Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από pepax66
Φίλε Ηρακλή ειλικρινά το γεγονός ότι ένας απατεώνας προσπαθεί να βγάλει χρήματα από την ατυχία σου με λυπεί αφάνταστα όπως και το γεγονός ότι ένας Δικαστής δεν έχει τεχνικές γνώσεις για δικάσει ακόμα περισσότερο. Στην περίπτωση σου δεν θα το άφηνα καθόλου στην τύχη του το θέμα και πέραν των email στην μαμά BMW θα πήγαινα στην επόμενη δικάσιμη με τεχνικό σύμβουλο διαπιστευμένο αλλά και με επιπλέον μηνύσεις για πολλά θέματα οικονομικά αλλά και μέχρι για απόπειρα δολοφονίας δεδομένου ότι εμπιστεύτηκες το manual και τον τεχνικό της εταιρείας και οδήγησες μια μοτοσυκλέτα δοκιμής με προβλήματα τεχνικά όπως και η ένδειξη του ABS υποδείκνυε με αποτέλεσμα την ΣΧΕΔΟΝ αναίμακτη πτώση σου. Καλή δύναμη και μη τους αφήσεις σε ησυχία.
Τώρα για το θέμα της «κούφιας» κάτω πλάκας έχω να δηλώσω τα εξής:
Σε ατύχημα που μου έτυχε με την 1200GS και σε ταχύτητα πρόσκρουσης τα 80 χλμ περίπου αφενός με πρόδωσε το ABS που σε δρόμο όπως η Πειραιώς έκανε μια θορυβώδεις πατινάδα αφετέρου κόπηκαν στην κυριολεξία και οι δυο πλάκες του τιμονιού με αποτέλεσμα να μπρουμουτίσει εντελώς η μηχανή και να απορροφήσει όλη την αντίδραση της πρόσκρουσης χωρίς καν να πεταχτώ από το κάθισμα αλλά απλά να γείρω στα πλάγια. Εκεί ερωτεύτηκα αυτή την μηχανή και πίστεψα ότι κάποιοι σκέφτηκαν μιαν εναλλακτική παθητική ασφάλεια αφήνοντας στην άκρη την παραφιλολογία και παπαρολογία ορισμένων περί αντοχής υλικών σε σκονισμένα βιβλία σε κάποια Ιαπωνική βιβλιοθήκη! Ντομ ορεγκάτο!
|
καπου στο θιβετ πρεπει να ναι τα συγγραμματα αυτα που λες,σε παπυρους...