GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 10-11-2009, 10:42
hercu Ο/Η hercu βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2009
Περιοχή: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Μoto: R1200GS
Μηνύματα: 4
Προεπιλογή Απάντηση: TEST RIDE με R1200GS-περιστατικό με δυσάρεστα παρελκόμενα..

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από BOXER Εμφάνιση μηνυμάτων
Τι εννοειτε οταν λετε οτι ειναι "κουφια" η πλακα;;;;
Την εχετε δει, και ειναι κουφια ή εχει απλος ενα "τουνελ" (μια εσωτερικη οπη δηλαδη) που ενωνει το ενα σωληνακι υγρων φρενων με το αλλο, που ειναι απο την αλλη πλευρα της πλακας;
Και ας υποθεσω οτι ειναι ΟΛΗ κουφια (και οχι μια, και μονο μια οπη "ή τουνελ"), ξερεις για ποσα γραμμαρια μιλαμε τωρα Γιωργο;
Αν αυτα τα γραμμαρια τα υπολογιζεις σαν ελαφρωμα της μηχανης.... τοτε παω πασο!!!!!!
Δεν υπαρχει ακομα η περιπτωση, αστοχιας υλικου;;; Δηλαδη η συγκεκριμενη πλακα να ειχε μεσα της μια ή και περισσοτερες φυσαλιδες αερα, και δεδομενου οτι καμμια εταιρεια πλεον,λογο κοστους δεν κανει ελεγχο στα εξαρτηματα της, να συνεβηκε αυτο;
Και οσο αφορα αυτο το, κατι τις παραπανω δυναμη που μπορει να εβαλε ο πιτσιρικας, ο καποιος πιτσιρικας, δεν ειναι τοσο απλο για να γινει, ουτε και ειναι τοσο ευαισθητο οσο το παρουσιαζεις. Δεν λεω οτι δεν μπορει να γινει (εδω εχουν καταφερει να "κλωτσησουν" και χαλβανιζε και ανοξειδωτες βιδες διαφοροι κατα καιρους...), αλλα οχι οπως το παρουσιαζεις.
Αρκετοι που τα διαβαζουν και δεν ασχολουνται ή δεν εχουν σχεση με τεχνικα, θα νομιζουν οτι μολις το αγγιξεις... θα σπασει!!!
Ειναι "τεχνη" να μπορεις να καταστρεψεις ενα σπειρωμα, οποιουδηποτε υλικου και αν ειναι αυτο, και αν καποιος μπορει να το κανει, δεν το χρεωνεται η εταιρεια κατασκευης αυτο!!!
Αυτο που χρεωνεται στην καθε εταιρια ειναι η αστοχια υλικου.
Φαντάζομαι σε οτι αφορά την πλάκα θα υπάρχει μια μορφή διάτρησης και μάλιστα με τέτοιο σχεδιασμό ακολουθίας αφού στην πλάκα έρχεται μια σωλήνα και στην συνέχεια απο την άλλη πλευρά φεύγουν δύο μία για κάθε φρένο.Ομως είναι απαράδεκτο να το έχουν κατασκευάσει, χωρίς τους απαίτητους ελέγχους δοκιμών πρίν την χρήση τέτοιων εξαρτημάτων δομικά συναρτώμενες για την ανάλογη χρήση..αφού η καταπόνηση σε αυτό το σημείο είναι δεδομένη !!!
ΗΡΑΚΛΗΣ
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
BMW and Connect Ride essel Τεχνικά θέματα διάφορα 7 16-08-2009 09:55
BMW Megamoto με ABS!!!!! riko46 Νέα μοντέλα BMW 3 29-06-2009 02:17
TEST RIDE nsepsas Γενικά - Αναβάτης 21 03-06-2009 21:12
R1200GS με τεπόζιτο από Adventure! Arkas Εξοπλισμός μοτοσικλέτας 14 23-04-2009 01:04
BMW Connected Ride. arisxios Γενικά - Μοτοσυκλέτα 1 11-04-2009 02:12


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 09:07.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!