιο θεμα) Στην περιπτωση του φιλου εδω ισως να μην χρειαστει πλανισμα αλλα δεν ειναι σιγουρο αυτο και η διαφορα που θα δημιουργηθει μεταξυ των δυο κυλινδρον εξαρταται απο το αν και ποσο θα ειναι το πασο στο πλανισμα (ή εχετε την εντυπωση πως αν κανετε τωρα μερτιση συμπιεσης ακομα κ σε ολοκαινουργιο μοτερ δεν θα δειτε διαφορα μεταξυ των τιμων που θα σας δωσουν οι δυο κυλινδροι;;; Ολα παιζουν με ορια διαφορων που επιτρεπει-δινει ο κατασκευαστης) Last edited by 3ple black; 09-11-2011 at 11:27. |
#47
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Καλά είσαι τέλειος !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Τα εξήγησες άψογα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
#48
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
![]() ![]() |
#49
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() Για να γίνει αυτο που λες δεν πρεπει να βγει το εξωτερικό καπάκι, παρά η κυλινδροκεφαλή, το μπουζι ειναι βιδωμενο στην κυλινδροκεφαλή .... μιλάς για το καπάκι των βαλβιδων που όντως λύνετε ευκολα ![]() το μπουζι όμως ειναι βιδωμενο εδω στο κεφαλι του κυλινδρου: ![]() κ μια ανοιχτη εικονα-τομη: ![]() εικονα κυλινδροκεφαλής με το μπουζοκλειδο επάνω στο μπουζι ![]() ![]() αυτα ![]() . |
#50
|
|||
|
|||
![]()
Και πάλι παραμένει ευκολότερο από άλλες μοτό, που πρέπει να φύγουν ντεπόζιτα πλαστικά κλπ.... Αυτό εννοεί -πιστεύω- ο φίλος...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Η Google ιδρύει με την CIA εταιρεία πρόβλεψης γεγονότων | ralisp | Yπολογιστές - Διαδίκτυο - Consol - Games | 5 | 23-10-2011 13:08 |
Υπάρχει πρόβλημα βενζίνης ;;;; | gandalf | Διάφορα | 5 | 10-04-2011 13:02 |
ποιος τον κερναει μπυρες? | man gs | Χιούμορ | 19 | 01-03-2011 08:18 |
Όποιος καταλάβει τι λέει-κερδίζει σουβλάκι και μπύρα | benko | Αστεία Video | 4 | 18-01-2011 22:36 |
Σταρόβας - Λέει τραγούδι του Κ. Μακεδόνα σε ρώσικα, γαλλικά, τούρκικα και αφρικανικα! | zastava | Χιούμορ | 2 | 21-10-2009 12:39 |